- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #76744 üzenetére
Sajnos nem volt informalis. Plane nem objektiv.
En nem tudom az elozmenyeket, epp ezert az informalis, aldozat tipusu hszed inkabb hasonlit egy 19. szazadi surgonyhoz:
Ugyis megkurnak stop-nem te vagy a hibas, de nem kapsz penzt-stop-szar az elet-stop...Annyit kellene leirni hogy mi tortent, holl all az eset, mik a fejlemenyek. Az, hogy egesz pontosan mi tortent, nem irod le. Azt, hogy mi lett az ugy vege, megtartod magadnak.
Mentel mondjuk a megengedett sebesseg masfelszeresevel? Este volt? Belementel egy katyuba, es fikaltal? Hogyan? Mik voltak egesz pontosan a motoron a serulesek?
A Vorosvari uton sikerult a haveromnak egy TL1000S el egy akkora katyuba belemennie, hogy a rotacios lengescsillapito ontvenye eltort, es beesett a hatso kereke. Az akkutarto muanyag talca fogta meg. Felregurult. Mivel a villamossineknel volt a katyu, ezert nem az onkormanyzat, hanem a bkv volt a felelos.
Kb 1 honap alatt fizettek neki, es semmilyen fennakadas nem tortent.
Fogalmam sincs, hogy a te verziodnal mi tortent maskepp, de nem is fogjuk megtudni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76749 üzenetére
Masik akkut viszel a freeride e sx nel, amit nagyon konnyen kicserelsz, de nekem meg mindig a 21 loval van bajom, a dt200 asom erosebb.
Ez nem is baj, mert meg nagyon gyerekcipoben van az akkutechnologia, a robbanomotor meg mar tobb, mint 100 eves, ugyhogy nem fair osszehasonlitani oket, szoval lesz ez jobb is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76753 üzenetére
Jó akkor max 2 órát tudsz motorozni, vagy viszek magammal 10 akut hogy egy normális napot végigmotorozzak.
Milyen jól nézne ki a motor, ki sem látszana a akkuktól meg lenne vagy 160 kg!
A másik amit te is írsz, lehet itt nyomatékról beszélni, de hol marad a lóerő.
Majd ha elérik azt amit egy benzinmotor tud és mellette egy egész napot végiglehet motorozni úgy már elértek valamit.
Igaz a hang a váltások még mindig hiányérzetet fognak kelteni nálam, aki utazott már nagy robogón tudja milyen ha visszaül egy rendes motorra.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #76755 üzenetére
De pont azért írom hogy ne magasztaljuk még ezeket a dolgokat annyira, majd ha tényleg eljutnak odáig amit a benzin motorok tudnak akkor lesz jó alternatíva.
Nálam akkor válna be ha azt tudná teljesíteni amit leírtam, addig meg jó nekem a benzines motor.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
demars
addikt
Jogos!
Meló helyen én se szeretem ha bagóznak, de ha megállunk valahol én is rábökök!
Cigi miatt még nem állítottam meg a csapatot, kivárom míg más miatt megállunk.
Amúgy le kellene már szoknom, szerencsére egyre kevesebben szívják, ezért én se gyújtok rá egyedül (mindig megszólnak érte).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
félisten
válasz Topiccsendőr #76752 üzenetére
Megkérdezik mennyivel mentél, rendőr is és a bejelentéskor is a papíron. Pirostól indultam el, egy kereszteződésnyit haladtam, ezért sem volt más autó körülöttem.
A sérüléseket a rendőr is leírja amennyire látni, de a karszakerto a fontos. A látási viszonyokra, időjárásra is kíváncsiak.
Itt sem volt fennakadás. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76754 üzenetére
42 Nm lenne a nyomateka, ami eleg emberes. De itt valami mas is van a dologban. Nevleges teljesitmenynek 15 Le t adnak meg, csucsteljesitmenynek 22 Le t.
Illetve a leirasnal azt irjak, nyomatek akar 42 Nm ig. Azaz ezt nem mindig tudja.
A loero csak a vegsebesseget adja meg. Ezek szerint nem tud addig porogni, hogy nagyobb legyen a vegsebessege egy dt 125 nel. A nyomateka joval nagyobb, valszeg amit erez az ember, az egy fickosabb 650 es 4T ero. De csucsteljesitmennyel hasznalva tippelem a 15-20 perces uzemidot.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #76751 üzenetére
Ja hogy a rendőrségtől kaptál ilyet! Akkor az gondolom a sablon "nem a látási és útviszonyoknak megfelelően közlekedett" téma lesz. Első olvasatra azt hittem a közútkezelő akart büntetni amiért rongáltad a kátyút.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76764 üzenetére
Szkeptikus vagyok abban hogy hozna egy 650cm3 4T nyomatékát.
Ha csak a Bergből vagy KTM-ből indulok ki ott 70Nm fölött vagyunk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76767 üzenetére
SMC 660 mérés.
Hát a fene tudja mire értik, hogy benne van e az akku vagy csak a folyadék hiányzik belőle.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #76744 üzenetére
Most biztosan mindenki arra kíváncsi tulajdonképpen mennyi az annyi és mi lett végül. Ezt megtartom magamnak és levontam a következtetést az esetből.
De most komolyan, mi értelme akkor az egész postodnak meg úgy annak, h bírtad firkáltál egy nagyot? Leírod mit h csináltál, vagy h kellene csinálni de az eredményét, hogy bevált-e ezen út és lett-e belőle kártérítés, azt megtartod magadnak.
Komolyan olyan érzésem van már a legelső perctől, h valamiféle figyelemhiányban, elnyomásban szenvedsz. A mostani elesés témád kapcsán is, folyamatosan félinfokat közölsz és úgy zárod le a postok jó részét, h a tényeket mindig szándékosan kihagyod, sőt, még fel is hívod rá a figyelmet, h ezt most azért se mondom el nektek.
Provokatív dolog, felesleges kérdéseket, flame-et generálsz.. akkor inkább tényleg ne írj lófaxt se."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ducati szerelő srác postja:
"Kukuccs, ott egy elszakadt hajtokar.
Az év utolsó melojaként ismét egy hajtokar szakadt és blokkot kettévágó panigale s 😂😂😂
Fuck italy"02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09
Azolaszjó, értem?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #76777 üzenetére
Érdekelt volna a hangja amikor megállt. Mekkora erők hathattak ha felnyitotta.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76769 üzenetére
Sajnos nem jo minta, ahogy az elejen mondja a ficko, a kuncsaft kivansaga a nyomateknoveles volt. Ehhez megvaltoztattak a szelepulek szogeket (?) Ami majdnem akkora teljesitmenynovekmennyel jar, mint egy hengerfejatmunkalas (ezt pontosan nem tudom mire erti) nagyobb furata van a motornak, illetve nyomatek veztengelyeket kapott, ami tovabb tartja nyitva a szelepeket, stb.
Illetve a szamolashoz a nyomatekgorben kivul tudni kellene az atteteleket.
Azert nehez osszehasonlitani, mert a robbanomotor minden valtas utan gyengebb lesz, a villanymotorban pedig vegig ugyanaz az ero lesz.
Lusta vagyok kikeresni ennyi adatot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #76777 üzenetére
Senki nem mondta hogy az olasz (vagy nemet, mert audi) jo, de jelenleg a legmegbizhatobb a v2 205 loeros kategoriaban
Egyebkent tenyleg kivancsi lennek az adatokra, de a fuck italy a vegen egy elfogult velemeny, es egy hajtorud tores tul keves adat.
Mint mondtam, ez a loero adat nehany eves superbike teljesitmeny. Nem lesz hosszu eletu. Szarozhatnank a bmw s1000RRt is akar, sot barmelyik 200 lo feletti motort, mert egy hetkoznapi embernek hatalmas anyagi megprobaltatas uzemeltetni.
Attol meg csucstechnika.
A meghibasodasi aranyt senki nem tudja. Pedig ez lenne a mindent eldonto adat megbizhatosagi szempontbol. Bar egy superbikenal inkabb a suly loero adat a mervado.
De ezt mar regebben kifejtettem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76781 üzenetére
Gyárilag 65LE/69Nm száraz tömeg 131kg.
Áttételezése 16:38 gyárilag.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Még egy újabb gerinc protektoros kérdésem lenne
Felcsatolható lágy gerincprotektort + kabátba pl. egy SAS-TEC, elférnek egymáson?
Előbb említett okok miatt lenne jó 2 darab, mivel a felcsatolhatót néha városi túrára nem venném fel, viszont akkor még azért mégis ott figyelne a kabátban a SAS.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz RAiN91 #76784 üzenetére
Túlkombinálod szerintem. DE hétfőn megmondom, mert a cordura kabátomban van protektor és a hideg miatt a felcsatolható lágyat is felveszem hétfőn mikor megyek, főleg a vesemelegítés miatt... ha befér... és akkor majd megírom.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #76788 üzenetére
Igen. Kovácsolt alu. Egy top fuel kategóriájú dragster autóban már nem lehet spórolni az anyagköltségen.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76782 üzenetére
A csúcstechnikát 2 szemszögből is megközelíthetjük, nyilván, csúcstechnika a tekintetben, h padon kihozza ezt a teljesítményt, sőt, kemény 4000km-en keresztül tudja is, aztán hopp, széthullik.
3 éven keresztül a Ducati gariban intézi, utána 20.000 euro az új blokk.Ha éves szinten valaki 6-7.000km-t használja, néha úgy is ahogy illik, az majdnem 2 blokk. Hiába tehetős valaki, épeszű ember nem fog évente 40.000 euro-ért 2 új blokkot venni "csak mert ez ilyen, vele jár.."
Számomra az a csúcstechnika, h az adott "csúcsteljesítményt" stablian, tartósan, megfelelő karbantartás mellett 80-100.000km-en keresztül tudja. VAGY, korrekten leközöljük a gyári adatlapon, h x üzemóránként / 2000km-enként hajtókar, csapágy, szelep, dugattyúcsere, mint egy crossnál, de itt ez még tabu.. persze ha tálalnák, akkor az is elvárható volna, h max. 3000 euro legyen az új blokk. Erre azt mondom igen, korrekt, csúcsteljesítmény és bele van kalkulálva az eldobható blokk.
Apropó, egy kis bezzegahonda. Szinte mindig a sor végén kullognak, már ami a max. teljesítményt illeti, az új Fireblade is 190 le körül teljesít, cserébe viszont 15kg-t faragtak a teljes tömegből, a megbízhatóságára ettől függetlenül kíváncsi leszek, de van egy sejtésem..
Egyébként jah, az S1000RR-t sem tartom emiatt jó motornak, hiába a brutál futómű, erős blokk.., hahun érdemes néha ránézni, szinte mindig van fent blokkhibás fika pénzért.
Nyilván a hülyevásárló és az egymás közti versenyhelyzet miatt folyamatos az igény a minél nagyobb teljesítményre, főleg ebben a kategóriában. Pont pár éve értünk el arra a szintre, h egyszerűen elment a tartósság rovására. 4-5 évvel ezelőtt a 170-180 lovat tökéletes üzembiztosság mellett nyújtotta és nyújtja mai napig kb. minden sportmotor.
Ebben egyetértünk, az innovációt nem a LE-k fokozásában látom, inkább a drasztikus tömegcsökkentésben, esetleg valami hibrid megoldásban, ami nem viszi el ilyen mértékben üzemórássá a motort, főleg h superspot ide vagy oda, megkockáztatom h a vásárlóréteg 10%-a használja arra, amire való, így jelen helyzet erős zsákutca."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #76793 üzenetére
Nagyon jól gondoljátok, azon a véleményen vagyok én is hogy a súlycsökkentés sokkal fontosabb mint hogy 190-200 Le gépeket adjanak ki.
Egy 150 pacis motor sem lenne lassabb, rugalmatlanabb ha teli tankolva csak 140-150 kg nyomna.
És kanyarokban a súlya végett még könnyebb lenne dönteni, a féktávok még rövidebbek lehetnének.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
togvau
senior tag
Van valakinek sixgear trail kabátja? Ilyen
Mosás után a bal kar résznél megjelent a külső és a belső réteg alatt egy tépőzár. Ez hozzá van tapadva a belső réteghez, és átszúr rajta, rohadtul szúr. Nem sikerült megfejteni hogy az mi ott, és kiszedni se lehet, mert nem látok hogy férhetnék a 2 réteg közé. Mi az isten ez?hitler, sztálin, micro usb
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76786 üzenetére
Végsebesség: 178.1km/h 7500ford/min
Sebességfokozatok áttételezése:
1st 14:35
2nd 15:24
3rd 18:21
4th 20:19
5th 22:18Somatom
Miért is kellene cserélni a felnit, miért törne darabokra?
Vannak olyan anyagok amikkel sokkal de sokkal könnyebbre lehetne csinálni őket és a keménységük, szilárdságuk is megmaradna.
Az más kérdés hogy az ára borsós lenne, azt kellene csökkenteni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok