- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #77050 üzenetére
Tehat erzesed szerint jobban indul.
Szerintem egesz egyszeruen odakepzelted. nagyon sok motorral mentem, es en eddig kipofogo csere utan vagy nem eszleltem valtozast, vagy teljesen elrontott gazreakciot erzekeltem, amit egyebkent a motortulajok egyaltalan nem is vettek eszre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #77047 üzenetére
Konkrétan beirtam googliba, 1. találat egy fórum volt, amiben az első hsz.-ben az a link volt, amit küldtem.
Mákom volt, lehet, de megpróbáltam!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77049 üzenetére
Rendszerrol mindig is beszelhetunk, mindegy, hogy karbis vagy barmilyen. A kipufogo hossza, a szivo es kipufogo resz hossza es ateresztokepessege, a szeleposszenyitas merteke mind befolyasoljak a gazcseret.
Nagyon orulok viszont amit osszeszedtel a k&n rol. Vegre ertekes infok. Az iras alapjan meggyozo. Igazabol a papirszurokon kivul mas nem mukodik mas elven. A szivacsszurok pl ugyanigy mukodnek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Horvi
őstag
válasz Geresics #76995 üzenetére
Nha igen viszont előtte nem volt ilyen szóval megnézett mindent úgy, hogy nem is kértem. Viszont ez így furcsa kicsit, hogy ezt a nehezen indulást ennyivel magyarázta.
(#76996) zgospel Hát én sem vagyok ilyen téren műszaki mágus. De mint mondtam ez az első ilyen dolog, hogy nem nézte meg/azt mondta hogy ilyen. Mert eddig sosem volt gond mindent megcsinált. Nha mindegy majd megkérem mégis csak, hogy diagnosztikát ugyan dugja rá aztán nézzük meg hátha lát valamit.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
Azért nehéz ám a szerelőnek is!
1. Ha megnéz mindent, akkor az neki idő. Ha jó szerelő, akkor sok munkája van, tehát kevés ideje. Valahogy gondolom kell egyensúlyoznia a kettő között.
2. Ha mindig talál valamit, akkor a kuncsaft előbb-utóbb azt feltételezi, hogy átverik. Ha semmit sem talál, akkor meg az a baj.
3. Neki is lehet nője, aki időnként kiviszi az észből, lehet időnként fáradt, stb. és olyankor bizony még ő is elnézhet valamit.
Szerintem ha eddig elégedett vagy vele, akkor egyeztessetek, ez miatt kár váltani. Szerintem.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77049 üzenetére
A kipufogó egészét, elejétől a végéig rendszernek hívják. A részeinek meg megvan a saját nevük, mint pl dob, leömlő. Amikor sportkipufogóról beszélünk akkor fontos különbség van aközött hogy csak a dob lett cserélve, vagy az egész mindenség elejétől a végéig. Csak a tisztán látás miatt írtam le, nem akartam se okoskodni se kötözködni.
"Úgy vagyok vele, hogy minden olajcserénél majd kipucikálom, aztán kész. Ha ez nem lesz neki elég, hogy évente vagy 6000km -ként lesz megcsinálva és ebbe döglik bele, akkor ebbe döglik bele."
Lelked rajta, te motorod, te döntésed, te pénzed, de szvsz ez nagyon ritka karbantartás ennek a cuccnak.Én csupán jóindulatból írtam amit írtam, nem fikázásból meg piszkálásból Mert aki ilyet árul az az esetek többségében erről nem tájékoztatja a vevőket, hiszen akkor a vevőjelöltek egy része elállna az üzlettől, mondván hogy nekik nem kell plusz macera.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #77055 üzenetére
biztos kaptak rá külön írásos engedélyt a gyártól!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #77058 üzenetére
"2. Ha mindig talál valamit, akkor a kuncsaft előbb-utóbb azt feltételezi, hogy átverik. Ha semmit sem talál, akkor meg az a baj."
Na igen, itt szerintem fontos a kölcsönös bizalom, meg hogy az ügyfél se legyen hülye ügyfél.
Pl bennem sosem merülne fel, hogy átvernek azon a helyen ahova hordom, még akkor se ha mindig találnának valamit. Amikor van valami akkor mindig odahív, megmutatja, elmagyarázza, annak ellenére is hogy tudják hogy fingom sincs miről beszélnek sokszor
Ha meg sok időbe tellik valamit kideríteni akkor úgyis mondanám, hogy én ezzel tisztában vagyok, számolja fel rá a díjat, nem várom el az ingyen munkát senkitől, én sem ingyen dolgozom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #77058 üzenetére
A fantom hibakereseseket egyszeruen nem lehet kiszamlazni. Ez is csak neha jelentkezik. Ha korrektek akarunk lenni 50 e forintot ki lehetne szamlazni csak hogy reprodukaljak a hibat. Ezt az idot senki nem hajlando kifizetni. Igy az ilyen ritkan elofordulo, egyaltalan hibanak alig nevezheto dolgokat nem rentabilis javitattni sem.
Lehet alapjarat allitas, lehet hogy vmi ki van kopva a fojtoszelepnel, lehet sima gyertya, millio dolog, amire nem erdemes addig locsolni a penzt, amig nem lesz komolyabb, allandoan jelentkezo baj.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz demars #77053 üzenetére
No, visszanéztem az előzményeim:
"CBF600s 2004 PC38 wire pic"-re kerestem, és kidobta első találatnak: "Cbf600 manuals - Honda CBR600 Owners Club". Mivel az interneten sok csúnya dolog is van (állítólag pl. pornó is!), ezért mielőtt továbbkattintottam volna a linkre elolvastam, hogy ki-mit reagált rá, és nagyon köszönték, szóval bátran továbbmentem, hátha pornó, de csak az általad keresett anyagot találtam...
Lehet, Te már találtál pornót, és a google személyre szabott találati listája Neked más sorrendet hozott fel?Viccet félretéve nem beszólásból írtam, hogy google 1. találat, hanem tanulságnak. Persze én is jobb szeretek olyan anyagokban keresni, amit egy általam megbízhatónak vélt közösség oszt meg velem, ezért én is előbb szoktam kérdezni, mint keresni. Pl, ha kipufogóvásárlásról akarom magam lebeszélni, akkor írok Persunak, ha vezetéstechnikai, vagy biztosítós tanácsra van szükségem, akkor Kolondrumnak, ha pedig gumikérdésben nem jutok dűlőre, vagy egyéb komoly dolog érdekel, akkor egy olyan embernek, aki már nem is jár ide (és a neve 3 betűből áll)!
...francba, mindig elkezdek valamit komolyan megfogalmazni, oszt a végére ez lesz...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz Geresics #77064 üzenetére
A gumim köszöni, jól van, így bő 16 000 km után. Hazsnos tanulság, ahhoz képest, hogy már 9000-nél mindenki a halálomat látta vele. Most decemberben kipróbáltam mínuszokban az útra fagyott dérben, és nem ért le egyszer sem a motor, ahol nem keleltt volna neki.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #77067 üzenetére
igen, és ezzel spóroltál nekem egy csomó pénzt!
Amúgy eBay-en még mindig be van állítva Followed searches-be, hogy Pegaso Carbon Exhaust! Rohadtul tetszenek, csak hát ugye nem kevés pénz, és értelme sincs túl sok. Szépen néz ki, és szép a hangja.
...viszont mondtad (vagy valaki más mondta), hogy ha 0km-esen kérem rá 300eFt-ért az akrát, akkor valamit cserélnek rajta, hogy passzoljon a kipufogóhoz. Azóta azon töröm a fejem, hogy vajon, ha írok a gyártónak, akkor ezt az alkatrészt vajon meg lehet tőlük venni külön? Esetleg kell keresnem egy törött bontott pont ilyen motort, és az segít?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
[link]
Itt mikronban adja meg az iso teszt a szurest...
A grafikonok is erdekesek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
hamár gumi utca-pálya vegyesre kellene megfelelőt választani, eddig a pirelli supercorsa sp volt kinézve. a kérdés, hogy jó választás e, vagy van más, ami árban hasonló és akár jobb, illetve kell e az új, vagy jó a pár körös használt is. egyfolytában gumishoz rohangálni azért nem szeretnék.
persu, ez marhajó cikk volt!
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
16 ezer kilométer alatt nem használódott el az a gumi?
Ahhoz gratulálok, nem tudom milyen a vezetési stílusod de, annyi bizonyos hogy nem agresszív.
Nálam jobb esetben 5-6000 ezer, rosszabb 3000 kilométert bírt ki utcai használat mellett.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #77068 üzenetére
Az olaszoknal altalaban irhato az ecujuk, es az rsv nel egy masik szoftvert raknak az akraval egyutt ra, illetve a regebbi rsv nel masik epromot vasarolhattal a kipuhoz, de az 1999-2003.
Bovebb infoert fordulj bizalommal a legkozelebbi aprilia kereskedeshez a pegasohoz nem ertek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #77073 üzenetére
Köszi!
Holnap be is ugrom a legközelebbi Aprilia szalonba!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #77074 üzenetére
Jól van na!
5-6 ezer akart lenni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Szeretnék mindenkitől elnézést kérni. Mea culpa.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
félisten
válasz Topiccsendőr #77051 üzenetére
Lehet, minden esetre ez a yoshi megy fel a következőre is.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77056 üzenetére
Ehhez nem kell műszaki tudomány. A gyárnak nem érdeke, hogy drága szűrőt tegyen bele, hisz a beszállítótól megkapja az olcsó papírszűrőt. Ha feltételezzük ,hogy az említett szűrő ugyanolyan jó, akkor se tennék bele, hisz a profitját csökkenti minden motoron.
Mindjárt átnézem, amit küldtél...
zgospel: Pont nem! A szűrő gyártójának ajánlása szerint az is előnye, hogy nagyon ritkán kell takarítani. A legalacsonyabb érték amit olvastam az 25.000 mérföld, de írnak 50-60ezres számokat is, mint lehetőség. Bár ők is azt mondják, hogy szemrevételezni kell, hogy mennyire koszos. Ezt illusztrálták képekkel is. Amúgy nem tudom mennyire nézted meg, ez nem a fémhálós légszűrő, valami szövet féle.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Gaboman
nagyúr
A kipufogó/légszűrő témához visszatérve.
Az akrapovic hivatalos oldalán, meglehet nézni mit tud pluszba teljes rendszerrel a gép, diagrammok, adatok.
Pl: 2006-tól Yamaha FZ1maximum
HP Original: 135.3 / 11200 rpm
HP Akra: 146.2 / 11200 rpm + 10.2 / 10850 rpmmaximum
torque Original: Nm 97.9 / 9700 rpm
torque Akra 104.1 / 9550 rpmLegnagyobb különbség + 12.7Nm / 7100 rpm
Ez az eddig legnagyobb különbség amit találtam, erre a típusra megéri megvenni ha szeretné kiaknázni a tulaj a motorban lévő pluszokat.
Viszont vannak olyan modellek ahol minimális, 1-2LE vagy még annyi sem.
Teljesen típusfüggő![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #77083 üzenetére
Ausztriában arról hallani, hogy nagyon szigorúan veszik a kipufogókat. Emiatt azt hittem hogy akkor biztos Svájcban is hasonló a szigor.
Beszélgettem svájci kollégáimmal és azt mondták hogy ott lazaság van, kb minden 2. sport vagy sportosabb motoron nyitott rendszer vagy slip-on van. Az egyik azt mondta hogy a szomszédjának olyan hangos a motorja, hogy amikor beindítja rezegnek az ablakaiA németeknél fogalmam sincs hogyan állnak a témához, de a netes videók alapján ott sem nagyon érdekli az embereket ha nem gyári kipu van fent, angoloknál szintén.
Az olaszokról meg fogalmam sincs, csak a sztereotípiák miatt azt gondolnám, hogy ott is leszarják.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Gaboman
nagyúr
Természetesen hozzá kell állítani a motort!
Igen Racing Line, most ugye mi Magyarországról beszélünk, nálunk lehet és az a lényeg!
Az hogy mennyit bír ki ettől a fene sem tudja, legfeljebb azok akik használják ilyen beállítással a motort.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Vannak olyan típusok amelyek pl: Bandit 1200, igazán nagy többletet kilehet hozni, vagy GSX 1400.
Ellentétben egy ER/6F ami 4-5Le és 4.5 Nm és még ez a típus is a jobbak közé tartozik.
Kawasaki KX 450 F 2017 2LE/1.3Nm ilyen motorokra teljesen felesleges.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77082 üzenetére
Ha már olaj , az mennyire igaz, hogy az én régebbi fejlesztésű motoromba jobb a félszintetikus vagy ásványi, mint a drága szintetikus?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #77086 üzenetére
Svajcban max slip ont tudsz rarakni, db killerrel, egyebkent ha faluban laksz a rendorok valszeg nem basztatnak, alig van arra, de muszakin tuti bukta.
Nemetorszagban lelonek erte. Legalabbis amerre en elek. Nem egy igazoltatast lattam, amikor a rendor fotot keszitett minden nem gyari alkatreszrol, meg egy utangyartott kuplung es fekkarrol is, (kinabol rendelt allithato) es ha nincs abe papirod rola, leszerelteti veled.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
Ma vizsgáztam szigoritottan és sikerült, már vissza is kaptam a jogsimat. Szóval holnap már mehetek a szilveszteri gurulásra
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
félisten
Egyébként a yoshim nem utcai verzió, ra van írva.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Geresics #77098 üzenetére
Volt tavaj novemberben egy elég csúnya autóbalesetem és idén novemberben vették el 2 hónapra a baleset miatt. Nagy hercehurca volt körülötte ami elhúzódott 1 évig mire eredményhirdetés lett belőle. Aze redmény pedig ismerettségnek köszönhetően 2 honap jogsi volt meg 200 €. + az autóm ami kuka lett.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban