Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #88999 üzenetére
Nagy igazság.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #89001 üzenetére
Tavaszra talán (???) már nekem is lesz valamim, úgyhogy akár egy motoros talit is megbeszélhetünk majd.
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88998 üzenetére
És mi lett az autóssal? Bünti vagy vmi? Vagy elhajtott mint aki jól végezte dolgát?
Amúgy mi van a defenzív vezetéssel? Nem baszogatásból, de belátható úton ha alárendelten vár vki a sorára én általában nem 90-nel megyek el mellette (hanem 140-el ...nem is ).
[ Szerkesztve ]
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #88987 üzenetére
Hali!
Mint rekordtartó, köszi a dicsérő szavakat!
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #89003 üzenetére
Írtunk betétlapot, aztán indultam is. Felajánlotta, ha valamit nem akar fizetni a biztosító, akkor szóljak és rendezi. Ő is motorozik, volt neke is balesete. Rendes tagnak tűnt a körülményekhez képest. Ma egész nap áztattam a tengerbe a lábam, meg tornásztattam a vízben. Holnapra szerintem menetkész lesz. Már alig sántítok. Ezek szerint nem tört, pedig tutira vettem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
V.Stryker
nagyúr
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89010 üzenetére
Azt mondjuk nem értem,hogy a Tenere miért nem jött számításba... az szerintem pont jó lenne. Szerintem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #89006 üzenetére
TLR megvan, természetesen tavasszal összetörtem.
Volt egy kis kényszerpihenő, 2 hét múlva jönnek meg az idomok a fényezőtől, akkor fog folytatódni a szezon.
A mostani blokkom nagyon patent, bírja a hajszát, meg erő is van.
Ha van bármi kérdés a típusról, nagy szivesen válaszolok.Ja, és amúgy üdv mindenkinek!
-
demars
addikt
válasz z123456789 #89004 üzenetére
Jövő héten még szabin leszek, egyeztetünk, oda gurulok hozzád és csapatsz egyet a cbf el. Vagy legalább is megnézed élőben mekkora, milyen tartani stb.
Persze ha érdekelAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #89013 üzenetére
Igazabol harom evadot elolvastam a topicbol, asszem mindent megtudtam, mi mehet tonkre, mik a tipushibak
De kerdesem az termeszetesen lenne. Nalad, mint nagy elsokerekkimelonel,
szoval hogy birja a nyakcsapagy betet az igenybevetelt?
Illetve van ez a csuszokuplung mizeria, (a tl s en nagyon erezni) ami miatt en nem tudtam fordulaton elindulni, mivel gazra osszezar, motorfekre kinyit. Igy nincs stabil pontja a kuplungnak, azaz agyonvag egy jo rajtot. Yoshi szarazkuplungszetten kivul mit lehet azzal csinalni?(Esetleg roviden leirhatnad a torest, hogy sikerult, mert ugyis reg volt ilyen sztori a topicban)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #89012 üzenetére
Egy zsanerben van az osszes marka turaenduroival. Minden parametere ugyanaz nagyjabol.
En vennek egy nagyonkonnyu motort, 4T kiskoboset, (illetve kisebbet, mint az ertelmetlen 1000-1200, inkabb 600 alatti lenne az idealis, 400-350 korul) es azt alakitanam at. Fura hogy a gyarak ilyet nem csinalnak. Lehet kevesen akarnak vilagot utazni, civilizaciot elhagyva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #89016 üzenetére
(#89014) BoB:
Van esély rá, hogy pénzkidobás lesz...Kb 10 év egykerekezés után vettem ki a gyári kormánycsapágyat, vissza is rakhattam volna. Nulla kopás volt a csészéken, de érzésre sem volt vele gond soha. De ha már szétszedtem, ment bele kúpgörgős csapágy. A TLR eleje baromira meg van erősítve, nehéz is a váz mint a sár.
Az S kuplungja 5 csavaros, az R-é 6, erősebb rugókkal, és nem bovdenes, hanem hidraulikus. Valamivel jobb, de ez is kezdetleges konstrukció, a mostani rendszerekhez képest fapad. Állórajtolni nem szoktam (úgyis jön kerékre) de arra jó, hogy bárhogy gangolok lefelé, kerékpattogás kizárva. Nagyjából ennyi.
Törős sztori:
Budán szüttyögtem a dugóban, ahelyett hogy húztam volna a sorok között. Egy tréler ment előttem, nyomott egy satut, én meg belegurultam vagy hússzal (nincs mese, elbambultam). Illetve nem is bele, hanem rá, mert átestem a kormány fölött a platóra, a motor meg elsőkerékről ráesett a hátamra. Ezért csak az eleje sérült. Villahíd lámpa, idomok, pár sallang.
Sajnos egyre kevesebb az alkatrész, úgyhogy hónapokba telt mire mindent összevadásztam hozzá...
De azért még mindig jó gép. -
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #89018 üzenetére
Elég szomorú egyébként, hogy a DRZ400 óta nincs 400 köbcentis, 50 lóerős, és könnyű motor...
Jelenleg ott tartok, hogy amikor 5 év múlva cserélek, akkor a mostani KTM690/Husq701 között fogok majd keresgélni...u.i. keresem azt a gazdag barátot, aki most vesz egyet újonnan, alig használja majd, ezért 5 év múlva 10ekm-el eladja a rendszeresen karban tartott, fent említett tíousú motorját!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #89019 üzenetére
Najo, de te visszaattetelezted vagy 4 foggal, ugy konnyu
En ha veszek, palyara akarom fogni, azzal a kuplunggal kell kezdenem valamit.
geresics modszerrel akarok R t, vetetni probalok egy ismerossel, majd nehany ev utan atvenni tole ketszer kell manipulalnom, kemeny melo lesz...Igazabol nem is a nyakcsapagyra vagyok kivancsi, azt kicsereli az ember barmikor, csak olvastam valami nemet oldalon, hogy a betet tud laza lenni, onnantol pedig a nyakcsapagy lotyog, es a kepen lathato, hogy a betet a vazzal van egy cikkszamon es 2800 eur...
De ha tiz ev alatt nem volt baja, ilyen hasznalatnal, akkor nagy baj nincs.
Magyarorszagrol szerzed az alkatreszeket, vagy mindenfelol, ebay ilyesmi?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #89021 üzenetére
Jah... Az a betét soha nem moccant még meg sem nekem, sem egyik TL-es ismerősnek sem. Mikor régen megvettem egy haver motorját alkatrésznek, azon is hibátlan volt a betét, pedig a váz kettétört a villanyaknál egy eseménynél.
Alkatrészből egy-két itthoni arcnál vannak elfekvő készletek, aminek ugyebár a nagy részét én vásárolom fel, ha úgy adódik.
De nagyobbrészt ebay. Leginkább Angliából. Viszonylag jók az árak, és futárral elhozatok mindent. De idén már rákényszerültem az oemparts-ra is... -
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #89018 üzenetére
Most kezdenek elterjedni ezek a gépek. Versys 300, r310gs, crf250 rally, dl250. Szerintem 25-30-40 lóval már lehet túrázgatni. Én még agyaltam a 300-as versysen is újonnan. Lett volna egy szalon motor egész jó áron. Nagyobbak közül talán az xt660x-et mondanám egész jó kompromisszumnak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
z123456789
addikt
válasz demars #89015 üzenetére
(#89015) demars
Szia!Menni biztos nem fogok vele, ahogy írtam az előéletem pöttyet hiányos e téren, és a jogsim sincs még meg (de már folyamatban). Köszönöm a felajánlást, ha össze tudjuk hozni, megnézném. De, ha nem VFR, Repsol, vagy CBR, akkor tuti nem Hondát fogok venni. Sőt semmiképp nem akarok Hondát. Már így is rám van akasztva, hogy Honda buzi vagyok. És bár nincs bajom a márkával, de már csak azért is más márkát akarok.
Majd dumáljunk!(#89017) tboldi
Hát, azt sem ártana már tényleg. -
Geresics
addikt
válasz z123456789 #89024 üzenetére
kell egy jó olasz...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz z123456789 #89024 üzenetére
Akkor marad amit Persu ajánlott, Ducati.
tboldi: ha jó idő lesz, lehet megyek mocival, max öcsém hozza a civicet.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #89024 üzenetére
Jah én erre magasról teszek, nálam 3 Honda van. Egy HR-V, a VFR és egy fűnyíró.
vendingo
Ez mind jól hangzik, de szerintem amilyen mértékben felkapják most a 300-as kategóriát, pont olyan gyorsan fog kimúlni.
Gyengék, átlagos futóművel, nincs mit kertelni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #89023 üzenetére
nem pont erre gondoltam.
tegyuk fel, drz 400 bol alakitanank ki egy ilyen terepmotort. nagyobb tankot raknank ra, stb. csupan az alapokat nezzuk:
a drz 400: 10l es tank, 138 kg, 40 lo
versyl 300: - kapaszkoggya - 17l es tank, 175 kg, kb 34 lo!
R 350 gs: 165kg, 11l tank 34 lo
crf 250: 157 kg, 10.7l tank. 25 lo (a legszimpatikusabb koncepcio, de meg 130 al sem tud menni)hogy lehet, hogy ennyivel nehezebbek a kisebb kobos motorok?
ennel a szetupnal joval olcsobb, es esszerubb ha egy 30 eves japan belpiacos 200, 225 kobos 2T motort veszel, (suzuki TS200, yamaha DT200, DT225 Lanza) vashengeres, meghonoltatod, uj dugattyu, gyuru, elmegy 10-15e kmt ezzel az uj szettel, (nyelezesfuggo) es 110 kg alatti teletankolt tomege van 33 loerovel, vizhutessel, olyan egyszeru gyujtassal, hogy egy belpiacos robogo gyujtasat atrakod ra, es megy vele (tapasztalat )
raakasztasz egy 30 literes tankot, meg mindig 130 kilos lesz a motor. terepen ezek ugyanannyit esznek mint a drz 400. legalabbis ugyanolyan sebessegnel, ugyanolyan terepviszonyoknal, ugyannanyit tankoltam a DT 200 ba.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89024 üzenetére
konnyen ki lehet deriteni, hogy hondabuzi vagy -e
- ugy gondolod, hogy sosem fog elromlani egy ilyen gyartmanyu jarmu?
- soha nem neztel meg utana, hogy milyen hibak fordultak elo egy adott-, a szoban forgo marka tipusaval, ennek ellenere szendvicsemberkent promotalod mindenkinek?
- pocskondiazol mas markat, a megjelolt markaval szemben, megbizhatosagra hivatkozva?ha mindharom kerdesre igen a valasz, akkor kijelenthetjuk, hogy tajekozatlan markabuzi vagy.
egyebkent, ha a honda tetszik, akkor vegyel hondat, ne csinald mar
elso korben sm-enduro vonalat probalnam, ha fikalsz vele, csak a kormanyveg er le, idomok, ilyesmik nem. joval olcsobb dolog. es az elejen lesz fika. ez biztos.
90 szazalekban elkovetik az emberek a hibat: megveszem a nagy, draga, serulesmentes motort kezdesnek, mert le van tudva az egesz problema. mindenkepp karcmentes, toresmentes eloelet johet szoba. ilyenkor csak annyi tortenik, hogy veszunk egy serulesmentes motort, amit mi fogunk megtorni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Chrys_
addikt
válasz Topiccsendőr #89031 üzenetére
Benne van a törés, de én eddig még megúsztam Első motorom, de úgy voltam vele, veszek egy normálisat. Suzukit
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #89025 üzenetére
(#89025) geresics
Haha, ez pl. tetszik.
(Pff, azt hiszem leszedték. , na mindegy egy piros Monster volt)
De ennyim idén nem lesz rá. :S(#89026) demars
Az a gép nagyon tetszik, de viszket a tenyerem, hogy még az Ősszel tudjak gurulni egy-kettőt. Ahhoz meg kevés a lé.(#89027) runner 125
Persze, viccnek szántam én is. Meg kell nézni ki mondja.(#89029) Chrys_
(#89031) persuader
Hálisten' nem, nem, és nem. Sőt, általában mindig a hibákkal kezdem.
Dehogy akarok sérülésmentes motort venni. Az ismerősök is mondták, hogy udvaron elesni vele, pláne közúton, nehogy drága motorban gondolkozzak! Szerencsére az egyik akit ismerek, szinte minden motorost ismer a közelben, és elég jóban vagyunk, mondta, hogy segít is olyat találni ami nem lesz patika, de a belekóstoláshoz tökéletes, és még a pénzemnél is maradok, meg jut normális védőre.(#89032) Chrys_
Mióta motorozol, ha szabad megkérdeznem?(#89033) -Mike-
Hát ez tényleg brutál.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #89034 üzenetére
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mike-
addikt
válasz -Mosquito- #89036 üzenetére
Egy rigójancsihoz elég minek erre koffer.
-
Chrys_
addikt
válasz z123456789 #89034 üzenetére
Tavaly kezdtem, 38 évesen
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #89035 üzenetére
OK. Hagyjuk inkább!(#89038) Chrys_
Király, itt a helyem. -
Chrys_
addikt
Na canniball, válogathatsz, kezdhetsz edzeni
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #89034 üzenetére
Persu jól mondja, én is így tanultam motorozni, érezni a gépen az egyensúlyt, kanyarba jól bemenni, íven tartani, abból jól kijönni ezt minden bátrabban fogod földúton csinálni.
Eleve sokkal jobban megfogsz tanulni egyensúlyozni, a változó terepviszonyok végett, hogyan merre kell majd helyezned a testsúlyod, ha véletlen esel is nem mindegy hogy homokos, füves talajon fogsz vagy betonon.
Volt szerencsém mindkettőhöz, hidd el az utóbbi sokszorosan szarabb.
Meg azt azért leszögezem neked itt és most terepezés után marhára fogod unni a közutat.
Én is most kezdem a Pegasora megvenni a cross gumikat, mert szeptembertől megyek ki vele, ott fogom gyűrni.
1 hónapja voltam kint vele jó 1 órát, több élményt adott mint előtte 3 havi közúti motorozás.
Pedig a Pegaso nagyon messze van egy jó SM/Enduró terepképességeitől.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby rádiós topik
- Projektor topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GTA VI
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...