- iPhone topik
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #77600 üzenetére
Azert ez a motorrevu is odabasz.
A dl cikkben a kovetkezo gyongyszem olvashato:
"10W 40-es viszkozitású, autókba való, szintetikus Castrol olajat használt. "
Az autoolajokban nincs ep adalek, ami a valtot keni, illetve nincs a kuplunghoz adalek, hogy tapadjon.
Vagy 10 000 kent cserelt valtot, es csuszott vegig a kuplungja...
Vagy itt valaki hazudik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Trub
tag
válasz Topiccsendőr #77597 üzenetére
Értem. Öreg a gép. Lehetne benne cserélgetni a kopó alkatrészeket, de az már a motor árával vetekedne.
Meg is hirdettem , addig míg el nem kell ugye nem fog szétesni a ha a piros környékén járatom kicsit? A kopás így már nem számít.
Sajnálom, mert tényleg szerettem, de nem akarom ugyan azt eljátszani vele mint az etz-vel.
Az SV650S-nek tényleg annyira tré a futóműve? Még nem mentem vele, de szerintem egy próbakörből nem sokat tudnék leszűrni. A CBR600RR használtan dupla annyiba kerül, de szerintem annyival jobb is.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Erre senki nem tud valaszolni.
En csupan azok alapjan felteetelezek dolgokat, amiket eddig lattam ilyen idos, belpiacos motoroknal. Ahhoz, hogy lasd az allapotot, meg kellene vizsgalni, addig minden csak talalgatas.
Mire kellene az sv 650?
Nem a legjobb a futomuve, de meg fel tudok sorolni tobb ugyanilyen "szar" futomuvu motort, ami viszont senkinek nem tunik fel.
A cbr 600 nak sem jo, amig n cserelsz benne rugot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Az 1999-2002 ig eléggé puha, nem annyira stabil, számomra megfelelt de sokat nem kell tőle várni.
2003 modellé jóval pontosabb, állítható, sokkal jobban tetszett vele kanyargós úton a motorozás de, csodát nem várj.
A blokkja jobb a réginek, nekem jobban fekszik, alul erőteljesebb.
Viszont a futóművet, főleg az első telókat elcserélném a 2003 típuséra.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Lomha 8V
addikt
Add el rögtön, mert egy internetes fórumon azt mondta valaki, hogy holnapután szétesik. Aztán vegyél egy másikat, amiről kiderül, hogy egy kalap szar. Akkor is majd gyere ide segítségért, megkapod ne félj. De meg ám. Amúgy meg járasd pirosban evör, mit számít már? Hiszen egy 23 éves lefingott szar. Csoda, hogy a közértig elvisz. Habár ha belegondolok, 75.000- km. van benne? Szerintem már be se indítsd. Imádkozz, hogy amikor jön a vevő, ne robbanjon fel, aztán adj hálát az égnek, mikor elviszik.
-
Trub
tag
válasz Topiccsendőr #77603 üzenetére
Nálam a motor 10 C°-tól mindenes. Munkába, bevásárolni, enni, moziba, napsütésben és esőben. Nincs is saját autóm.
Igazából A-ból B-be minél gyorsabban és élvezetesen. Pályahasználat nem igazán játszik.
Nekem a CB400SF futóművével sem volt semmi bajom, ehhez képest vajon milyen az SV-é? Ha attól jobb, már nekem megfelelne.
Lomha 8V : Hidd el, sok embert megkérdeztem. Egyik fele azt mondja "Honda, a blokk örök életre szól", a másik meg hogy "ilyen öreg gépre már sokat kell költeni, jobb eladni". Na, most találja ki az igazságot az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #77606 üzenetére
Lehet, hogy egy egész picit sarkítottam.
-
HSM
félisten
A CB400SF fura kis gép. Egyfelől hátul komolyabbnak tűnik a két tartályos Showa rugóstag, mint a szupergagyi központi gyári az SV-ben. Ha az első futómű hasonló is, sanszosan kényelmesebbnek éreznéd a Hondán, mert az acél váz rugalmasabb.
Jó úton nekem nincs bajom az SV futóművével, de rossz úton szerintem nagyon utálatos. A legjobb lenne, ha mégis tudnál vele kicsit menni, lehetőleg nem tükörsima aszfalton, ahol a Hondával is tudnál menni egy kört. Az lenne egy reális összehasonlítási alap. Én ilyen motoron tanultam az SV előtt, de sajna összehasonlítani nem tudom őket, mert eltelt köztük pár hónap.[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #77609 üzenetére
Engem itt ember nem tud felba**ni, a fórumos idegeskedést meghagyom másoknak. Engem HSM sem zavart és hozzá képest Te nagyon visszafogott vagy. Amúgy rendesen elolvastam a hozzászólásodat, pont, hogy Te nem olvastad az enyémet, hiszen az nem neked tartott tükröt, hanem Trub kollégának. Neked szófosós komment stílusod van, de attól még igazad van. Az egész hozzászólásból elég lett volna ez a rész: "Ezt, hogy mennyi van benne, csak egy teljes allapotfelmeressel lehet megallapitani, minden mas feltetelezes." Persze ez csak az én véleményem és felőlem olyan hosszú kommenteket írsz, amilyeneket akarsz, demokrácia van.
Trub: Fogd meg a motorodat, vidd el egy normális szervizbe, ahol átnézik. Ők meg fogják neked mondani, hogy nyugodtan használhatod még vagy eldobós, esetleg hol tart a két állapot között. Az igazságot ők fogják neked megmondani, nem mi. Sem Persu, sem én, sem senki ezen a fórumon. Amúgy nekem volt SV650, nem éreztem olyan rossznak a futóművét, ahogy fikázzák. Köridő vadászatra talán nem jó, de lehet vele élvezetesen motorozni.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt berakom a kedvenc frazisgyujtemenyembe, "precizen illesztett japan blokk" a "szegenykeverekes motor" melle jol jon egy "honda blokk orok"
Szervizeltem ilyen 400 as cb t. Szerintem a futomu semmivel sem jobb. De ki kellene probalnod. Utcara teljesen jo, mindegyik.
Altalaban azok, akik megallapitjak egy motorrol, hogy jo-e vagy sem, ugy hogy szet sem szedtek, azoknak ne higgy. Ilyen egyszeru.
Tudom. Borzaszto ugy elni, ha valamire nem tudjuk egyertelmuen ramondani, hogy igen, vagy nem. Ilyenkor veszik elo az emberek a hitet. A "nem tudom"- ot senki nem tudja kimondani, es elviselni.sajat magatol nem feladatom megvedeni senkit. Ha eladod egy forum velemenyre alapozva, majd visszaveszed egy haver velemenye miatt...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Lomha 8V #77611 üzenetére
Hatazert az en szofosasom mogott altalaban szamokkal alatamasztott es tapasztalt dolgok allnak, nem egy fotel.
(Legalabbis torekszem ra)Bonyolitom a helyzetet.
Volt szervizben allapotfelmeresen egy cbr400 as kollega.
A szervizben megallapitottak a szelepfedel levetel utan, hogy nagyon szep tiszta, szep fenyes a vezermutengely, sehol nincs kopas.
Persze eldicsekedett azonnal, hogy ramatyiztak a szerelok az oreg motorra, annyira jo.
Nagyon sok motort szervizelnek, megis a sztereotipiak dolgoznak naluk is. A szereloknel. Mintha nem erdekelnek oket a szamok 90% uk leszarja, es a szajhagyomany utjan terjedo sztereotipiakat hajtogatja, mindenfele vizsgalat nelkul, mintha semmilyen tovabbkepzesre nem jarnanak, vagy nem kepeznek onmagukat.En ha meg akarom allapitani egy vezermutengelyrol, hogy milyen allapotban van, veszek plastigauge-et, es megnezem a csapagyakat, illetve lemerem a butykoket. Nem azt nezem meg, van-e olajsar, vagy pitting. Mas kerdes, hogy a pitting sem jelent sok mindent.
Szoval semmi sem egyszeru. Meg elvinni allapotfelmeresre sem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #77613 üzenetére
És akkor most végül is mit csináljon a koma?
-
Geresics
addikt
Szerintem (tükre hozzá-nem-értőként) ha motort akarsz váltani, akkor itt a remek alkalom/kifogás/indok (kívánt rész aláhúzandó).
Ha nem szívesen válnál meg a géptől, akkor tartsd meg. Egy újabb használt, aminek nem ismert az előélete lehet pont ugyan ekkora rizikó, mint ez, csak ennek az előéletét valamelyest már ismered.
A lényeg, hogy a szívedre hallgass, ne másra, mert később úgy is azt mondod majd, hogy "miért csináltam / miért nem csináltam?"*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
Szerintem pina!
Amúgy én megtartanám és vennék mellé egy SV-t vagy bocit! Inkább bocit... a boci jó.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Trub
tag
válasz Geresics #77616 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a sok tanácsot Most bizonytalanabb vagyok mint előtte.
Egy kicsit összefoglalom. Igazából nem váltani szeretnék, hanem nagyobb teljesítményt. Ez már csak az én gyarló emberi mivoltomból fakad, hogy nem elégszem meg ennyivel .
Ez is felmegy a Váci parton (igaz teljes gázzal) 120 km/h-val, az autópályán is viszi a 130-at. Tehát józan ésszel belegondolva elégnek kéne, hogy legyen. Sík terepen bőven vinne többet is, de mint írtam kímélő üzemmódban használtam, így nem pörgettem a magasba.
Azzal tisztában vagyok, hogy ha jobban pörgetem jobban is kopik. Ez teljesen rendben van. Szelephézag állításhoz már tele vagyok lapkákkal .
Inkább attól féltem, hogy eltörik benne a vezérműtengely, vagy leszakad a szelep vagy ilyesmi. Kell ettől féljek?
9.000-nél annyira vibrál, hogy 5 perc után elzsibbad a lábam (ez ennél a motornál ugye majdnem az utazó). De lehet, hogy ez normális (Vagy a lábam gyenge).Különben vittem már szervizbe. Szelephézag állítás, lapkacsere, kértem, hogy ha már ott vannak nézzék meg milyen állapotban van a blokk, hány km lehet még benne. Mikor kész lett megkérdeztem mi a véleménye, és tök ésszerűen elmondta, hogy a vezérműtengelyek épek, a dugattyúkhoz meg nem lát bele, ahhoz komolyabban szét kéne bontani. Új tömítések, munkaidő, tehát költséges mulatság. Annyit már nem ér a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Mivel nagyobb teljesítményt szeretnél akkor nincs min gondolkodnod!
Felesleges tuningolnod, annyit nem nyersz vele hogy megérje.
Kell venni egy nagyobb hengerűrtartalmú erősebb motort, ne sajnáld ha már kevésnek érzed![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #77622 üzenetére
(megnyugtato valaszert fordulj bizalommal a legkozelebbi hondabuzi ismeroshoz)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #77624 üzenetére
A Honda jo. Sztem vegyen Hondat, nekem a legjobb nagymotorom az Honda volt!
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #77625 üzenetére
Az EGYETLEN motorod Honda. Van különbség
-
félisten
Remélem megmozdul a használt motor kínálat, mert hónapok óta ugyan azok eladóak, amikkel csak az a baj, hog, egyik sem felel meg.
-
Tarill
őstag
Téves
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz -Mosquito- #77631 üzenetére
Addig is igényesen kell megjelenni!
Más: [link]
Nem csak járatta. Hihetetlen!!V.Stryke! A honda nekem drága, szar kawa jöhet szóba, vagy suzuki. csak az elit réteg játéka a honda, meg aztán azt javítani kissé drága játék.
[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
Hali!
MT sisakokkal van valakinek tapasztalata?
Név szerint az MT Optimus-ról lenne szól. -
Geresics
addikt
Az Optimusról nincs, de az elődjét (MT FLUX) használtam egy ideig, és itt összegeztem is a tapasztalataim.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #77638 üzenetére
Azért a 8 évvel ezelőttihez képest elég sokat fejlődtek ám! Még 2003-ban (tudom, az több, mint 8 év) volt egy új MT-hez szerencsém, és a FLUX mérföldekkel jobb nála...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
Vki azt találta mondani nekem a minap, hogy CBR-t a nők vesznek. (Az illető 675-ös Daytonával jár. A nőjének CBR-e van. )
Nem kaptam szikrát hirtelen.
Most mondjátok, én vagyok túl nőies, ha nekem tetszenek a CBR-ek?[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77649 üzenetére
"Rendes" motorod nincs is?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok