- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #76347 üzenetére
LOL
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz teko99 #76352 üzenetére
Én vagyok a "derékfájós/nyafogós" öregember, a "törésstatisztikát vezetőnek" már nincs GS-e (sem...), az általam említett KisTé viszont a "hidegben nem indulós" jelzővel jellemezhető.
Első jótanács: az enyémnél öregebbet, csúnyábbat nem szabad megvenni, akkor sem ha olcsó.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #76353 üzenetére
Ezzel en nem feltetlen ertek egyet, pl az elso generacios, vekonyabb tankos, csutkakormany feleseggel elegge viseltes mara, de lattam belole jot. Tiszta rozsda, de ez nem befolyasolja az uzembiztossagot.
Mig a kopott veztengely es fotengelycsapagyas ujabb dagadt tankos gs eleg szep volt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76356 üzenetére
Tudom hogy általánosítottam, de a 20 éves, csutkakormányos, több világégést átélt 100 ezret futott, soktulajos, többször tört gépeket azonnal cserélendő gumikkal és láncszettel sem sokkal adják 400 ezer alatt, míg fiatal, kevés km-es, vezetett szervizkönyvest (esetleg újszerű gumikkal, lánccal) is le lehet vadászni bőven 600k alatt (alkut is beleszámítva). Mire az előbbit "szintre hozod", túrakormányosítod, stb., addigra ugyanannyiba fáj mint a másik, csak 10-15 évvel öregebb vasad lesz.... ... de persze "új" motor is lehet széthajtva, elhanyagolva, túlárazva.
Lényeg a lényeg: a GS-nél valahogy nincs igazán nagy árkülönbség öreg és fiatal, megkímélt és széthajtott gép között, így szerintem mindenképpen érdemesebb inkább a jobbakat választani drágábban is. Én legalábbis ezt látom a mostani árakban.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76355 üzenetére
Ezek még csak tervek, gondolatok, örülök hogy te is foglalkozol a témával.
Ahogy néztem a vázat nem kellene megvágni hogy beleférjen az SMC blokk, csak a tartókonzolokat kellene más méretűre formálni, kialakítani.
Hajtás is azonos oldalon van így a hátsó lengővillával sem kell sokat foglalkozni.
Ami lényeges hogy az SMC légszűrőházát bele kellene építeni az FS segédvázába.
Ugye az FS szériánál az ülés és tank között helyezkedik el a légszűrő, azt nem tudom hogy rátudnál e kötni, de az is lehetséges hogy igen és nem kell a KTM légszűrőháza.
Ahogy néztem a 660 blokk igencsak poweres, ráadásul üzemóra nélkül is kiprésel magából 73 pacit és 78Nm egy nyitott rendszerrel és dynokittel+K&N szűrővel.
Olajcsere 2500-3000 kilométerenként, nagy szerviz kb 60 ezernél.
Úgy saccolom hogy feltankolva megállna 120-130 kg között, a gyári SMC 131 kg szárazon.
Mivel terepen is lehetne használni így nagyon jól jön a súlycsökkentés.
Mindenképpen papíros vázat és blokkot lenne érdemes venni, itthon sajna nem lehet papíroztatni de, ha jól tudom a szlovákoknál nem gond.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #76359 üzenetére
Nagyon jol hangzik, mindenkepp szamolj be, hogy hol tartasz.
En a belpiacos dt 200 asomat akarom supermotova alakitani.
Mivel 88 as, majd' 30 eves, ezert nalam a vazat is kell szemcseszorni, porfesteni. A blokkban nagyok keves ~ 20e km van, meg a gyari dugattyuval, amit minden bizonnyal cserelni kell. Legutobb 15 000 nel mertem, a gyuruhezagok mar a cserehatar kornyeken voltak, a dugattyu epphogy jo volt. A muanyag fogaskerekek, amik a kiegyensulyozo tengelyt es a vizpumpat hajtjak, azok is elegge viseltesek, leginkabb a 2-3ev allas miatt, amikor a regi olajba a vizpumpatol hutoviz kerult, de a valto megsem rozsdasodott, sot igazabol semmi sem a blokkban. Ezert sem vagyok szivbajos sosem az olajcsere para miatt
33 lovat tud 108kilos teletankolt tomeggel, amit meg lejjebb akarok vinni. (Van benne anyag, pl acelkormany, utaslabtartok, felesleges biszbaszok) Tuningolni nem igazan szeretnek, erre a tomegre ez szerintem elegseges, drz 400al ~egy szinten van. 140 et akasztja (nem tudom mi a vege, mert nem tudja a muszer mutatni)
Egyedi szamolt kipufogot akarok ra, az hoz nemi extra lovat talan, mivel nincs benne perforaltlemez a diffuzor reszen, es abszorpcios veget, ami kisebb ellenallasu. (paraszt nyelven hangos dob) a karbi siktolattyus mikuni, gyorsitorendszerrel, ami eleve jo, egyedul a hutoviz bevezetesen gondolkodom, hogy eltavolitsam, es akkor lehetne valami komolyabb karbit is rarakni talan. De igazabol nem szukseges. a kompressziviszonya 6,5:1 szerintem nem kellene piszkalni, bar az aprilianak majd' 14:1, es eleg jol birja, megsem akarok kiserletezni, tul sok ido lenne kifejleszteni egy teljesen mas szettet, es megbizhatatlan lenne jo ideig. vasperselyes, tehat olcso lenne felujitani, de inkabb a megbizhatosagra mennek.
Nalam a koncepcio nagyjabol ugyanaz, mint nalad, egy keves fenntartasi koltseggel biro supermoto, amit hasznalni is lehet, esetleg a mami kupaban elindulni vele vmi youngtimer bajnoksagon.
Mivel rendszama van, hetkoznap is kek fustbe boritanam a kornyeket, amire a gyoker milliomos szomszedja anyameknak majd megint ki fogja hivni a tuzoltokat. Pedig nagyon tipikus szaga van a jaso fd olajnak, megcsak a kozeleben sincs a haztuz szagnak. Nem mintha olyan sokszor lett volna ilyen elmenyem, de igazabol mindegy, a lenyeg, hogy en joarc vagyok, a kettovel arrebbi szomszed meg nem.
Futomuvet yz alkatreszekre cserelem, vagy wr, legalabbis most ez a terv. A wr a testvertiousa a dtr nek, tehat sokat faragni sem kene. Lehet vazba is kell nyulni, a gyari nyakcsapagyat minden krosszpalyas nap utan utana kellett huzni. Valoszinuleg ez eleg gyenge pontja az elejenek.
Felniken gondolkodtam, maradok a fuzottnel. 120/150es gumimeret, az apriliarol tulkepp at tudom rakni barmikor a gumikat.
Karbon alkatreszekrol is almodozom, ezt meglatjuk meg, mennyire jon ossze.
Ledes lampat is szeretnek, de nagy elonye ennek a dt nek, hogy szogegyszeru, "robogos" az elektromos rendszere, a fesszab ugyanaz, mint a 3kj jognak, meg a 3kj cdi vel is megy, csak abban nincs power vezerlo, es 5° kal kisebb az elogyujtasa.
A lednel ez viszont hatrany.
Nalam ez a terv. Hosszu ut, es addig kene egy csere terepmotor is, amivel kivaltom a dt-tNem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #76361 üzenetére
ugyan nem sm építés.. de lenne egy technikai kérdésem miért jó visszavezetni a kartergázt a légszűrőházba? nem lenne jobb hatékonyság szempontjából a beáramló levegőt úgy hagyni, tisztán? azt pedig valahogy/valahova máshova vezetni?
olvasgattam ezt-azt az elmúlt pár napban, és belefutottam PAIR piszkálásba, utána néztem meg a gixer emissziós rendszerét. a PAIR tiszta sor, a kiáramló kipufogógázba még extra, tiszta levegőt adagol hogy tökéletesebb legyen az égés, csökkentve a káros anyag kibocsátást. azt is értem, hogy a karterben a nyomást csökkenteni jó dolog, mert kisebb a dugattyú negatív mozgásánál az ellenállás.
ennek a kettőnek a kombinálásából lesz a PAIR-suck, amikor a PAIR-be kötik be a karter kivezetését hogy vákuumot generáljanak. ennek túl sok értelmét nem látom, mert nem tud olyan számottevőt generálni, a tapasztalatok is azt támasztották alá, hogy haszna nincs.
a másik, amikor a karter kivezetést vagy egy filterezett csőnek hagyják meg, vagy egy saját tartályt kap, a légszűrőházat meg ledugózzák. az én értelmezésemben ennek lehet pozitív hatása, mert oxigéndúsabb levegő kerül az égéstérbe, de ez tényleg így van? manual-ból nem derül ki, csak a puszta tényét jegyzik meg, hogy van. -
Topiccsendőr
addikt
A kartelgazt kornyezetvedelmi okok miatt vezetik vissza. Az nox erteket viszi lejjebb. A szeklevego semmilyen hatassal nincs a teljesitmenyre, a dugattyuk alatti levegot leginkabb a hengerek kozotti ablakok vezetik at a masik, eppen felfele mozgo dugattyu ala, nem sok koze van a kartelgaz elvezetesehez.
Termeszetesen teljesitmeny szempontjabol az utcara vezetes a legjobb modszer, csak akkor nem felel meg az eloirasokbak a kipufogo gaz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #76363 üzenetére
sokkal tisztább, köszi!
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #76244 üzenetére
Grat a gephez. Kivancsi vagyok, hogy milyen lehet egy ilyennel motorozgatni :-)
-
Lomha 8V
addikt
Kartelgáz... Ganxsta Zolee lájkolja ezt.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Topiccsendőr #76361 üzenetére
Egyedi dobot? Múltkor még te hangoztattad,hogy a gyári az isten és hülye aki nem gyári akar. Akkor most mi van?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
imibogyo
veterán
válasz FIREBLADE78 #76367 üzenetére
Nekem inkább úgy jött le a dolog, hogy anno azt írta, hogy a "csak úgy rádobott" egyedi dobokkal van baja (amivel szerintem lehet is), de itt és most egy direkt a motorhoz számolt/tervezett és bemért dobról van/lesz szó, arról nem is beszélve, hogy ez nem a fő motor lesz, ha jól értem, hanem amolyan "bohóckodós"... De ha félreértettem valamit, majd persu megmondja a tutit én mindenesetre így értettem...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #76367 üzenetére
[Degec ON] Én már akkor sejtettem hogy nincs valami rendben Persuval, amikor először írta hogy szupermotora akar váltani. Az már a vég kezdete szokott lenni...
szerk: amúgy meg egy kétütemű gépről van szó szerintem, ahol a rezonátor méretezésével a motor szinte minden paraméterét meg lehet változtatni. Szóval lehet "jobbat csinálni" a gyárinál
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76361 üzenetére
Tetszetős amit írsz!
Én annyit változtatnék rajta hogy ha a súlyt nem akarod növelni akkor néznék bele egy EXC300 blokkot, méretre beleférne, súlyban sem lennél többe, viszont a karaktere a motornak nagyon vaddá válna, megkockáztatok még egy EXC360 blokkot is.
Strapabíróak pont azért mert pörgetni nem kell őket, nyomaték van alapjárattól, nem is kevés.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #76370 üzenetére
Krétán béreltünk mocikat. Nekem egy DT200 jutott. Az első kanyarnál újra kellett értelmeznem a motorozást. Úgy kellett gyorsítani, hogy indulásnál nyél, majd power nyitásnál gyorsan gáz vissza. Úgy is gyorsult tovább, de ha nem engedtem vissza a gázt, akkor egykerék, vagy elforgott a hátulja. Persze, ehhez az is hozzájárult, hogy elég lekoszlott darab volt szegény. Kanyarban meg pláne végzetes hiba, ha nem tudod, hogy power alatt, vagy power fölött vagy. Persze, amikor hozzászoktam, akkor már jó játék volt. Minden kanyarban keresztben volt a segge.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #76369 üzenetére
Valtani nem akarok, gyorsasagi kiserletezos motornak ott van az RS, azon is van mit fejleszteni, az sosem lesz kesz, abban biztos vagyok.
Ha hazajovok es valami inteznivalom van a varosban, akkor mindig a dt vel mentem, krossszgumival, ami vicces, de supermotokent jobb lenne.
Ekkor jott az otlet, hogy hamar a retro ennyire divat, akkor csinalnek egy funbike ot belole itthonra.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76373 üzenetére
Amúgy piszok ritka a DT200 nem? Kíváncsiságból rákerestem még annó, amikor írtál róla, meg tegnap is, de egy eladó példányt nem látok, csak pár 125-öst.
Pedig valami hasonló télre nekem is jó volna, bár időm nincs sok, de erre szakítanék hétvégén. Ugyanezek a céljam.. ne legyen üzemórás, ne kelljen 50 óránként atomjaira bontani.
Somatom
Sejtem milyen lehet, ez a gép kimaradt, nem mentem még DT-vel, de annó a Mito megvolt, maradandó élmény volt a power szelep.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #76374 üzenetére
-
Horvi
őstag
Ha valaki épp most akarna gumit venni.
Hello darkness, my old friend...
-
#79335424
törölt tag
válasz -Mosquito- #76378 üzenetére
Ez úgy van, hogy a hal, az alap lének készül karácsonyra. Természetesen egy másik bográcson fő egy azonnal elpusztítható csülkös, körmös pöri. Íme:
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #76374 üzenetére
Igen, japan belpiac. Nagyon ritka, nehany wr200 szokott meg feltunni, annak komolyabb a futomuve, nikaszilos hengere van, es 1loval erosebb, es muanyag tankos, versenyenduro. Az jobban megfelelne barmilyen igenybevetelnek, de egyaltalan nem azonos semmije a dt 125 europai valtozattal.
En 125 os dt t akartam venni ~250e kornyeken, de nagyon leleakottak voltak, rendszam nelkul, ha egyaltalan voltak. Elmentem megneztem joparat, ki is probaltam, de az a 15-18 lo, hat nem az igazi. Megelegedtem volna vele, nem arrol van szo, mert cserebe a ridegtartast jol birja.
Aztan a csaladban volt ez a 200as, felrebszva nehany eve. A tank kilyukadt a rozsdatol, (5000 forintert vettem masikat) es voltak rajta ganyolasok rendesen, a power ki volt kotve, ugy hogy alig volt benne km. Szerencsere semmi visszafordithatatlan.
Java resze megegyezik a 125 tel, tulkepp a hengeren es a cdi n kivul minden, igy nagy szoporoller nem lehet, belpiacos letere, csak ezert vallaltam be.
Akkorat huz, mint az RS, mivel a powert visszakotottem, ezert alul is nyomatekos lett. Ez a hatbarugas szeru nyomatekgorbe csak akkor jelentkezik ha a power egyfolytaban nyitva van, azaz ha nem mukodik. A power azert van, hogy alul legyen nyomatek. Nagyon kellemes lett azota, bar ket haromszor leegettem a kuplungjat, illetve bokaig ero sarban tolas es uvegeles kozben megforraltam tobbszor is a vizet. Elmentunk vele tobbnapos enduroturara, erre baromi jo. Egy exc 300 al persze megjobb lett volna, de itt most az a lenyeg hogy mennyibol, nem az, hogy mivel.
Semmikepp nem akartam nikaszilos hengert, mert azt 3-4 honolas utan ujra lehet nikasziloztatni, illetve egy esetleges gyurutoresnel az kuka, mig a vashengert szerencses esetven megfurod nagyobbra es kesz.
Hogy a mitos emlekeidet egy kicsit halvanyitsam, viffer utan sirvafakadsz. Egyszeruen gyenge lesz. De terepre mokazni jo, ha a motorozas a fontos. Inkabb, mint egy 4T 125, mert ahhoz ket szem szedukszennel es egy pohar vodkaval kell melegiteni, mielott raulsz, hacsak nem akarsz leveleket kezbesiteni.A dt 200 as is inkabb az elejet emelgeti, de keresztbe nemigazan lehet vele menni jelenleg, csak kanyarbejaraton fekkel, mivel enduro rugoi vannak, az osszes suly hatra megy gyorsitasnal, es elore fekezesnel. Viszont 2 ben is emeli. Persze korforgalomban tuldontod es kover gazra elforgatja, de itt inkabb az a jo, hogy rettento konnyu a motor, az elso krosszgumi csuszasat is megerzed az aszfalton, azonnal be tudsz avatkozni, nem esel pofara.
Vegsebessege egy kicsit marad alul a drz 400tol, es gyorsulasra kb ugyanott vannak. Szoval nekem nagyon tetszik, ha teheted inkabb 2T t vegyel ebben a kategoriaban.Hogy a kipufogo temahoz hozzaszoljak, ez egy harminc eves 2t motor. Tele van zajcsokkento elemekkel mindenhol a kipufogo rendszer. Ennel jobbat nem nehez csinalni. A szivonyilasa gyarilag kisebb a legszuroszivacs alatt, mint a 125 kobosnek. Rengeteg helyen inkabb alacsonyfordulati nyomatekra van hangolva.
Egyreszt azonnal utana tudok allitani, mert van fuvokaszettem hozza, masreszt ha en itt valamit elkottazok, akkor nem csuklani fog a motor, mint egy 4T nel, hanem kulyukad a dugattyu. (Bar ilyen kompresszioviszonynal szerintem nem hajlamos detonalasra nagyon nagyon szelsoseges esetek kivetelevel. De a motor nem fog bakkecskezni.
Nekem azzal van bajom, ha nem lehet motorfek utan egy adagolhato gazt adni a kovetkezo kigyors szakaszra. Es a gyari dobok altalaban tokeletesek szoktak lenni. Ha megveszem az utcai/felpalya nagymotoromat, az elso lesz, h megy aprohirdetesre az aftermarket kipufogo rola. Mert nem akarok injektorvezerlot, es fekpadi koltseget fizetni 1% teljesitmenynovekedesert. Inkabb gumit veszek rajta.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #79335424 #76375 üzenetére
Amíg te főzőcskéztél, én addig motyoroltam 135 km-t ebben a szép kora tavaszi időben. Dunántúli "kis-kör" jött össze, 135 km-össztávval: Kalocsa-Baja-Pörböly-Szálka-Szekszárd-Kalocsa.
A vesevédő és a thermo-aláöltöző is maximálisan bevált, egy cseppet sem fáztam semelyik testrészemen sem. 10 foknál hidegebben meg eddig sem ültem soha motorra, eztán sem szándékozom. A nagy túraplexi (meg a markolatfűtés) valami rohadtul jó dolog ám!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz FIREBLADE78 #76383 üzenetére
Mit is dolgozol?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Olcsó ebay-es (15-20e Ft) kategóriás intercom rendszerekkel van valakinek tapasztalata?
Az is érdekelne, hogy ha 2-nél többen akarunk beszélni, az is megoldható-e, mivel ugye csak párban árulják úgy néztem.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
canniball
nagyúr
Uhh... Neki is megérte volna beiratkozni egy tréningre...
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz -Mike- #76390 üzenetére
Arra gondoltam hogy még lett volna ideje visszatérni a kamion mögé, a tréningen ezt is sulykolják: ne az akadályt nézd (mert akkor tuti eltalálod) hanem mellé (akkor kikerülöd).
Tarill!
Ha végignézed egy idő után mozogni kezd, szerencsére nem hagyta ott a fogát.HGabor89!
Hát látod: így...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz RAiN91 #76385 üzenetére
Ha kettőnél többen akartok beszélni, akkor olyat keress a leírásban, hogy "conference" - ha ez nem szerepel, akkor hiába tudsz 6 emberrel beszélni, azokkal váltogatva tudsz csak! A lényeg a konferencia-beszélgetés! Haveromék ezzel beszívták, vettek "6 rider"-es kínait 10eFt-ért. Mi már nem szórakoztunk, hanem megvettük a SENA 10S-t.
A kettő között van sok minden, de ha jól emlékszem, akkor olyan 23-25eFt körül indulnak a konferenciások, V8-asok legalább, és max "5 rider" tud beszélni egymással...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #76391 üzenetére
A ficko hosszu masodpercekig huzza a feket, es egyenesen megy az akadaly fele, ahelyett, hogy kikerulne. Viszonylag nagyot lassult, mire televerte, de a korhazban attol meg meghalhatott, hogy felebredt a helyszinen.
Itt nem azt irtam volna cimnek, h ne elozz jobbrol, hanem hogy figyelj oda bazmeg, ha meg nem vagy annyira kepzett/vagy nem tudsz azonnal reagalni a megvaltozott helyzetekre, akkor meg ne siess hanem indulj el 5 perccel elobb. De ez tul hosszu cim lett volna.
Sztm az oldal a minosege alapjan elvitte volna a hosszabb cimet is, hozzateszem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #76393 üzenetére
Megszámolni is nehéz a hibái számát.
-Nem lassú, hanem rendesen haladó kocsi között cikázik.
-Nem tart követési távolságot
-Vakon, nem belátható helyre vágódik ki
-Target fixation, sztem simán ki kellett volna tudnia kerülni
-Jobbról előzött volnaTulajdonképpen mázlija van, hogy az egy ilyen utánfutó, aminek nekiment, mert az alja könnyen elmozdul, a motor megy csak a kemény résznek, a motoros felül egy aránylag rugalmasabb résznek ütközik...
Csapódhatott volna ott egy kamionba is, akkor viszont úgy nyílt volna szét a feje a sisakkal együtt, mint egy dió, amikor rálépnek. -
TommyNagz
senior tag
Annyira kellemes kora tavaszi ido van, ki is hoztam picit az effet, jovo heten munkaba azzal fogok jarni
encapsulation dot1q
-
Micsurin
nagyúr
Ezzel a Mügen csizmával van valakinek tapasztalata? Már már szemtelenül olcsónak tűnik! (30-40 körül szeretnék valami könnyedebbet amiben ha megállok azért nem szakad le a lábam ha esetleg lenne egy kis város nézés, a másik amit néztem azok a magsasszárú Mügen "cipők". )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal