- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MSM TOOL
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Realme GT 5G - versenyképes
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
(#77793) Bogyó bá': Mondjuk, ha kicsi a hely, akkor nem jó, az igaz. És a radiátor?
(#77794) geresics: Értem, hát az sajnos szívás, azt tényleg nem lehet fűteni. Vagy lehetne gázfáklyával, de annyit nem ér az egész.
(#77795) Grillo: Ősszel szedd szét és mindig csak azt a részét kell levinni, amivel dolgozni akarsz.
-
V.Stryker
nagyúr
-
félisten
válasz V.Stryker #77803 üzenetére
A főbb dolgokon kívül semmit nem bízok másra. Bukócsövet sem 2 perc feltenni, de nagyon vártam, hogy szétbombázzam a motort. Töltés visszajelző, venti indikátor. Ezeket mind mind újra meg kell csinálni majd, mert az elv az, hogy mindent onnan és olyan formában folytatni ahol 4 hónapja 3 napja és 1 órája befejeztem.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77798 üzenetére
A big blokkos HD -k is ilyenek. Gyárilag három különböző olaj megy bele. Motor, váltó, primer (kuplung). Motor, és váltóolajból lehet használni autóba valót. Az más kérdés, hogy fölösleges, ha van gyári HD olaj.
-
Tarill
őstag
Üdv! Tudnátok mondani nekem A2-vel vezethető nőknek(165cm) is megfelelő méretekkel rendelkező váltós(nagyrobogók kilőve) motorokat? árat nem mondok, de nem szalonmotorokra gondolok, minél "olcsóbb" de azért állapot számít, asszonykám beindult h ő megy jogsit csinálni motorra
-
#79335424
törölt tag
válasz Tarill #77806 üzenetére
Csak megemlítem, hogy az egyik barátom kedvese nem egy magas teremtés, és egy Aprilia Pegasoval nyomult. Leültettük neki, kapott egy új ülést, és a lány imádta a gépet. Persze, a "csajos" színhez ragaszkodott, de, jól is állt a Pegasonak az Afrika Korps homok terepszíne.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #77797 üzenetére
aprobb hibak? mik lennenek azok?
elso korben megkerdeznem, hogy a power mukodik-e. aztan meg kellene tudni milyen blokk van benne, pl 3mb, milyen elektronikaval. ugyanis ez alapjan lehet beloni, hogy hany loeros.
elegge lepattant, hatso sarvedo levagva, ferde segedvaz, index sehol, fenyszoro valami aftermarket raccsal, kezvedo is utangyartott, biztos vagyok benne, hogy fekkar, kuplungkar lotyog, torott. egy darab gyari csavar nem lesz a motorban, a zsirzoszemeket sosem fujtak meg zsirral, nyakcsapagy tuti sosem volt cserelve, teloszimeringre is raneznek, ettol fuggetlenul eldobosnak teljesen jo. en biztos kiraknam, a "rendszamot fog kapni es akkor beszopod" royal flusht, hogy olcsobban elhozzam.
nem szamitanek rendre, patikara a blokkon belul sem. egy ilyen idos, ilyen olcso motornal nem lesz maskepp ez sosem.
viszont viszonylag olcso felujitani, vagyis henger-dugo esetleg hajtorud eseten kb 25-60 e forint raforditasaval ujabb 15e km megteheto, nyelezos uzemmodban, es hajtorud ezutan meg jo szokott lenni. hasznalattol fugg.
kuplungot nezd meg csuszik-e, csusztatasnal a motor rangat-e (hullamos lamella)
gyujtas raadasnal zzzz-zzzz (power)
valamit tippelhetsz a motor vegsebessegebol, hogy mennyire van oda, de nagyon nagy fenntartasokkal. ez nem eleg informacio, de ha nagyon rossz, az fel fog tunni.szamits arra, hogy ha nem akarsz meglepetest, akkor darabokra a blokk azonnal, es minden elsporolt tomites, szilozast szakszeruen meg kell csinalni. a gyari tomitesekre el szokott menni egy 20 as akar.
el tudod hajtani igy is, viszont igy barmikor lerohadhat, es nem kell ra koltened egy fillert sem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77812 üzenetére
Nem drágább. Árban kb. tök mindegy, hogy melyiket veszem.
-
-Mike-
addikt
Ez mi akart lenni? [link]
-
Geresics
addikt
válasz Tarill #77806 üzenetére
Az ár pedig nagyon meghatározó...
Ill. azt is jó volna tudni, hogy mire (és hol) akarja használni?
Amúgy a legtöbb motorhoz lehet szerezni "alacsonyított" ülést, ami már jó a csajoknak.(#77809) Somatom
Régi Pegaso csak hozzányúlás után alkalmas csajoknak, de ott van még a "testvérmodell" a BMW F650 is.
Új Pegaso-bol a Strada asszem gyárilag alacsonyabb, mint a régi...(#77813) Bogyó bá'
GS500 amúgy tényleg nagyon kedvelt a lányok körében, nem is ok nélkül.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dugynok
senior tag
válasz Topiccsendőr #77811 üzenetére
Ráhagytam... Vannak emberek, akiket hagyni kell a véleményébe élni a saját nyugalmunk érdekébe.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77822 üzenetére
Az oldal közepe táján: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Tarill
őstag
Munkába járni/plusz mindenhova nem terepezni kell meg ilyesmi gs500-ak tényleg jók volnának azokat lehet még vezetni a2-vel? Vagy er5/6-ot?
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #77825 üzenetére
De az. Nálunk ritka, de az amcsiknál tele van vele a piac.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Lomha 8V #77826 üzenetére
Ahogy nezem, bogyo altal linkelt nem az.
Csak a screaming eagle syn3.
Mindenesetre ennyi penzert jobb olajat is kap az ember.
Specifikacio sehol nincs. Gondolom nem veletlen. Amugy sj gepkonyv szerint, amit mar reg tulhaladtunk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #77827 üzenetére
Van egy Harley-s haverom, aki kint élt USA-ban egy darabig, írtam neki, hogy világosítson fel. Sokkal okosabb nem lettem, mert Ő Motul 7100-at használt kint, meg itthon is, de azt megtudtam, hogy a Harley olajat a Citgo gyártja. Szombat este erről beszélgetünk, mikor valójában a kutyát nem érdekli. Nagyon tél van...
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #77830 üzenetére
Vagy én valami übergagyi Born to be Wild (műanyag)érzésű, bőrsapkás, kapuzárási pánikos, cruiseres videót?
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77827 üzenetére
Specifikáció nincs, de azért Te tudod a tutit. Jobban, mint a HD, aki viszont tudja a specifikációt. Hát ha Te mondod, akkor biztos úgy van, de azért én maradok annál az olajnál, amire az van írva, ami a motoromra is. Eddig bevált. Ahhoz elég régóta foglalkozom motorokkal, hogy ne legyen szükségem az ilyen észosztásaidra. Tartogasd azoknak, akik tágra nyílt pupillákkal lesik az igéidet!
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #77833 üzenetére
Csillapodj kerlek. Tel van. Igy szoktam cianozni a topicban, hogy eloveszem az olaj temat, mert nincs mas.
Nem a dontesedet vonom ketsegbe, az olajok kozotti kulonbseget halando ember nem fogja megerezni futasteljesitmenyben.Egy 0w50 es olaj jobb egy 20w50 nel. A harley markajelzes miatt nem lehet olcsobb. Maga a hidegoldali viszkozitas kulonbsegbol adodoan ha mindket olaj ugyanazzal a specifikacioval rendelkezik, (most a harley olajnak kedveztem) a hideginditasoknal jobb lesz a 0w. Ez a tuti.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77834 üzenetére
Teljesen csillapodott vagyok. Tél van, ilyenkor így szoktam ciánozni a megmondóembereket, és a topik-alfahímeket.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Topiccsendőr #77834 üzenetére
Arról mit gondolsz, hogy sokat állt/külföldi motor első alkalommal kapjon mondjuk actEvot és ledobni róla 500-1000km után, hogy aztán motulra cseréljem. Olyan célzattal, hogy kicsit kijárjuk a régi bizonytalan eredetűt. Van e értelme.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77837 üzenetére
Sajnos, nem tudok olyan tesztekről, amikben X ezer hidegindítást végeztek HD blokkokon 20W, illetve 0W olajokkal, majd a blokkokat szétszerelve vizsgálták a kopást. Ilyen teszteredmények hiányában a vélemények csak a varázsgömb jóslataival egyenértékűek. Ha jól tudom, neked kb. ez a "tudományos" álláspontod. Akkor milyen véleményt vársz tőlem?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #77838 üzenetére
A hozzaallas kezd jo lenni. Csak nem gondolkodsz rendszerben.
Egy belsoegesu motor olajzo rendszeret uzemmeleg allapothoz meretezik. Minel tavolabb esik az olaj viszkozitasa ennel (20w) annal inkabb nem tudja feladatat ellatni. Minel kozelebb (0w) annal jobb.Olvasd el ezt
A mami is elkuldte az olajokat laborba hasznalat utan. A vegeredmeny az lett, hogy a surubb olaj ugyan jobban vedte a hengerfalat, de a siklocsapagyazas jobban kopott.
Mivel en rengeteg cikket elolvastam, es rengeteg informacionak utanamentem, igy nem fair a vitank.
Azt varom toled, hogy olvasd el a linket a tol cettig, +bar meg igy sem fektetsz annyi melot bele, mint en tettem) es utana alkoss velemenyt.
A szemelyemrol nyugodtan alkothatsz anelkul is, az internet anonimitasa illetve valamifele kozvetett pszichologiaja ugyis felerositi a kurvaanyazast. Ez engem hidegen hagy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #77840 üzenetére
Nem anyáztam. Milyen anonimitás? Tudod jól, hogy hova tartozom. Nem nehéz engem megtalálni.
Nem olvasgatni kell a vezérműtengelyekről, hanem kézbevenni néhány használt, HD vezérműtengelyt. Akkor valós tapasztalatod lesz, nem csak statisztikai. OHV motorról van szó, ahol alul vannak a vezérműtengelyek. Hamarabb kapnak kenést, mint egy DOHC motornál. Felül csak a himbatengelyek vannak. Ráadásul a az üzemi fordulatszámok is alacsonyabbak. A golyós főtengelycsapágy meg akkora, hogy egy ökröt is le lehetne vele ütni. A HD ilyen szempontból túlméretezett, és nem egy kopós fajta.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Ferdzsoo
addikt
Honda...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mike- #77846 üzenetére
Tévedsz: ha becsülettel végig olvastad a Persu által linkelt olajos cikkeket (bal oldalon tudsz lépegetni tovább a témák között), akkor csakis 0W-30.
(#77848) V.Stryker: az már hidegen túl sűrű.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #77842 üzenetére
Hogy hova tartozol... Megis honnan tudnam, hogy hova tartozol
Nem nehez engem megtalalni...
Ez megis mi akar lenni?Nem olvasgatni kell? Akkor megis hogyan bovitsem a tudasomat, amikor az 50 000 es teszteknel helyettem veszik kezbe a "harley" vezermutengelyeket, es merik meg, majd leirjak a szamokat, amiket en elolvasok. Ezzel mi a baj? (Jol tudom, mi a baj vele) Meg mindig tobb fogalmam lesz a dologrol, mint annak, aki szajhagyomany utjarol kap egy markabuzitol egy informaciocsomagot.
Hamarabb kapnak kenest, felul a himbatengelyekek vannak... Oke, tehat felul ugyanolyan hamar kap kenest, mint egy dohc? Dohc nal sem a butyok a gyenge pont ami szoroolajozott. Inkabb a veztengelycsapagy, ami azonnal kap olajat a pumpa miatt, de hogy jutottunk ide?
Ezek szerint a fotengely gorgoscsapagyas. Ez kifejezetten jo, mert nem sok baja lesz a hideginditastol, amire egy siklocsapagy erzekeny.Ennek a motornak teljesen mindegy milyen olaj megy bele.
Ettol fuggetlenul az egesz vitank, ami nem arrol szol, hogy mennyire vagyok hozzanemerto, mennyire nem igy kene csinalnom...
a 0w 50 meg mindig jobb olaj mint a 20w 50, ugyanolyan spec mellett.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dugynok
senior tag
válasz Topiccsendőr #77840 üzenetére
Jó cikk, még az eredeti oldalon olvastam pár évvel ezelött, jól leírja és elmagyarázza a dolgokat Ennek hatására használok a 21 éves autómba 5w40 olajat, annak ellenére, hogy 15w40 a gyári ajánlás. Rövid távokra használjuk sűrűn a kocsit, ha nem lenne drága, 0w-t használnék... És mi van, ha eszi? Semmi, rátöltök és kész. Sok autónál manual szerint normális az 1000km/4dl fogyás, nálam nincs ennyi. Régi autó, tömítések gyatrák. Inkább kímélem az motort. Egyébként meg régen, mikor kiadták az autóm, nem voltak ilyen olajok, persze, hogy nem írták bele a manualba... Meg hát ugye nem ártana nézni a viszkozotáson kívűl a gyári minősítéseket is az olajon...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000