- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Egyik haverom ezt művelte.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kolondrum #76702 üzenetére
Ez csak azon múlik mennyire vagy tehetős és mind a kettő hobbi érdekeljen.
Van több olyan ismerősöm is akinek mindkettőből van.
Más meg autóra meg lovaglásra költ, az sincs kevesebbe sőt.....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
félisten
válasz Gaboman #76706 üzenetére
Én anno sokat kiadtam gépre, nagyon sokat, aztán egyik nap na mondom mész vizes I7 a levesbe. Nem is tudom anno h voltam képes bent ülni a gép előtt. Tiszta gáz. Ma meg eladtam a 8 éves 5.1 hangrendszerem , nagy volt, nem használtam ki, pedig az is kiemelt dolog volt régen számomra. Jött egy gyerek vidékről nem olyan régen és felpakolta, pár óra alatt elvitték. 2.0 bőven elég lesz.
-
Geresics
addikt
válasz #79335424 #76715 üzenetére
Akkor én mit mondjak?
1 nő, 2 gyerek, 1 jó PC, 1 autó (na jó, ez Suzuki, az nem számít!), 1 motor, amire csak a bukókeretek voltak 103eFt, a kamera és kiegészítői egy vagyon (pláne miután egyet már összetörtem), idén öltöztettem fel magam motorozáshoz, van otthon 4 (+1) bukósisak, moziba is járok (idén is voltam már vagy 3x ), panelben drága a távfűtés, stb, stb, stb.
Ja, és sajnos nem pesti a fizetésem, pláne nem külföldi...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
De jó hogy ennyi problémátok van, úgy sajnállak benneteket!
Addig jó még tudtok mire költeni![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
Ha jól emlékszek Persu már szóba hozta a témát, de így látványosabb, érdekesebb.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
demars
addikt
Egy kérdés gps ügyben: megér egy szinte új állapotú interphone gps bike 35 k-t? Vagy inkább újonnan xrider?
Ami inkább vissza tart, hogy az interphone hoz nincs autós szett, így azt csak mocin tudom használni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz Grillo #76725 üzenetére
Nem, mert nálam a hüvelykujj nem szokott látszani. Remélem ezzel nem lépek bele a favágók lelki világába!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
RAiN91
őstag
A kabátba való protektor mennyivel rövidebb, mint egy külső gerincprotektor?
Inkább külön protektort vennék, csak hajlamos lennék elmenni boltba csak kabátba, és a teknőspáncélt meg elfelejteném felvenni, ezért lenne előnyösebb a kabátba való.
Mit tudtok mondani?
-
tboldi
nagyúr
válasz RAiN91 #76728 üzenetére
A SAS-TEC, ami volt a kabátomba, kb. csak a hátam közepéig ért le, a mostani Forcefield mellény meg egészen a seggemig.
Gondolom, nem feltétlenül akarnál új kabátot is venni, de a Dainese-nek és az Alpinestars-nak vannak a kabát belső oldalára "odacsattintós" teknőspáncéljaik, amik hosszabbak a zsebbe dughatósoknál.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz RAiN91 #76728 üzenetére
Ez egyéni preferencia és vérmérséklet kérdése: én nyugis öregember vagyok, szint csak "kirándulok" a motorral, nem a határokat próbálgatom, számomra a külső páncél elviselhetetlenül kényelmetlen lenne nyáron. Így én is egy SAS-TECH (legjobb) belső protit vettem a cordura kabátomba. Az abszolúte nem zavar, mintha ott sem lenne. Ha a sportos motorozást űzném, akkor én is a biztonságosabb külső páncélt hordanám. De hogy utálnám, az biztos....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
-
RAiN91
őstag
-
Gaboman
nagyúr
De nem lesz váltás sem, olyan mint egy robogó!
A motorozásban pont az az élvezet ahogy visszaváltasz, kipörgeted a sebességeket, na meg a hang, ezt nem lehet pótolni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
mm89
őstag
válasz Gaboman #76738 üzenetére
Majd amikor a lámpától kilősz, üvöltő kipufogóval, csúsztatod a kuplungot, hogy nyomatékcsúcson tartsd a gépet, te vagy a király. Közben a semmiből eloson melletted egy villanybringa és a következő lámpánál melléállva elismerően bólintasz neki, akkor visszatérünk rá
Ez a jövő.
Addig viszont én is élvezem a váltogatást és hallgatom ahogy üvölt alattam a nyitott leo, ha egy híd alatt vagy nagyritkán alagútban megyek át és kipróbálom működik e még a szabályzó rendszer vagy épp a zebrán ijesztgetem a bámészkodókatBogyó bá
Nem dohányzom és kerülöm is a dohányos motorosokat, pont az általad említett ok miatt. Feltartják a többieket..
Ha nem a gyorstöltést oldják meg akkor azonnal adjanak csere akkut amivel már suhanhatok is tovább.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Polemius
aktív tag
válasz runner 125 #76742 üzenetére
Azért odébb van az, hogy 10 perc alatt feltöltsék az akkukat, vagy egy töltéssel 4-6-800 km-t megtegyenek (kinek mennyi a napi limit).
-
félisten
Ahogy páran jelezték érdekel titeket az ügymenete a balesetemnek. Próbálom a lényeget megfogni és azt elmondani mi kell a sikeres végkifejlethez.
Tehát kátyú, amibe belerongyoltál. Első körben média anyag. Felborultál vagy sem. Reméljük mindkét esetben egyben vagy és a telefonod sem tört össze. Leállítod a motort, de azonnal fényképezel, úthibát, motort, motor megállásának helyét, környéket. A tanút, ha van nem engeded el, vagy kérsz elérhetőséget, kerüljön bármennyibe ez neked. Hívsz rendőrt – ez a második dolog - még akkor is, ha később megbüntetnek. Kell a jegyzőkönyv. Elmondod mi történt, kell e mentő, kell e pl olajfolyás miatt tűzoltó, ők küldik egyben a tűzoltókat is. Motor darabjait nem mozdítod/szeded össze még le nincs dokumentálva, motort nem mozgatod ha nincs útban. Rendőrnek elmondod mi történt, ez lesz a jegyzőkönyvben is, ne engedd, hogy röviden levéssen valami történet szerűséget. Ők is fényképeznek, ne maradjon ki semmi. Szonda, kőrözés és ha minden kész eltolod a motort, elviteted. 30 napon belül meg kell kapnod a jegyzőkönyvet. Ők ott 8 napot mondanak amúgy, de ez álom. Mész, hajtod az ügyet, zargatod őket, ha nincs bent aki intézi megvárod, mert kell a papír. Ha megjött keresel egy ügyvédet vagy céget akik ezzel foglalkoznak. Meg is mondom miért. Ők tudjak az okosságokat, ők tapasztaltak és elsőre torkuknál fogják meg az útkezelőt. A jegyzőkönyvvel jöhet csekk is, mert kátyúba mentél (vicc), fizesd ki, megéri. A levél végén szerepel kinél kell kárigényt benyújtani. Átadsz mindent annak aki intézi, onnantól neked annyi dolgod van, hogy ha kérdeznek valamit válaszolsz. Pl kárbejelentőt kitöltöd, rajzolsz, adatokat beírod, sebesség, látási viszonyok, észlelted e a hibát, adataid, CASCO van e, biztosító neve, kötvényszáma stb stb. Kárszakértő kell, addig nem nyúlsz a motorhoz, mert rögzíteni kell a keletkezett kárt, a motor állapotát. Cég vagy intézi vagy keresel. Minden legyen rajta, nem kell szégyellni ha pl karcos lett a hátsó lábtartó, baleset eredménye.
Minden levelet fényképezel, mindent amit beküldtél szintén fényképezel. Figyelj, mert olyan papírt nem láttam tőlük, amibe ne ejtettek volna hibát. Pl úthibát látta vagy sem, adatok helyessége stb. Csak úgy postázol ha van róla papír, vagy mail. Azt is tudni kell, hogy mindenki kivárja a türelmi időket, minden lassan halad és próbálkoznak, persze nem nálad hanem aki neked intézi. Ezért tegyél el minden médiaanyagot, mert ha netántán kérik az úthiba képét, amit menet közben ők javítottak be és nem találják, akkor legyen meg dátummal (ezzel téged keresnek meg), mivel ha nincs, eleve ügy sincs onnantól. Minden papír amin mesélni kell, rajzolni, tárgyilagos legyen, könnyen érthető sallang nélkül. Ruházatra a kárigény külön dolog, blokk-garlevél nélkül el se kezd.
Esti ima, hogy elfogadjanak mindent. Sokat segít ha ott a lyuk a keréken a benyomódás és a kör be is zárult.
Röviden: Dokumentálni, tanú, rendőr és aki ért hozzá. Ennek nekiesni magatok úgy, hogy azt sem tudjátok mi fán terem, nem ajánlott. Rengeteg idő, még több várakozás és sok buktató.
Senkit nem érdekel mennyit költöttél a motorra előtte vagy bármikor. Évjárat, típus. Pont!
Olyan szavakat érdemes értelmezni és barátkozni velük, mint pl „vélhetően” – „ebből kifolyólag” – „avulás”, csak, hogy pár finomságot mondjak. Tényszerűen kimondva mi miért történt 1x ott lesz, hogy elismerik a dolgot 1x meg amikor kifizetnek, de sok nyilatkozat is kell, mert nem te intézel semmit, hanem megbízol ezzel valakit. A legegyszerűbb ha nem megy senki kátyúba.
Most biztosan mindenki arra kíváncsi tulajdonképpen mennyi az annyi és mi lett végül. Ezt megtartom magamnak és levontam a következtetést az esetből.
Ámen!
Ja és még valami! A logikát nem értem. Nem egyszerűbb bejavítani a hibákat. Vagy új utat építeni? 100x olcsóbb lenne az élet nekik.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Kb. egy óra elteltével érik a megállás a következő szálra, akkor meg már amúgyis ráfér az emberre egy kis nyújtózkodás és némi folyadék. Ezért nem érzem úgy hogy bárkit feltartanék és senki nem is tett ilyesmit szóvá, pedig egyedül bagózok a "brigádban".
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
mm89
őstag
válasz canniball #76745 üzenetére
Én ritkán megyek cigisekkel de azt pl utálom hogy tankolás után rögtön szívja, aztán meg indulás előtt még egy utolsót gyorsan. Arról nem is beszélve hogy nem a rohadt füstjét akarom szívni...
Egyszerűen utálom az egész dohányzást. Értelmetlen, egészségtelen, drága.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Gaboman
nagyúr
Azért kell olyan motort venni ahol alacsony fordulaton is nagy a nyomaték, ráadásul fent nem fogy el mint a villanymotor.
Engem nem tud túlzottan érdekelni olyan gép amin nincs váltás, terepen is az adja az érzést.runner 125 Valahogy én csodálkoznék azon ha meglenne pár év alatt.
Jelenleg is a nagy teljesítményű gépek max 1 órát bírnak.
Na most aki endurózni szeretne hogy vágjon bele, benzin tudsz vinni magaddal, na de milyen töltőt fogsz?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- MG4 menetpróba
- ASUS notebook topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Dell notebook topic
- Hobby elektronika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- További aktív témák...