- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kínai androidos okosórák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
Olvastam néhány tesztet a GSX650 F-ről, mindig 5 liter alatti fogyasztást írnak, de nekem nagyon nem akar 6l alá menni
-
Ferdzsoo
addikt
Köszönöm a tippet srácok!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Something_
őstag
Kov het penteken egy kakucs vagy egy ering erdekel valakit?
-
HSM
félisten
Ma úgy tűnik, leesett a hátsó kerekemről a kiegyensúlyozó súly. Ért ehhez innen valaki, mennyire gázos ez? Valami Fe5 feliratú cucc, és kettőt találtam meg a felni szélén lifegni de emlékeim szerint 4db ilyen volt fenn.
Ha hazaértem (1800km kb.) úgyis megyek gumicserére, addig vajon kibírja gond nélkül?
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #72009 üzenetére
Bizony! Mire hazaérek, már kb. 15 600km lesz bennük, szval ráfér a csere. A hátsón még szerintem maradna még némi futófelület (az előírt mintamélységen felül, persze), de tekintve, hogy javított és koros, inkább kukáznám azt is az elsővel együtt. Mindenesetre, szépen kiszolgált ez a gyári gumiszett, az egyszer tuti.
A kiszemelt utód egy szett Pirelli Angel GT.
(#72010) geresics: Az nem zavar, ha érzésre nem tökéletes, csak baja ne legyen tőle. Nem tűnik soknak 20g, de ugye én nem vagyok szakértő ebben.
Nagy tempót úgyse mehetek, mivel javított a hátsó gumim, szval max 130 tartósan.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz -Mosquito- #72006 üzenetére
Nee, azok itt max. 45kmh-val tudnak menni, afelett csak megpiszkálva és még büntetik is
-
HSM
félisten
Amúgy lehet bepattyogok itt egy helyi (autós, ez van közel) gumishoz, végülis a helye megvan a súlynak, emlékszem is, mekkora súly volt ott, csak két ilyen súlyt kéne vennem, meg a ragacsot, amivel felrakom.... És az úgy sanszosan nem lenne drága, és lenne egy 100%-os kerekem hazáig.
(#72015) bob.zxr: Igen, én sem akarnék. De ha le kell szedni a kereket, meg kibalanszolni újra az azért nem filléres, főleg itt angliában. Igazából ezt szeretném elkerülni, főleg gumicsere előtt, amikor úgyis újra balanszolják majd.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Ne csináld magadnak, mert csak rontasz vele!
Csak olyan gumishoz menj, akinek van motor-kerékre adaptere a centírózóba, különben a felnidet is frankón összecseszik!
A jó gumis úgy kezdi, hogy leszedi az összes súlyt, és úgy csinálja újra, mert az utolsó óta mehettél kátyúba, vagy akármibe, és már rég megváltozott a kerék geometriája!
Tudom, hogy kint minden drágább, de aki a motoron garasoskodik, az ne vegyen motort, vagy viselje a következményeket...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz Geresics #72017 üzenetére
Ugyan már... Ez az "aki nincs szarásig pénzzel ne vegyen motort" duma nagyon unalmas. Nem tudom, feltűnt-e, hogy egy SV650-em van, nem egy BMW K1600GT-m.
Nézd, ha pontosan ugyanoda visszaragasztok pontosan ugyanakkora súlyt, akkor mit is rontok rajta? Azt el tudom képzelni, hogy árt neki, ha lepotyog, de ha visszarakom? Na neee....... Pontosan látszik a helye a ragasztásnyomból, pontosan ugyanoda fog visszamenni pontosan ugyanolyan súlyú és formájú súly.
Már utánanéztem, 2 fontért lehet venni ilyen öntapadós vackot ebay-en, ha megjött ragasztom is fel. Nem fogom gumicsere előtt a semmiért végigtolni ezt az egyensúlyozósdis macerát. Pontosan ugyanolyan, mint ami rajta volt, csak ez ezüst színű, de hazáig pont jó lesz...
Csak nem gondoltam korábban, hogy ilyen egyszerű ezt a csodát pótolni...
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Ezek a centirozó súlyok öntapadósak, tehát nem kell ragasztó hozzá.
Amúgy meg ha elmész bármilyen gumishoz ad neked olyan súlyt amilyet szeretnél fillérekért de lehet ingyen odaadja.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
HSM
félisten
Személyeskedés helyett érveid is vannak esetleg? Ami ebben a szituációban jobb megoldás, mint amit kitaláltam? Vagy hogy mivel járnék jobban, ha a kb. 4000km-el ezelőtt egyensúlyozáshoz képest most újra egyensúlyoztatnám kerékcsere előtt, amikor úgyis újra egyensúlyozzák majd az új gumihoz? Nekem ez nem tűnik másnak, mint nettó pénzkidobásnak a semmire.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Nem gondolom hogy személyeskedtem volna. De ha jól sejtem nem 50 kilométerre vagy otthonról (valami angol út rémlik) namost ezen a távon ezen spórolni...
Persze ha a szomszéd faluban vagy, mert időközben hazajöttél csak erről nem tudtam, akkor még a súlyt se érdemes megvenni.
-
HSM
félisten
1800 km nagyjából. Épp elég kiadás lesz most ha hazajöttem az új gumiszett. Feleslegesen nem akarok költeni rá, főleg hogy itt kinnt legalább dupla áron dolgozik mindenki az otthonihoz képest.
Amúgy még soha senkitől nem láttam vagy hallottam olyat, hogy egy külföldi túra előtt egyensúlyoztatta volna a gumijait, amiknek amúgy semmi bajuk az egyensúlyukkal. Dolgozni jöttem ki, nem pénzt szórni.
Szóval szerintem teljesen jó lesz ez, az eredetinek megfelelő súllyal az eredeti helyén pontosan, hazáig.
Nem gondolom, hogy ezzel így bármit ártanék a motornak. Az lehet gázos lett volna a súlyok nélkül hazajönni, de ennek így a logikám alapján már teljesen jónak kellene lennie.
Itthon meg majd szépen megcsinálja a bevált motorgumisom a gumicserét meg egyensúlyozást, korrekt áron.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Na ezért mondtam, hogy rossz embernek mondta,akkor is ha nem tetszik. Te már eldöntötted hogy nem akarod, de azért megkérdezted.
Ezen a távon meglépném, nem azért mert "Amúgy még soha senkitől nem láttam vagy hallottam olyat, hogy egy külföldi túra előtt egyensúlyoztatta volna a gumijait", hanem mert egyértelműen nincs rendben.
-
HSM
félisten
Na, szval mégis személyeskedtél, és tudtál is róla.
Nem volt előre eldöntve, különben nem kérdeztem volna. Fogalmam nem volt róla, hogy mik ezek a súlyok, most kb. fél órája találtam, miközben beszélgettünk itt, hogy ez csak egy sima előregyártott öntapadós cucc, amit fillérekért készen lehet kapni, ráadásul éppen olyat, ami leesett... Akkor az ember nyilván ha ilyen egyszerű és olcsó, helyreállítja az eredeti, jó állapotot.... És úgy már egyértelműen újra rendben lesz a hátsó kerekem, kevesebb, mint 2 fontból és kb. 3 perc munákval.
polimof és bob.zxr tudott hasznos infót adni, ők nem csak személyeskedésre használták ki a lehetőséget.
No, meg geresics is, mégha kicsit túl óvatosra is vette volna a figurát.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Nem azt mondtam, hogy mindig vegyél mindenből drágát, hanem azt, hogy amit muszáj, azt igenis rá kell költeni, különben következménye lesz.
Ha pedig nem fogadod el a tanácsokat, akkor inkább ne is kérdezz, hanem írd azt, hogy "4ekm-rel ezelött lett centirozva a kerekem. Most leesett 2x20g súly. Visszaragasztom, és még megyek 1800km-t, mert így szerintem jó, és nem érdekel a véleményetek, ha nem értetek velem egyet..."
Amúgy teszek még egy próbát: kisúlyozzák a kereked. Mész 4ekm-t. Ha minden súly a helyén marad, és elviszed megnézetni, akkor is azt fogod tapasztalni, hogy már nem okés...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
kcsa
veterán
Továbbra sem érzem személyeskedésnek, csak hozod a formád. (ja ez is személyeskedés remélem).
Jótanács? Már mondtam: ekkora táv előtt megcsináltatnám. Azt én is el tudom mesélni hogy öntapadós, de továbbra sem ez a lényeg, hanem hogy ekkora táv előtt én nem hagynám így. Tudom, tudom, előtte is jó volt...
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Geresics #72027 üzenetére
"Nem azt mondtam, hogy mindig vegyél mindenből drágát, hanem azt, hogy amit muszáj, azt igenis rá kell költeni, különben következménye lesz."
Egyet is értek. Rá lesz költve a két font és 3 perc, hogy a helyükre kerüljenek a súlyok.4x5g esett amúgy le. De továbbra is érveket elfogadok, miért nem lesz jó, ha az eredeti helyére visszaragasztok ugyanannyi, ugyanolyan súlyt.
Értem amúgy, hogy mire gondolsz, de nem is célom, hogy tökéetes legyen a kerék, hanem az a célom, hogy elég jó, azaz ne tegyen kárt a csapágyamban hazáig. Senki nem jár nagyobb túránként kereket egyensúlyozni.
(#72028) kcsa: Nem lesz így hagyva. Vissza lesznek ragaszva a súlyok a helyükre. De mielőtt visszaindulok, megyek egy kört autópályán, jó lett-e, bármi rázás van, megyek a gumishoz. Szerintem így nem lövök nagyon mellé.
Amúgy még örülhetek, hogy észrevettem, és nem menet közben pottyant le hazafelé... Mikor elindultam otthonról, még frankón a helyén volt...
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Tévedés, hosszú túrák előtti felkészítésbe bele kell(ene) tartozzon a centirozás, akárcsak a motorolaj, fékolaj, hűtőfolyadék, egyenesfutás, bowden-ellenőrzés stb.
Aki ezeket elhagyja, az magára vessen. Olyan ez, mint a láncspray használat: lehet hanyagolni, de nem célszerű...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
wttfw
tag
Sziasztok!
50-esként használt 125ös motor lepapírozásához (rendszámozásához) mire van szükség, és kb mennyibe kerülne a folyamat? Van itt valakinek ezzel tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Gondolom bunkóság a belső sávban csak kilóval a bmw seggggében menni és mutogatni neki. Ehh. NE igyatok fiók, kaptok piát ide vele. Jah nem, utána ment le a pia. khcsg autók, lassú gedvák.
de nem húzódott le direkt, hát látta h túráztatom is. Felkrt, 12 óra után minden fkr.
Te jöttél szembe endrén?
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz Something_ #72035 üzenetére
Főleg ha meg akar "viccelni" egy két "fékpróbával".
Hello darkness, my old friend...
-
Tarill
őstag
Sziasztok!
lemostam a láncot a motoromon petróleummal, utána vizzel leöblítettem, jó szárazra töröltem és lefújtam láncsprével [link] ilyennel, 2x fújtam körbe a láncot egyszer az alsó részét ahol szokás fújni egyszer meg a hátsó lánckeréknél arra párhuzamosan. Mentem egy 40km-t a motorral és ez a helyzet:
kicsit szórt belőle a gumi oldalára, meg ide oda kis fekete pöttyöket, de összességében még jó olajos a lánc nem szórta szárazra magát. Kérdésem az volna hogy mennyire gáz ez? illetve sokat fújtam a láncra vagy szar a láncspré, avagy a kettő együttesen?
-
ath
senior tag
Itthon 1600 korul fut a centirozas, de legyen 2e. Angliaban legyen 5x dragabb, 10e, mondjuk kerekitve 25 font. Ez a regrol remro kb 5£ minimal oraberrel szamolva 5 ora munkanak megfelelo osszeg.
Ha ennyit nem termelsz ki, szvsz feleslegesen mentel ki dolgozni. Te az "eredeti jo allapotot" akarod visszaallitani, ami a kigurulas elott (3-4e km) meg par ezret futott, mert ha jop sejtem, ha gyari gumival futsz, csak "potyara" nem centiroztattal. Vagyis, ha visszaragasztasz leesett sulyt sincs garancia arra, hogy nem fog utni.
Szenelyeskedes nelkul, ezt jozan esszel be kellene latni nem jo a motornak. -
HSM
félisten
De nem ezért dolgozok, hogy ilyen butaságokra költsek, hogy esetleg 1-2 grammal az idők folyamán elment a gumim egyensúlya... Ütésről szó sem volt, teljesen szépen működött idefelé, míg fenn voltak a súlyok. Igazából most a súlyok nélkül (pontosabban kettő 5grammosat vesztettem el a négyből) sem éreztem semmi rosszat, csak mikor ránéztem a motorra, láttam meg, hogy valami nem teljesen okés....
De írtam is, kipróbálom milyen visszaragasztva, aztán ha mégse jó, bejelentkezem a gumishoz. De ha reális esélyt látok 25 helyett 2 fontért megúszni, akkor inkább azt választom. Itthon úgyis új gumit és gyensúlyozást fog kapni...
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Hi
Osztom a srácok véleményét. Súly elvesztése nélkül is érdemes néha centiroztatni. A helyedben legalább egy telefont megejtenék, hogy mibe fájna egy motor kerék centír. Aztán dönts!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #72040 üzenetére
A kádban ülve ezt a témát boncolgattam tovább...
Az autós szemszögéből nézve a dolgot valószínűleg az jött le neki, hogy idióta motoros, tovább ingerelve pedig: bárcsak törné össze magát, csakazértsem engedlek el, stb. Pont az efféle magatartás miatt (is) van előítélet a két keréken közlekedőkkel szemben. Bár nem veszem magamra, azért mégis zavar, hogy engem is, aki higgadtan, türelmesen és előzékenyen közlekedik, ez alapján bélyegeznek meg. Nyilván az autósok sem szentek (sőt!), de az ilyen viselkedés nem javít egyik tábor megítélésen sem. Nem kell feleslegesen generálni a konfliktust és az ebből fakadó veszélyhelyzeteket, sem az autós oldaláról, sem pedig a motoroséról.
Legközelebb, ha valaki lassan megy előtted, ne hőbörögj, meg mutogass, inkább várd meg az alkalmat, hogy biztonságosan megelőzhesd, és hagyd ott a francba!Mindig szidjuk a közlekedési morált, közben meg mi magunk - mármint mi emberek - vagyunk az oka.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Melyik tápegységet vegyem?
- LEGO klub
- Apple notebookok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Filmvilág
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xbox tulajok OFF topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...