- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nubia Red Magic 10S Pro - újratöltve
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
Hirdetés
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
aztat nem lehet általában javitani.gyártók szeretik gyantával kiönteni.12től vannak feszszabik.
de amugy ha az bedöglik,az látszik.amugy meg a CBFen ducati gyártmányú van,és ez nem szokott elromlani.
5 csati megy bele:3 a generátorról(itt akármelyik 2 szál között előirt feszt kell mérned,mert 3 fázisú)és kettő ki:1 biztositékon keresztül megy az akksihoz,itt meg a többiek elmondták,13,9V szokott lenni. -
bajnokpityu
félisten
ha nincs más,akkor köss még a körbe valami ellenállást.
amugy létezik csepptöltő 3e Ftért,ami annyit csinál össz vissz,hogy picit lemerit,picit visszatölt télen.ezt csinálja egy darabig,amig azt hiszi,h oké.és olyan nagyon pici árammal játssza ezt,hogy robi 4Ah-s akksijához is simán használható.miért kéne más töltő a zseléshez,v gondozásmenteshez?
-
ALI_G
veterán
de az akksit kivetted és úgy raktad rá a sarut? Egyébként én úgy tudom, hogy egyrészt a zselés akksit nem kell télen tölteni, mert gondozásmentes, de ha annyit áll a gép, hogy lemerül akkor se jó hozzá a hagyományos töltő.
de ebbe a témába nem másztam még bele, csak hallomásból makogok.
-
TayRol
nagyúr
OT:
`Minden olyan 30 évnél idősebb jármű jelentkezhet muzeális minősítésre, amelyik kifogástalan esztétikai és műszaki állapotban van; a tulajdonos a jármű azonosítóját tartalmazó valamilyen eredeti irattal (forgalmi vagy adásvételi vagy számla) a tulajdonjogát hitelt érdemlően tudja bizonyítani; a járműnek rendelkeznie kell műszaki dokumentációval; a jármű fő elemeinek azonosítói, alvázszám, motorszám meg kell legyenek. A minősítéshez szükséges adatlapokat ki kell tölteni és csak a tulajdonos személyes jelenlétében folyhat le a vizsga.`
Nekem bejon, de irgalmatlan draga. Akkor inkabb osszeraknek egy Pannoniat
(ha ertenek hozza annyira)
-
Beowulf_78
addikt
Azt el fogja vakítani a sima tompított is.
Mint ahogy engem is elvakít ha pont a domb tetejéről jön az autó...
Hasonló a szitu mint a 2/a-n vác felé...1 sáv oda vissza. Sötétben ott se látsz semmit 1-2mp-ig ameddig elmegy melletted az autó. Ez a vezetéshez hozzátartozik.Aki ezt nem tudja megoldani ill. hozzászoktatni magát, az ne vezessen.
-
Beowulf_78
addikt
Ezért senki se fog elkaszálni, ezt te se gondolod komolyan.
Ha meg ezért elkaszál, téged is el fog, mert alapból gyűlöli a motorosokat.
Annyit azért hozzáteszek ha elüt, és megúszom, az életét is elvenném ezért a direkt "manőverért". Szóval ezek a direktből gázolók, és "leszorítósdit" játszók általában bolondok. Azt is megjegyzem hogy az autósok nagy többségét nem zavarja a xenon. Mert ezzel az erővel a kamionok minek világítanak...mert ők aztán még a motorosokat is elvakítják, nem hogy az autósokat. A sok rosszul beállított tompítottról nem beszélve.
Én se "anyázok" és villogok. -
Kevo
tag
Ha sötétben megyek motorral nemigen használok refit, csak nagyon indokolt esetben, de sima tompítottal is folyton levillogtatnak, mert alapból erősebb a motorok zömén, mint az autókon...képzeljétek, ha xenon-nal nyomnám
Beowulf_78: valahol megértelek, de a "szarok bele, mit gondol más" a közlekedésben nem túl jó hozzállás...javítsatok ki, ha tévedek
-
ALI_G
veterán
-
zsoltee10
addikt
vagy arra a hondára, amelyik évtizedig nem tudott normális fesszabályzót, esetleg vezérműláncfeszítőt gyártani. vagy arra a suzukira, amelyik olyan 1000-es gixxert gyárt, hogy egy koccanástól kettétörik a váz, mert nincs átheggesztve rendesen. vagy arra a yamahára, amelynek blokkjai nagy kanállal ették az olajat, és sokszor küzdöttek váltó gondokkal is. szóval azt akartam kinyögni, hogy ne kezdjük már el megint, hogy melyik gyárt precízebb, megbízhatóbb, tartósabb motorokat. (egyébként már csak a kawa made in japan....)
-
Jodanovich
senior tag
egyébként télleg vannak ilyen emberek... én 1000res apriliával kezdtem motorozni elötte persze voltak simson, robogó, 125 de közte semmi... szerencsére nállam ilyenek nem jelentkeztek h vonalkódoznék a gatyába
nem is, hazudok mer mikor jogsiztam ott kawasaki 500 as sor kettesel nyomtam. elsőre brutális volt az ezres mer olyan nyomatéka van h beszarsz... de az a fasza mikor marod neki és már kis fordulaton jön fel az eleje, meg a hangja...
amúgy neketek mi a véleményetek az MV Agusta F4 ről? tavaszig ilyenen gondolkodám h kéne egy.
-
zsoltee10
addikt
gratula a mocihoz!
A sor4 haccázasok nyomatékszegények az alsó fordulatszám tartományban. a CBF pedig le van fojtva a felsőben, szóval jól a közepes tartományban megy. szerintem.
az átiratással én már nem bajlódnék idén. én is 1 hónappal később irattam át anno az MZ-t. nem kaptam időpontot 15 napon belül, azt mondta az okmányirodában a nő, hogy annyira nem érdekes, úgyis küldenek felszólítást, hogy irasd át, ha sürgős már nekik. sőt, én a helyedben január 3ra kérnék időpontot.
január 3-án megkötöd a biztit, aztán beballagsz az ocsmányirodába.
-
-
ALI_G
veterán
szerintem is 15 munkanap, és szerintem senki nem szívózik ha egy-két napot késel, van olyan ember aki át se iratja, csak az adásvételi számít ilyenkor a másik félnek, mert nem az ő sara.
egyébként tessék felrakni képet
érdekes, hogy 5000 alatt nem húz, pedig ez még inkább alacsony fordulatra van hangolva mint az enyém.
Leírnád pontosan mit éreztél? Lakótársamnak pont ilyen van, megkérdezem.nem volt még hideg a motor mikor jöttél fel? Ez karbis, van rajta szivató amit kézzel kell ráadni.
-
zsoltee10
addikt
gratula, jó döntést hoztál szerintem.
bajnokpityu: ezért szeretem az alpinestars cordura ruhám. az igaz, hogy ha nincs benne a vízzáró bélés, akkor pillanatok alatt átázik, de ha kisüt a nap, akkor pillanatok alatt meg is szárad.
nyáron nagyon jó különben, mert egy az egyben átszellőzik, hűvös reggelekre, meg benne van a szélzáró-vízhatlan belső, így nem fázom.
-
zsoltee10
addikt
Jodanovich megmondja a frankót, ma ilyen hangulata van.
Amúgy meg próbáld ki. a 2005-ös CBF még a régi, karbis blokkal szerelt. (tudom, tudom, Tüzi mingyá mondja, hogy az nem baj, sőt...
) Nem olyan sportos, mint a CBR, sőt a VFR-től is messze van dinamikában, ellenben a VFR-nél sokkal egyszerűbb, és jóval kevesebbet futott, fiatal példány. Unalmas kicsit, olyan átlagos, nincs benne semmi extra, semmi, ami megfogja az embert, de tökéletes társ. Én megvenném.
-
Az a baj a cbr-ekkel, hogy sportmotorok. Tehát fokozottabban érvényes rá a "hidegenküddömneki,mertfaszacsávóvagyok" szindróma, és fekvősebb gépek, mint a vfr-ek. Aki ilyen sport-túra gépet vesz, és netán idősebb motoros, az nem fogja hajtani (annyira).
Azért cbr-el óvatosan, de szerintem nem bánnád meg azt a vfr-t.Én valszeg január elején elhozom a töröttet, aztán áprilisra összepofozom annyira, hogy motorozható legyen. Utána meg indul a gürcölés azért, hogy néha-néha tele tudjam tolni a tankot nyállal
-
ALI_G
veterán
-
Kevo
tag
Nem hinném, hogy ennyit számít az a cirka 35kg. Ha utassal mész az is plusz kiló és úgy sem vészes, mondjuk egyik sem egy tipikus városi motor, de szerintem mindegyikkel simán el tudsz közlekedni, nekem legalábbis nem okozott gondot. Ha nem 60 kiló vagy, akkor ezen nem érdemes agyalni.
-
Kevo
tag
Ha jó állapotban van külsőleg, az már fél siker, első ülést érdemes levenni, nincs-e megcsavarodva kicsit a váz, ezt nem mindig javítják ki perec után, mész vele, mindent átnézel és ha jó, akkor minden tőled telhetőt megtettél, a blokkba sajna nem látsz bele. A Z750 1M alatt elég olcsó, ennyiért is ritka a szép állapotú esésmentes, tudom, mert barátom bő másfél év alatt sem tudta eladni az övét 1,2-ért (2004-es tip.top állapot), végül 1M-ért ment el. Én is ültem már Hornet-enis, Z750-en is, de nekem kicsit kicsi volt (192cm), ezért is választottam többek között az SV-S-t, és mert ezer éve beleszerettem
Elsietni nem kell és hát kalkuláld be, hogy mindenki úgy indul neki a motorozásnak ekkora váltás során, hogy én nem fogom húzni neki, neeeem...pedig de, mindenkinél lemegy néha a függöny, kinál előbb, kinél később, de könnyen a hatalmába kerít az erő. Ha fejben letisztázod a dolgokat, akkor minden rendben lesz és jó motoros leszel
Tüzi: SV-t nem fikázni, mert kikapsz
-
Kevo
tag
Az SV-t nyugodt szívvel ajánlom, pláne, ha magas vagy, hisz eléggé elől van a kormány, ráadásul jóval alacsonyabban, mint pl. egy hornet-en (ami amúgy szintén nagyon jó motor, akárcsak a Z-750). Az árak, amiket írtál mondjuk nagyon alacsonyak, nagyon nézd meg, mit veszel, többször is (1. hsz erősen javasolt
)
Én egy 50ccm-es robogóról (Aprilia SR-50 DiTech) ültem át az SV-re és nem semmi volt, pedig előtte hosszú évekig robogóztam. Nagyon vigyázni kell, a V2 pedig pláne meg tud tréfálni, rosszul gangolsz vissza és úgy blokkol a hátsó kerék, hogy pikk-pakk kiharapod a plexit, de a V2 érzés mindent megér, csak meg kell tanulni kezelni és odafigyelni, hogy ne a csuklód írányítsa az agyad, hanem fordítva és akkor nem lesz problem
-
Injektorost meg hidegben nem tudod elindítani elsőre, max másodikra (!) szivatóval, akkor pár napig nem fogsz motorozni (volt vfr tulaj kollega mondta)
Több esetben jobb a karbi ha rendesen be van állítva.SV? Maradok a vfr-nél
Pár kollegámnak van. Hát pl az a lengőkar az röhejes rajta. Mint egy hajlított zártszevlvény. 10 évvel fiatalabb 400as cbren sokkal komolyabb a lengőkar, meg a rugóstag
-
NR like VFR? Állítólag ezek rendelkeztek a legjobb VFR blokkal. 800-as sem volt már annyira jó (nézőpont kérdése) mint a 750-es. én VTEC-es VFR-t sose vennék, inkább ülnék rá egy 954-re, vagy 1.gen 1KRR-re. Mondjuk ez én vagyok, retró beütéssel.
Ha megfelel, és nincs szarrátekergetve rajta minden csavar, meg mentél vele egy jó karikát (próbálj szar útra menni, ahol dolgozik az eleje), akkor hozd el. Lesz egy jó/szép/ritka motorod.
Aztán nyitunk egy VFR klubot itt -
NFree
addikt
Szerintem ezt a döntést neked kell meghoznod, más nem adhat tanácsot melyiket vedd meg, te fogsz rajta ülni, esetleg amiket kapsz infókat azokat mérlegelve neked kell döntened, fontosnak tartanám, ha van rá lehetőség mindenfélekép a kiválasztott alanyokat valahogy próbáld ki, sok bosszúságtól kímélve így magad, hidd el rengeteg múlik rajta nem kis pénz amit kiadsz a bringákért, és ha megveszed később derül ki, hogy valami nem kóser nagyon megszívod.
ALI_G
konkrétabbat nem tudsz?
-
NFree
addikt
Használd egészséggel kolléga én 12 év kihagyás után ültem vissza mocira s egyből egy gixer1000-re, az első két hét horror volt minden eggyes csuklómozdulat, a lényeg ismerve magamat túl éltem, eddig, s remélem ez így is marad, mindeggy mekkora mocira ül az ember, a lényeg a csuklóba van, ha ésszel használod ne lehet gubanc szerintem ez a kulcs, na meg hogy nehogy összefuss egy idiótával, eggyik haveromat úgy elcsapta egy aútós össze visssza törte magát, pedig csak robogón ült.
Más
tudom még kistáska vook,de nem tudjátok megmondani nekem , hogy lehetne egyszer majd kicserélni az arcképemet. -
zsoltee10
addikt
ismerős a lábletevős téma.
még a kawa zsír új volt, bejáratós. Orfűnél vannak szép szerpentinek, elmentem arra kicsit gurulni. eleve járatós volt, meg nekem is új, így nem mentem gyorsan, de az egyik kanyarban murvás volt az út, és az eleje kicsúszott rajta. reflexből letettem a lábam, és elrúgtam a földtől, ahogy bírtam, így sikerült megtartanom, 1-2cm-en még az aszfalton maradtam. nagy mákom volt, nem is tudom, hogy most mit tennék.
-
-
-
Gaboman
nagyúr
Havernak Hyosung GT650R van,van azért egy két dolog ami zavar benne.
A fékek nem túl hatékonyak,berozsdásodott belülről a tank úgy kellett kigyantázni belülről.
Az önindító sokszor pörget mire elindul vele,zörögnek rajta az idomok és könnyen repednek meg a rezonanciától.
Súlypontja nagyon fent van ezért oltári nehéznek érezni,egy CBF600N is ugyanilyen súlyú,de mégis sokkal könnyebbnek érzed a súlypont alulra helyezése végett.
Lengés csillapítása feszes,kemény,minden egyes úthibát keményen érezni rajta,egy nagyobb kátyúnál azt hittem kiköpöm a golyóimat.
De ez lehet csak rossz beállítás végett van.
Magába a V2 blokk az jó,tetszik hogy nyomatékos alul is és gázra is jól megindul.
Fogyasztása nem sok,4-4.5L az átlaga ha nem nyélen megy vele valaki.
Kinézetre pofás,nekem legalábbis bejön,ez egy 2005-ös modell volt,a 2008-as már biztos hogy jobb,kidolgozottabb,megbízhatóbb.
Érdemes azért megnézni,de nem szabad elkapkodni,én ennyiért inkább CBF600N-et vennék.
Az mérföldkövekkel jobb motor ha csak a két haveréból indulok ki.
Vagy vegyél KTM-et az mindegyiket alázza!!!!
Csak vicc volt!!!! -
ALI_G
veterán
hát azért csak új motor, te járatod be, van rajta garancia, de nekem meg gyanúsan olcsó, kiállítási darab? Mennyinek kellene lennie?
én egyébként nem tudom eldönteni, hogy merjem-e, vagy ne merjem ajánlani. De ezt objektívan szerintem alig akad valaki aki tudná.Egy biztos, itt márkanevet nem kell megfizetned.
Aktív témák
- Lenovo ThinkPad Yoga 2in1 Touch Laptop! AMD Ryzen 7 PRO 7730U / 16GB 3200MHz / 256GB NVMe
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3147
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3146
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3145
- Nitro ANV15-52 15.6" FHD IPS i9-13900H RTX 5050 MaxQ 32GB 1TB NVMe gar
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3015
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad Tablet X1 Gen 3
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest