- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
haveromnak is van ditechje,korrekt forrásból,sosem volt bele komoly baj.
sőt megtudtuk azt is,hogy van egy rejtettebb benyaszűrő bennük.szerelők 80%a nem tud róla, a maradék fele meg uj injektort vásároltat,majd lenyúlja a lét. hja,megbizhatatlan ditech.
környéken meg sorolhatnám a 40e km-t megtett gyári blokkosokat.kiváncsi vok egy karbis mikor tud annyit elmenni.
kihegyezett???nem egy táltos a ditech,az biztos,én is lehagyom éroxszal őket,de azok gémbojtuninggal is 3 alatt mennek el.
peugetot meg szép,lehet jó is, de nincs belőlük sok.szemben az olasz vizes minásokkal.amik biztosan nagyon jók.akkor minek variáljak?
-
TayRol
nagyúr
En mostanaban motorral jarok meloba dolgozni, es olyan szinten beoltozom, hogy 15 percig vetkozok, mikor beerek
Dehat Pesten ez a legkevesebb, itt eleg sok figyelmetlen autos van. Es en sem attol tartok, hogy en hibazok, hanem hogy nekem/belem jonnek. Autoval is detto igy vagyok.
Nyaron meg izzadas van, de az - ahogy mar mondtatok - egy feeling.) -
Beowulf_78
addikt
Ezért a hsz-ért annyira nem leszek népszerű...mondjuk eddig se voltam.
Mint írtam már 11 éve motorozom és ez idő alatt több 100.000km tettem meg motoron. Ez idáig egy autó se ütött el (gyorsan lekopogom) és remélem nem is fog. Szerencsém volt?Kétlem, bár biztos az is kell hozzá.
NEM LEHET KIMENNI ÚGY AZ UTCÁRA HOGY AZ JÁR A FEJEDBEN JÓL BE KELL ÖLTÖZNI MERT BAJ LEHET. Persze elüthetnek, de ez a tudat nem segít, sem a rutin megszerzésében, sem a veszélyhelyzetek megoldásában.Nyáron nyári kesztyűt használok, és polóban tolom...persze városban. Én pont az ellenkezőjét vallom, és tapasztalom mint akik a szkafanderbe való beöltözés mellett voksolnak 40 fokban. Minden fejben dől el. Beöltözve pedig könnyen túlmelegedsz nyáron (városban). Ingerültebb és türelmetlenebb leszel nagy adag kapkodással karöltve. Na ez az az állapot ami mindennél veszélyesebb. Csökkenti a koncentrációt, növeli a reakcióidőt. Hiába vagy beöltözve, ha jön egy barom és 80-100km/h elüt a városban. Vagy átmegy rajtad 6 kocsi, vagy oszlopnak bármi kemény tárgynak csapódsz, mivel nincs bukótér, csak ha szerencsés helyen szerencsésen esel. Tök mindegy mi van rajtad ha nekivágódsz egy oszlopnak...számít a jó kesztyű? Persze. Számít a jó protektor és sisak? Persze! Sokat védhet. De városban % arányban kevesebb haszna van, mert nem túlvállalod magad nagy tempónál ahol esetleg ki tudod csúszni, hanem az a tipikus, ha egy autós elüt. Ebben az esetben nem sokat ér a protektor és a védőfelszerelés. Ezekben a szitukban nagy adag szerencse kell, és hogy az istenek veled legyenek..
Én mindig is azt mondtam. Öltözz kényelmesen, szellősen, és mindig tartsd be az ölözékedhez mértem a tempót! Amikor nyáron "szellősen" elindulok bármerre...70-80km/h-nál sosem megyek gyorsabban. Nem azért mert félek hogy bukok. Inkább azért, mert nyáron a legkönnyebb az izületeket taccsra vágni, és mert ezt érzem ilyenkor biztonságos tempónak. Sok a baleset...idén is sok lesz. Elemezni kell őket, majd kidobni a fejből. Nem szabad hogy vezetés közben a hírekre és azok végkimenetelére gondolj. Egyszerűen élvezni kell a motorzást, a levegőt, a szelet eggyé kell válni a motorral, és érezni minden rezdülését. Ezt elmondani így kicsit fura, ezt inkább át kell érezni.
Idén is ketten meghaltak már...az egyik egy hásapár 2 motorral mentek, mind a ketten borultak egy autó miatt. A férj túlélte súlyos sérülésekkel vitték kórházba, a 30 év körüli feleség nem. A másik most volt pár napja Vác magasságában a 2/a-n...Aprilia RSV 1000-rel halt meg egy srác. Tavaly is volt egy csúnya haláleset arra egy CBR-es srác halt meg rávágódott a szalagkorlátra és 3 felé szakadt. Állítólag profi volt motorkezelésben amit láttam is videón. Ő fejben nem volt összeszedett. nem úgy közlekedett utcán ahogy lehet. Lehet sportosan kanyarodni és vezetni, élvezni egy sportmotor adta erőt...de aki a Hungaroringes feelinget keresi utcán az lehet bármennyire profi...előbb utóbb észre fogja venni hogy már nem ül mögötte a kaszás. Van egy mondás...ha magad mögé nézel és ott gubbaszt a kaszás a motoron, addig nincs baj...akkor van baj ha nincs ott, mert akkor vár rád valahol.
Sok ilyen és ehhez hasonló balesetet fogtok hallani. Persze az ilyen hír minden motorost fokozottan megvisel, de meg kell tanulni feldolgozni. Hozzá tartozik. Elemezni, mit csináltál volna másképp. Nagyon sokat számít egy későbbi veszélyes útszakasz megítélésében, ill a vészhelyzetek hárításában. A barátom halálát is így sikerült feldolgoznom...2005. Ápr. 26.-án halt meg 30 évesen Egy CBR 600-al. Sokszor még a mai napig is vívódik bennem a lelkiismeretfurdalás és a helyzet elemzése mit rontott el, és miért halt meg egy egyébként tehetséges motoros és jó barát.
Most megyek kardiózni (1,5-2h sígép)...utána leírom a baleset körülményeit, hátha lesz olyan aki tanul belőle. -
ALI_G
veterán
Tavaly nyár végén én is mentem tangapapucsban egy kicsit, de az úgymond kényszer volt.
Nem is éreztem magam olyan jól, de hát a 200 fok ellenér, hogy néz már ki, ha motoros ruhában megyek egy medencés családi ünnepségre?
2 km volt városban ez a jelenetemérdekes volt, de azért kis utcákon mentem direkt, ahol kevés a forgalom, főleg, hogy asszonypajtás ott ült hátul.
-
NINJA_V
tag
Jah hogy a ditech!!! hát nekem is volt szerencsém jópárhoz, tényleg sz@r. Karbis sr viszont kiváló, mineralli és a piaggio is.
Viszont a morini hááát én nem ajánlanám, tuning hiánya plusz hajtás oldali főtengely csapágy stb....De katanából is lehet injektorost választani, ha valaki rosszat akar magának -
zsoltee10
addikt
holnap benézek én is maszk ügyben, kitágult a bukóm, talán a maszkkal megint passzentos lesz, most nem akarok pénzt költeni bukóra, válság van.
a vesevédő kötelező.
szokott lenni térdmelegítő, hűs időben az is frankó cucc, bár én már vettem gyapjú betétes aláöltözőt.
a füles kényelmesen berakható egy tanktáskába, csak amikor az utas leszáll, érdemes kihúzni előtte. -
zsoltee10
addikt
ha úgy néz ki, mint ha a körmöd vágta volna be, és mindössze 1-2mm mély, akkor miért aggódsz? a gumik profilja, 6-7mm mély, és még utána is van egy gumi réteg, és még utána a szövet, szal ennyitől semmi baja nem lesz. nekem is volt/van rajta itt-ott ilyen kisebb vágás, nincs jelentősége.
-
ALI_G
veterán
Mivel nem lyukadt ki és mázlid van, így olyan lesz mint régen és nem lesz veszélye annak, hogy kilyukadjon véletlen menet közben. Ismét teljes értékű lesz.
Amikor kilyukad, azt is befoltozzák, de akkor már asszem 100 felett nem mehetsz. Erről preda tudna nyilatkozni, neki van 2-3 lyuk a hátsó gumiján amit befoltoztatott
-
bajnokpityu
félisten
esküszöm,h nem kötekedésből
fékezésnél hogyhogy előre kell ülni?Persu is meg akart győzni,de nem megy fejembe.ez sztem nem oké.gyorsulásnál előlre,fékezésnél hátra kell sztem tenni súlypontot.igy később éri el a holtpontot,átbukást.és fékezésnél,ha már átterhelődik a súly,akkor csak az átperdülés a határ.
meg kormánycsapkodás:én sztem a motor utánfutása miatt magától beáll egyenesbe.és én szerintem a gázelvét csak pont ront a helyzeten,lassabban tér vissza.mert összeül az eleje,igy kicsit csökken az utánfutás,és a visszatéritő nyomaték.
de mondom,győzzetek meg.nekem a picike tapasztalatom,meg logikám mondatja ezeket.
-
-
Integra
titán
ugye te sem gondolod komolyan, hogy majd kopogtatok valakinél, aki épp elperecelt és lerabolom.. köszi, ebből nem kérek.
mindenki annak a híve aminek, elfogadom, nekem meg halt meg családtagom motorral 350ezres ruhában, szóval hagyjuk ezt ha lehet. (nem volt mellkasnál védelme...)
úgy gondolkodom, hogy, távol állok az olcsójánoskodásnál, és talán picit többet és jobbat is megengedhetek magamnak, higgyétek el az isten sem fog lebeszélni arról, hogy mit tartok magamnak biztonságosnak és hogy motorozom és miben és miért. megvan az okom rá. -
Integra
titán
kushtani forcefield
kb tök ugyanaz mint a forcefield legalábbis szemre, meg írásra. megnéztem a videót is, ugyanannak a technológiának tűnik. de gyanítom a japóké jóval drágább -
DroneZ^
őstag
Voltam olyan hülye, hogy még tegnap este motorra ültem.
Amúgy most a leendő Suzuki DR 125 SM-re nézegetek dobokat apámmal szabadidőmben. Aki tud, segíthet. Akrapovic-nak nincs. LeoVince-nek viszont van egy elég szép pont erre a típusra, 400 Euróért
. Ha valaki tud még 1-2 gyártót, bármit, akkor ne titkolja
-
Gaboman
nagyúr
Ne panaszkodjatok,nem panaszkodjatok a visszaváltásnál fellépő motorfékre a V2-nél.
Az még baráti,ha állok a motoron és visszakapcsolok 4-ből 3-ba van úgy hogy majdnem előrebukom annyira hirtelen belassul,valamikor lenézek hogy elzártam a benzincsapot hogy meg akar állni. -
Topiccsendőr
addikt
-
Detox!
senior tag
Hát max veszünk valami robeszt, aztán azt hajtjuk nyélen. Spiccenhajtás rulz.
Gaboman: folytatom akkor, mocizás után vagyok és megint fülig ér a szám, pedig többet szereltünk mint motoroztunk -ez a DT egy ilyen müfaj ugyláccik. Na mondom tovább, szóval azért mondom ezt, mert árulkodik rólam meg az "igényeimröl". Persze a majdani vastól nem ennyit fogok elvárni, de... szoval kezdek rájönni hogy nem a sebesség meg az egyebek érdekelnek hanem kihozni a maximumot valamiböl. Éppen ezért érzem ugy, hogy elég lesz nekem egy utcai SM is, tehát EXC 525 vagy az említett Huskyk valamelyike. Lényegében ugy gondolom hogy elsösorban magunkat kell fejleszteni, aztán ha már legalább (majdnem) mindent kihoztunk valamiböl és ugy érzi az ember hogy kevés, na akkor kell feljebb-elörébb váltani, akár a nagyobb teljesítmény akár az új kihívások miatt. Szolj ha mellélövök de pl. az EXC 525-nek egy darabig keresni fogom a határait. -ha meg megtalálom akkor irány a versenypálya, meg kulcsolni szponzorokért
. Túra meg sem fordult a fejemben, a Hondát se kinlasztom hogy forduljon meg 3méteren. Szoval ilyen egyszerüen és tisztán látom a dolgokat.
Az SXV-kröl sejtettem hogy komoly vasak, de ennyire.. azért 1:30nál majnem vége lett a bulinak, persze ha én ültem volna rajta tuti métereknek meg sima ügynek tartanám.
A Tiéd jobban bejön mint a vidin szereplö, kár hogy csak álmodhatunk ilyen utakról tájakról.
-
TayRol
nagyúr
-
zsoltee10
addikt
érdemes szerintem. érdemes nyitásra menni, vagy 7köznap. vasárnap délelőtt és ebéd után esélyed se lesz egy képet se készíteni a tömegben, nemhogy felülni pár mocira.
én tuti megyek, tavaly is voltam az itthoni haverokkal, meg az er6.hu-s társasággal.NINJA_V: Kösziii
egyébként, ha az óvszerről levágja valaki a gumi peremet, akkor már egész jó. de nem árt lemosni a síkosítót is.
-
bajnokpityu
félisten
tizenéves suttyó?19évesen simán vezethet vki 500as motort legálisan.16évesen A1 majd rá 2 évvel kaphat korlátlant különbözetivel.
17(talán 18)évesen csináltam meg anno 22e Ftért a korlátozottat,ha áraknál járunk.és nem vihettem ETZt hozzá.majd kb 5 éve a korlátlan különbözetivel 25e Ftért.
-
zsoltee10
addikt
mi talizunk Dombóváron a Mol vagy Shell kúton.
Tüzi: tényleg, nekem Keszthely felé kell jönnöd Siófokra
NINJA_V: A KZ550-ről mesélhetnél valamit. megnéztem és nagyon tetszik, találtam egyet ami elég olcsó, és ha nincs kihajtva a bele, akkor jó alany lenne oldtimerezni. 1981-es, van rajta youngtimer vizsga, ez mit jelent?
Ez lenne azszerk: most nézem, ez Z550. az is jó.
-
bajnokpityu
félisten
nyilván az utángyártás minőségétől függ.
F2be vettem utángyártottat,ismerőstől,több ezerért.megfojtotta a gépet.Persu:miért vagy biztos abban,h a KnN nem szűr eléggé korrektül olajozva?3ezer km-ként mikor kikapom a gépből,szépen retkes,hasonlóan egy gyári papirszűrőhöz.vagy azért nem láttam erről normális tesztet,mert a KnN leszedette volna?apámék a szociban csak ezt ismerték.nem lehet,h elterjedt volna a hir,miszerint rosszak?
akinek tönkre ment autója,motorja olajos szűrővel,azok bevallották,hogy elfejetették megolajozni.. -
ahhoz barkácsolni kell, de megéri.
menete:
megméred mekkora kell
bemész autós boltba, kerestek egy méretben megfelelő szűrőt. megveszed, maradékot levágot valami nagyon fasza ollóval, úgy, hogy nem nyomorítsd meg a szűrő alakját.
veszel kétkomponensű, benzin-olaj álló ragasztót, keretből papírt kivágod, lecsiszolod, brigéciollal zsírtalanítod. új szűrőt belerakod, bekened jól a széleken ragasztóval, megvárod míg megszárad, befújod sprével, mehet motorba.
Így volt a 400asomban is éveken át, semmi baja nem volt. -
soha többet nem csajozom motorral.
bad experiences...
A legjobb az volt, amikor elmentem gurulni, elmentem egy "étterem" előtt. Két csaj néz veszettül, integetnek is. Mondom ok. Irány haza, fel bicajra, tekerek vissza, ugyanúgy integetek mint ők, rám néznek, aztán azért egy ilyen lenéző, "szar vagy, tűnnyé' el" pillantással kifejezték, hogy azt sem tudták ki vagyok.
Azóta sötét plexi, hogy még véletlenül seDe még valamit ki kell találnom vifferhez, hogy minden eshetőséget kizárjak
Boci: megnézem, aztán írok
-
hitman,
őstag
Én két hónap mz-zés után ültem át a BMW-re és nagyon féltem tőle, de alig vártam,hogy átüljek mert mégis csak más kategória és semmibe nem került a váltás (nekem).
Elég forrófejű vagyok és száguldozni is szeretek.
Viszont ha tényleg nem szál el az ember agya és tudja magát türtőztetni akkor szerintem simán megéri jó minőségű nagy géppel járkálni kis gyakorlattal, mert nekem már az is hatalmas érzés a motorozásnál ahogy gurul az úton a motor a jó futóművek miatt és a fékek is első osztályúak egy régebbi motorhoz képest és persze sorolhatnám tovább váltó kényelem stb stb...
És ha a sebesség nem veszi el az ember eszét akkor ezek miatt a plusz tulajdonságok miatt nagyon élvezetes lesz a motorozás.
Arra gondolok,hogy mióta a BMW-t használom már csak azért is szeretek motorozni mert nagyon kényelmes vele menni és kis tempónál is nagyon sok örömöt jelent számomra maga a gurulás.
Ja és a csajok megörülnek a motorozásért a bőrömön tapasztalom! -
Pocee
senior tag
Azért nem akartam reagálni mert,nem ismersz és azt hinnéd,hogy rosszindulatú vagyok vagy vitatkozom,de mégis megpróbálok úgy reagálni,hogy ne értsd félre.
Szóval nem azt mondom,hogy nem lehet biztonságosan kezdőként nagymotorral motorozni,de nem ismerjük R.P.-t(véletlen se szeretném minősíteni,nem ismerem)
ezért ismeretlennek ne adjunk "rossz" tanácsot,nem véletlen van kitalálva a ranglétra semmi gondja nem származhat belőle,ha végigjárja,sőt csak előnyére válhat.Ha valaki érzi magában az erőt,hogy elbír egy betongyaluval az az ő döntése,de sztem ezt ne tanácsoljuk senkinek,hogy hagyja ki a kategóriákat,"menni fog az nagyobbal is",épp elég baleset van a motorosok között és épp eléggé be vagyunk már skatulyázva száguldó donoroknak és pont azok miatt akik kezdőként hiszik magukat az utak királyának aztán csak nem jön be a kanyar elött a féktáv...
Persze ott vannak azért a szélsőséges csoportba tartozó "profik" akiknek nem parancsol senki,de a halállal versenyezni...
Tudást fírtatni...?talán Rossi és az a kőr de még ők sem jelentik ki magukról,hogy tudnak.
Szóval akik jelen vannak az utakon annak jobbára eddig szerencséje volt,többek közt nekem is,hogy nem volt még olyan szituáció amit ne bírtunk volna megoldani.
Egy pár dolog nem a Neked szólt hanem global,azért mondom,nehogy Magadra vedd,csak leírtam a véleményem,ahogy én látom.Semmi bajom senkivel. -
Amivel nekem tapasztalataim vannak:
Conti Roadattack. Ezt nem tudtam megcsúszásra kényszeríteni körforgalomban sem 2esben nyélgázt ráhúzva a néccázasra. Jó fumi, tapad, melegszik, puha, de mivel majd 8mm-es minta van benne, szerintem sokáig húzza.
Metz Ródtek. Erre elég ha annyit írok, hogy hát már nem is tudom, de valami huszonpárezer km-t mentem el vele gumifüstöléssel, cirka 10-15% még volt a gumiban amikor csere lett a Ródatakra. Vízre kurva érzékeny, pici vízátfolyáson is meg tud pörögni a kerék. Bár ennek ellenére mentem vele 160al vizes úton. De a vízátfolyásra vigyázni kell vele!Sowi:
Mennyiből, hogyan, mennyi ideig, hova, stb stb stb.
Ha más nem privátba plíííííííííííz!köszi!
-
hitman,
őstag
-
Beowulf_78
addikt
A közepe keményebb keverékű, a szélei puhábbak. Tehát elméletileg nehezebben kockásodik.
Egyébként ha kockás lesz a gumi, a legjobb egy jó kis "csapatás" a Mátrában és hült helye a kockásodásnak. Én mindig így orvosoltam, ha olyan időszakok voltak hogy többet mentem városban.
Milyen motorod van egyébként?
-
Beowulf_78
addikt
Én utcára vágott slick-et használok. Elöl is és hátul is. Sok gumit próbáltam, és a vágott slick-nek a legjobb a tulajdonsága... számomra. Tény hogy 15 fok alatt veszélyes, mert nem melegszik fel, de 15 fok alatt nem kell "racingolni".
Meg igazából 100LE alatt pláne még vezethetőbb a motor...
De télire nem jó. Ez biztos.
-
Beowulf_78
addikt
Jó vagy nem jó...nincs gondom a közlekedésben.
Immár 11 éve. Van itt olyan aki 10 évnél régebben vezet motort? Mert a pályafutásomat egy 1974-es MZ Trophy 150-el kezdtem 97-98-ban. Motoros szemmel akkor minden más volt, és másképp is állt a motorosokhoz a többi közlekedő. Most rossz a motorosok megítélése, de nem miattam.
Nekem csak annyi a "bűnöm" hogy xenonom van. Ha mindenki csak ennyit hibázna, nem ilyen lenne a megítélésünk.
A "szarok bele mit gondol más" elvét csak néha követem, mivel a saját létem, és boldogulásom az utakon a legfontosabb. Akinek pedig nem, az inkább ne is üljön motorra. -
bajnokpityu
félisten
hát igen,ami szabályt itthon nem tartatnak be,az gyakorlatilag nem létezik.
utólagos xenonos tulajoknak tartanék egy tükröt,vakitsa saját magát vele.autómata szintállitás egyben sincs,de az hagyján.mivel a xenon fénycsóvának erős a bevilágitás határa,és ez is nagyon zavaró,ezért a magyar parasztok föntebb állitják,mint amennyire indokolt-kéne.
és ezért vakitanak főleg az utólagos xenonok. -
-
bajnokpityu
félisten
én logikám szerint csak árthatsz azzal,hogy beinditod télen.a hosszú bemelegedési folyamat közben nem olyan kenést kap a gép,amire szüksége lenne.mivel nem részterhelés alatt melegited,ezért ez jó sokáig történik.én nyáron sem állva szoktam melegiteni.
én azt javaslom,hogy gyújtás levétele nélkül 1x forgasd meg a főtengelyt,akksit meg 1-2 alkalommal töltsd fel,mást ne csinálj.gumikból engedj le,és bakold fel amennyire lehet a jószágot,h ne deformálódjon el a gumi.de ha nem teszed,az sem nagy baj.
-
NFree
addikt
Szerintem igen, én is meg szoktem járatni.
Beindítom és hagyom hogy szépen felmelegedjen aztán megvárom , hogy 2 szer bekapcsoljon a venti a hűtőn, és off, így tuti átmelegszik rendesen minden, utánnna meg a aránylag kihült kap egy dugót a seggébe , hogy ne menjen be a páradús levegő. -
TayRol
nagyúr
Korbenezek a boltokban, s meglatom. De lehet, hogy valami mas lesz, mert ma kaptam egy nagyobb penzmagot, amivel lehet sajat magamnak karacsonyra kedveskedni.
Szoval meg a vegen az ar nem fog szamitani (ez persze igy nem igaz).
Egyebkent nekem Spool kabatom van, de abban szivacsok vannak. Meg kellene vennem akcios nyari kesztyut is. Abbol most Spidi van asszem 8-ert.Lajcsi: nekem is kellene egy rendes, de nem 15-ert.
-
jasszer
őstag
"motorb*zi is vagyok, ezt is elismerem, lehet kövezni"
Előző barátnőmmel együtt néztük meg a szembejövő nőket (nyilván ő csak a "mustrálás" miatt), megbeszéltük hogy melyik csaj tetszik, stb-stb. Hasonló a helyzet a mostani barátnőmmel, ő nézi a szembejövő nőket, én meg tekergek minden motorszerű hangra.
-
Topiccsendőr
addikt
Szerintem nem csak az a + kiló számít, de a hengerelrendezés is. A kéthengeres SV nek kisebb a főtengelye is, kisebb tehetetlen tömeget kell kényszerítened más irányba, aminek még pörgettyű hatása is van. Bár VFR el nem mentem még, csak VF el (
) szerintem az SV-t könyebb terelgetni. Elméletben. Akinek van ilyesfajta tapasztalata, nyugodtan cáfoljon.
Mod: az utas az más téma, az beleszól a futóműgeometriába is, azt nagyon meg lehet érezni. Megugye nem mindegy hogy merre vannak a plusz kilók.
Aktív témák
- Eladó 2 monitor csomagban, de akár külön-külön is ASUS XG438 + Acer B246HYL
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Bluering Libra irodai forgószék
- HP ProDesk 400 G5 DM Mini PC, Intel Core i5-9500T Processor, 8GB DDR4, 256GB SSD Win 11, Számla, 2
- HP Z240 PC, Intel Core i7-6700 Processor, 8GB DDR4, 256GB SSD, Win 11, Számla, 2 év garancia
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest