- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
válasz
Ferdzsoo #35106 üzenetére
Láncot nem kell tisztítani. Minek? O gyűrűket kell tisztítani. Fogsz egy ablakpucolós spricnit, raksz bele narancssárga (ez fontos!) bigréciolt, befúvod vele a láncot. hogy ne csöpögjön róla, de legyen rajta azért rendesen. Vársz egy 5 percet, forró vízzel leöblíted. Megint vársz mondjuk fél órát, aztán az O gyűrűknél befújkálod a láncot. Szezon elején meg érdemes kitisztítani az első lánckeréktől a dzsuvát, mert ott szokott lenni sok minden
-
TayRol
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #34935 üzenetére
Hiflo teljesen jo, mondjuk a Motoroazistol.
-
-
Daniel Alves
őstag
válasz
Ferdzsoo #34752 üzenetére
Nem bele vau vau de az tenyleg pofatlansag hogy nemelyik helyen egy olaj csere munkadijra ugy hallottam siman elkernek 5000ft-ot is.
Azert mert kicsavarja az olajleereszto csavart,leszedi az olajszurot csereli majd bele az olaj. Szerintem az ilyet siman lehet otthon is csinalni
-
Integra
titán
-
R1200GS
aktív tag
válasz
Ferdzsoo #34671 üzenetére
Nagyon szépen megcsináltad.
Korábban kérdezted mért vannak összekötve a leömlők:"Az egyik henger kipufogásának kezdetén pozitív nyomáshullám fut végig a kipufogócsövön. A gyűjtőcső torkolat a keresztmetszet növekedése miatt diffúzorként működik és így innét egy negatív nyomáshullám indul el a henger felé, amely segíti annak öblítését a szelepösszenyitás ideje alatt."
-
emvy
félisten
válasz
Ferdzsoo #34644 üzenetére
Standard Honda GN4 mehet bele. Persze lehet jatszani mindenfele massal, meg dragabbal, de nekem tokeletes volt, kollega meg most tart valahol 50k km-nel a CBF-el, 12000-enkent csereltetett benne olajat (GN4), hiaba mondtak tobben, hogy terjen el a szervizkonyvi 12000 km-es ajanlastol. A szerelok szerint olyan a blokk, mintha uj lenne.
Ez van, visszafogott CBR F3 blokk, kb. a vegtelensegig megy -- fokepp, hogy ezt a motort altalaban nem szoktak napi 3 oraban nyelezni.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Ferdzsoo #34598 üzenetére
ez a dombóvári baleset itt volt nálunk, hálistennek, még jóval előtte jártam arra. ez egy négy sávos főút, és a köcsög gyerek a lámpától gyorsult, 1 keréken. tűzoltó volt a csóka, és a műszak lejártával megmutatta a haveroknak, hogy kell ezt csinálni. nem szeretném kommentálni, hogy tűzoltó létükre, hogy lehetett ekkora f@szkalap a többi haverjával együtt, akik nézték a műsort. az, hogy ő kinyiffant a saját hülyesége miatt, senkit nem érdekelt, de megint ártatlanokat ölt meg. a szerencsétlen kettes golfos át akart haladni a négysávoson keresztben. ez a faszkalap meg gondolta, hogy majd mindenki megáll, mert ő a városban racsingol. az nem jutott el a nemlétező agyáig, hogy ha valaki a városban körülnéz, hogy átmehet-e, és lát egy lámpát a távolban, akkor nem számít rá, hogy az nem 50-nel, hanem 200-ra gyorsulva közeledik.
-
emvy
félisten
válasz
Ferdzsoo #34592 üzenetére
A gazfroccsos problemat en nem tapasztaltam, de a szivatoval kapcsolatosakat igen (illetve nem egeszen: reggel nekem mindig indult, neha az fordult elo, hogy delutan, meg nem teljesen hidegen csak masodikra indul el). Egyik lenyeges dolog, hogy ha szivatozol, akkor ne huzz gazt egyaltalan.
-
Detox!
senior tag
válasz
Ferdzsoo #34564 üzenetére
Sose legyen rá szükséged! Ha van zsé én se állok neki, szervíz 1hét alatt megcsinálta volna, lehet összegbe se lett volna drágább, mert nem ba*nak szét annyi jó alkatrészt, mint én a nagy hozzáértésemmel.
Én inkább bátor voltam, Fatter nélkül ez már lehet a bontóba lenne, ő volt aki átlátott sok mindent, de mind ketten kellettünk néha, hogy ne csináljon botorságot a másik.
[lAyCsI]Bácsi a hengerfejen, olajkartelen, szelepfedél deknin kívül mindenhova. Váltóhoz és azzal egy síkba eső részekhez tulképp, a váltócsapágy mellé egy kis szilot nyomunk majd, ne támasszon be neki a papír. A vastagsok kb. mint az A4 műszaki rajzlap 1,5-szer.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Ferdzsoo #34545 üzenetére
Tegnap nekiestem az első leömlőnek, hát egy 20 percen keresztül biztosan sikáltam, de nagyon sok koszt lehozott róla, a blokk tövénél nem hozta le teljesen a sárgaságot, de így is csillog mint a salamon töke. Lejjebb pedig mintha újrakrómoztam volna...
De azért kell dzsumirgálni rendesen. Egyszerre 1 elég is volt.
Majd ma megcsinálom a második hengerét...Amúgy most vettem csak észre hogy a leömlők át vannak kötve az 1-2-es és a 3-4 egy kis áthidaló csővel. Tudja valaki ezt miért így csinálják?
-
emvy
félisten
válasz
Ferdzsoo #34381 üzenetére
Tegyuk hozza, hogy zsoltee turazik a motorjaval
A CBF-fel egyszer sikerult 4.5 korul produkalnom -- baratnommel mentunk le a Balatonra, es 7000 fole nem nagyon porgettem sosem. Igy meg sorneggyel is lehet.
Egyebkent neked mennyit kajal? Alattam olyan 6.5-7 korul eszegetett.
Steven: 1000-es V2-esed van, menjen inkabb levegovel?
Egyebkent maris 200-al tolod neki? Nem korai az egy kicsit?
-
válasz
Ferdzsoo #34345 üzenetére
Kamu. Ráadásul az összes japán blokk 86os vagy 91es benyára van tervezve, nem 100asra.
De abba ne menjünk bele, hogy a magyar nyál egy rakás szar, és a külföldiből ugyanaz az autó 1 lötyivel kevesebbet eszik 100on, miközben itthoni benya az EU-ban a legdrágább... főleg most, hogy 260-270 az ejró. -
Integra
titán
válasz
Ferdzsoo #34345 üzenetére
ja, blablabla, mert ez attól függ hogy beleöntik e az adalékot vagy sem. ált nem. cserébe jó sokat fizetsz
függ attól is, hogy milyen kúton tankolsz, milyen gyorsan pörög ki az áru a tankból, mennyire szennyeződhet el vagy sem a tank pont ennek függvényében etc etc etc..
még ugyanazon a kúton sem azonos a minőség, mindig változik.
a legjobb ha van otthon saját benzin adalékod. megtankolod a legolcsóbb 95-öst és pár cl adalék bele. 18 literbe 1cl max tartós használat mellett. -
zsero
aktív tag
válasz
Ferdzsoo #34298 üzenetére
Biztos vagy ebben? Akkor hogy hozol haza egy motort lábon, amikor megvetted? Én meg voltam győződve, hogy úgy van, mint a kocsiknál, hogy a nem biztosított napokra a MABISZ, vagy valami hasonló biztosít téged az adásvétel napjától a biztosítás megkötése napjáig.
Motorra előre kellene megkötni a biztosítást, még mielőtt haza sem vitted?
-
-
emvy
félisten
válasz
Ferdzsoo #33780 üzenetére
Na ne sirjal, ez semmi
. Tenyleg, veszel egy fekkart meg egy pedalt (akar utangyartottat, akar eredetit), a kar felrakasa 5 perc, a pedale 10. Aztan ennyi. Nekem a kar talan 3500-ba, a pedal kb. 2x ennyibe kerult, ha jol emlekszem.
Kifele dolo motort nem lehet megfogni, vagy csak nagy szerencsevel. A kormanyt mindig forditsd kifele, ha tartod / leszallsz a motorrol (tehat balra szallsz le, kozben jobbra forditod a kormanyt), igy nem fog kifele dolni.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #33780 üzenetére
Ha tuloldalra dol a motor, nincs ember, aki megfogja.
Ha blokk karcmentes, az nagy szerencse.
Itt az ideje, hogy beruhazz valami jo kis felhajlo tuning fek es kuplungkarba.Egyszer en is szeretnek.
Amugy tenyleg par ezres egy pedal, akar ebayrol is. Viszonylag olcso lecke volt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #33696 üzenetére
Iszonyat kényelmes motor,mellette igen kellemes is,gratulálok hozzá!
emvy Szép a kicsike!
Én most a kamerával bíbelődöm,bukón belül lesz ezt már eldöntöttem,de a helyes beállítást még ki kell találnom,az első tesztelés nem lett túl jó,lefelé néz meg balra,úgy hogy lesz még mit állítgatnom rajta. -
emvy
félisten
válasz
Ferdzsoo #33696 üzenetére
Majd otthonrol megnezem, itt le van tiltva az imageshack... Viszont biztos jo, nekem is ilyen volt, szerettem. A fek az nekem is ugyanilyen volt, uszonyerges, ez ilyen.
En viszont ugy nez ki, husvet utan megyek a VFR-ert.
6 eves, turadobozokkal, tanktaskaval, ket szett ruhaval, ABS-sel, sok (30k) kilometerrel es vegig vezetett szervizkonyvvel 3350 font. Eredetileg faztam a sok km-es motoroktol, de a fazon lathatolag a felesegevel turazott, az meg nem ugy szamit, mint a varosi kilometerek.
Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Parfüm topik
- Automata kávégépek
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Formula-1
- További aktív témák...
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- AKCIÓ! GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA
- Zealot s79 100w 1hónapos eladó kíváloan szól jó mélyek az ár fix !!!!!
- Playstation Pulse 3D
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3061, 96% Akkumulátor
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest