- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #15858 üzenetére
ez jó kérdés mert már 3 garnitura diablot vettem a fézerre és soha nem volt ilyen occsóóó...
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #15854 üzenetére
ezt lehet ragozni hogy mi jaaj meg mi nem
az integrám tökéletes a hétköznapokban pörgetés nélkül is
ha meg meghúzom, hát... nem sokan követnek.
valamit valamiért
a kis rr is ilyen, csak két keréken.
nem nyavajogni kell hanem edzeni -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15814 üzenetére
Nagyon laza szövegük van benne a srácoknak.
De én bírom őket,igaz kicsikét többett káromkodnak néha mint amit kellene. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15814 üzenetére
motorshow1ben nem csak 2 műsorvezető van?
egyébként ez az egyetlen amit megnézek, de ezt is csak netről. -
válasz
Topiccsendőr #15777 üzenetére
Alkoholnak alkohol, de valami 1% vagy annyi sincs benne. Mármint a fagyiban. Asszem a fele, vagy 60%a meg valami takony, már meg nem mondom mi, ami tulképpen keni a szivattyút, és megakadályozza a korróziót. Ebben nem vagyok biztos, de valami ilyesmi rémlik. Cserélni meg szerintem azért kell két évente, mert a kenőanyag (gondolom) elhasználódik. Elkopnak a molekulák, aztán nem fog kenni.
Ez erősen saját kútfő, ne tessék kp-nek venniAli:
fékolajat azért köll(ene) mert a fékolaj szomjas olaj, és szereti kivenni a vizet az levegűbű'. Mivel a víz gyorsan felforr, így légnemű lesz, a fékkar beesik, aztán volt fék, nincs fék. Olyat tegyél bele, ami a kupakra van írva. 5.1 szerintem utcára tök felesleges.mod: 5.0 meg 5.1 között a különbség az anyagában rejlik, de ezt mindig elfelejtem, hogy mi. Az 5.1es jó bele, az 5.0 nem, különbség még annyi, hogy 5.xnek magasabb a forráspontja, mint 4esnek.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15701 üzenetére
azért mégis kibírta
én nem mondanám, hogy nem vennék hyo-t, de azt se hogy igen. Vagyis én tartózkodom -
válasz
Topiccsendőr #15635 üzenetére
Vazze, ez Simson-tuning, nem urhajoepites.
Kejgazt bele a legszurobe, kezben tartott palackbol, oszt' jo van.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15635 üzenetére
lehet h kell hozza nemtommilyen kikepzesu motor, de pl ketutemu motoros-szanokhoz lehet gyari nitrot kapni
itt
es meg egy reszeletes utmutato is van az alkatreszekrol, szerelesrol. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #15635 üzenetére
Teljesen rosszul mondtam. A szívórést elhagyja a dugattyúpalást, akkor megy a hengerbe a forgattyúsházból a benzin.
-
válasz
Topiccsendőr #15633 üzenetére
"Nitrót felejtsük el egy kétütemű 50-esnél."
Miert?
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #15617 üzenetére
Nitro nelkul. 20 LE korul van mar, es szazezreket koltott mar ra.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15626 üzenetére
a gyerek nap még messzebb van
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #15616 üzenetére
ofkorsz,
kinek mi a szimpátise -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #15595 üzenetére
jo,ha egy 50-es NS-1 lett cvolna,v egy TZR, vagy ne adj isten egy RS50 akkor meg se lepodom,de egy simson?ami, valljuk be, nem egy gyorsasagi gep
eskuszom jobban elveztem ezt a parbajt,mint ket nagymotor parbajat -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #15593 üzenetére
láccik hogy haccázas plasztikrakétája van kollega,
kérj kölcsön egy napra egy "nagyköbös"cangát és megérted miről szól az egész történet
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15593 üzenetére
amugy meg nyomaték*aktuális fordulatszám*konstans=teljesitmény.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15581 üzenetére
mind1, lényeg, hogy fel kell tölteni
egyébként nekem többen mondták, meg mintha motordoki is ezt írta volna. De a lényeg ugyanaz. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #15582 üzenetére
világos, motorfelépítés függő, de én nem hiszek a minden áron a lehető legalacsonyabb fordulaton a legnagyobb nyomaték üldözésében.
szerintem nem ez a lényeg, az arany középút máshol van.
mindig mindenki nyomaték. ja, csak épp ez önmagában semmit sem ér, kell a fordulatszám is és a kettő között valahol félúton van az ideális megoldás.
szvsz -
válasz
Topiccsendőr #15569 üzenetére
Nyomátík a lényeg tezsvír, a nyomátík
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15569 üzenetére
Igen ezek azok a gépek,lefojtva 21LE-ek és úgy van rá a gari,ha kiszedeted belőle a 450-es 60 az 550 70 körül van.
De azért annyira nem nevetséges fójtva sem,ugrik az rendesen,volt szerencsém hozzá.
A 450-re azt mondják eléggé jó vele közúton menni,az 550 kemény nagyon.
Bár nekem az 1 hengeresek viselkedése jobban bejön,nyomatékosabbak sokkal.
Alulról jobban tolnak,az SMC-m is keményebb alsó tartományban. -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #15551 üzenetére
Jó a kérdés, szerintem melegítéskor igen (csak hallanám a különbséget), viszont közvetlenül az elindulás után 4e alatt dadog/lomha, ilyenkor sztem az egyik henger húzza a másikat, aztán 4e-től megindul rendesen és 15 perc óvatos járatás után tartja az alapjáratot. Egy szervizes szerint a jobb dek(n/l)i alatt van egy szenzor (a főtengelyé), ami megsérülhettett, mikor az első tulaj megfektette...
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #15543 üzenetére
A sajátomról van szó (GS500), kettő.
-
Nightmare
senior tag
válasz
Topiccsendőr #15536 üzenetére
Jah, nem is rossz ötlet
De komolyra fordítva. Sztem kicsit idegesítő, hogy ennyit bír. Még ha elmenne 30000-ret, egy szavam se lenne. De sok helyen olvasok 6-8 e km-t is. Gányolás, jah...de lehet tovább tartana, mint így, mert a rugó elég hamar megfáradthat...
-
válasz
Topiccsendőr #15482 üzenetére
Én úgy látom, hogy a legvégén mintha elhúzná a lengőkart jobbra.
De akkor valszeg rosszul látom -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15475 üzenetére
Snél nem irták anno,hogy hasonlóan bajos lenne,mint az R.gondolom jobban hűti a szél,kevésé burkolt. nem lehet?ismerős hőpajzsot tett a blokk és a rugóstag közé az Rjén.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15471 üzenetére
hja meg rotációs lengéscsillapitás,ami faján minden második példány halálát okozta.
-
válasz
Topiccsendőr #15438 üzenetére
VAZZEEEEE
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15438 üzenetére
en nem szeretnek anelkul meghalni h nem vezettem egy sp2-t. vagy valami hasonloan zord dolgot
az altalad linkelt is megfelelne...
emvy: karavant kene szervezni
vegulis csak 140 km pesttol.
-
válasz
Topiccsendőr #15436 üzenetére
Nemisigaz...
István a Király
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15426 üzenetére
hmm,VTR SP1 műszerfal.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15414 üzenetére
igen. a mi esetunkben max arra jo a tuning h tudd, picivel erosebb, mint a szeria. es h erezd h megjobban ugrik, megjobban huz. de kihasznalni nem tudjuk. egyszeruen nagyobb lesz a vigyorfaktora a mocinak
gyakorlatilag mosolyszelesitesre hasznalhato a tuning -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15408 üzenetére
Hát itt kezdődnek akkor a gondok,nekem olyan megoldás kell ami nem túl drága de mégis megfelelő többletet el lehet érni.
Sowi:Már többszőr sikerült Pitbikével száguldanom,isteni jó érzés velük menni,kis mérgezett egerek.150cm3 szaladgáltam,tömegük nulla,mintha nem is lenne alattam semmi.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15401 üzenetére
És mibe fáj ez az embernek?
Ha elviselhető összeg lenne érdemes elgondolkodni rajta. -
válasz
Topiccsendőr #15399 üzenetére
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15399 üzenetére
Az azért már kicsikét sok lenne tőle nem?
A gyárihoz képest 30%-ot így elérni már kemény dolog.
De ha mégis valós lenne ahoz gratulálok csak,nem semmi eredmény. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15391 üzenetére
[link]
Aprilia RS 125-ös teszt Tóth Imivel -
válasz
Topiccsendőr #15391 üzenetére
Na neeee!
Szerintem mivel kidugaszolatlan azaz fojtott RS ről van szó nincs értelme ilyen összehasonlításnak.. És azért egy új RS (2008-as) dizájnban de szerintem futóművileg is odaver a Yamakának..
Hol olvasható az a cikk?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15372 üzenetére
na voltam bátszinál, csak jelenlegi árat tudott mondani, de hónap végétől lesz neki a téli akció, kb. 10-20%
Jelenlegi árak:
pilot power 70-75k
pilot sport 65-68k
BT016 80kEz első+hátsó gumi, a micheline 2ct-jei +3k lenne, ami nem sok, a BT016 meg eleve 3CT.
A sport attackra azt mondta nem rossz, szerinte pilot sport és pilot power közé sorolná, de szerinte van jobb ár/érték arányú. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15369 üzenetére
az faxa
roadattackra mit szólsz?
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #15348 üzenetére
ducati, elobb utobb ugyis veszek egy monstat az fix, kell....
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #15340 üzenetére
Gumit nem nagyon használták...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #15340 üzenetére
csörömpös
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15341 üzenetére
Ezzel te leszel a Flash!
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15323 üzenetére
hú, az R S is zsír, van fent youtube-on dyno pados video
A lényeg viszont, hogy majd a K1200S-ről tudok szubjektív véleményt is mondani, ha haverék megveszik októberben.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15319 üzenetére
Talán a BMW próbál még szétqurhatatlan motort csinálni, bár sor4-et nem sokat gyárt.
k1200s és változatai azért faszák lehetnek. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15312 üzenetére
úgy magyarázták a kopás mértékét,hogy a dugattyú sebessége milyen.és már nemtom miért,de V2nek magasabb volt,mint a sor4-600asoknak.az olaj nyirási tűrése meg véges.
mielőtt félreérted,én nem a honda mellett állok,hanem a sor4 mellett.amugy a firestormokról sem hallani,hogy örökéletűek,de nem egy garantáltan 100e+os CBR600ast ismertem.pilisben is taliztam egy 93as tulajával,első tulaj volt,108e volt benne,gyakorlatilag semmi motorikus baja nem volt,olajfogyi nulla.F4iből is létezik egy pár 100+os jószág,egyet innen más is ismert.
véleményem szerint a japánok sor4ben mind autók,mint motorok terén kategóriákkal az egyéb tipusok fölött állnak élettartamban.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #15290 üzenetére
ezzel vitatkoznék.úgy gondolom motornál 100e km olajfogyi nélkül az már valami.CBRek F1-F4i ig bezárólag mind lazán megfutotta ezt a szintet.én azért vitatkoznék a nagy köbös,alacsony fordulatos hosszú élettartammal. a V2ők gyakorlatilag soha nem tudják azt az élettartamot,mint a sor4ek.sem csopperben,sem sportos motorban.ezt ugye saját tapasztalatom nem tudja alátámasztani,de magazinok(német,magyar) mind ezt irják.
nagy köb-nagy erő kis fordulat-pörgettyűhatás miatt kisebb segitség a főtengónak,csapágyaknak.meg az egész erőátvitel kevés nagy lökést kap,sok kicsi helyett.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15276 üzenetére
gondolom basztak kiegyensúlyozni
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #15290 üzenetére
hjaaa az tuti!
nagyköbös rulezz -
válasz
Topiccsendőr #15290 üzenetére
De messze vagyok a határtól, bazz
Főleg attól a határtól
Asszem megvan a kiszemelt VFR...
-
válasz
Topiccsendőr #15285 üzenetére
Ezt sem értem, hogy miért minden a sportmotor körül forog. No mindegy.
Pontosan ez a bajom amit mondasz, hogy belementünk ebbe az agynélküli, "barom módon mindent vásároljunk össze majd 2 év múlva csere" fogyasztói szar világba. Én nem akarok két évente motort cserélni, mert kikönyölt a hajtókar, meghajlott a főtengely, vagy akármi. Én ha veszek valamit (nem kevés pénzért) akkor szeretném használni sokat. Legalább azt a feelinget hagyják már meg, hogy kapok valamit a pénzemért, és ne minden a lehúzásra menjen már.
Nem is érdekel, valahogy kimegyek Japánba, ahol féláron vehetek műszakilag (sokkal) jobb újmotort. Aztán Rocsildék, meg Rokefellerék bekaphatják keresztbe. -
válasz
Topiccsendőr #15270 üzenetére
Barátom, ezt szépen megfogalmaztad
Jövőre meg fogod kapni az atomot, 1200as VFR, V5, 200 ló, igaz valszeg NR árban, de az "kicsit" durva leszEgyre inkább kezd elrugaszkodni a pletyka szinttől. Remélem kihozzák.
A Nagy H mindig arról volt "híres", hogy nem áll be a sorba, és a saját útján megy. Ha igaz amit mondasz (én annnyira nem foglalkozok vele
) akkor most visszadzsalnak erre az ösvényre, és lesz igazi "Banzáááj". Bizonyos szemszögből nézve sose voltak ott a technikai verseny élmezőnyben, ellenben atombiztos motorokat csináltak.
a kutyát nem érdekli a hosszútávú megbízhatóság
Gazdag nyugaton biztos nemSok agymosott birka megy a bótba megvenni a legújabb/legszebb/legizébb gagyit. Nem veszik észre, hogy saját maguk alatt vágják a fát
Ha meg tudom venni VFR-t, remélem legalább 10 évig elmegy alattam, és sok lerobbant újmotorost fogok felvenni, és elvinni a következő városig -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15275 üzenetére
termosztat popec. ki sem nyit egesz nap
tegnap voltam gumisnal, negyezerparszazba fajt a szog. jah meg h ezentul ezzel a hatsogumaval 120-130-at utazhatok
defektspre mukodott (megint).
ja es te, az olaj milyen franko!cuppogos valto, szogegyenletes alapjarat, semmi csorges, csak nyugisan duborog. asszem mindket mocinak megvan h mit szeret(unk). fzr-15w50 repsol asvanyi, yzf-10w40 castrol.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15276 üzenetére
Azt elhiszem hogy jó lenne az a Husky!
Igaz 125-es nem mentem még de az SM610 a nagyon bejött,jól is megy,akár 5-ben 50-nel is lehet vele haladni.
Ebből kifolyólag nem is kajálhat túl sokat,gázra nagyon jól reagál.
A fékek óltári jók rajta,és a futóműre sem lehet panasz,jó motor az tuti.
Tényleg élménymotorozást nyújt. -
válasz
Topiccsendőr #15267 üzenetére
Belsőégésű motor-gyártás téren biztosan. Rotációs kapától kezdve, a repülőhajtóműig gyártanak mindent... de pont ez a jó benne, hogy egy "pici garázsbagázs" megverte a Nagy H-t. Stonerrel jó lóra tettek. Ennyi.
Amúgy szerintem vágod te is, hogy a japánok mindig a bonyolultabb utat választják, tehát nem szoftveresen fogják levágni a Dukit, hanem hardveresenRemélem 2010-ben kijön a VTR Sp3 1200ccm-el, SBK miatt az ütni fog. Főleg, mert szerintem olyan ronda lesz mint a világháború xD
-
válasz
Topiccsendőr #15264 üzenetére
Ez igaz, de egyik versenyen Stoner kiment, x-edik lett időt, egy héttel később kapott új szoftvert, és 8sec-el agyonverte a mezőnyt. Azé' ez fura.
-
M3nyus
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #15236 üzenetére
Levált egy darab, de szerencsére bekajálta a motor károsodás nélkül
De most probálkozok hyosol 3479 essel, ez 190 c ig hőálló, és jobban megérdesitem a felületet.
Amugy ilyesmivel kisérletezek:[link] -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #15186 üzenetére
brutál-szép
-
válasz
Topiccsendőr #15235 üzenetére
Különben is tökmindegy. Hidegebb levegő miatt jobban hűl a víz, termosztát szűkíti a rést, a blokk belseje attól még üzemmeleg marad. Mozgó részek meg az olaj legyen közel normális hőfökön, aztán onnantól tök mindegy hány fokos a víz, lehet 10 is.
más:
összefoltozom a néccázast, ha valaki tud rá vevőt sikítson pls. Ár képlékeny. A lényeg, hogy csakis normális gazdának adom oda, idiómának biztosan nem. Adok mellé jó sok mindent.
Köszi -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15186 üzenetére
Milyen légnyomás mérőt ajánlasz?
Milyet is vett a haverod?Ma mentem 4 km-t. Benzinkút, tankolás, guminyomás állítás hidegre (2, -- 2,2 ez most jó lesz nekem? holnap 2 személyel megyek szegedre, nyomjak bele most többet?), aztán kimentem a streetfighter show-ra. Megint megérte elmenni, fantasztikus ungárishe betyárok voltak a csávók és este velük fogok sörözni
mindjárt megyek is.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15186 üzenetére
Gyönyörű,brutális,kinézetű motor.
Az a V4-es nem lehet semmi,teljesen más karaszterikája lesz mint a többi 1000-nek,márha ez akkora cm3 gép. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15186 üzenetére
egy szemelynek sok, ketto meg nem fer ra
vannak rajta szep megoldasok. zord lehet!
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #15175 üzenetére
Na épp ma jött meg a negyed éves biztosításom, miszerint 7.351 Ft B5-ben.
1 éves díj.: 29.404 Ft ( Generali )Tételezzük fel hogy a biztosítást fizetem tovább jan. 1-én átlépek a köv bónszba, ami ugye rettenetes 5%-ot jelent. Ami 1470 Ft az én esetemben. Ennyivel lenne olcsóbb a következő évben, ami rohadtul nem igaz, mert 6-8% ot fog drágulni a következő évre ennek a biztosításnak az éves dijja. Kvázi köv évben, hiába van a bónusz ugrás, többet fogok fizetni. Tudom mert az elmúlt 2 évben is igy volt az Alliansnál.
Ellenben most ha kivonom 6 hónapra, akkor fél éves biztosítási díjtól esek el, azaz 14.702 Ft. Ebből levonom az 1800 Ft-os egyszeri illetéket amit az okmány irodának fizetek, és kész. Ráadásul, fél évig nem fizetem az önkormányzatnak a súlyadót, ami megint ha jól emlékszem 8.000 Ft félévente. Mindent összevetve 20K-t spóroltam. Ez nem elhanyagolható. Ráadásul semmit sem kell tennem, mert minden féle utánna járás nélkül visszahelyezik forgalomba. Ápr. 1-én ismét bemegyek a jelenlegi biztosítómhoz, és megkötöm a motorra ugyan azt a biztosítást, csak egy kedvezményesebb éves dijjal.
Ugyan ezt játszottam el a kocsival nemrég, annyi kivétellel hogy ott dijnemfizetés miatt szünt meg a biztosításom, mert el lett cseszve a csekk, nekem meg nem volt eszembe hogy fizetni kellene. Ott a B4.-em ugrott, és ugyan annál a biztosítónál megkötöttem a biztosítást, A00-ba
1.500Ft-al fizetek többet. Mikor megkérdeztem a biztosítós csajt, hogy ugyan kérem, akkor hogy jön ki a 20%, akkor egész egyszerűen megmondta hogy az egy régi biztosítás, és annak annyi az éves dijja, ennek meg ennyivel olcsóbb.
Azt is mondta hogy érdemes minden évebn újra kötni a biztosítást, még ha ugyan annál a biztosítónál is, mert biztos hogy olcsóbb lesz.Ha nem lett volna ilyen szar idő, és nem lett volna ilyen korán vége a motoros időnek, akkor valószínüleg nem vonnám ki, meg eddig nem is foglalkoztam a gondolattal, mert nem számoltam utánna.
Ez az én számolásom, lehet van benne hiba. Aztán jó rácseszek, ha 3 hét múlva meg 25 fok lesz, mert biztosítás nélkül nem igen fogok motorozni, de akkor felakasztom az utánfutót a kocsira, és kimegyek vele pályázni.Egyébként mióta voltam a Hringen, egy ilyen nagyon cseszteti a fantáziámat.... lehet eladnám a CBR-t és vennék egy ilyen pályára való gépet, és amit kifizetek évente biztosításra meg adóra, abból 2 pályanp meg is lenne, meg amit közúton elpöfögök, abból megint kijönne néhány pályanap, igy ha havonta 2X-3X kihutnék pályázni, az nagy király lenne. Többet ad a pálya jóval mint a közúti motorozás.
Mod: hú de sokat irtam...
-
szasza.223
csendes tag
válasz
Topiccsendőr #15143 üzenetére
Köszi, sztem is ügyes voltam ;) Nem tudom mér kell egyből anyázni, olvass vissza leírtam a körülményeket. Friss aszfalt, belátható sodrós kanyar, nulla forgalom. Gumikba jóha 3K van, elöl 1,8 hátul 1,6 nyomással,, leírtam.. Kakucs? köszipuszi... szhelyi vagyok.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15143 üzenetére
ertem en: sz@r napod van
gondolom nem voltal kukucsring sem -
válasz
Topiccsendőr #15057 üzenetére
"annyira közel vannak a kocsik, hogy egy robogó még elfér de én a gyorsaságimmal már nem"
Persze, mert azzal nem tudsz felmenni a jardara
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15069 üzenetére
voltal kukucsring? en este negyednyolc korul mentem haza havasesoben... be voltam tojva rendesen, le is engedtem gumakat, amint kiertem a garazsbol.
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #15065 üzenetére
ez teny, en is begyujtottem par tukrot a drz-vel, csak olyan helyeken jo ahol tenyleg van eleg hely a kocsik kozott, a kokenyesi meg egy f@sz, kisbetuvel...elkurtak apuval az egesz SM szakagat otthon
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #15064 üzenetére
kösssz... az pont nemvolt
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #15065 üzenetére
Én minden nap arra megyek gyakorlatilag, amióta átadták az M0 keleti szektort már egész jó, a sávok is elég szélesek... De mondjuk a 4-6-os vonalán még a GS500-zal is gyötrelem, oda csak robi.
-
Boci_83
őstag
válasz
Topiccsendőr #15047 üzenetére
Ennyire nem részletezte, végülis nem a pályamotorozást tanultuk...
Egész egyszerüen azt mondta hogy me a motort döltögessem agyonra, hanem üljek ki rajta, mert ugyan azt a kanyarsebességet úgy is el lehet érni, ha nem fektetem le a motort, hanem a súlypontot viszem ki jobban. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15057 üzenetére
Akkor miről is beszélünk,az elöbb a supermotoval volt gondod csak ilyen téren,most meg már a gyorsasági sem fér el ott,gyanítom akkor a csak a robogósok tudnak közlekedni,nem az extrém helyzetekről kell beszélni csak.
Akkor robogót kell venni ha ilyen helyen jár az ember minden nap,persze normális körülmények között tökéletes városi közlekedéshez bármelyik. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #15043 üzenetére
1: Daelim History 125
2: Hyosung tökömtuggyami 250
fúbzzm!! a daelimnek 60 fölött szitált az eleje,
a hyosungnak ha behúztad az első fékét kezdett el rázkódni az egész szerkezet...
phűű... vicces volt... főleg amikor 10%-os szerpin ereszkedtem le 2 személlyel,
úgy húztam a fékeket hogy elfehéredett a kezem... csudamasinák vótak
(azé így is ment a beszurka folyamatosan a gyíkeszű qvadosoknak meg a kis bérelt autóknak is)
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #15055 üzenetére
hátsóról lenne szó 25-ért és csak a szőrök koptak le róla. Szerintem ennyiért jó vétel. inkább átlagos vétel, de legalább van...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #15043 üzenetére
Akkor ott nem a Supermotoval volt a baj,sokat járok én is városban vele,nagyon könnyen lehet haladni az álló kocsisorok között,jobb a kilátásom is mivel magasabban vagyok rajta,az úthibákat sokkal jobban elnyeli mint bármelyik más típusú motor.
Nem rázza szét a tökeimen a kátyus útszakasz.
Nagyon sok előny van a Supermotoknak,és ezt városban is kamatoztatja.
Ami hátránya az a légvédelem,140-nél már keményen kell tartani magát rajta a vezetőnek,ott már az elemekkel is küzdeni kell.Az első sárvédő alá belekapó szél néha meglepő dolgokra képes. -
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #15047 üzenetére
Egész véletlenül neked nincs motor szállító utánfutód? Nem szeretnél nekem ma délután bérszálítani?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15042 üzenetére
nemtom meg. egyelore rengeteg a munka. de a pici cuppogosra fujt lanccal lent var a garazsban
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #15006 üzenetére
en meg befujom alvazvedovel godzillat es azt hasznalom, mert annak sem art
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #15000 üzenetére
á, láttad motogp-ben, hogy kell kivédeni
tessék használni a technikát. -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #15001 üzenetére
a szukseg nagy ur.4kor vegzek melohelyen,es a masikon 4kor kezdek.mivel autoval lehetetlen lenne gyorsan aterni a varos egyik oldalarol a masikra,meg nem is tudnam hol tarolni,ezert marad a motor.telen is azzal fogok jarni
ha nincs ho az utakon,megyek. ezert vettem. bar lehet telire megis inkabb simson lesz,majd meglatom.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14993 üzenetére
jonak tunik.
egyebkent tisztara bejott az elol sportattak, hatul meg roadattak. kb egyforman kopnak, cserebe az eleje jobban tapad. tek jo. mar az fzr-en is bejovos kombinacio volt. hatranya az lehet h a moci eleje tobbet tud mint a hatuljade ez nem gond, mert a hatulja is tobbet tud, mint a vezeto
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14986 üzenetére
pentekre is 5-12 fokot mond a koponyeg.hu meg pici esot. szoval jo lehet
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14984 üzenetére
papirhuszar
mod: akkor toljal ki valamit, amit nem feltesz esoben es tedd fel a kepeit
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14982 üzenetére
ehem. es a kepeink a tuti csittifitti rossireplika gepedrol hun vannak, HE?!
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14965 üzenetére
mintha nem sportmotorod lenne, úgy beszélsz
igaz "játékhaccázas", ahogy mondták nekedde of corse igazad van, hogy minden majom a legerősebbet akarja, valahogy kompenzálniuk kell a kevés IQ-t
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14965 üzenetére
persze, persze. csakhogy utcai motornak aruljak ezeket a vadallatokat. es sztem boven kevesebb, mint a fele jar (nalunk) palyazni. az eladassal meg nem az a baj h eladjak, hanem hogy 'keves km-rel' meg 'gyari allapot' stb, holott mar kihajtottak a belet is. ugy lenne sztem igazsagos h mittomen 15k versenykm-rel bevallottan es olcson. (az igen! mar lenne is ilyenem
)
a turamotor/sportmotor ertekeleseddel teljesen egyetertek, csak mondj kerlek most tartos, kenyelmes, eros es megis elvezetes turamotort a mostani kinalatbol. (jah, lehetne esetleg szep is, bar ez azert eleg kerdeses).
lehet az en fejemmel van baj egyebkent, hogy soxor megkivanom a sportmotoros dolgokat a gepeimtol es megis legtobbszor turazom veluk. tudom-tudom: ket motor lenne az igazi: egy tura meg egy randalir. (majd most lesz is)
most olvasgattam a totalbike-on a k8 vfr cikket, a szerzonek ott pont az a baja h nem tulsagosan turagep. lehet csak at kene kicsit idomozni, az alapjai nem rosszak.Integra: tenyleg, az xx-et is latni benne kicsit. a v5-osbe eleg sokat oltek, lehet nem dobjak ki, hatha bevalik, bar ezresek voltak.
ha barki tud megszaglaszhato, tapogathato, hallgathato k9r1-et, erezze azonnal kotelessegenek riasztani a forumot!
lAyCsI: na cso! ideje volt
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14961 üzenetére
vagy arra jatszanak, ami igencsak jol lathato tendencia: az r1-eket, gixereket, cibbereket ujonnan megveszik a keljfeljancsik, hasznaljak egy-ket evet, visszatekerik, eladjak. na ugyanezek tovabbra is meg fogjak venni, tehat a yama eladasai rendben lesznek. majd ket ev mulva elojonnek a hibak, de addigra mar uj r1-es lesz.
nyilvan mindenki tud tipushibakat mondani uj generacios motorokra. a 87-88-as fzr-eknek volt, a 96-os thunderace-eknek is.
nem ketseges h ez a moci jo, a moci coool, a moci allat. es valszeg ubermegasiralybaromallatkiralysag lesz vezetni is
csak az eddigi tendenciak a tervezett avulassal, az anyagvastagsagok csokkentesevel, altalanos sulyversennyel nem az elettartam meghosszabbitasara utalnak. lehet h a 200 lo feletti zx10 es a gsxr1000 miatt leptek meg ok is, hogy mostaztan kihozzanak valami mindentvivot. es ha en is ketevente cserelgetnem mindig ujra a motoromat, mar ott allnek sorba egy k9 r1-ert. (meg custom fejidomert es valami ertelmes kinezetu kipufogorendszerert)
ha lesz yama nap, muszaj lesz kimenni meghallgatni ezeketIntegra: mar talan 2004 ota vannak pletykak a vfr 1200-rol. vegulis milyen lett? othengeres? (gondolom nem) fura kicsit h sokkal inkabb turagepesre vettek a dizajnt, mar jobban hasonlit egy fjr-re, mint az elodokre. mi van a cikkben?
ez a VCM ugyanaz, mint a 2008-as accord-ban a vcm? -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #14953 üzenetére
Jaja,és ebből szoktak következni a gondok,mert sok majom azt hiszi tudja uralni,kezelni az ilyen fenevadat,pedig nem,még a legprofibb versenyzőkek is meglepi néha.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #14943 üzenetére
Én nem is engednék ilyen gépeket ki közútra megmondom őszintén.
Kizárólag csakis versenypályára gyártanám őket. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14948 üzenetére
ha ragaszkodunk a videohoz, akkor azert eleg sok a valtozas.
ugyi a hagyomanyos elrendezesben a fotengelyen 0 foknal van az 1. es a 4. dugattyu, 180 foknal pedig a 2. es 3. a gyujtasi sorrend 1-3-4-2 (bar a videon 1-2-4-3), szoval egyenlo idokozonkent (fotengely felfordulatonkent v 180 fokonkent) gyujt egy-egy henger, es mindig csak egy. ) 4x180fok, ket teljes fordulat.a valtozas a kovetkezo:
a dugattyukat elforgattak (cw):
1. - 0 fok,
2. - 90 fok,
3. - 270 fok,
4. - 180 fok.
a gyujtas sorrend 1-3-2-4,
tehat gyujt 0foknal, aztan 270nel, aztan 180nal, aztan 90nel, majd 180nal megint az egyes. szoval a 2. es 4. egeszen kozel gyujt egymashoz, hasonlitva a bigbang-hez, de megsem ugy. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #14947 üzenetére
Nem hengerek. Dugattyúk. Főtengely. Olyan "lépcsősnek" tűnik a szimpla sornégyhez képest.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14943 üzenetére
ide nyugatról csak hammerrel mernék jönni.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14938 üzenetére
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14936 üzenetére
sztem nagyaszad
hol vannak a kepek? ne mondd h nem letezik semmi, amivel fenykepet tucc generalni...
egyebkent az fzr-nek is olyan a gyujtasa h eccerre ket henger kap szikratcsak nyilvan az egyik epp kipufogo-utemben. viszont nem tudom elkepzelni hogyan lehetne gombnyomasra felcserelni a kipufogo-utemet robbantasra, hiszen maskor van nyitva a beomlo szelep.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14926 üzenetére
oszt ez má milyen főtengely?
ilyen van a motogp-ben? és miért is jó? nem értettem mindent. a nyomatékkal mondott vmit.mod:
Az úgynevezett big bang motort elsősorban a versenysportban használják, amely a négyhengeres erejét és a kéthengeres nyomatékosságát nyújtja. Alapvetően tehát egy soros, négyhengeres motorról van szó, ám két-két henger azonos időben gyújt. Ezzel a felállással hatékonyabban lehet a nyomatékot az aszfaltra vinni. Persze ez hatalmas pulzáló erőhatást jelent, amely nem probléma a versenysportban, ám utcai körülmények közötti használhatóságának érdekében, jelentős fejlesztéseket kell eszközölni. Reméljük ez sikerül a Yamahának, és egy valódi unikumot üdvözölhetünk majd az új R1 személyében. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14913 üzenetére
link?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #14857 üzenetére
volt előtte is.
saját tipusról tudom mondani,hogy nem láttam 1.5misi alatt vezetett szervizkönyves CBRt,mig pörgetett órás 1.1től létezik. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14859 üzenetére
ja az sokat ér, de a végén vajon mennyit kapsz belőle vissza ha 40.000 km-ig vezeted a könyvet és pl viszem hondához?
ki kéne számolni valahogy. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14830 üzenetére
nyilvan
nem tartom kizartnak, hogy ha lesz vmi kis rettenete a Paromnak, akkor azt neha en is el fogom kuncsorogni tole.
csak ennyiert tanulomotort, amit szinte tuti h lecserelunk egy ev utan (es szinte tuti h eldobja, mert azt muszaj) ...sok erte. ha hosszabb idore kene, akkor lehetne alkudozni
-
ferkoboy
senior tag
válasz
Topiccsendőr #14763 üzenetére
Igazad lehet.
Aktív témák
- Azonnali játékos kérdések órája
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Goddess of Victory:Nikke
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sorozatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők! GAR/SZÁMLA! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RTX 3060Ti/3080/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest