- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
válasz
dabadab #17961 üzenetére
jah, bírom az embereket, hogy mennyien rohannak tankolni, amikor hallják, hogy áremelés lesz. Egy kamionnak még érdekes lehet, ha útba esik, de egy motorosnak nem nagyon. 12-13 liternél még sosem tankoltam többet, szóval megtakarítottam volna kemény 70Ft-ot.
Amúgy meg a tank tele van, szóval mindegy.
Bár a Hondával érdemes lett volna kimennem, annak 5 literes a tankja és csak félig van.
Shox: én azt várom, hátha lesz akcióban markolatfűtés, akkor veszek egyet.
15-20k körül láttam, jó lenne féláron, akkor benevezek egyre.
-
Boci_83
őstag
-
Sanyix
őstag
válasz
dabadab #16174 üzenetére
hát fel kéne emelni a korhatárt, azt annyi.
éppen a letevéssel van a gond. Rohadtul elegem van már minden tetves vizsgából, iszonyodom tőlük. Elég volt már, elég sokon túl vagyok. Na meg gondolom rohadt drága is. És időm se nagyon van rá, legalábbis a meló, oktatás, zaba, alvás ciklusoktól bekattannék, és elkezdenék az utcán öldökölni
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dabadab #15634 üzenetére
Hogy oldod meg egy keresztöblítéses kétüteműnél a klasszik tartályon szelep csavargatós nitrót? Hogy Ne fájjon 1 000 000 dollárba,
Egyáltalán meg lehet azt csinálni? Ez a forgattyúsházba szívja be a benzint a nitróval, ott összenyomja a lefelé mozgó dugattyú, majd ha elhagyja a dugattyúpalást a szívórést akkor megy a forgattyúsházba a nitrós benzin. Nem tudom addig mi történhet ezzel az egész keverékkel, illetve hogy a friss keverék tolja ki az elégettet, az simán begyulladhat a csőben. Sok buktatója van. -
rebel56
tag
válasz
dabadab #15560 üzenetére
A Louis-os csepptöltőt (az occsót) nem szabad megvenni. Én megvettem, nem csepptöltő. Folyamatosan tölt, nem kapcsol le, sokáig az akksin tartva előbb kivégzi mintha rá se dugtad volna.
Mikor ezt reklamáltam náluk (nem is pénzt kértem, hanem levásároltam volna az árát), nem vették vissza, hisz én nem is tudom mi az a csepptöltő. Aztán a fogyasztóvédelem szerint mégis én tudtam jól. -
-
sowi
őstag
válasz
dabadab #14631 üzenetére
majdnem ugyanaz a ketto, egyebkent a drz se egy csucsminoseg, de ezeken az endurokat nem is azert szeretjuk, a dr350nek meg joval tartosabb a blokkja mint a drz400as, a betaval en is szemezgettem, csak sajnos nagyon draga ahhoz kepest hogy egy 20 eves blokkot hasznalnak fel hozza
-
S W A T
senior tag
-
zsoltee10
addikt
válasz
dabadab #10424 üzenetére
Ahogy Ali már említette, az enyém elég takarékos. Friss adatokkal tudok szolgálni, 2 személlyel, csomagokkal fullra pakolva autópályán több 100 km-en keresztül 100-120-as tempóval 4,17 l/100km.
Egyébként munkába járós motornak tökéletes egy Honda CB500, vagy Kawasaki ER-5. Ezek olcsók, keveset esznek, akár rövidebb túrákra is jók (hosszabbra is persze, csak ahhoz kitartás kell), és egyszerű, megbízható szerkezetek.
-
válasz
dabadab #10424 üzenetére
Én a helyedben munkábajáráshoz keresnék egy jó afrikatwint, vagy transalpot. Szép, nagyon kényelmes motorok, jó hangal, bizonyított típusok.
Ha sportosabbat, akkor CBF, Hornet, vagy GSR, esetleg valamilyen Kawa, de ezeket annyira nem ismerem.Vagy, mondok egy jobbat. 125ös karbis CBR. 2 liter 100on, városban verhetetlen, fenntartási költsége szinte az olajcserére korlátozódik, és igencsak kényelmes
-
ALI_G
veterán
válasz
dabadab #10424 üzenetére
fajtája válogatja.
Zsoltee kawa ER6-N-je 4,5-et eszik, enyém ilyen tempónál kb. 5 (honda hornet 600).
Egy suzuki GS500 4 lityót eszik így. A mostani supersport motorok 600-as kategóriában szintén valahol 5 liter körül, de ez nem munkábajárósés főleg nem 120-szal mennek vele, így ezt nem mondom biztosan, de papíron a honda cbr600 idei változata 4,5 liter. De akkor szeirntem 90-nel mennek vele.
Valós fogyasztás meg ugye ki hogy hajtja a szupersportot. -
#25954560
törölt tag
válasz
dabadab #10080 üzenetére
lehet h azert mert ugyanazt az eredmenyt esetleg mas-mas adalekolassal, "varazslassal" erik el, es a kulonbozo varazslatokat a kulonbozo motorok maskepp viselik.
mar en is gondolkodtam rajta, de nem jutottam messzire. viszont sajat tapasztalatom is ez h felszint 10w40-es olajak kozott az en motoromon ket dologban nagyon nagy a kulonbseg: valto kezelhetosege es az olajfogyas. -
ALI_G
veterán
válasz
dabadab #10080 üzenetére
hát figy, én vok okos, de "értem" amit eddig nekem mondtak és neagy isten még egyet is értek. Nagyon komoly különbség nincs olaj és olaj közt, inkább a hőmérséklet vagy milyen érték szabja meg azt, hogy van különbség érzés nélkül. hideg/W/meleg használat. Az, hogy most szintetikus vagy félig vagy teljesen természetes az olaj azt én nem tudom megállapítani, hogy mi a jó, mindenki mást mond. De mivel a motornál (legtöbb) az olaj a váltót is keni meg a motort is (hisz egy a tartály), így nem mindegy, hogy milyen. 10W50, 10W40 stb. Ez a motor korától, használatától függ nekünk átlag felhasználóknak.
A jó tapasztalatot arra mondja mindenki (szinte), hogy ha nincs vele olyan baja amit észrevesz, vagyis tünetmentesen megy vele a vas. De ezt lehet ha más használja más stílussal máshol, akkor lehet a váltó már rakoncátlankodik neki, mert vékony az olaj neki és szarrá hajtja a Hungaroringen, vagy Euroringen és túl van melegedve az olaj.
Én annak a híve vagyok, mivel tudatlan vagyok, hogy a szervíz könyvben leírtak alapján adok neki olajat. Jobbat nem tudok, mert ahány ember, annyi vélemény.én full tudatlan vagyok olajokból, csak azok alapján állítom amit állítok, amit itt olvastam a fórumban és hallottam innen-onnan és ebbe fűztem saját megítélésem.
márka márka között fingom sincs mi a különbség, meg racing olaj állítólag átverés amit földi halandó megkaphat
kérem kapcsolja ki -
bajnokpityu
félisten
válasz
dabadab #10027 üzenetére
lehet fiatal nem avult járműnél igy működik,de nálunk folyamatosan két vonalon adtak ajánlatot,saját szervizük és nem saját szervizük által.és igy is kellett alkudozni,szó sem volt róla,h annyit fizetnek,ami a számlán szerepel...
mivel a szerelőt jól ismertük,rá kellett még tenni pár tételt,hogy a biztositó által lealkudva még éppen ne kelljen sokat fizetni rá.öreg autónál vagy beszállok az avulás értékével,vagy utángyártottat kapok.e a következő köcsög dolog.utángyártott sosem lesz azonos értékű.pedig gyakorlatilag pár karc hiján gyári állapotú törésmentes kocsi volt alig kilóméterrel.
ezek után csoda,h nem akarok magas összegű kötelezőt kötni?ebben az országban aki nem akar lopni(lebiztositózott uj járművel) az jó eséllyel pórul jár.biztositótól függetlenül.valamiből ki kell gazdálkodni a másfél millás "törött" gixereket.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
dabadab #10023 üzenetére
köszi a bizalmat,h mennyire értek a témához, teljesen korrektül kivántam intézni.csak amikor felét kinálják,mint amiből meg lehet csinálni,azt is 2 hónapos határidővel...
egyszer véletlenül elszólta a csávó magát:irdatlan kárt kellett a károkozónál kifizetni(8 légzsák durrant ki 1 egy hetes mamakedvenc fiacskájánál),és nem volt elég kedvük az én öreg buzukimra.ne felejtsd el,h vidéken lassabban intéződik minden.nem lehet tudni,h a cikkben jelzett esetek hol történtek. többek között ezért sem korrekt leszólni az ócsó biztositókat.pláne,h itt gyakorlatilag simán működhetett volna a máv is tovább,ha nem nyúlja le a főnökség.örülök,h azonal leszólsz,mikor nem is ismersz...
alapvetően a nagy magyarságunk az oka,h ezek a dolgok igy mennek. az,h lehet sérült idomokat bérelni,hogy a rendőr dija 40e Ft egy nemistörtént helyszinelésnél.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dabadab #10023 üzenetére
Nekem eddig egyszer volt dolgom ezzel a nagy biztosítóval és mocskosul hülyének néztek. Addig amíg ismerős nem szólt mindenféle ürüggyel elhajtottak, pl a rendőrségi határozat után - ami bizonyította, hogy a macisajt ellenére elém hajtott ki a paraszt, szabálytalan irányban kezdett kanyarodni is ráadásul - azt mondták, nem fizetnek, mert meg kell nézni a kérokozó autóját. A 120 000 forintos bukómért 20 000 forintot akartak adni, ha leadom. A 150 000 forintos bőrruhám javítását 15 000 forintban állpította meg a kárügyintéző. Vagy leadhatom 30 000 éert. Ezzel az összeggel talán a szagot lehet belőle eltávolítani, de újrafesteni, varrni nem. Kb 3 hónapig minden héten rátelefonáltam, míg azt mondtam, leszarom, egy ügyvéd majd elintézi. Ekkor jött egy ismerősöm aki ott dolgozott, és utánakérdezett. Azonnal megjött a pénzem. Kérdeztem. Megnézték végül a károkozó autóját? A válasz természetesen nem volt. Szóval ha nem véresszájú ügyvéddel megy oda asz ember akkor lemondhat minden kártalanításról.
-
ALI_G
veterán
válasz
dabadab #4261 üzenetére
döntsd el te
a bal oldali szőkét kell nézni -
feca81
aktív tag
válasz
dabadab #4012 üzenetére
egyszer egy ismerosom vett 5 L benzint egy muanyag kannaba.aztan azt lerakta (zart kanna volt,semmi nem mehetett bele,v tavozhatott el).fel ev mulva elovette, es ugy dontott nem rakja bele a motorba. tiszta benzin volt,hangsulyozom,nem keverek. a benzin fel ev utan ugy nezett ki,h az aljara vmi leulepedett, ez volt a benzin szine.surubb,mint a benzin.a lotyi nagyobb resze meg vizre emlekezteto vmi. ennyit a benzinrol es msot beszeljunk a nokrol
-
válasz
dabadab #3984 üzenetére
Ez igaz, de amikor sorra látom meghalni azokat a robbanómotorral ellátott gépjárműveket, amikre szarnak rá, nos, én ilyenkor örülök, hogy vigyázok rá.
Azt el kell ismerni, hogy akkor fog legtovább működni egy blokk, ha mindig friss olajjal megy, és nem vízzel. Ha nem cseréljük a fékolajat, az is gáz lehet ugye...A gondos karbantartás, és a hülye pénzelköltés között pedig van egy vastag határ
6000ért veszel Motul olajat, vagy 1500ért Q8-at? Na, az ilyenen sokat lehet spórolni. Ügyesen kell -
Stalker-2572
veterán
válasz
dabadab #3179 üzenetére
Mivel a német nem az erősségem, nem tudtam eligazodni
Pontos itthon kapható típus?
Oldaldeknire tettem karbon védelmet 16k-ért ("használt" volt, de újszerű állapotban - bolti ára 22k) van rajta egy halálfej is, jól néz ki, amint kész a szervíz és le tudom mosni a motort csinálok képeket. -
tildy
nagyúr
válasz
dabadab #2642 üzenetére
Nekem csak az a bajom, hogy amiatt van leszolva mert koreai.
A pony nem tokeletes, vannak sokkal jobb gepek nala. Az accent sem az , a hyo sem az, sot meg a honda cbf sem az. De ez meg nem jelenti azt, hogy ezek rossz gepek.Ali: kategoriajaban nem hoztak ki rosszabbnak mint a pl egy sv (csak aprosagokban, de erre meg azt mondom, hogy svn meg nincs forditott villa es ugz tudom nem alithato a futomu kemenysege)
-
ALI_G
veterán
válasz
dabadab #2007 üzenetére
én múltkor mikor voltam a bükkben, 2 óra kemény eső után lilák voltak az ujjaim végei és a csizmámból öntöttem ki a vizet, meg csakvartam a zonkiból. Nem volt kellemes!
télen szeirntem csak fűthető ruhában szabad motorozni, fűthető markolattal. Mindig azt csináltam, hogy lehajoltam és a blokkot fogdostam. Gőzölgött a kesztyűm. -
Stalker-2572
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dabadab #1661 üzenetére
Ez a borzasztó, hogy mindenki elhiszi.
A mostani R6-omon is valami karbon dob féle van, meg sportlégszűrő (előző tulaj mániája), aztán úgy agyonvágta karkterisztikáját a motornak, mert arra nem volt esze, hogy az injektort hozzá kellene állítani. Még szerencse, hogy vissza tudom pakolni a gyári alkatrészeket. Én már teljesen gyári állapot mániás lettem.
Hidegrázást kapok az otthoni motorfűrészeléstől. -
DroneZ^
őstag
válasz
dabadab #1575 üzenetére
persze, nem tura, csak ha kedvem van 2x 1 évben elmenni messzebb akkor azt a 2 alkamat birjam ki. Ezért esett a választásom a KTM-re csak nemtom h télleg van-e gond az olajzassal, szimeringel, föleg 1kerekezéskor.. valami KTM szaki kellene. Függőleges allapotban nincs kenése a motornak?
persauder: az idomok, gyári alkatrészek az olasz motorok esetében mindig is drágák voltak... elektronika meg attol függ. általaban az olcso
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz
dabadab #1548 üzenetére
Na én majdnem belefutottam egy ilyen kopasz béemvés esetbe.
Egy sunyiképű autókereskedőtől vettem az előző R6-ot, amit Olaszországból hozott. Hát nem mondom, én átnéztem a magyar piacot, de ami itt volt az döbbenet. Biztosítós volt a kínálat egyik fele (agyonütve természetesen). A másik fele meg szemtelenül drága.
Szóval a sunyiképű kiment, hozott egy Yamahát, megnéztem rajta mindent, tankig lebontottam, aztán megvettem. A blokkcsavarok még sértetlenek voltak, nem volt széthúzva, szép állapotban volt. Úgy érzem jobban jártam, mintha itthonit vettem volna, mivel olcsóbban vettem és ebben az olcsóbb árban benne volt az átírás is.
Persze bepróbálkozott elsőre egy törött segédvázassal, de azzal elhajtottam, hogy ne ökörködjünk már... -
DroneZ^
őstag
válasz
dabadab #1566 üzenetére
marmint 600 vagy 650-esekhez képest... csak nagyobb sebességnél már érzödik az üveghang, én meg nem szeretem a tura mocikat...
ugyhogy valamivel megkell barátkoznom: kis tank. vékony ülés, kis végsebesség...
amugy a KTM megy 170-et és kb ugy 150-el szépen elmegyeget, mig a ''kis'' DRZ-nél ez kicsit lejjebb van. De mint mondtam ez nem turára valo csak nembirom a nagy behemót turagépeket, nem sportosak, én meg fiatal vagyok... valai ugrabugrálo gépezet kell amivel 1kerekezni meg szórakozni lehet...
[Szerkesztve] -
sowi
őstag
-
Gaboman
nagyúr
Ja hát biztos így van,viszont érzésre nagyon soknak tűnik benne olyan mint egy mozdony.
Meglepődtem én is amikor hirtelen alacsony fordulatnál is kiugrik 5-ben.
Viszon ami jó benne még az hogy inkább előretólja magát és cikázik a hátsóm alatt,mint hogy állandóan keréken legyen tehát nem kezelhetetlen.
De kerekezni is könnyű vele ha valaki azt szeretne. -
Gaboman
nagyúr
Nem érted hogy mi is az én problémám:
Az hogy egyik gépnél sincs az hogy a Nm,nyomaték lenne nagyobb mint a LE.
Vagy te már láttál ilyent ezen kivűl?
Lehet az CR,CRF,WR,YZ,YZF,EXC,KX,MX,mindegyiknek kissebb Nm mint a LE.
Nekem ez a fúrcsa hogy itt ez ami rácsáfól erre.
Én még ilyennel nem találkoztam! -
Gaboman
nagyúr
2007 Honda CRF450R
Adatok:
Teljesítmény: 39 kW (52 LE) @ 9000 1/min
Forgatónyomaték: 50,2 Nm @ 7000 1/min
Saját tömeg: 99,8 kg
2007 CR250R
Teljesítmény: 36 kW (48 LE) @ 8000 1/min
Forgatónyomaték: 43 Nm @ 8000 1/min
Saját tömeg: 96,7 kg
2007 CR125R
Teljesítmény: 31 kW (42 LE) @ 11500 1/min
Forgatónyomaték: 21 Nm @ 10000 1/min
Saját tömeg: 87,5 kg
Aktív témák
- BestBuy topik
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Gurulunk, WAZE?!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Robogó, kismotor
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest