- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Khelben #33585 üzenetére
Ja. 1x-2x ulsz benne az semmi. Ket honapig vezeted nap mint nap, es utana ulj vissza a regibe.
Amikor elolszor mentem honapok utan megint a Swift-l M0-M5 fordulo (Bp felé), kigyorsitas... nezek... mivanezzel, 5.-ben van valto vagy miii? Kar ki, jobbra-fel, fordulat lejjebb esik. Gondolkodtam, hogy ez csak 2 esetben lehetseges, vagy 7 sebesseges a valto, es ez az 5. volt tenyleg, vagy ez az elobb a 3. volt es most van 5.-ben.hobizoli
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Khelben #33582 üzenetére
(#33581) hobizoli: Üresen 975-1040kg. felszereltségtől függően, megengedett össz.: 1470kg.
(#33582) Khelben:Ültem már kompresszoros C mercibe, 525TDS bömösbe, turbódízel Rangerbe, meg még 1-2 erősebb kocsiba. Tudom, hogy jó érzés, hogy bármikor odaléphetek egy parkettát és megindul a bódé. De 100ló körül, bőségesen elég, előzésekhez is, bármihez. Én azt mondom. Persze, nem baj az ha az ember segge alatt van sok nyomaték, de lehet élni nélküle.
De pl. a mindenki által tetűnek titulált W123 200D 1400kiló(kb) 55ló, szívódízel-t is vezettem, és engem nem frusztrált, hogy nem tapaszt az ülésbe, feelingje van. Nem izélsz vele, mész 60-70el és heló, nem is akarsz gyorsabban.
-
Zewa
senior tag
válasz
Khelben #33435 üzenetére
Tisztában vagyok vele, sajnos elég húzos egy autó fenntartása.
No' de inkább melozok kicsivel többet csak ne kelljen buszozni...Toyota is tettszik bár túlságosan tudatlan vagyok a típussal kapcsoaltban. (mennyire szerviz igényes)
mennyivel jobb ajánlatok vannak kicsivel drágábban?
Te mi mellett döntöttél? -
_Voyage_
aktív tag
válasz
Khelben #33314 üzenetére
E39 sportosabb, merci lágyabb, volvo kettő között.
Motorban a bmw sor6-osa a megbízhatóbb, meg szebb a hangja, volvo 5 hengerese meg szimplán jó.
Mért, melyik a jobb, a ford focus féle benzines, vagy az opel astra féle benzines? Édesmindegy, ha lóerőben azonos, nyomatékban azonos. -
fekeandras
őstag
válasz
Khelben #32677 üzenetére
Amivel most futkosunk 61lóerő/140Nm és alig több mint 800kiló. Hát elég lomhácska. Akkor egy dupla ilyen súlyú kaszniba egy 90lovas motort? Igaz elviszi az is de milyen áron? Forgatni kell, hangos, leeszi a gatyádat és két szem nyugtatóval kell beállni tankolni mert rosszul leszel a kasszánál.
-
Integra
titán
válasz
Khelben #32675 üzenetére
azárt annál két fokkal jobb, de adja magát, nem?
nincsen nekem bajom a dízellel ilyen tekintetben, mert nincsen. de kicsit ideges lennék, hogy megveszem a drága traktort, használom, ahogy az a sajtó anyagban levan írva, cserébe elkezdi okádni a kormot és aztán szépen elkezd problémázni.
aztán a márkaszervízben tuti kapom a dumát, hogy uram, ez ilyen, nem bírja és már tárják szét a karjukat. én meg megkérdem üvöltve, hogy mégis mi a faszomnak adják el ezt a szart sportmodellként, ha alkalmatlan arra, aminek eladták nekem. erre max meg az éles elméjű szekuritit hívják oda...
vicces egy világ ez -
Szplöttyy
senior tag
válasz
Khelben #32557 üzenetére
Sanszos, hogy igazad van. Nem az enyém az autó, átlagofgyasztásmérőjét figyeltem csak, pályán 3.8-at mutatott, beérve pestre, felkúszott 4,7ig. És pon. Nyilván nem deciliterre pontos. De gondolom 3.8-nál nem 6-ot eszik
Egyszóval, az 5liter alattra szerintem az 1.4 D-4D jó lehet.
-
-
Dare2Live
félisten
-
m3tr0
őstag
válasz
Khelben #32449 üzenetére
Igen..ezt én is hallottam egy elég idős volt sofőrtől.
Aki nem mellesleg a családban van.
Ő állította,hogy a Swift II -je 120-nál kevesebbet eszik mint 100-nál.
(a fed.computer szerint)
Én meg próbáltam neki elmagyarázni,hogy nagyobb sebesség, magasabb fordulat, stb több üzemanyag elégetésével jár.Ő pedig megmagyarázta,hogy én vagyok a hülye, ő már 40 éve vezet és kész.
Bár csodálkoztam volna,ha nem ezt mondja.lsc: én is már olvastam. Komolyan tele a tököm azzal ami ebben az országban folyik. Az üzemanyagár csak az egyik nagy fájdalmam. De ez már botrány.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Khelben #32441 üzenetére
Vezettem én már focus 1-et is, focus 2-t is. Utóbbit elismerem, hogy egy jó autó. Nővéremnek is ez van, dízel, szuper mindene.
Focus 1 viszont tényleg nem dől annyira, jó a rugózása, stb, de számomra az astra ülése jobb(keményebb, gerincet jobban is tartja, majdnem olyan kemény, mint a vw-ben), belső tere is szebb az astrának, anyagai ugyan egy hajszállal silányabbak, de nem vészes.
Focus 1 külsőre/belsőre meg abszolút nem tetszik.
Mondjuk G astra se valami szépség, de egy fokkal jobb. H astra meg már elég dögös(mondjuk kedvenc opelem az insignia/j astra...).
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Khelben #32079 üzenetére
alap, bár a kedves kormány rendesen odatett magáért mind a biztosítási kategóriákban mind pedig a "luxuskategória" meghúzásában azt be kell vallani. Többek között ezért sem lett hasonló vas amit vettem, de ez nem lényeg most
Dare2live: volt a tágabb értelemben vett családomban egy hasonló súlyú illetve teljesítményű gépcsoda, nem pont ebből a márkából. Minekután nagyjából 13km-es oda-vissza utakat tettek meg vele amiben város 1/3 - 1/2 rész országút és kevés falu volt ezért a fogyasztásán ez gyönyörűen is jelentkezett. Asszem amit khelben linkelt még automata is.
Ezek inkább utazógépek mintsem városban tögyögős, 10-15km-eket menős vasak. Úgy a fogyasztásuk is egész "baráti"
Pölö vegyük a példám, khelben légyszíves majd írj hasonló adatokat:chevrolet lacetti 1.4 16v 95 paci 1170kg menetkész
- városi fogy 9-10liter
- országút 2fő 6liter
- országút 5fő + csomag 7,1liter (1900kg)
- autópálya 6,8litervárosban szigorúan 50, országút 100, autópálya 130-140.
Országúton és autópályán van egy olyan sejtésem, hogy kb hasonló fogyasztást produkál az a mondeo ami 1,5 tonna 170 lóerő...Nopersze ha valaki ilyen üzemre veszi és tudatában van annak, hogy kis távokat futva ráadásul sokat városban mennyit eszik annak lehet nem horror
vagy vessen magára ha vmi csodában reménykedik
Másik csoda a parkolás, de ez inkább rutin kérdése .. nomeg, hogy van-e 5m-es hely -
diegho
nagyúr
válasz
Khelben #32068 üzenetére
Zöldkártya is megvolt egybe. Én csak telefonon beszéltem vele, szóval nem tudom pontosan mit mondott személyesen, mert dolgom volt, nem én hoztam el tőle Zöldkártyánál volt kis bibi, meglátszik a 2 év csak város és lassú tempó, nem igazán volt jó az érték, kicsit kormos a kipufogó, azt mondta tapossam ki a belét kicsit, mert tuti a lambda szondánál van dugulás.
motor, futómű minden szuper, egyedül a lambda szondánál lesz lerakódás, ezt mondta, most kérdeztem meg fatert, vele hozattam el.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Khelben #32027 üzenetére
ez pont az én (meg ha jól emlékszem Rick4 szövege) "110nél tök8 leszakad a májad" vagy vhogy így volt.
szóval tök8, 110nél mehetsz pinpongasztal mercivel is betonfalnak, ott annyi. ~0.033sec alatt lassulsz 110ról 0ra. Bár nem vagyok ennek a specialistája de ha vadászgépeknél sincs 9Gnél több az ember miatt akkor gyanus, hogy 20+G tuti halálos.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Khelben #31999 üzenetére
Igen, mert így csak 800-at fizet, ha meg még ő megcsináltatja, akkor az már 1.6millió.
És 1 misi fölött el lehet adni, mert éppen az autó megy, csak nem úgy, ahogy kéne.
Az, hogy egy összegbe, az nem gond.
Már tavasszal ki akartam fizetni a hátralékot, de azt mondta a bank, hogyha egy összegbe kifizeti, az majdnem 300.000-el több, mint ha fizetné tovább.
Hogy ez mekkora baromság... -
nemma
addikt
válasz
Khelben #31966 üzenetére
Hehh, kössz
Figy, amit most adunk el Golf '93-as és 102e km van benne, lassan 103e.
És igen, van ilyen, lehetséges. Én februárban vettem az autómat, azóta kb 9e km-t tettem bele úgy, hogy megjártam velem Olaszországot. Szóval semmi sem lehetetlen, csak keresni kell. Én meg csak tippért jöttem, hátha valakinek beugrik valami jó típus -
#27070592
törölt tag
válasz
Khelben #31951 üzenetére
Én sem a sárvédőkre meg a motorháztetőre gondoltam. Ezek tényleg csak a formát adják egy autóknak. Viszont ami alatta van, szintén papírvékony lemezből készül, hogy tartani lehessen az egy tonna alatti súlyt. Ez szépen be is tesz a biztonságnak. Csak azt mondom amit saját szememmel láttam, naponta járok a suzuki hegesztőüzemében. De nem a suzukit akarom fikázni, sőt, ha valaki olcsó autót akar és nem hajlamos az autótörésre annak nagyon jó választás.
-
SpeedR
őstag
válasz
Khelben #31933 üzenetére
Eszembe sem jutott olyat állítani, hogy ezek közül bármelyik is hülyeség lenne. Arra akartam csupán rávilágítani abban a hsz-ban, hogy ma már nincs olyan jelentős különbség az fwd és rwd autók téli használhatóságában.
lajafix:
Igazad van, de a GM éra alatt a Saab gyakorlatilag csak tengődött. Iszonyat hosszúak voltak a modellciklusok, kicsi volt a kínálat, és elvesztették önállú arculatukat. Egy sikeres európai vagy távol-keleti gyártóval lehet hogy jobban jártak volna. -
-
Voyage
aktív tag
válasz
Khelben #31086 üzenetére
BP-Gödöllő-Miskolc távon használom, főleg városon kívül, illetve BP-n belül.
Miskolc csak hetente kétszer.
Ezzel, ha pesten nem járok, 5.3 az átlagom. Ha csak pesten járok, 8.
Igaz, téli fogyasztás egy deka nincs benne, július-augusztus óta van meg, és kb 2 hete összesen 100km-et mentem vele, épp várok téligumikra, mert 3db a gumisnál, 4. pedig lesz, ha visszajött szabadságról.
No meg olaj csere is kéne, de olaj megvan, szűrő nincs. -
Voyage
aktív tag
válasz
Khelben #31081 üzenetére
Na ja, csak attól függ, ki hogy használja. Fater pesti dugókban, meg itt helyben is jár, de a nagy részt mégiscsak hosszú utakon megy, 80-110 közötti tempóval. A motor kb 1500-at forog, turbó nem kapcsol be, tempomattal megy.
És 50% klíma, 50% klíma nélkül.
De ahogy fateromat ismerem, soha nem lesz neki arra ideje, hogy valós fogyasztást számoljon, alapból adja le mondjuk minden tankolás után közvetlen a papirost. Tudom, hogy csak egy egyszerű osztás, de én is lusta vagyok rá néha. De a nagy átlagom 6.7l/100km, klíma meg mindig megy. 100ló, 1.6-os G astra. Szerintem nem rossz, pedig én sokszor odalépek neki.És ez saját számítású eredményt, enyémbe nincs fedélzeti szárítógép.
8.5 illetve 9 liter. Simán jó.
És ezek az arcok gondolom a 200 lovas volvo-val, pláne német pályán, tolják neki mint az őrültek.
Tény, vannak barmok, akik 91-es löttyöt öntenek az autóba, meg full téli használat, és úgy 13 liter: [link]
Gondolom nem ritka ebben az esetben a 200km/h+ -
Voyage
aktív tag
válasz
Khelben #31063 üzenetére
Ne hidd el...
Bárki, aki hív telefonon, eddig ebbe kötött bele.
Gyere el, nézd meg a fedélzeti számítógépet, menj vele x km-et, nyílván nem padlógázzal, hanem normálisan, és meglátod, hogy annyi.
Pillanatnyilag utolsó tankolás óta, gödöllőn helyben, illetve pesten, és a kettő között 8.4-et ír átlagra. Ebbe sok dugó is benne van...
De nem fater a lámpánál az első, mert minek. 3000 fölé nem is nagyon pörgeti.Nyílván, mikor fater késésben volt, pályán tolta bécsig, ahogy kifért a csövön, nem 8.5 volt, hanem inkább 20 felé nézett az óra. De 18-nál többet sehogy nem nyelt le.
-
Voyage
aktív tag
válasz
Khelben #30949 üzenetére
Üzletemberek igen.
De pl anyuka, apuka, meg 2 gyerek megy, ha az említett 98 dollárt felszorozzuk 4-el, az már 400 dollár majdnem, akkor olcsóbb a benzin, mert nem sok különbség van, hogy 1, vagy 4 ember ül benne. Pár decivel fogyaszt többet, míg a repülőn 4-szer többet fizet. -
Voyage
aktív tag
válasz
Khelben #30938 üzenetére
Amerikában?
Biztos, hogy nem.
Ki kell menni az állam közepébe egy farmra 3 napra valakihez, mondjuk a kanadai határ közeléből, lehet, hogy 3000km, de repülő messze tesz le, kell bérelni kocsit, stb, és már ezerszer drágább így, mint kocsival.
Egyébként EU-ban is ritka, aki repülővel megy nyaralni. Vagy nagyon gazdag. Kocsival sokkal olcsóbb még a 300ft-os benzinnel is, mint repülővel, bérautóval, meg taxival. Svédország oda-vissza kocsival, meg helyi furikázással megvolt 50k benzin pénzből, ennyit ha kihozol repülővel, bérautóval, akkor emelem kalapom. Amerikában pedig ahol a benzin negyede az itteni árnak, nincs az a hülye, aki neki indul repülővel. Meg sz@pni a reptéren 2-3 órákat...Én se mennék még EU másik felébe se repülővel. Várni 3 órát azért, mert úgy tartja kedvük...Aztán leszálláskor még van 1 óra, hát meg a nagy ló.... -
fekeandras
őstag
válasz
Khelben #30830 üzenetére
Simán 6,5literes átlaggal elmennek az 1,9 dízel autók. A 1,5tonnás összkerekes 1.9dízel Golf4 fogyaszt városban 7litert, országúton 5litert. És nem vánszorogva tojással a pedál alatt hanem a forgalom ritmusát felvéve úszva az árral. Akárhogy taposod is neki 100% városi használat mellett képtelenség vele 11liternél többet lenyeletni.
-
biker
nagyúr
válasz
Khelben #30821 üzenetére
közben már az lehet, el is kelt.
a másodikban "garantálni" semmi, de van hozzá vezetett szervizkönyv, és renault kereskedésbe lett beszámítva, ahol véve volt. így az le is kérdezhető bárhol renault szervizben, mikor mi történt vele
konkrétan renault scenic lenne.
ezekben az 1.4 eszik kb 7,5 litert, az 1.9 állítólag 6,5-etapropó, azonos testű autóban azonos erejű 1.4 vs 1.6 benzines motor sem eszik feltétlen többet, mivel épp a kis motor van túlterhelve a nagy böszme kasztnival, nem? csak akkor eszik többet, ha sokat dugózol.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Khelben #30809 üzenetére
Nincs forradalom, nincs nagy előrelépés Toyotanal köbcenti/tejesítmény terén, a 1x éves régi 998ccmes Yaris motor is 49KW(70Le) és nem egy szétmenős fajta.
Még az új generációs turbokat se mondanám forradalmnak, a kisköbcentis turbos motorokat se 2006ban kezdték el tökéletesíteni....
-
anjani182
őstag
válasz
Khelben #30796 üzenetére
Nekem is 8.9s, talán kicsi sportosság van benne
Kormányzásom elég direkt, lehelletnyivel 2 fordulat felett van "faltól-falig". A gumik peresek, tapadnak, mint állat, állítólag sport futómű van alatta, nyomtávom 20mm-el szélesebb a normál Civicnél. Egybet nemtudok mondani...
-
Integra
titán
válasz
Khelben #30650 üzenetére
persze, ez így van..
én is vennék szívesen x5 3.0d-t, csak olyan fenntartási költségei vannak.. meg aztán használtan is 35e euroért mennek a jobb darabok, úgyhogy az még egy pár év, mire olyanban gondolkodhatok..
nekem teljesen megfelel a kistesó is. nem megy úgy mint a 3.0d cserébe keveset fogyaszt, normális fenntartási költsége és biztosítása van, euro4, nagy, kényelmes, és jól felszerelt, nyugodt, nem akarnak se ledudálni vele, se leszorítani. nekem meg már a nyugalom az első számú dolog autózásban.egy ilyen ford batárban semmi emberközpontúság nincsen, nekem még az usa-ban se kéne. ha majd ott fogok dolgozni, akkor lehet, hogy egy számmal nagyobbra váltanék, mármint x5, de ez egyszerűen elmebeteg ordas nagy, tök felesleges. cserébe jól néz ki
-
Integra
titán
válasz
Khelben #30644 üzenetére
feketét vagy fehéret szeretnék. a fehér nagyon ritka, fekete jóval több van. meg ezüst is. de már láttam kéket is... utóbbi színben drámai.
de nem a szín fog dönteni, hanem az állapot és felszereltség. mindenképpen modellfrissített érdekel, az pofás lett derékmagasságtól lefelé is, a frissítés előttit azért valóban baltával faraghatták -
werszomjas
addikt
válasz
Khelben #30574 üzenetére
Szia.
Milyen fabiak?
Dízelek, avagy benzinesek?
engem csak a dízel érdekel
szervízigényük?
mi szeret bennük megpusztulni?fogyasztást tényleg 4-5literre kilehet hozni?
olvasgattam, hogy sokan írják, hogy csúnya a belseje, engem az nem zavar
Csak vigyen el A-ból B-be olcsón, és azért 130al haladjon autopályánBull Boss> azt lehet tudni, hogy pontosan mitől gyulladt?
-
-
m3tr0
őstag
válasz
Khelben #30505 üzenetére
A drift itt kezdődik , ha ilyet tud egy Polo GTI-vel hátramenetben, akkor esküszöm olyat veszek.
-
fekeandras
őstag
válasz
Khelben #30471 üzenetére
Igen, imádni való. Tudod van olyan ember is aki nem szeret tiltáson közlekedni ('ala hondás streetracer
) csak, hogy mindenki lássa (és messziről hallja), hogy mekkora lakótelepi raj király csávó. Egy modernebb 2literes benzinest sem kell szarrá forgatni, hogy dinamikusan közlekedjen vele az ember. Egy turbódízelt meg pláne nem. Minek? 2évig járkáltunk egy 1.9 pdtdi (gyári 150lóerő, no tuning) Golfal. Az 1700-1800tól megindul és egészen 4500ig egyenletesen húz. Az lehet, hogy 3800ford/perc körül elfogy a nyomaték java része de valamivel 4000ford/perc felett adja le a max lóerőt, vagyis ha "kifogy" a nyomaték erőből ugyanúgy gyorsul tovább. Ezért fasza a TD. Ja meg azért mert vagy 40%-al takarékosabb mint egy azonos méretű és teljesítményű benzines autó.
-
lajafix
addikt
válasz
Khelben #30382 üzenetére
csakhogy a piac igényelte a nagynyomású befecsi dízelémotorokat a tddiben meg nem volt sok fejlesztési lehetőség, a fordnak ráadásul pénze se volt saját díjzel szériára ezért inkább beszállt a pözsóhoz.
A jól karbantartott(értsd még az üzemanyagszűrőt is előírás szerinti kmnélm, az előírás szerint üzemanyaggal feltöltve cserélték) tdcik 200-250e km-t elmennek porlasztócsúcs cseréig. Persze ehhez szerencse kell, ott kell állni a szervízben a szaki mellett és mutatni hogy tudod mit akarsz. Na ezért is vettem benzinest.
-
Voyage
aktív tag
válasz
Khelben #30392 üzenetére
Tudom mi folyik egyes helyeken, de abban 100%-ig biztos vagyok, hogy hivatalos márkakereskedők nem tekergetnek.
Kisebb-nagyobb kereskedők igen, de a szalonok nem.
Pl egyik opel szalon tulaját fater nagyon jól ismeri, anno együtt indították az üzletet, azóta is havonta-két havonta összeülnek, meg én is odaviszem a kocsit, mondja, hogy visznek hozzájuk visszatekert órás kocsikat, de ők nem tekernek, mert kockáztatnák az egészet, és ott 5 vagy 6 márka van egy helyen, több száz milliós-milliárdos forgalommal. Azt inkább nem kockáztatják, ha nagyon sok km van benne, inkább be se veszik, vagy nagyon ár alatt. -
Voyage
aktív tag
-
Voyage
aktív tag
Aktív témák
- Zealot s79 100w 1hónapos eladó kíváloan szól jó mélyek az ár fix !!!!!
- Playstation Pulse 3D
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2050, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest