Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz konyi79 #89368 üzenetére

    Mert a globális eladások csak PR fogásnak jók, sok márka egy szűkebb-tágabb értelemben vett régióra koncentrál és/vagy specializálja magát egy vásárlórétegre (mint a Phase One vagy a Blackmagic). Fontosabb, hogy a márka a saját kitűzött üzleti céljait teljesíti-e.

    A nagy Canon-Nikon tengelyen kívül csak a Sony az egyetlen, mely konkrétan célul tűzte ki, hogy a következő meghódítandó terület a globális második hely, de ugye ennek a jelentősége máris átértékelődik ha azt néztük, hogy a globális szenzorpiacon pedig (igen komoly fölénnyel) a Sony az első és a Nikon eladásaiból is profitál beszállítóként.

    Meg ugye kérdés milyen szűrő alapján akarunk rangsorolni, mind más-más eredményt hozhat: Eladott példányszám? Árbevétel? Profit? Csak a fényképezőgép eladások számítanak vagy az egyéb képalkotó/print/orvosi/optikai eszközök is? Ezért nem számít annyira a globális helyezés. Világelsőként is pofára lehet esni (lásd: Kodak) vagy jelenleg a Nikon van elcseszett gazdasági helyzetben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák