- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Jaffa75 #45488 üzenetére
Jó azért az én esetemben nem úgy képzeljétek el, hogy rommá vertem a fazont. Akkor még 105 kg voltam. Csak annyi volt, hogy kiszállt, odamentem - közben már persze üvöltöttem - erre visszakérdez, hogy "mivan?!", meg próbált volna púposkodni (magas vézna csávó volt) erre két kézzel egyszer nekilöktem a kocsijának, aztán rögtön lenyugodott.
-
Peter.70
őstag
válasz Jaffa75 #45497 üzenetére
És az a baj, hogy az ilyen tötymrgősök szülik a gyors hajtókat ( egy részüket ) és a baleseteket. Pedig ha jól emlékszem a kresz tiltja az indokolatlanul való lassú haladást
(#45498) aero. ha lenne ilyen fejre paskolós smilei, akkor be nyomnék egy olyat Neked most
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Jaffa75 #45657 üzenetére
tiéd a fullos astra g kombinát, ugye?
legközelebb Skillethez is beülnék majd egy csigolyaroppantásra
Qru bubuja vicces, 30-ig kilő az összkerékkel, onnantól meg küzd becsülettel, de a jtd után nem érződik erősnek, a nyakroppantó indulástól elfáradnak a nyúlmókusok. Viszont krúzolós üzemben nagyon finom gép, utasként is átjön a mechanika jósága. -
BigBlackDog
veterán
válasz Jaffa75 #45774 üzenetére
3.5-ös V6 szívóbenyás motort minden autóba!
Komolyabbra fordítva a szót én szerintem is ez a helyzet, pl. egy ilyen még mindig tartósabb, mint a mai kisköbcentis turbós benzines konstrukciók. Kicsit túl van méretezve, legalábbis 3.5-ös motorból manapság már nemcsak 204 lovat hoznának ki szerintem. Más kérdés, hogy itatni is kell rendesen, annak ellenére, hogy "csak" 204 paci.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
BigBlackDog
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #45790 üzenetére
Swift sportom volt, még az előző generáció.
(Amíg el nem lopták)
Teljesen jó volt, hiába magas építésű, simán ment még olyan kanyarban, ahol a civic simán leesik az útról. -300 kg, és sokkal keményebb és sportosabb futómű.
Egyetlen baja volt, hogy az 1.6 szívó kevéske volt bele, de az ujban már 1.4T lesz, 160+ PS-t rebesgetnek.
A colt CZT tényleg instabilabb, de kis futómű tuninggal hozza a swift sport menettulajdonsagait.
Ja és mindkettő 4 csillagos, elég szépen törnek már, hiába kisautók. -
Skillet
addikt
válasz Jaffa75 #45796 üzenetére
Én erős leszek, ígérem... de adatokat is mondhatnátok már mert a "bitang jól megy", mint gyorsulási adat, nem mutatna jól egy prospektusban sem
0-100 vagy 1/4 mérföld?
Hány lovas volt ez a szekér? Mit lehet kihozni egy literes turbóból? 100 lovat se. És ez megaláz mindenkit?
Beturbózom a 800-as matizt és megcsinálok mindenkit a környéken. Azzal a fostos opelessel kezdem(#45795) Peter.70
Nem kell bele tegyél semmit. Szerintem így is lenyomsz, lassan olyan csodák születnek itt[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Jaffa75 #45808 üzenetére
na deeee... te azt írtad, hogy Olyat lehetett volna tolni vele hogy Skillet G4-e állva maradt volna!
egy 8 másodperces autóval szemben? akkor valamit vagy én nem értek, vagy te nem tudsz
de fejtsd ki, kérlek!
ja, meg a G4-et is, hogy az mi a toszMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
-
-
Skillet
addikt
válasz Jaffa75 #45842 üzenetére
Valami kikönnyített, vagy 2 bárral megfújt, 2 literes f astra lehetett.
(#45844) tomcsi23
Gyorsuláshoz túlsúlyos, fékezéshez meg nem elég kövér, azért tört ki a galant fara
Vilikével csak a baj van
Ja... az új gumikkal (225/45/17), ami inkább váltóméretem, mint a régi volt, óra szerinti 100-nál a gps 99-et mutat. Sok csalás már nincsen benne, oda kell figyelni[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #45911 üzenetére
Mobilos hasonlatban is látszik már a világpiaci számokban, hogy azért van igény erre is.
Autóiparban is vannak erre utaló jelek, azért a Tesla szépen lassan komoly szereplo lesz, gigafactory, európai gyár, stb.
Reméljük a következő évtizedben már csak emlék lesz a belsőégésű motor. -
-
válasz Jaffa75 #46264 üzenetére
Ne hidd azt, hogy nagyon. 125 ló? Sprinterek, Ivecok, stb haszonjárművek 3.5 tonnánál is feljebb pakolva se döglenek le minden útsarkon, pedig ott még annyi póver sincs. Van nyomaték bőven, turbólyuk se számottevő, szépen el van osztva, 5 személlyel plafonig pakolva is bőven dinamikusabb voltam az átlagnál, mindezt 6,7 literes fogyasztással.
Benzines teherek vannak/voltak itthon is. 2.3-as Sprinter (15-17-es fogyi), de Amcsiknál 3.5 V6 van a postakocsikban is, meg az összes Dodge-ban (Ducato és Sprinter alapúak). Oké, kurvaolcsó a benya meg stb... Nekik megéri.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz Jaffa75 #46434 üzenetére
Igen, ahogy BigBlackDog is mondja, párhuzamos üzemeltetésnél A0-ról indul minden további vásárolt autó. Viszont a kereskedő is azt mondta, hogy elvileg, ha eladom a mostani autómat, akkor majd át lehet vezetni a B4-emet az újra is. Csak gondolom az A0 miatt ígyis-úgyis ki kell perkálni első évre a drága első évi kötelezőt (52ezer lesz, ha minden igaz ), aztán jövőre majd mérséklődik. Kicsit kacifántos a dolog, meg sose volt még két autóm egyszerre, ezért nem is vagyok képben ezzel.
-
K Norbi
addikt
válasz Jaffa75 #46486 üzenetére
(#46481) MunezXBK mentem át alatta kb 1 hónapja öv nélkül, semmi nem jött.
ha betartod a sebességhatárt nem "sül el".. ha nem akkor igen, és az egyebeket is rögzíti ezáltal!
Igen erről is volt szó! hogy így működnekMásik kérdés! Ugye 150 ig nem büntetek ha mérnek autópályán, ez igaz a fix traffipaxra is? vagy ott már pl 135 nél jön a csekk.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
csabi94
őstag
válasz Jaffa75 #46789 üzenetére
Fogalmam nincs, élőben nem láttuk még. Ma egy magánszemélyét néztük meg, nem is tudtam volna szinte belekötni, de az eladó felhívatta magát valamilyen ismerősével, hogy eljátssza előttünk, hogy "éppen most is érdeklődnek a kocsiért", hátha akkor gyorsabban döntünk. Mindez nem is lett volna feltűnő, de én kiszúrtam a telefonján amikor lerakta (próbálta úgy fordítani hogy ne lássam, nem jött össze), hogy volt hívókép. Na most ismeretlen érdeklődők ha hívják az embert, akkor a telefon nem csatol hozzá hívóképet, így leszűrtem, hogy mi a szitu. A kocsi rendben lett volna, de ezzel az eladó el is játszotta a szememben a becsületét.
Még egy kérdés: Mennyire hátrány, ha az autó már több hónapja ott áll a kereskedésben? Még jó, hogy a kereskedő az orrunkra kötötte, mert így többet fogunk alkudni, de azért egy kocsinak sem tesz jót a sok állás...
kornelka: Köszönöm, lehet hogy keresni foglak! Egyébként mindenképpen lesz egy állapotfelmérés a vásárlás előtt. Csak aztán nehogy annyi szart fogjunk ki, hogy az állapotfelmérésekre menjen el a pénz.
Ufóknál mennyire jellemző a xenon meghibásodása?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...