- Vodafone mobilszolgáltatások
- De mennyi az annyi?
- Magisk
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
őstag
iRacingnél nagyon nem kell sokat számolni, beírod az adatokat, és kiszámolja a korrektet Az is fontos, hogy milyen közelről nézed őket, én anno kb 150 fokot tudtam 3x22"-lal, kicsit felcsaltam 160-ra, de az még nem volt feltűnő.
-
JoinR
őstag
Főoldal: Hosted/Host a Race. A rossz hír, hogy pénzbe kerül
Ha olyan kombó van, amin van hivatalos practice szerver, ott azért találni 1-2 üreset napközben. Illetve érdemes végignézni a Join a Race menüpontot (szintén a Hosted alatt), ott is találni néha (szinte) üres szerókat.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Este kis levezető a 12H után
-
JoinR
őstag
Fél órán belül (remélhetőleg) indul a szerver, gyertek!
-
JoinR
őstag
Na erre biztosan sokan harapnak majd; mondjuk engem még az eredeti McLaren-Honda se hozna különösen lázba, nemhogy a mostani, de pár új user tuti érkezik majd miatta, úgyhogy jó lesz ez
Már ha egyszer kész lesz, az NGTC Civic-et is várjuk vagy 2 éve...illetve nem tudom jó hatással lenne-e az igazi versenyre, ha az egyik gépről egy ilyen viszonylag pontos másolat publikálásra kerülne; talán 1 év múlva ilyenkor kikerül, amikor már új kocsival mennek (vagy visszavonultak a sikeres fellépésük után )[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Holnap futam! Fórumon a set letölthető.
-
JoinR
őstag
Semmi komoly, egy 2-es szinkron-csere (csak szét kellett szedni rendesen)
Gyári motor nagy tehetlenséggel, sokszor túl lassan pörgött fel, de már dobtam rá a kuplungot, viszont akkor még nem volt azonos fordulaton a váltóval, aztán azt nem nagyon szerette (reccsent). Persze utcán bőven használható lett volna még, csak magasabb fordulatra (5-6 ezer) leváltva szinkronizált lassan.iR-ben túlzottan megengedő a váltó, ilyen szempontból az AC mindenképp jobb, ha be van kapcsolva a sérülés, a nem elegendő gázfröccsnél, vagy a túl durva váltásnál egyből kezd besárgulni a váltó (Ruf-fal szoktam menni, igaz Riften nincs ilyen HUD, ami mutatja, de emlékszem, amikor próbáltam monitoron).
Monza nagyon kellemes meglepetés az ovállal, alapból nem vettem volna meg, nekem nem különösebben kedvencem egyik olasz pálya sem (igazából csak AC-ból ismerem őket), de ez a régi oval rész elég izgalmasnak tűnik. Azt nem tudom hogy oldják meg ami a videóban elhangzik, hogy kombinált konfig is lesz, ott át lehet menni az oválra rendesen? Majd meglátjuk, de így már várom.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Nevetségesnek találom ezt az összehasonlítást, nyilván ha általában nem heel'n'toe-zik valaki, akkor lassabb lesz, most Shaun is azt hiszi, hogy az ő tempójával biztos mérvadó lesz egy olyan teszt, ahol a határon kell menni (amikor egy top szimulátorozó az első mért körében adna neki 1 mp-et).
Természetesen a h'n't semmivel sem lassabb (jó pár WR-t futottam már úgy, ez volt az első :') ). Ha olyan autóról van szó, ami alapból H-váltós lenne, ott még gyorsabb is az auto-blip-nél.
Heti 12h nem olyan kevés, szerintem érdemes megtanulni, bár amit iR-ben lehet h'n't néven csinálni, az a valóságban elég sok javítási költségbe kerül (tapasztalat ).[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
De objektívnek maradva, azért érdemes megemlíteni a valódi hátrányait is a Rift-nek (amiket részben Darin is említett):
- hosszú távon kényelmetlenebb a monitornál, főleg ha még van a fejen egy többszáz grammos fejhallgató
- a lencse könnyen koszolódik, nem lehet úgy levenni, hogy ne érjen hozzá valamihez, zsíros lesz, stb...törölgetni kell. aki ráfeszül a versenyekre, és izzadós, annak párásodási gondjai is lehetnek
- a buttonbox tényleg neccesen használható, bár én ki tudom tapogatni a G27 összes gombját (a H-váltón is), illetve a saját buttonbox-omat is tudom használni, megszokás kérdése
- mások nem nagyon látják élvezhetően, hogy mit csinálsz (OBS-sel ki lehet küldeni a képet monitorra, de azért nem az igazi)
- a grafika tényleg rossz, a távolságjelző táblák tényleg nehezebben látszódnak, de ezeket meg lehet szokni, és a SweetFX sokat segít az olvashatóságban, távolra látásban
- meg persze ott van a támogatás, ami kb. csak az iR-ben, LFS-ben és RBR-ben működik hibátlanul, mindenhol máshol egy szenvedés, az AC-vel az élen.
- chat-et olvasni se jó, de írni még rosszabb
- alapvetően a környezet átlátása nehezebb, hiszen a 110-es FOV-val azért kell mozgatni a fejet a rendes oldalra látáshoz...ahogy igaziban is (egy zártabb bukósisakkal pl.), ez egy jól elhelyezett 3 monitoros rendszernél nagyon felhasználóbarát, hogy perifériából is lehet sokmindent látni.Nekem egyáltalán nincs ilyen véletlenszerű recenter, amitől félreorientálódik a kép...pontosabban 1x volt múlt héten, valszeg az 1500 Ft-os Ebay-es kamera volt a ludas, amit mikrofonnak használok, az tűnt fel néha meghajtóként, az aktív ablakot is inaktívvá tudja tenni
iRacing-ben nincs judder, csak ahhoz kell minimum 150 FPS, AC-ben van, akármennyi FPS-sel is, nekem LFS-ben sem volt emlékeim szerint (nem értem miről beszél Gangi), de el tudom képzelni, hogy nincs beállítva cap frame queue, és a túl sok FPS is tud ilyet okozni.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Ha érzékeny vagy a grafikára, meg szereted a csili-vilit, akkor nem neked való. De akkor a végleges verzió se lesz az, hiszen a 2k felbontás se jelent majd megváltást, egy monitor élességével nem lehet majd összehasonlítani.
Nem tudom mitől ne lenne alkalmas "komolyabb" rajongóknak (mondja ezt a whiner Darin a kb. 2500-as iR-jével? - no offense a lassabbaknak, de ezek a tesztelők, mint Darin szeretik magukat annyira mindenttudónak beállítani, és azt mondja hogy nem indulna vele egy hardcore versenyen...hát 3 monitorral se indulhatna egy hardcore versenyen, mert nincs meg a tempója hozzá...ez kb. olyan mint az 1500-as iR-gel készült, top split-nél sok mp-cel lassabb mesteremberek által megosztott setup-ok..le se szabad tölteni), nálam hibátlanul működik...nem hallottam még olyanról, aki visszaváltott volna 3 monitorra, én gyakorlatilag az 1. kipróbálás után szereltem le a monitorokat, és sose fogom őket visszarakni. Ha új monitorokról van szó, árban se versenyképesek, nem beszélve a helyigényről vagy fogyasztásról (ha optimálják majd még jobban, a hardverigény se lesz annyival durvább idővel). És akkor a monitorok még mindig csak 60Hz-en mennek, ami egy "komoly" rajongónak tényleg a komolytalan kategória.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Ha már megvan a Ruf, inkább pályára költenék.
A Radical se lényegesen lassabb a GT3-nál, ráadásul az egyik legnehezebb autó; Mazda után semmiképp nem ajánlanám. A mezőny kb. 2 részre van szakadva, az alienek és lassúak..a kitörési lehetőség nagyon nehéz, érteni kell egyrészt a setuphoz, másrészt ebben kell a legjobban érezni a fizikát, hogy mi történik alattad, elég alattamos..és akkor a progresszív fékezésről még nem beszéltünk. Meg persze az egyik legélvezetesebb is, de csak egy szint után, addig inkább csak küzdelem és kudarc
A Ruf Cup jó a Mazda után tempóban, ráadásul könnyebben tanulható, az elemi dolgokat jobban el lehet sajátítani, mint a sok aeróval rendelkező GT3-mal vagy SR8-cal. Amíg az alapokat nem ismeri valaki, addig csak langyos lábvíz lesz a mezőnyben, még ha tempóban nagyjából fel is ér a nagyokhoz. Nemcsak a crash-partyk miatt, hanem ezért sem szoktam ajánlani senkinek a GT3-at az elején, azon teljesen félresiklik egy versenyző fejlődése (persze ez csak az én véleményem, 1 a sok közül)..Ruf Cup-ról is persze idő kell átállni egy aerós témára, de ha az elektronikázott, butított GT3-at nyomatja valaki 24/7, nagyon-nagyon nehezen fog tudni később mással menni.Pályákról annyit, hogy szerintem is várd meg az új naptárt, de ezekkel nem nagyon lehet melléfogni:
Montreal
Road America
Road Atlanta
Sebring
Silverstone
Suzuka
Továbbá Bathurst, Zandvoort, VIR, Watkins Glen ill. az összes angol pálya. -
JoinR
őstag
Mindenki karrierje (bocs a marketing bullshitert ) soran vannak hullamvolgyek, ezeket valahogy at kell veszelni...mindig nem lehet a toppon lenni, persze sokkal frusztralobb, ha az ember onhibajan kivul esik ki..nekem tobb bajnoksag 1-2. helyezese is ment mar el onhibamon kivul, ugyhogy elhiheted, tudom mirol van szo.
Mondjuk annyit mindenkepp levonnek a tortentekbol, hogyha egy auto-palya kombon egymas utan 3-4x balesetbe keveredek, nincs ertelme tovabb eroltetni a dolgot, inkabb keszulnek a kovetkezo heti futamokra. -
JoinR
őstag
Bár én nem megyek oválon, ezekre mindig azt mondom, ha 10x egymás után kiforgatnak, akkor érdemes lenne a szitukat átnyálazni, hogy talán véletlen esetleg netalántán nem-e volna lehetséges, nincs-e rá egy minimális esély, hogy mégiscsak te csináltál valami váratlant..
A GT3-ról annyit, hogy nem véletlen nem mentem még egyetlen hivatalos futamot se
A színvonalas/élvezetes iR futamokat nem ott futják, amikor az én véleményem kérdik (nem szokták ), kimondottan inteni szoktam az embereket a GT3-tól...de nyomatja mindenki, egészségükre. Azért olyan szintű licenszvesztés elég extrém, főleg ha azt nézem, hogy Class A-ért se kell sokat tenni, onnan azért belefér pár balul sikerült futam. Az iR meg nem kéne, hogy érdekelje az embereket...ismerek olyat, aki 1 nap alatt bukott 500 iR-t, pedig 1 körön az egyik leggyorsabb volt a HPD-vel a mezőnyben...csak versenyen mindig becsúszott egy kis baki.
A kérdésre válaszolva...dönts pénztárcád szerint[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Nyilván nem anyanyelvűként beszélve az ember nem tudja egyes szavak komolyságát, mélységét átérezni. Annyira sosem merültem el a témában, de tudtommal a retard egy elég gonosz és durva szó, kb. mint magyarban a nyomorék...persze azt is sajnos sokan használják, de alapvetően elég komoly tartalma van, ami nemcsak a sértett személyt inzultálja, hanem az összes valódi fogyatékkal élő embert is.
Én semmiképp nem javaslom a használatát, de iR-ben egyébként a legenyhébb személyeskedést sem tolerálják, mindenképp úgy érdemes írni a csúnya szavakat, hogy azok a kérdéses szituációt, vagy cselekedetet célozzák, nem pedig az elkövetőt Illetve lehet voice chat-ben nyomatni, mert azt nem lehet printscreen-elni -
JoinR
őstag
Megtudni nem nagyon lehet, hogy ki volt, de ja ezek szerintem már elég csúnyák A retard egy elég durva kifejezésnek számít. De ha télleg ő volt a hibás, szerintem csak egy figyelmeztetést kapsz, aztán annyi...majd írnak ha aktuális. De léteznek keményebb büntik, többhetes szabadság, stb...
-
JoinR
őstag
Annyira élethű, amennyire lehetséges, de a többi szim is pont annyira próbál az lenni, úgyhogy ha a többi megy (rF2, LFS, AC, stb.), akkor itt sem lehet akkora probléma.
A többi szimulátorral ellentétben viszont itt valamennyire rád van erőltetve egy valamilyen szintű fokozatosság (kivéve az ingyenes Cadillac-et), komolyabb autókkal max gyakorláson tudsz menni, amíg nincs licenszed hozzájuk (meg persze amíg meg nem vetted őket ).
A karrier nem arról szól, hogy végigviszed a singe player-t a hulladék AI-k ellen, hanem hogy (jó esetben tudatosan) lépésről-lépésre felépíted az online szimes pályafutásod...ami nem lesz mindig leányálom (nincs restart gomb), de a valóságban is ritkán történik minden terv szerint -
JoinR
őstag
Nincs kötelezettség. Csak írni kell ide.
A tájékoztatóban meg sok kérdésedre választ kaphatsz.
Nyugi, Momo-val is lehet WR időket futni A többség szerintem DFGT-t (ami ~DFP) meg G27-et használ, úgyhogy nem kell megijedni (de azért sokan vannak komolyabb cuccokkal is).[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Az iracers.hu-s 3 hónapos előfizu lényege, hogy ingyenes, így nem kell rá költeni De azt nem is a főoldalon fogod látni, hanem az iracers.hu-n kell regelned érte.
Egyébként nincs demo, kölcsönacc-kal ki tudod próbálni a többi autót, ha nagyon akarod.
DFP kezdésnek megteszi.[ Szerkesztve ]
-
-
JoinR
őstag
Gyertek levezetni, fél óra és indul a szeró
-
JoinR
őstag
Najó, akkor még menthető a helyzet De a FOV akkor is óriási, az egyharmad képernyő a fekete B-oszlop.
24"-on fél méterről kb. 60-as FOV-ot tippelek, ami élethű méretet ad, de ki lehet számoltatni az iR-rel is, én mindenképp a valós méreteket javaslom, hogy ne görbüljön a tér.Ja a Trading Paints arra való. Jó kis progi, szépen be lehet állítani (pl. hogy session után törölje mindenki skinjét, így nem marad a gépen szemét, ilyesmi..). Kár hogy a csapatok skinjeit még nem támogatja
-
JoinR
őstag
Koszi.
2x20 perc volt, egyik nappal masik ejjel.
Persze kiirom majd a kovetkezot, de a versenynaptarat megtalalod az iracers.hu forumban, ovalozni fogunk.
Magyarokkal menni ugy tudsz ha bejelolod oket es akkor a friend listben latod ki hol gyakorol, oda tudsz csatlakozni. Minden egyedi szerver penzbe kerul, ugyhogy a hosted szerverek ritkabbak, persze ha kiirod forumba hogy hostolsz valamit, akkor biztos beneznek paran -
JoinR
őstag
Összedobtam egy videót a múltkori futamról, remélem tetszik. Gyertek a következőre is!
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Konnyebb nyomni Azert a gyari fektol sem lesz izomlaza senkinek. Plusz kb. 10 perc szereles megcserelni a rugokat..
Nem ismerem a Fanatec-et, de a hidrostol se gyorsultam kimondottan...nem is arrol szol, hogy gyorsulsz-e, hanem hogy valosagosabb legyen. Momo-val is lehet WR-t futni, na meg nem ismerek olyat aki a legdurvabb Fanatectol lett bajnok[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Érdekes felhasználási módja a G27-nek, én még nem találkoztam vele.
Nem gondolom, hogy hosszabb lenne az útja a kuplungnak, tekintve hogy mind3 pedál ugyanolyan alkatrészekből épül fel a rugókat és a gázpedál taposóját kivéve. Épp emiatt arra kötöd a load cell-t amire akarod.
1 körön semmivel nem voltam gyorsabb tőle, hosszabb távon ABS nélküli autókkal érzékelhető nagyobb konzisztencia a köridőkben a kevesebb blokkolás miatt. Rossznak semmiképp nem mondanám, de engem annyira nem fogott meg a szivacsos érzet miatt, amit a gumibetét okozott. Ha kivettem a gumit, akkor meg puha volt a fék, ergó max kitéréshez társítottam a max bemeneti jelet, nem pedig egy adott erőhöz. Nixim progresszív rugóval használtam amúgy az idő nagy részében, jobbnak tartottam a gyári lineráisnál ami jár a PTR-hez, pedig puhább volt nála.
A nagyobb pedálhossz (egy leo bodnar kábellel) sokkal többet ér, mint a load cell, és kb. 0 költségből megoldható (+10k leo kábel - igaz az load cellhez is ajánlott, úgyhogy nem nevezném pluszköltségnek), de ez csak az én véleményem. ABS-es autónál én nem látom akkora értelmét a load cell-nek, mint amekkora kiadást jelent.
Amúgy hidraulikus fékre váltottam, na ez már elég közel van ahhoz, amilyen fékérzetre vágytam.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Ez a request new car valami új feature, én még nem vettem hasznát, és értelmét se látom egyelőre. Régen kilépéskor mindig új autót adott új gumival, stb., lehet hogy most ezzel már jobban lehet kontrollálni a dolgot...ki kell próbálni.
A kerékcsere attól függ, hogy ki van-e pipálva a black box-ban (talán F5,F6, nem tudom fejből).
Alapból ha kiállsz, teletankolja és lecseréli a kerekeket...erre sokszor nincs szükség.
Ha rövid versenyeket mész, és minden futam kezdésekor ki kell venni a pipát (balesetkor ha boxba mész, elég javítani, nem akarsz tankolni+kerekezni, akkor be lehet állítani alapértelmezettnek, hogy a pipa NE legyen benne. Ezt szintén az app.ini-ben lehet beállítani, autoResetPitBox=0 -ra kell átírni az 1-es értéket.
Itt lehet megtalálni: C:\Users\[név]\Documents\iRacing[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Amikor beállsz a boxba, egyből gyorsjavít. Sajnos sokszor olyankor is, amikor nem lenne rá annyira szükség, később viszont talán igen (pl. arra is elhasználódik a gyorsjavítás, hogy le 0x-eztél egy hordót oldalról, vagy ilyesmi). A gyorsjavítás csak a javítási időre vonatkozik, tehát ha a pálya széléről kilépsz hosszú Escape-pel, attól még mindig van vontatási idő. Gyors vontatás nincs soha
(#873) Nauda: Igen, működik 2 monitorral is, feltéve ha a videókártyáddal meg tudod oldani. Eyefinity, Surround, stb....még Intel HD-val is működhet, én épp tegnap próbáltam ki. A lényeg, hogy 1 monitorként tudja kezelni a 2 monitort, azaz a felbontás pl. 3840x1080 legyen (2 FullHD esetén).
Kicsit bűvészkedni kell vele, hogy el legyen tolva a kép, az app.ini-ben kell átírni dolgokat, bővebben itt.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Nem foglakoznak ilyennel szerintem...főleg ha összehasonlítják, látják ugyanarról van szó.
A Stats/World Records szekcióban tudod nézni a legjobb időket, kiválasztod 2015 S1, stb., de elsőre ez inkább csak elrettentésnek jó. Úgyis olyan mezőnybe kerülsz, akik kb. hasonló időt mennek veled (van 50-100 induló, nem ugyanazon a szerveren megy mindenki). Habár a WR mint látod 55.889 versenyen, mondjuk ha tudsz 58-as időket baleset nélkül futni végig, valszeg a következő pár versenyed meg fogod nyerni. Kedden változni fog a naptár, azt a Series/Current Seasons -ön belül a szériát kiválasztva éred el.
[ Szerkesztve ]
-
-
JoinR
őstag
-
JoinR
őstag
sokan ezért NFS-eznek akkor
Azért akarják hasonlítani, mert a szimulátornak az lenne a lényege, hogy a valóságot szimulálja
Valamelyik jobban tudja, valamelyik kevésbé...wégé meg keverte a szezont a fazonnal, bár mentségére szóljon, hogy akkor tényleg hulladék volt a mclaren, mikor megvettem igen csalódott voltam. -
JoinR
őstag
-
JoinR
őstag
Valszeg különböző versenyeken indulunk
Ahhoz, hogy ez előforduljon, az első sorból kell kiugrani valakinek (ha hátulról valaki végigelőzi a mezőnyt, bünti van). Na olyan sorozatban nem érdemes indulni, ahol az első sor intelligenciája azon a szinten van, akkor milyen lehet a többi
Multiclass-ban a lassabb kategóriák nem is látják mikor megy ki a SC, úgyhogy eleve csak zöldre tudunk indulni. 2 év alatt 1 alkalomra emlékszem, amikor kiugrott egy FGT a rajtnál, de nyilván az is annyira n00b volt, hogy kb. a 2. kanyarban lezúzta magát.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Ha jól tudom az auto-shift nincs megengedve.
Amúgy most utánanéztem, az auto blip = auto-clutch + blip. Szóval az auto clutch kisebb segítségnek számít, tehát annál nincs rev match. Szerintem mindenki a kormány mögötti füleket használja DFGT-nél, annál a váltónál meg elég életszerűtlen mozdulat a gázfröccs visszaváltásnál, ezért mennek auto-blippel.
Az oldalt lévő váltókarhoz be lehet nyomni csak az auto-clutch-t, de nem hiszem, hogy sokan foglalkoznak vele.[ Szerkesztve ]
-
-
JoinR
őstag
Sok újat nem hiszem, hogy tudok mondani, sztem már sok helyen ki lettek beszélve ezek a dolgok, az én profiler-em így néz ki:
iR-en belül a "Use linear mode" be van pipálva, Damping és Minimum Force 0% (bár utóbbi 2-t lehet próbálgatni, hogy hogy jobb, én sose foglalkoztam vele)
A Strength meg autófüggő, annyira kell beállítani, hogy épp ne legyen FFB clipping. Gyakorlatilag az itt mutatott csík (F-bar) sose legyen piros, akkor nincs infóvesztés.
Pl. egy Mustang-nál akár 14-es Strength is mehet, mert túl van szervózva, egy 9° utánfutású Ford GT viszont 8 alatt kell legyen.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Ezen 2 paraméter mellett még bőven van beállítás ami rossz lehet, de igen, nagyjából oké. A brake curve az a potis fék elvi hibáját igyekszik kijavítani, ha olyan féked van, nem a legoptimálisabb a 0. Persze potis fékkel semmi nem optimális, de valamivel fékezni kell
Tominak DFGT-je van, úgyhogy nincs H-váltója.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
2. helyről nem sokkal a vége előtt lefagyott a gépem De inkább itt mint hivatalos futamon.
-
-
JoinR
őstag
Hétfőn indul az iRacers.hu új bajnoksága, kizárólag ingyenes tartalmakkal, kezdőknek és veteránoknak egyaránt. További infó itt: iRacers.hu fórum
Újaknak 3 hónapos ingyenes előfizetést tudunk adni!
Gyertek -
JoinR
őstag
válasz painkillerx #783 üzenetére
Háát, nincs túl sok értékelése...eladóként meg főleg. Úgyis 50%-os kedvezmény van most az éves előfizetésre iR-en belül is, én nem kockáztatnék.
-
JoinR
őstag
Így kell versenyezni Király videó!
-
JoinR
őstag
Mondjuk a mozgó ülésnek álló perifériával rengeteg értelme van Max arra jó, hogy nem tudod normálisan nyomni a pedálokat...
-
JoinR
őstag
válasz Dexar007 #754 üzenetére
Minden kezdet nehéz, az elején esetleg segíthet az Ideal Line az options menüben (hosszú távon azért nem ajánlom, mert félrevezethet). 10 kör így, 10 kör nélküle. Használd a Tab-ot, hogy nézd a korábbi legjobb szektoridőidet, ahhoz tudsz viszonyítani. Meg persze nézz meg előtte jó pár replay-t Youtube-on, hogy hogy kellene végigmenni rajta. Gázállások, fokozatok, stb.
-
JoinR
őstag
Na mondjuk Silverstone-t én se szeretem annyira (teljes nyomvonalon).
BTCC: sajna már Shedden se a régi, elég sok unfair megmozdulása volt idén...Turk elég tisztán megy, bár RWD-vel nem érdemes nagyon keménykedni, úgyis ő húzza a rövidebbet. Plusz talán Tordoff még rendes fair player.. -
JoinR
őstag
Minden angol pálya poén Amik le vannak szerződve, csak még hozzá se kezdtek...ha azok megjönnek, akkor lesznek ám a szép idők Már csak egy Knockhill kellene és teljes BTCC-szezont lehetne futni. Már ha lenne BTCC-s autó
Bár az abszolút álom az Cadwell Park lenne (a videóban szereplő kocsival együtt ) -
JoinR
őstag
válasz mcgyver87 #733 üzenetére
Közben már megelőztek, de ha már begépeltem, meghagyom
A Hosted fül alatti session-ök nem számítanak bele az iR/SR-be. Itt egy hasznos tájékoztató, talán mondhat újat (bár lehet valami már outdated).
Nem kell megvenned minden tartalmat, elég az aktuális pálya, és egyetlen autó.
Nem veszik el semmi ha lejár az előfizu (viszont vigyázz, nehogy alapból meghosszabbítsa automata vásárlással a kártyádról...én úgy ragadtam itt pár éve ).
Mivel még nem vettél meg semmit, regelj be egy új acc-ot, az kitart november végéig
Spec Racer-nél: COTA népszerű, Mid-Ohio-t átlagosnak mondanám (kisebb pálya)
GlobC: Interlagos és Road Atlanta is elég népszerűnek mondható, utóbbi szerintem kötelező.
GrandTC: Daytona..nagyobb sorozatoknál szokott lenni, a fele ovál. Meg lehet nélküle élni.Ugye 6 tartalomtól jár a 20% kedvezmény; ha már írtad, hogy a RUF a cél, akkor azt nem elhamarkodott döntés akár most megvenni, és utolsó héten (október 14-től) a RUF Cup az COTA-n megy, ha addig feldolgozod magad Class C-re, akár már ott is mehetsz. De ha nem, akkor is jó lesz később (plusz practice-en nincs licenszkorlátozás, azokra a szerverekre felmehetsz akármikor). Ezzel végülis megvan a 6 tartalom, ha mondjuk GC-t vagy GTC-t kihagyod, akkor Interlagos/Daytona helyett ajánlott még: Sebring, Road America, Montreal, Suzuka, esetleg Silverstone, Donington (új pálya, még nyomják jobban), Watkins Glen...ezekből lehet azt választani ami szimpatikus
Nekem személyes kedvenceim: Mount Panorama (legenda), Zandvoort, Oulton Park és VIR, de mindet átlagosnak mondanám népszerűségben.
Párat írok, ami kevésbé népszerű: Barber Motorsports Park, Phillip Island, Oran Park, Motegi. -
JoinR
őstag
S4 csak 6 hetes lesz, úgyhogy arra se biztos, hogy nagyon érdemes várni, de egyébként igazad van.
Igazából A Class-ig egyetlen autó megvásárlásával fel lehet menni, az pedig a RUF (ami amúgy is a leggazdaságosabb kocsi, hiszen 4 fajtát kapsz 1 áráért - igaz csak 2 indul hivatalos szériákban).
A hátralévő D Class-os bajnokságban is van azért pár olyan pálya, amivel nem nagyon lehet melléfogni: Circuit of the Americas, Road Atlanta pl. -
JoinR
őstag
válasz mcgyver87 #724 üzenetére
Üdv az iRacing-ben Először is, nem azért jutottál fel D Class-ba, mert nyertél, hanem mert a Safety Rating-ed a megfelelő minőségbe került (ez független a helyezéstől, az incidensek száma a lényeg).
Egyben sikerült kiválasztanod a legdrágább szimulátort, cserébe viszont itt van a legjobb multiplayer. A 20k az egy nagyon óvatos kezdésre elég, és a szériákban szezononról szezonra változnak a pályák, hogy 2-3-at azért meg kelljen venned (már ha ugyanott folytatod). Az alap tartalom nagyon jó, de kb. olyan, mintha egy nagy LEGO-készletből csak az alap építőelemeket használhatnád
Mindenkinek meg kell venni a tartalmakat, ha többet veszel, van kedvezmény, ennyi. Meg az éves előfizetésre is van kedvezmény, csak jókor kell előfizetni (November végén van Black Friday, akkor csak 50$ évente). Aki komolyan tervez, az hosszú távon marad, évekre számolva azért könnyebben emészthető a fizetős tartalom.
Alternatíva? Attól függ mire...szimulátorra van egy pár, minőségi multiplayer-re nincs.szerk: még annyi, hogy első vásárlás alkalmával inkább pályákat vennék autók helyett, hiszen D Class-ra ott van a Spec Racer meg a Cadillac is (én előbbit ajánlom elsősorban, a Cadillac egyáltalán nem való kezdőknek szvsz), megpróbálnám ezeket használni. Nem tudom melyik kocsit nézted ki, a Skip Barber-en kívül egyiket se nagyon érdemes jelenleg megvenni a D Class-ban futó kocsik közül. De ha a költség a lényeg, a Skippy-t is elvetném, a Spec Racer annyira nincs tőle távol. Ha vásárlási tanács kell, segítség, hogy melyik pályát érdemes megvenni (vannak mainstream-ebb, népszerűbb pályák, és vannak ritkábban használtak), akkor kérdezz nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
válasz Dexar007 #719 üzenetére
Nekem aztán magyarázhatod. Nagyon értékes az 1. hely ilyen 1000 iR-es mezőnyben, az exem betanítom rá egy fél nap alatt
Szerencsére ilyen mentalitással még sokáig fogsz a neked megfelelő szinten maradni (amivel amúgy nincs is semmi gond, de erre büszkének lenni... )[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Valóban öngerjesztő, és ahelyett, hogy az iRacing fékezné (pl. legyen Class A az alapkövetelmény, szigorúbb részvételi feltételek - pl. kötelező quali Class B felett), még rá is játszanak. Egyre több GT3 autó, ugye jön majd az Aston Martin, a Ford GTből is előbb-utóbb lesz GT3...miért nem nevezik át iRacing GT3-ra az egészet inkább
A többi sorozat meg még jobban elnéptelenedik. Amúgy a Skippy mindig is népszerű volt, szerintem a versenyzés alapjait nagyon jól meg lehet tanulni vele, viszonylag sok idő van reagálni, jól ki lehet látni, és jól kezelhető (főleg a NTM5 óta). Ha látod, hogy elnézed a féktávot, van idő felengedni a féket, is kirántani oldalra, miközben a GT3-mal addigra telibecsapod az előtted lévőket. A Ruf Cup-nál is biztos megvan a népszerűség oka. Lehet egyszerűen csak jó, és ennyi. Közben még vezethető is.
Sajnos az iRacing-nek nem érdeke kiegyenlíteni a sorozatokat, mert a megvett autókból már nem lesz haszon (nem vennék meg elegen akik beszállnak a sorozatba), csak majd az új GT3-ból, ami valszeg az első szezonban megint gyorsabb lesz 2-3 tizeddel. -
JoinR
őstag
Ja Star Mazda...régen jó volt, bár a hangjából már akkor is falra másztam, de a ráncfelvarrás inkább csak rontott rajta. Kuka.
A "túl gyorssal" az a gondom, hogy a játékosok nagy része egyáltalán nem alkalmas ilyen autók akár csak a virtuális valóságban zajló versenyekben való színvonalas helytállására. Kevés gyakorlás, hop-in versenyzők, ebből nem lehet színvonalat csinálni, ezért is bukta az egész (számomra). Van pár tucat PRO aki megy F1-gyel, a többieknek meg köze nincs az egészhez. De nem lehet mindenki "sumaher", ezzel nincs is gond. A gond akkor van, amikor boldog-boldogtalant beengednek egy sorozatra (GT3), ami hasonló szintet képvisel, és megy a zúzda. Így van ez a valóságban is, lásd mostani F1 vagy akár igazi GT3. Sokkal szigorúbb licencing kellene az iR-be, de akkor kevesebb lenne a pénz..így megy ez.
Na vége a szigorúan szubjektív monológomnak[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Attól függ, mi a cél. Igazából én csak a saját véleményem írtam le; a GT3 megy a legjobban iR-ben, nyilván megvan az oka (gyors és egyszerű). Ha nem élveznék az emberek, akkor nem csinálnák. Senkit nem akarok/akartam róla lebeszélni, csak szerintem sok csalódástól kíméli meg az embert
Az én favoritjaim, amiknek látom értelmét, és újra megvenném: Skippy (szoros mezőny, D Class-hoz képest van színvonal), Radical (legerősebb mezőny, legjobb színvonal, szvsz legjobb autó), Ruf Cup.. (plusz Ford GT, de az személyes, ma már nem érdemes megvenni).
Aki nem ismeri, annak itt egy link, lehet belőle következtetéseket levonni, hogy mit lehet érdemes megvenni.
Amik szerintem nagyon jók, csak senki nem megy velük: Mustang (kikopott, pedig 1-2 pályára nagyon jó), Corvette (szintén kikopott, de a legjobb hangja ennek van), L49 (túl nehéz, érthető), L79 (hát ez se könnyű).
A V8 elég megosztó, nekem azzal nincs sok tapasztalatom, Jetta és KIA nyilvánvaló okokból kuka, Indy-t nem nyomja már senki, a DW12 túl gyors szerintem, F1-ről nem is beszélve...kihagytam valamit?[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Ki versenyzik GT3-mal most komolyan? Ha nem a top splitben indulsz zúzda az egész. De még sokszor ott is...ajánlatos messziről elkerülni azt a sorozatot.
-
JoinR
őstag
-
JoinR
őstag
iRacing topikban vajon melyiket fogják a legjobbnak mondani?
Ha 1-et kéne mondanom, amit választanék, nyilván az iRacing lenne az. Az általános minősége - autók, pályák, hangok, ffb, közösség - a legjobb. Árban horror és persze szinte minden téren van, amiben egy másik szim jobb nála...a multit kivéve, amivel meg is lehet nyerni ezt a "háborút".
rF1: rengeteg mod, ezekből van jó minőségű is. Vannak magyar pályák (Hungaro, Pannonia, Euroring), sőt akár magyar raliszakaszok is. Single-ben ökörködni meg esetleg LAN-ba 1-2 haverral jó lehet, komolyabb multira én nem használnám. A fizikája elmegy, de vannak benne irreális dolgok (főleg a lassú tempónál lévő tapadás). Kis gépigény.
rF2: legjobb FFB...kb. ennyi, a modokat nem ismerem, de mindig fenntartással fogadom őket, a gyári tartalom viszont jónak mondható. Gépigény nagy, kinézet gyenge. 1-1 single player-es körözésre jó, de komolyabb multira alkalmatlan számomra. Netcode nem túl jó, bugos.
LFS: talán a legjobb fizika, kis gépigény, elavult grafika, de natív oculus rift támogatása egyelőre mégis csak ennek van (ami igen megdobta az eladásait az utóbbi időben). Nincs licenszelt tartalom, de a hasraütött cuccok attól még élvezhetők. Én kicsit drágállom.
AC: legszebb grafika, nagyon jó fizika, pályák jó minőségűek, de a többi tartalom (főleg az autók és hangjai) szerintem gyenge. Óriási gépigény, modoktól nem dobtam hanyatt magam. Nehéz róla mit írni, nekem egyszerűen nem jött át..körülményes, beta. Legjobb ár/érték arány.
R3E, DTM és a többi eresztés az összes SimBin-nel együtt számomra szinte minden szempontból gyengébbnek mondható a fentiekhez képest.A profilbeállítás DFGT-hez is jó.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Nem hiszem, hogy van értelme a profiler-rel szórakozni, főleg hogy minden autóhoz az iR maga beállítja a megfelelő szöget. Profilerben az "alap" szimulátoros beállítást kell használni.
Ugye ez az alapértelmezett:
Erre kell átírni:
105
0
0
pipa be
0
pipa ki
900
pipa beIngame meg ízléstől függően, hogy ne legyen se túl könnyű se túl nehéz a kormány (utóbbinál tönkre tudod tenni ha túlmelegíted, úgyhogy semmiképp sem ajánlom). Pici damping mehet ingame, de nem szokás.
Ha lenne jó megoldás az alap potis pedállal, senki nem venne load cell-t 30 ezerért Rakhatsz bele progresszív rugót, kis radír vagy gumidarabot, amitől keményedik a fék a végén...de legjobban úgy jársz, ha olyan kocsival versenyzel, amiben van ABS. Van belőlük sok, MX5, Solstice, összes GT3, HPD, amik most hirtelen eszembe jutottak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Spórolós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Apple TV+
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 11
- Politika
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Poco F3 5G 8/256 Ocean Blue
- Zalman ZM650-EBT (hibás) eladó
- Újszerű ASUS OLED Zenbook! Csak 1 kg! 13,3 coll/i5-1135g7/512SSD/16GB 4267Mhz RAM
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest