- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Szemrevaló trió frissíti a Motorola portfólióját
- Fotók, videók mobillal
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként ebből a szempontból vicces ez az egész szimulátorosdi.
Az iRacinges Corvette totálisan más, mint ami az rFactor 2-ben van (mind2 C6R), ami szintén totál más attól, ami az rF2-höz kiadott URD packban van (talán ismered, szintén C6R).
Az iRacinges tapad rendesen míg az rF2-essel szenvedni kell, hogy a pályán maradjon annyira csúszkál (meg lehet tanulni kezelni), míg az URD-s inkább az iRacingesre hasonlít, viszont a kormányzása tök más.Btw már megint leállt az oldal, úgyhogy most beírtam a fórumba (ez az első hsz-em ott
), hogy jó lenne, ha csinálnának ezzel vmit ha már kiadtam rá (meg mások is) egy valag pénzt, mert annyi pénzért tökéletes kiszolgálást várok, nem ezt a sz@rt, hogy állandóan leáll az oldal, meg lelassulnak a betöltések.
Gondolkozom azon is, hogy nyitok egy topikot olyan címmel, hogy a Global Challenge (Cadillac) csak Class C-től legyen elérhető, mert a tököm telivan, hogy a versenyen elindul egy rakás Class D emberke, akik épp hogy feljutottak Rookieból, és szétkaszabolják a mezőnyt az első vagy a második kanyarban. Annyira felb@sz idegileg, hogy az hihetetlen.
Órákon/napokon át gyakorol az ember, aztán vmi hülyegyerek az első kanyarban le akarja előzni az egész mezőnyt az utolsó helyről, és persze onnantól tudjuk, hogy mi a végkifejlet.
-
JONAS77
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a vászokat, neked is KEPHAMOS, elolvastam a leírását a játéknak.
Ma be is regisztráltam magam, már próbálgattam egy két kocsit, de csak saját magam tesztelésére, azt amit nem értek, viszont a leírásban is szerepel, ha kicsúszok a pályáról, vagy elvesztem az uralmat az autó felett stb-stb, mi az amit ki ír 1X, 2X????Ez valami pontlevonás vagy a későbbiekben fogom ezt érezni? Maga a game tetszik, és remélem hamar meg is szokom a vezetést, nekem most a HPD ARX jön most nagyon be, szeretem a prototípus versenygépeket, nem tudom még a helyes kormánybeállítást. DFGT-m van, logitech szofverében 360 fok körüli a kormányelfordulás, de a játékban nem megegyező ez a forgás. Úgy vettem észre, hogy az előbb említett autónak a teljes kormányforgása 180fok!
Majd rájövök, vagy keresek valami leírást. -
madmike
őstag
Szia!
Köszi, megnéztem, az SR-emet kell feljebb tornázni, amit a 13. heti ereszd el a hajamban sikeresen elcsesztem (illetve cseszték mások...)
Nem csak a váltó a különbség a két MX-5 között.
A Cup bal kormányos, a Roadster jobb, ezért máshol van a sulypont. A roadsternek kisebbek a kerekei és más lengáscsillapitoi vannak.De egy forumon megtaláltam minden különbséget:
The cars are more than just mirror images of each other. The Cup car is left hand drive, and uses the 6-speed transmission available in the production car. The Roadster is based more closely on the Japanese-spec NR-A version, with it’s 5-speed transmission and slightly smaller tires.
This may seem like a mis-match, but it’s closer than you may think. With the different gearing, the Roadster loses a little bit in straight line acceleration, due to the bigger RPM drops between shifts, but partly makes up for it with a better top (5th) gear ratio compared to 6th in the Cup car. That’s not even mentioning the right hand weight bias that can prove beneficial on the predominantly clockwise-run road racing tracks. However, the Cup car does have a potentially higher top speed (in the draft) on the longer tracks.
- Gearing and setups are the big difference between the two. Gearsets are below:
Cup Roadster
1st: 3.82 3.136
2nd: 2.26 1.888
3rd: 1.64 1.330
4th: 1.18 1.000
5th: 1.00 0.814
6th: 0.79
Final Drive: 4.10- Both cars are going to be fixed setup for Novice level races, so that takes a lot of the “tinkering” out of the equation. Advanced level events in both cars will allow standard adjustment of alignments (Caster, Camber and Toe) along with tire pressures. The Cup car will allow shock damping adjustments as well as limited ride height variation.
- Roadster has Bilstein (non-adjustable) dampers and stiffer springs than standard production, but not too stiff for daily use. (A good number of the racers that run the car at Tsukuba Raceway drive the cars to and from the track, and even commute in them.)
- Cup car has Sachs 2-way adjustable dampers (Bump and Rebound) and are quite similar to the Mustang shocks in their damping adjustment method. Bump is adjusted in “clicks” while rebound is modified by 45° “sweeps.”
- Tires are BFGoodrich G-Force R-1s on the Cup car. The Roadster is going to run the same tires on it, for consistency of performance between the two cars. The mandated tires for the NR-A car are a Bridgestone RE-11 tire, but they aren’t a DOT-R compound, so to minimize any competitive disadvantage it was decided to be consistent, even if not 100% correct in this particular case.
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo IdeaPad Gaming 3 , i7 12650H , RTX 3060 , 16GB RAM , 512GB NVME , laptop
- XPS 9530 15.6" FHD+ IPS i9-13900H RTX 4070 32GB 1TB NVMe ujjolv IR kam gar
- X1 Carbon 9th 14" FHD+ IPS érintő i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Prémium felsőkategóriás Gamer PC! X870 / R9 9950X / 9070XT / 64GB DDR5
- B550M Steel Legend, Ryzen 5 5600X, 32Gb DDR4 3200MHz CL16, Radeon RX 6750 XT 12Gb, 1TB M.2 PCIe 4.0
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel 4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 6600 16GB DDR4 256 SSD 500GB HDD GTX 1050 2GB Zalman Z1 Njoy 550W
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest