- iPhone topik
- Mobil flották
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
válasz
ozoli78 #1181 üzenetére
Hát pont erről írtam amire válaszoltál, hogy dinamikus az időjárás.
és hogy emiatt csökkenteni vagy növelni kell a hideg guminyomást. És hogy erre tegnap jöttem rá.
A setupolással egyébként csak az utóbbi napokban kezdtem el szórakozni, ez egybe van kötve a gyakorlással, hiszen 1-1 dolog átállítását utána körözgetéssel lehet csak letesztelni. Sztem sosem gyakoroltam még ennyit, mint mostanában. Régen annyi volt, hogy letöltöttem egy setupot, kipróbáltam, mentem vele 5-10 kört aztán jöhet a verseny.
Cambertéma: tegnap este ugye írtam, hogy próbálgattam dolgokat, a cambert is.
BMW-nél alapból -2,4 elől és -1,7 fok hátul.
Így 16-21 fokos különbséget mértem a gumi belső/középső és külső harmada között.Visszavettem a cambert a minimumra, ami a BMW-nél -1,6 elől és -0,4 hátul. Kimentem az útra, és már az első kanyarban érezni lehetett, hogy jobban tapad a gumi.
Így 12-15 fokos különbségeket mértem a gumi belső/középső és külső harmada között, elég nagy különbség.Ezután ezzel a beállítással kipróbáltam, hogy lejjebb veszem a guminyomást 3 click-kel (155 elől és 162 hátul).
Így már 7-14 fokra csökkent a hőmérsékletkülönbség (gumi belső/középső és külső harmada között).Ezután azt próbáltam ki, hogy az alapsetupomban feljebb veszem a guminyomást, így 9-15 volt a különbség.
Ez mind default időjárás mellett, minden esetben négy kört mentem az outlap-on felül és ugyanott álltam meg a végén.
Amúgy BMW-nél a baseline setupban 172 kPa a hideg nyomás, az általam készített setupban 165 elől és 172 hátul, iracing default időjárásnál (46 fokos aszfalt) ezekkel az értékekkel jött ki ~185 kPa, és ezzel van az hogy az egész verseny csak egy nagy csúszkálás/sikamlás volt.
-
painkillerx
tag
válasz
ozoli78 #1078 üzenetére
Pár régi cuccot beraktak az ingyenes alap pakkba. Ha valaki nem tudna róla.
The NASCAR Truck Series Chevrolet Silverado circa 2013, NASCAR Sprint Cup Chevrolet Impala COT circa 2013 , NASCAR Nationwide Chevrolet Impala circa 2011, V8 Supercar Ford Falcon circa 2012 and the Indycar Dallara circa 2011 will be added to our base package.
All members will also have Concord Speedway, Daytona International Speedway road and oval course (circa 2007) and Phoenix International Raceway road and oval(circa 2008) added.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
ozoli78 #1037 üzenetére
Próbáltam RUF Cspecet, McLarent, SRF, Mazda, Corvette, Skippyt stb.-t.
Régen a Skipet és az SRF-et utáltam, képtelen voltam őket normálisan vezetni, állandóan túlkormányzottak voltak, most jók. A Cspec meg brutálisan alulkormányzott volt, és most is alulkormányzott, de sokkal jobb mint volt, könnyebb vele kanyarodni. Legalábbis úgy tűnik.
-
Nauda
tag
Kössz. Bocs, de kezdőként nagyon nem alap
milyen ligát és hol?
Közben megcsináltam a két monitoros rendszert Eyefinity és Surround nélkül
2x24"; 16:9; 2x 1920x1080. Kössz a korábbi linket JoinR.
app.ini: trükköztem picit és eltoltam a center monitor nézetét kicsit jobbra, a kiegészítő monitor irányába. A tologatás lényege, hogy a windowedWidth + windowedXPos = 3840 legyen (2x1920). Hátha segítség még valakinek, hogyan lehet finomhangolnia a dolgot.
windowedWidth=5410
windowedXPos=-1570
windowedYPos=-30Igaz a grafikai beállításoknál most azt állítom be, hogy 1 monitorként kezelje az egészet. Ha azt állítom be, hogy 3 monitor van és mindet külön renderelje, akkor nekem túl közeli a nézet, és zavar hogy nagyon keveset látok a hiányzó 3. monitor irányába (balra). A fenti beállításokkal kicsit eltoltam a képernyő középpontját így a kormány is eltolódott a kiegészítő monitor felé (jobbra). Így nyertem egy kis látóteret balra
Mondjuk az igaz, hogy ilyen eltologatás esetén ha mégis 3 monitorra külön akarsz renderelni, akkor rossz helyen lesznek a monitorok közötti grafikai törések....
A monitorok kávája épp az fps mérő mellé esik jobbra, így a teljes HUD még a "középső" monitoron van. A 3 képen láthatjátok, hogy 3 monitorra való renderelés esetén a törésvonal is eltolódik jobbra ami nem túl szép látvány a valóságban -
Nauda
tag
kössz, meg is van
Közben tegnap este még egy kis head tracking-el szenvedtem, de az nem igen akart összejönni
Na de kicsit abbahagyom az ilyen bütyköléseket és nekilátok inkább a vezetésnek
Bár ha már ennyire alap dolgokat kérdezgetek, akkor még annyi, hogy a sisak színét hogy a csudában tudom megváltoztatni?
-
JoinR
őstag
sokan ezért NFS-eznek akkor
Azért akarják hasonlítani, mert a szimulátornak az lenne a lényege, hogy a valóságot szimulálja
Valamelyik jobban tudja, valamelyik kevésbé...wégé meg keverte a szezont a fazonnal, bár mentségére szóljon, hogy akkor tényleg hulladék volt a mclaren, mikor megvettem igen csalódott voltam. -
mcgyver87
csendes tag
Köszi a választ Zoli! Csak iRacingben gondolkozom, most nagyon megtetszett.
Lehet, hogy eddig tévedésben éltem, de ahhoz, hogy mehessek egy sorozatban, nem kell megvennem a benne szereplő pályákat/autókat, ha csak a nekem meglévő pályán akarok menni? Pl amit említettél az gondolom a Global Challenge, benne a Kiával és a CTS-sel. Akkor a Kiát nem kell kicsengetnem?
Más: JoinR említette a black fridayt, ez jól hangzik, de mi van, ha addig lejár ez a 3 hónapos accountom? Ha van olyan időszak, amikor nincs aktív előfizetésem, akkor minden elveszik?
Ne haragudjatok a sok kérdésért!
-
JoinR
őstag
S4 csak 6 hetes lesz, úgyhogy arra se biztos, hogy nagyon érdemes várni, de egyébként igazad van.
Igazából A Class-ig egyetlen autó megvásárlásával fel lehet menni, az pedig a RUF (ami amúgy is a leggazdaságosabb kocsi, hiszen 4 fajtát kapsz 1 áráért - igaz csak 2 indul hivatalos szériákban).
A hátralévő D Class-os bajnokságban is van azért pár olyan pálya, amivel nem nagyon lehet melléfogni: Circuit of the Americas, Road Atlanta pl. -
Dexar007
veterán
Azert rontotta el,mert kikenyszeritettem.
Ha nem vagyok mellette,akkor lefekez,en is lefekezek,utana mar nincs elozesi pont a palyan.
JoinR : Egy db elso hely tobbet er mint ket masodik.
Raadasul ez egy ilyen vakmero elso hely volt. Mivel ha megint beszopom a fuvon,akkor ketszer utolso lettem volna.Szerintem gyonyoruen csinaltam,nem hiaba lett belole tecsoves video.
-
Dexar007
veterán
Ajjaj..
Muszaj volt megcsinalnom,mert mar elszakadt a gyufa annyi kieses es szopas utan. Aztan vegre valahara az elso helyrol indulok,erre az egyik gyerek ugy gondolja,hogy jo moka lenne a 2. kanyarban megnyerni a futamot.
Nem hiszem,hogy pont miatta tiltananak ki,mivel mindkettonk versenyenek vege volt mar,csak resegitettem. -
Dexar007
veterán
fLeSs szokott olyan videot linkelni,hogy korozget az mx5-tel egesz verseny alatt,es senki sem mer elozni.
Vagy nem is az,hogy nem mer,hanem egyszeruen mindenki beall a sajat kis tempojaba,es onnan ki nem mozdul. Igy szinte vegig fix a korido,cserebe az izgalom is elmarad.
Ezzel kapcsolatban iRacingen volt egy jo idezet .: ,,if everything seems under control you're just not going fast enough"Ha normalisan veszed be a sikant,es a celegyenes raforditoban sem kockaztatsz,bent hagysz koronkent 1 masodpercet. Lehet ez eleg a "tokeletes " versenyhez,es ahhoz,hogy beerj 2-3-4.-nek. De en altalaban nyerni szeretnek,igy ha mondjuk nem elol vagyok,akkor inkabb levagom a sikant,es beirjak nekem az 1 hibapontot,mint hogy dobogos helyen vegezzek,de hibapont mentesen.Persze az is elofordulhat,hogy a sikanban,ugy megdob a razoko a levagas miatt,amitol be kell fejeznem a verseny,de legalabb megprobaltam. Cserebe orokre rookie kategoriaban maradok.
-
Dexar007
veterán
Lehet addigra osszeszedem a licenszet.
A hibapontokkal kapcsolatban.: Az a gond,hogy ha nem kockaztatok,akkor nem tudok ott lenni az elmezonyben.Cserebe lehet,sot biztos,hogy tobb pontot kapok verseny vegere,de elmarad a dicsoseg.
Igy versenyenkent az atlag 10-11 siman ossze szokott jonni,mivel LimeRock-on,a sikant ha nem "temposan" vagod le,akkor otthagysz legalabb fel mp-cet. Aztan meg ott van a celegyenes rafordito,amit neha be szoktam nezni,eppen csak 1-2 centivel megy le a kerek a razokorol,es maris 1 hibapontot beirnak.
Tegnap volt olyan versenyem,amikor utkoztem,kipordultem stb. Rogton a 10. kor kornyeken mar 16 hibapontom volt a 17bol. Muszaj volt visszavennem,es a versenyt is be tudtam igy fejezni,pedig nem maradt tobb dobasom-igaz nem is mertem elozessel vagy barmi massal kockaztatni. -
Met
nagyúr
Igen de amikor kanyar előtt jönnek belém hátulról mert nem fékez akkor amikor én (vagy előbb) akkor nem szólnak neki hogy talán figyelembe kellene venni az előtte haladó féktávját, így meg honnan tanulja meg a paraszt hogy legközelebb ne legyen ilyen?
Elintézik annyival hogy megesik az ilyen.. mondja az eseremnek...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- Bivaly MAGYAR Lenovo P1 gen2 (Core I7 32 Gb 1Tb 15" 4K 4Gb Nvidia) Laptopom eladó!!!
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 450 G7, 15,6" FHD IPS, I5-10210U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X3D Processzor! 16Mag-32Szál!
- Csere-Beszámítás! Akciós Gamer PC! R5 5500 / GTX 1070Ti Rog Strix / 32GB D4 / 500GB SSD
- 1-12 részletre.Új noblechairs EPIC műbőr FEKETE - FEKETE. 2 év garancia!
- PlayStation Plus Premium 24 hónapos előfizetés , egyenesen a Sony-tól!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest