- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Prohardver app (nem hivatalos)
Új hozzászólás Aktív témák
-
knbs
senior tag
Most, hogy tobb mint egy hete gyakorlom ( heel and toe) elmondhatom ajanlom barkinek, megeri a raforditott idot es szenvedest!
Eleinte nagyon nehezkes, nehez megtalalni a pontos fekerot es melette a gazpedalt is tolni, de egy ido utan automatikusan megy, szinte eszre sem veszi az ember.
Biztos kinevetnek a jobbak, de en meg gyorsultam is vele.
A szenvedes valos, nem birtam zokniban tovabb a dolgot, nyilvan eleinte a sok gorcsos buta mozdulat miatt.
Gondoltam megnezem a mestert, hogy is csinalja Szoval a frottir zokni+makkos cipo kombobol kiindulva felkaptam egy regebbi utott kopott, jo vekony talpu utcai cipomet, es isteni!!! Csak ajanlani tudom mindenkinek a viseleset azoknak is akik kormanyrol valtanak.
Tudom, hogy volt itt mar a forumban a ciporol szo, en csak megerositeni tudom, sokkal jobb mint mezitlab.
Termeszetesen ki mit szeret. Vannak ALIEN arcok piros MOMO-val FFB- nullara, 17 colos monitor WR ido.
Ugy erzem a ketto kozott vagyok. Szeretnek gyors lenni, de ezt nem a valosag/ szimulator rovasara. -
-Mike-
addikt
A rajt cél egyenes ilyenkor hosszában ketté van osztva (videoban is látszik az a zöld mobil fal szerűség) ha belül mész akkor az megy a belső ovál részre majd mész azon egy ovál kört, annak a vége kijön a parabolicanál majd mész a külsőn a gp pályán egy kört. Volt a gtl-ben ez a konfig mentünk anno rajta historic kocsikkal, jó pálya hangulatos, az ovál rész nagyon ramaty állapotban van az dobál rendesen.
-
knbs
senior tag
Akkor meg varok a fajlesztessel es keresek lehetoseget kiprobalni a DK2-t, hogy eldonthessem nekem milyen az erzes.
Most volt, hogy 1 eve kezdtem el igy oreg fejjel a szimulatorozast.
Nincs ra temerdek idom, ha atlagot kene mondanom heti lebontasban talan 12 oram van a hobbymra.
Egy ev alatt nem eroltettem nagyon mast csak a mazdat es nyilvan a rookie kupat.
Most majd atterek a Ruf cup-ra. Mivel keves az idom csak egy jarmure koncentralok.
A kerdesem, hogy a raforditott idot ami nekem van, van ertelme arra szanni, hogy megtanulni autentikusan vezetni?
Tehat heel-toe es a ruf-nal szekvencialis valto?
A Simpit-es kopasz srac csinalt egy jo kis tesztet 4 kulonbozo “valtasi modrol” es itt az jon ki, hogy korulbelul 1 masodperccel lassab a 100% autentikus heel-toe-s valtas.
Ezt tobbszor is megtalaltam az iracing forumban, hogy igy lassabb az ember valamennyivel, ami engem annyira nem is zavar, nem celom, hogy elso legyek.
Ami inkabb izgat, hogy olvasva a ruf-rol a hell-toe igen is segit az auto kezeleseben. Marmint a hatso kerekek megzabolazasaban visszavaltaskor es egyebek.
Nekem itt picit ellentmondasos az egesz, de lehet rosszul ertem vagy keverek valamit.
Ha ennyi idot tudok forditani a vezetesre van ra esely elsajatitani az autentikus valtasi technikat vagy inkabb koncentraljak a palyak megtanulasara inkabb es majd egy ev mulva a valtas? -
JoinR
őstag
De objektívnek maradva, azért érdemes megemlíteni a valódi hátrányait is a Rift-nek (amiket részben Darin is említett):
- hosszú távon kényelmetlenebb a monitornál, főleg ha még van a fejen egy többszáz grammos fejhallgató
- a lencse könnyen koszolódik, nem lehet úgy levenni, hogy ne érjen hozzá valamihez, zsíros lesz, stb...törölgetni kell. aki ráfeszül a versenyekre, és izzadós, annak párásodási gondjai is lehetnek
- a buttonbox tényleg neccesen használható, bár én ki tudom tapogatni a G27 összes gombját (a H-váltón is), illetve a saját buttonbox-omat is tudom használni, megszokás kérdése
- mások nem nagyon látják élvezhetően, hogy mit csinálsz (OBS-sel ki lehet küldeni a képet monitorra, de azért nem az igazi)
- a grafika tényleg rossz, a távolságjelző táblák tényleg nehezebben látszódnak, de ezeket meg lehet szokni, és a SweetFX sokat segít az olvashatóságban, távolra látásban
- meg persze ott van a támogatás, ami kb. csak az iR-ben, LFS-ben és RBR-ben működik hibátlanul, mindenhol máshol egy szenvedés, az AC-vel az élen.
- chat-et olvasni se jó, de írni még rosszabb
- alapvetően a környezet átlátása nehezebb, hiszen a 110-es FOV-val azért kell mozgatni a fejet a rendes oldalra látáshoz...ahogy igaziban is (egy zártabb bukósisakkal pl.), ez egy jól elhelyezett 3 monitoros rendszernél nagyon felhasználóbarát, hogy perifériából is lehet sokmindent látni.Nekem egyáltalán nincs ilyen véletlenszerű recenter, amitől félreorientálódik a kép...pontosabban 1x volt múlt héten, valszeg az 1500 Ft-os Ebay-es kamera volt a ludas, amit mikrofonnak használok, az tűnt fel néha meghajtóként, az aktív ablakot is inaktívvá tudja tenni
iRacing-ben nincs judder, csak ahhoz kell minimum 150 FPS, AC-ben van, akármennyi FPS-sel is, nekem LFS-ben sem volt emlékeim szerint (nem értem miről beszél Gangi), de el tudom képzelni, hogy nincs beállítva cap frame queue, és a túl sok FPS is tud ilyet okozni. -
knbs
senior tag
Koszi Feri/Zoli a tippeket!
Fontosnak erzem a fokozatossagot, ugyhogy akkor Ruf cup lesz a kovetkezo par szezonra. Megvarom a ket hetet aztan megnezem, hogy milyen palyakat kell bevasarolni.
Mellesleg gondolkodom a 3-monitoron, de meg nagyon keplekeny az egesz. Az erdekelne JoinR hogy milyen a DK2?
Lattam a videod es kivancsi vagyok, hogy mi a velemenyed. Inside sim-es Darin eleg negativan velekedett a cuccrol. Nyilvan meg fejlesztes alatt van a dolog, en is inkabb csak a veglegesre ruhaznek be inkabb.
Tenyleg nem alkalmas meg a komolyabb sim rajongoknak? Vagy van ertelme varni a fejlesztessel es megpsorolni a 3 monitort.
Sokat beszelnek errol a forumokban, de gondoltam megkerdezem a velemenyed. -
-Mike-
addikt
Az biztos, hogy nem fogok félni használni a protest gombot ezentúl. Eddig úgy voltam vele, hogy ne csesszek ki mással, jó van lenyelem máskor majd más lesz, figyelni fog stb. Nem, elég volt.
Lehet az akciós daytonának volt hatása ez a sok amatőr bár ehhez még meg kellett venniük silveradot is, nem tudom mi volt ezen a héten.
GT3 Bathurstban gondolod mi volt, a viselkedést ott sem értettem, ugye ott is kijön eléd a pitből t1 után, jól láthat, ott mész mögötte közelíted és nem enged el, pedig ahhoz csak egy minimális gázelvét vagy helyzetfelismerés elég, oké hogy practice de ne csesszek már ki a másikkal. És semmi. Csak megy csak nyomja előtted. Nagyon buta emberekkel sikerült eddig találkoznom iracingben. De a legjobbak azért még mindig mx5ben vannak. 800oldalas esszét lehetne azokról írni.De biztos, hogy nem csak én vonzom a hülyéket, Papp Attila tviccsén is olyan 3perces velős káromkodásokat hallani minden 2. versenyen, hogy öröm hallgtani.
-
-Mike-
addikt
10x egymás után sincs semmi minimális esély, nincs mit átnyálazni sem amikor 10szer eléd forgatnak valakit akkor mit nyálazol át rajta? Pl most volt 2perce megint egy verseny, harmadik helyen külső íven, belül alul a 2. kiforgatja az elsőt elém. Ezen mit elemeznél? Mindegyik ilyen volt egytől egyig.
A sok sorryval már tele van a padlás, be fog indulni a protest gépezet. -
-Mike-
addikt
Nagyon jól hangzik ez a marketing szöveg, hogy építsd fel saját online versenyzői karrieredet meg a többi bullshit, nem tudom ki mit szólna hozzá, ha zsinórban 10 versenyen forgatják ki oválon daytonában, mint engem, első helyről, belülről, kívűlről, első körben, első kanyarban, minden szituáció volt már. Vesztene 700iratinget, -1.0 SR-t, vagy pl roadon, gt3 spa ez is megtörtént, class b-ből class d pár futam alatt az is, utána már gt3azni sem tudna a class d miatt, pedig ha pont emiatt vette volna meg spat meg egy gt3as autót...
Ilyenkor azért elgondolkozom hogy vegyek-e 1000euróért fanatec szettet. De felteszem a kérdést mindig, EZÉRT?
Kritikán aluli ez az egész, a régi rfactoros publicos időknél is rosszabb ez az egész. -
Met
nagyúr
Verseny közben csak egy gg retard volt, privátban megy Tell me idiot, why not wait till all cars go on?
Ez csúnya?De mást nem csináltam, nem löktem ki senkit, nem szorítottam le vagy ilyesmi.
Azt nem lehet megtudni hogy ki volt?
Milyen büntetések vannak? Kapok róla értesítést? -
.LnB
titán
Kezdésnek megteszi?! Ohh ezt kicsit szomorkodva olvastam
És a 3hónap után pedig dönthetek, hogy szeretnék e tovább előfizetni ugye?
Kölcsön acc-al még nem szeretnék senkit terhelni. Először csak ki szeretném próbálni.
És mi a teendő? Írok a fórumba, hogy szeretnék kérni trial-t és ennyi? Vagy van valamilyen kötelezettség? -
Nauda
tag
-
-Mike-
addikt
Könnyebb nyomni a kuplung pedált (nem hosszabb valóban) ezért rakjuk rá a féket, majdnem mindenki így használta amikor megjelentek ezek a kormányok a gtr mastersben is, lfsben is.
És ezzel a hidraulikus fékkel gyorsultál?
Ha Fanatec felé kacsingatnék abból melyik érdemes megvenni? -
-Mike-
addikt
Első kézből info, király.
Igazából már elég régóta tudok róla, mindig elkap egy roham, hogy akkor most bevásárlok de mindig abba marad mert nem tudom milyen.
Szóval az első és legfontosabb, hogy általában (legalábbis én) úgy használjuk a pedálokat, hogy a kuplungra rakom a féket, könnyebb is nyomni meg hosszabb az útja (g27)
Ezt a load celles pedáloknál meglehet tenni? Mert úgy láttam csak a fékre szerel "érzékelőt". Kényelmi és megszokási szempontból ez nagyon fontos.
Valóban érzékelhető a javulás, gyorsulás, fék stabilitás?
Miért adtad el?
Első körben... -
-Mike-
addikt
Igen, a vontatást tapasztaltam és az utána lévő 5perces javítást.
Még az érdekelne, hogy legyen edzés vagy quali, szabályosan leparkolok, esc majd pitből ki.. szóval ha nem nyomok request new car-t akkor használt gumikkal küld ki vagy azt mindig cseréli? Célszerű mindig megnyomni a request-et, egyáltalán az mikor jó.
-
-
ozoli78
tag
Még is csak elindultunk a ROAR 24 oráson
Piloták
Vizer Gábor
Sinka Dani
Szabó Tamás
Ozsváth Zoltán
Bakonyi Bence?
Danis Richard
Leitner Norbert
Bokor Ákos
Brückner Attila -
-Mike-
addikt
-
ozoli78
tag
kicsitt off
elkezdtem ujra elolvasni a hsz eket beszarok a kedvencem "GT5 után a legjobb az idén megjelenő GT6 lesz a király. A többi csak arcade játék."nem vagyok elvakult van mindnek hibája
engem annó csak az bosszantott,hogy igy leszolta gyakorlatilag 0 gyakorlással ,még ha igaza is lett volna akkor is -
-Mike-
addikt
Jó lenne tudni mondjuk, hogy én amit használok jó-e.
Nagyjából odáig eljutottam, hogy játékon belül 900-900fok a wheels lock-to-lock és a brake force faktor 0
Így van (szerintem) úgy beállítva, hogy annyit tekersz, mint a játékban és amennyire nyomod a féket annyit érzékel a játékban. (ugye ha a 0-tól feljebb veszed akkor félig benyomott pedálnál többet érzékel a játék)
Most már csak pl Szabó Tamás beállításai érdekelnének autóról autóra, mert a mazda mx5 roadster váltásai H váltóra utaltak nekem manuális kuplunggal... vagy tévednék? -
Dudi08
tag
Azt még nem próbáltam, de megfordult a fejemben. Makacsul ragaszkodtam ahhoz, hogy kb maradjak a reális értékeknél.
Holnap kipróbálom, hátha úgy menni fog a dolog, mert régen így ment a másik kormánnyal.Más téma.
Ugye jön a Holden most és a következő szezonban nem lesz már a Ford falcon. Fel fogják újítani a kocsit és újra menni fog a szériában, vagy a régi Indycar sorsára jut? Mi a véleményetek? -
mcgyver87
csendes tag
Köszi JoinR a kimerítő választ!
Igazad van, hülyén írtam le, nem az első helyek miatt léptem feljebb. Annyiban segített viszont, hogy eleve az első helyről is rajtoltam, aztán így kimaradtam a roncsderbiből az elején. (volt aki a piros jelzésre rajtolt, bele az előtte állóba
)
Alternatíva alatt ez előrejutást értettem iRacingen belül, de most már látom, hogy mi az ábra, frankón leírtad!
Amúgy csak road-ban gondolkodom, a Skip Barberben nagyon tetszik, hogy kicsit csúszkál, látszik, hogy élmény vele a körözés. A Spec Racer is bejön, még szoknom kell az óvatos fékezést kanyarbejáratnál. A Cadillac nekem egyelőre soknak tűnik, mennék még előtte gyengébb autókkal. Végső célom a Ruf (esetleg más GT3) illetve a Riley.
Megköszönném, ha leírnád, hogy milyen pályák a menőbbek mostanában, aztán az alapján eldöntöm, hogy melyik series lesz a nyerő.
Ha Leage-ben megyek, akkor az mennyire van kihatással az SR/iRatingre?
-
fLeSs
nagyúr
Igen, a GT3-as autók gyorsak és könnyű őket vezetni, de a magas részvételi aránynak van egy olyan hatása, hogy még több embert vonz, szóval egy öngerjesztő folyamat.
Most hogy így mondod, _sztem_ a Skippy és a RUF Cup csak emiatt népszerű, mert a magas részvételi arány miatt még több embert vonz be a sorozatba, nem az autó miatt. Ezt a kettőt nehezebb vezetni, mint a GT3-asokat.
A DW12-ről kb. ugyanez jut eszembe nekem is mindig amikor látok egy JPlays vagy Empty Box videót amiben az első körben lefeleződik a mezőny...természetes szelekció
Új autó, gyors autó, de a versenyzők fele nem igazán tud egy ilyennel versenyezni.
-
JoinR
őstag
Ja Star Mazda...régen jó volt, bár a hangjából már akkor is falra másztam, de a ráncfelvarrás inkább csak rontott rajta. Kuka.
A "túl gyorssal" az a gondom, hogy a játékosok nagy része egyáltalán nem alkalmas ilyen autók akár csak a virtuális valóságban zajló versenyekben való színvonalas helytállására. Kevés gyakorlás, hop-in versenyzők, ebből nem lehet színvonalat csinálni, ezért is bukta az egész (számomra). Van pár tucat PRO aki megy F1-gyel, a többieknek meg köze nincs az egészhez. De nem lehet mindenki "sumaher", ezzel nincs is gond. A gond akkor van, amikor boldog-boldogtalant beengednek egy sorozatra (GT3), ami hasonló szintet képvisel, és megy a zúzda. Így van ez a valóságban is, lásd mostani F1 vagy akár igazi GT3. Sokkal szigorúbb licencing kellene az iR-be, de akkor kevesebb lenne a pénz..így megy ez.
Na vége a szigorúan szubjektív monológomnak -
-Mike-
addikt
Köszi!
Újra akartam most kalibrálni a pedálokat a játékon belül de most valami nagyon megbolondult. Ugye benyomom a gáz elengedem, done, tovább, fékkel ugyanez, done, auto cluth, done ok. Ezután ha nyomom a gázt, megy fel vele a kék csík is (clutch ugye), így nyílván nem enged ki a pályára mert rosszul van beállítva a controls. Na most a fent említett beállítást kb 25ször végeztem el 10percen belül és mindig ugyanez. Nyomom a gázt megy vele szinkronban a kuplung is. Ilyenkor mi van? Sosem volt ennyire nehéz beállítani. Help valaki mert elkezdtem őszülni. -
fLeSs
nagyúr
Asszem ezt veszem [link]. Még mindig kungfu!!!
Igazából azért ez kell, mert nekem amolyan tepsi lábam van + lúdtalpam, mindig gond van cipőválasztásnál, hogy elég széles-e a cipő, és ez tűnik a legjobbnak.KESZTYŰT tudnál ajánlani? Igazából csak azért kell, mert észrevettem, hogy az Alcantara izzasztja a tenyeret még hűvösben is, és idővel bebüdösödik.
-
fLeSs
nagyúr
Gyakorlás alatt én is az all time optimalt raktam ki régebben, de még ez is demoralizáló...
simán lehet, hogy csak kifogtam vmi jó napot. Szóval az utóbbi időben a session optimal sectort rakom ki. De verseny közben nem jött be, mert állandóan azt nézegettem ha nem az F3 boxot...
az utat meg alig.
-
fLeSs
nagyúr
WSCS-ben én a Rileyval versenyzek, előző szezonban is ez volt a "fő" autóm. Akartam ma is menni legalább 1 versenyt, de a pedálom elkezdett hülyességeket csinálni (full gáz/no gáz tök random), szóval ma nem jött össze.
Tegnap mentem egy versenyt, 2700 iratinggel alsó splitbe kerültemelső körben egy HPD leamortizált, de még így is simán nyertem, elég unalmas volt...
végig magamban körözgettem.
A gumikopásból én nem éreztem semmit, vagy mert pancser vagyok
, vagy mert én amolyan sikamlós/sima módon vezetem az autót, elég keveset tekergetem a kormányt.
-
fLeSs
nagyúr
Előző szezonban próbálkozgattam a GT3 Challengeben és próbálgattam az iSpeedet is, és nagyon soxor láttam, hogy emberkék nálam jóval később fékeznek viszont fékeznek a kanyarban is és (talán) emiatt gyorsabbak a kanyarokban és itt vesztem a legtöbb időt, szóval akkor?
Btw ezt már ajánlottam itt, de mégegyszer: [link]. Az iRacing NASCAR szériát játssza a fickó, és nagyon jók a videók, és nem versenyzek oválon, de ezeket még én is élvezem.
A videók miatt soxor kedvet kaptam már hozzá, hogy mégiscsak oválozzak, de most sajnálom rá a lóvét.
(igazából csak az autó hangja miatt akadtam rá a csatornára, a Corvette után ez a legjobb
)
-
fLeSs
nagyúr
A gumihőmérsékletekkel sosem foglalkoztam (meglepő?
).
Szóval ez úgy működik, hogy kb. 100C az optimális, és a setupban úgy kell beállítani a nyomást, hogy mittomén 5-10 kör után kb. ezt a hőmérsékletet érjék el a gumik? Ha alacsonyabb vagy magasabb, akkor kevésbé tapad (mint az optimális)? -
fLeSs
nagyúr
OK, ha csinálok a Riley-val egy videót Silverstone-on vagy a Corvette-tel Bathurston, azokat megnézed?
Riley-val 1:46-okat megyek most és az 1:45 jó lenne.(teljes tankkal) Practice szerveren láttam már 1:44-eket is.
Amúgy honnan lehet azt tudni, hogy milyen hőmérsékletű az optimális hőmérsékletű gumi?
-
fLeSs
nagyúr
OK, én nem vagyok ilyen szinten, hogy a pálya szellemiségét elemezzem
én általában megelégszek egy első 5-be kerüléshez elegendő idővel, de azért érdekelne, hogy pl. akik Road Americán a C6R-rel 2:00-kat mentek (nem túl sokan) hogyan faragnának le az időmből 2 mp-et (én 2:02-et tudtam menni). Nem igazán tudom elképzelni, hogy hol lehet gyorsabban bevenni a kanyarokat vagy lehet, hogy totál másról van szó, ez az amit nem tudok.
De ez csak egy példa. Most pl. Bathurston a fórumon írták, hogy egyesen 2:00-kat mennek, én meg 2:02 (érdekes, ugyanolyan idők mint RA-n
).
Szóval egy másik autóversenyző replayét is tudnád elemezni, vagy ezt csak a Ford GT-re értetted?
Amúgy Bathurston tudom, hogy lefele jövet (T11-T12-T13) brutál lassú vagyok, mert be vagyok szarva...ott tuti vesztek 0,5-1 mp-et.
-
fLeSs
nagyúr
Hogy lehet így setupot csinálni ha állandóan meg kell várni míg belegszenek a gumik?
Az is resetnek számít, ha ESC-pel lépek ki a pályáról aztán újra elindulok?
szerk: lefele jövet háromszor kellett ellenkormányoznod. Ezzel a setuppal versenyeztél is?
Amikor időt akarsz javítani egy pályán pontosan milyen metodikát csinálsz? -
fLeSs
nagyúr
Ma nyomtam egy újabb versenyt GT3-ban ezúttal a RUF-fal, és incidens nélkül sikerült végigmenni!
Persze elég necces volt végig a draftolgatás miatt, egy rakás esetben korábban fékeztem, hogy ne legyen gubanc, nem igazán érdekelt a helyezés, mert tudtam hogy nem vagyok gyors.
De 14. lettem.
Előbb mentem egyet PGT-ben is a Corvette-tel. ~10 körön át második voltam, sima ügynek tűnt, mert a harmadik lassabb volt nálam és már ~10 sec volt a különbség.
Egyik kanyarban (T8) előttem kicsúszott egy Ford aztán visszajött az útra és elkezdett nekem ott szambázni. Lelassítottam, ki is mentem a pályáról, hogy ne menjünk egymásba, mégis sikerült neki belémjönnie...
Észrevettem, hogy lelassult az autó. Kimentem pitbe, required repairs semmi, optional repairs semmi...
visszamegyek az útra, még mindig lassú vagyok, megint kimentem a pitbe, ezúttal optional repairs ~2:30 perc. OK, itt már elment a verseny, megvártam, visszamentem az útra és onnantól 2,5 sec-kel lassabb voltam (pedig az autóból csak egy koccanásnak tűnt).
És akkor ilyenkor eltudnám küldeni ezeket a büdös picsába, mert beírják, hogy sorry és akkor az onnantól le is van tudva. Takarodjatok a faszba. Sorry mi? Bazmeg a szorrit.
-
fLeSs
nagyúr
Azt mondtam, hogy RUF nem volt, McLarenek voltak.
Amúgy persze.
A BMW-ről azt írják, hogy eléggé olyan mint a Cadillacviszont vmi baj van az FFB-vel (én még nem próbáltam ki). A Cadillac kezelése jó és eléggé meg is szoktam, szóval ez nekem csak jó.
Amúgy a cockpit hang nem tetszik, az insidesimracing videóban még OK volt, de most vhogy nem OK.A külső nézetes hangot viszont elég jól eltalálták. [link]. A McLarené viszont nem úgy tűnik, mintha változott volna.
-
fLeSs
nagyúr
Egy bejegyzés a Riley fórumból, ezt az egyik leggyorsabb emberke írta:
"just tested new physics with my MoSport set. Now I'm 6! seconds slower than before
But car feels awesome"Ennyit az iRacing fantasztikus élethűségéről.
Amúgy engem ez nem zavar abban az értelemben, hogy nem igazán érdekel, sosem fogom megtudni, hogy mi az igazság, melyik verzió hasonlít az igazi autóra, mert nem fogok Riley Daytona Prototypeban vagy Star Mazdában vagy Cadillac CTS-V-ben ülni, csak hát ez ugye elég vicces azt tekintve, hogy sokak szerint az iRacing a legrealisztikusabb, és hát te is eléggé véded őket. Ki tudja mi lesz, ha kijön az NTMv5.5 vagy NTMv6, megint totál megújulnak az autók.
De engem amúgy tényleg nem érdekel, csak az érdekel, hogy jó időtöltés/hobby legyen.
szerk: az előbb benéztem egy practice szerverre, egy RUF-ot sem láttam...
-
fLeSs
nagyúr
Na most úgy érzem magam, mint a kisgyerek az édességboltban.
HPD és Riley: NTMv5
Cadillac: TC és ABS? ABS?ezt azért kipróbálom, bár vezetni már nemigen fogom S2-ben.
McLaren: "improved the car's handling over bumps and curbs"
McLaren: "Updated engine sounds with new distant external sounds. "
VW Jetta: " Fuel is now adjustable. "ez király, sztem ezzel is menni fogok
S1-ben bírtam a GTC-t csak a gyorsabb MX5-ökkel soxor zavartuk egymást.
Már csak a V8-as NTMv5-je hiányzik.
-
fLeSs
nagyúr
Btw a Mazdáról azt írják, hogy lényegében egy tök új autó lesz.
Ugyanerről kérdeztelek titeket még S1 elején a Caddyvel kapcsolatban, ami vezetésre szintén totál új autó lett a frissítés után, hogy akkor most az iRacing mennyire is realisztikus, ha egy update-tel ugyanaz az autó tök másmilyen lesz? Ezért mondják többen is (ahol én olvastam/hallottam), hogy az rF2 fizikája a legjobb. -
fLeSs
nagyúr
A Mazda engem nem érint, meg sem vettem, csak reméltem, hogy lesz infó a Rileyról is. Valszeg ahhoz sajna nem nyúltak hozzá. Azért így sem fogok unatkozni a BMW és a Corvette mellett.
szerk: bár igazából még egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a BMW-vel fogok versenyezni, egy tuti, hogy a GT3-ban fogok és nem a RUF-fal. Ha a McLaren megcsúszós problémáját kiküszöbölik, akkor az is jó nekem mert igazából azt leszámítva tetszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- iKing.Hu - Motorola Edge 50 Ultra - Nordic Wood - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest