- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Elegáns tokozást kap a Xiaomi Watch S4
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
JoinR
őstag
Semmi komoly, egy 2-es szinkron-csere
(csak szét kellett szedni rendesen)
Gyári motor nagy tehetlenséggel, sokszor túl lassan pörgött fel, de már dobtam rá a kuplungot, viszont akkor még nem volt azonos fordulaton a váltóval, aztán azt nem nagyon szerette (reccsent). Persze utcán bőven használható lett volna még, csak magasabb fordulatra (5-6 ezer) leváltva szinkronizált lassan.iR-ben túlzottan megengedő a váltó, ilyen szempontból az AC mindenképp jobb, ha be van kapcsolva a sérülés, a nem elegendő gázfröccsnél, vagy a túl durva váltásnál egyből kezd besárgulni a váltó (Ruf-fal szoktam menni, igaz Riften nincs ilyen HUD, ami mutatja, de emlékszem, amikor próbáltam monitoron).
Monza nagyon kellemes meglepetés az ovállal, alapból nem vettem volna meg, nekem nem különösebben kedvencem egyik olasz pálya sem (igazából csak AC-ból ismerem őket), de ez a régi oval rész elég izgalmasnak tűnik. Azt nem tudom hogy oldják meg ami a videóban elhangzik, hogy kombinált konfig is lesz, ott át lehet menni az oválra rendesen? Majd meglátjuk, de így már várom.
-
JoinR
őstag
Nevetségesnek találom ezt az összehasonlítást, nyilván ha általában nem heel'n'toe-zik valaki, akkor lassabb lesz, most Shaun is azt hiszi, hogy az ő tempójával biztos mérvadó lesz egy olyan teszt, ahol a határon kell menni (amikor egy top szimulátorozó az első mért körében adna neki 1 mp-et).
Természetesen a h'n't semmivel sem lassabb (jó pár WR-t futottam már úgy, ez volt az első :') ). Ha olyan autóról van szó, ami alapból H-váltós lenne, ott még gyorsabb is az auto-blip-nél.
Heti 12h nem olyan kevés, szerintem érdemes megtanulni, bár amit iR-ben lehet h'n't néven csinálni, az a valóságban elég sok javítási költségbe kerül (tapasztalat).
-
JoinR
őstag
Ha érzékeny vagy a grafikára, meg szereted a csili-vilit, akkor nem neked való. De akkor a végleges verzió se lesz az, hiszen a 2k felbontás se jelent majd megváltást, egy monitor élességével nem lehet majd összehasonlítani.
Nem tudom mitől ne lenne alkalmas "komolyabb" rajongóknak (mondja ezt a whiner Darin a kb. 2500-as iR-jével?- no offense a lassabbaknak, de ezek a tesztelők, mint Darin szeretik magukat annyira mindenttudónak beállítani, és azt mondja hogy nem indulna vele egy hardcore versenyen...hát 3 monitorral se indulhatna egy hardcore versenyen, mert nincs meg a tempója hozzá...ez kb. olyan mint az 1500-as iR-gel készült, top split-nél sok mp-cel lassabb mesteremberek által megosztott setup-ok..le se szabad tölteni), nálam hibátlanul működik...nem hallottam még olyanról, aki visszaváltott volna 3 monitorra, én gyakorlatilag az 1. kipróbálás után szereltem le a monitorokat, és sose fogom őket visszarakni. Ha új monitorokról van szó, árban se versenyképesek, nem beszélve a helyigényről vagy fogyasztásról (ha optimálják majd még jobban, a hardverigény se lesz annyival durvább idővel). És akkor a monitorok még mindig csak 60Hz-en mennek, ami egy "komoly" rajongónak tényleg a komolytalan kategória.
-
JoinR
őstag
Ha már megvan a Ruf, inkább pályára költenék.
A Radical se lényegesen lassabb a GT3-nál, ráadásul az egyik legnehezebb autó; Mazda után semmiképp nem ajánlanám. A mezőny kb. 2 részre van szakadva, az alienek és lassúak..a kitörési lehetőség nagyon nehéz, érteni kell egyrészt a setuphoz, másrészt ebben kell a legjobban érezni a fizikát, hogy mi történik alattad, elég alattamos..és akkor a progresszív fékezésről még nem beszéltünk. Meg persze az egyik legélvezetesebb is, de csak egy szint után, addig inkább csak küzdelem és kudarc
A Ruf Cup jó a Mazda után tempóban, ráadásul könnyebben tanulható, az elemi dolgokat jobban el lehet sajátítani, mint a sok aeróval rendelkező GT3-mal vagy SR8-cal. Amíg az alapokat nem ismeri valaki, addig csak langyos lábvíz lesz a mezőnyben, még ha tempóban nagyjából fel is ér a nagyokhoz. Nemcsak a crash-partyk miatt, hanem ezért sem szoktam ajánlani senkinek a GT3-at az elején, azon teljesen félresiklik egy versenyző fejlődése (persze ez csak az én véleményem, 1 a sok közül)..Ruf Cup-ról is persze idő kell átállni egy aerós témára, de ha az elektronikázott, butított GT3-at nyomatja valaki 24/7, nagyon-nagyon nehezen fog tudni később mással menni.Pályákról annyit, hogy szerintem is várd meg az új naptárt, de ezekkel nem nagyon lehet melléfogni:
Montreal
Road America
Road Atlanta
Sebring
Silverstone
Suzuka
Továbbá Bathurst, Zandvoort, VIR, Watkins Glen ill. az összes angol pálya. -
ozoli78
tag
Szerintem azt döntsd el milyen irany kasztnis vagy open wheel
Radical nagyon jo termeszetesen teljesen mas mint a ruf merevebb nehezebb is vezetni
Viszont a ruf nal kapsz 4 autot amivel 3 sorozatban is indulhatsz
gt3 at leszoljak pedig jo kis sorozat es ha mar van egy baleset fuu ez a gt3 stb stb
Pedig ott is lehet nagyon jo versenyeket menni
A nagy bevasarlassal varj 2 het mulva mar latod a köv szezont es akkor nem tevedhetsz palya vasarlas téren
Auto kiprobalasban tudunk segiteni , nekem szinte minden road auto es palya meg van,ha gondolod este gyere fel Ts re es megbeszeljuk,
iracers.hu n megtalalod a ts adatokat -
BreeZeRr
tag
-
JoinR
őstag
Köszi!
Wc-re nyilván nem tudtam menni közben (direkt nem is ittam előtte), boxkiálláskor felálltam kicsit mozogni amíg teletankoltam a gépet, boxutca kijáratkor meg ittam teát vagy vizet. A végén ettem is a hosszú egyenesekben egy kis péksütit, ennyi.
Összeszedtem egy diagramba a köridőket, figyelembe véve, hogy multiclass azaz volt forgalom, szerintem is elég konzisztens, jól vizsgázott az új fék
Átlag köridő a boxkiállásokat levéve 2:07.6, legjobb kör 2:06.116. A WR 14S1-ben 2:07.3xx(persze a hivatalos szervereken jóval melegebb volt, így nem igazán mérvadó
)
-
fLeSs
nagyúr
Ismerem a LS-t, a sebességgel nincs baj, csak annyira kötélideg kell hozzá a Cadillac-kel, hogy inkább hanyagolom. Ráadásul utálom ezt az érzést a kormányon, amikor nem érezni semmit, csak olyan mintha az autó lebegne a pálya felett.
Lassú autókkal (Solstice, Jetta, SRF) egész poén gondolom mert mindenre több időm van + érezni a pályát. -
JoinR
őstag
Autónként más, hogy mi az ideális hőmérséklet, ki kell tapasztalni. Blokkolni, túl nagy kormányszöggel fordulni, kigyorsításkor elforgatni és csúszással lendületet veszíteni persze soha nem jó. Ha kilépés után 110-120 °C-os gumit látsz (úgy, hogy kilépés előtt mondjuk nem csúsztál 200 métert keresztbe
- tehát értelmesen lefékezel és megnézed), akkor érdemes átgondolni a vezetési stílusod.
Amúgy meg lehet nézni a fórumokról a többiek beállításait, hogy ki mivel megy. Persze mindenki csak találgat, jól kidolgozott setupokkal ritkán találkozok. A jó set minden gumit az optimális nyomáson tart, és mivel a pályák a legritkábban terhelik egyenlően a gumikat, általában a kerekenként eltérő a hideg nyomás. Persze ezek olyan apróságok, hogyha valaki nem tud mondjuk 10 kört 1 mp-en belüli szórással megtenni, akkor ezeket észre sem veszi, és nem is ezzel kell foglalkozni, ennek szerintem már inkább csak lélektani hatása van.
Pályaelhagyás jelenleg nem okoz problémát, ha visszatértél az útra, de csúszkálni semmiképp nem érdemes már felvező körön se. Viszont ha ez a kép valódi utalás, a következő update-ekben talán már lesz jelentősége.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 10***(X) "Zen 6" (AM5)
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Motoros topic
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple MacBook
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A17 FA707NV - 17.3"FHD 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 16GB - 1,5TB - RTX 4060 - Garancia
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítás
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- ZBook Firefly 14 G11 14" FHD+ IPS Ultra 7 155H 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Már csak 12 db 5G ROUTER! - Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest