Hirdetés
Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG ZS EV menetpróba
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Őrült pletyka: Bárhova elhelyezhető ikonok az iOS 18-ban
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Itthon is lesz Pixel telefon!
PROHARDVER! témák
IT café témák
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Van egy tablet, még garanciás és beadtam javításra. 3 hétig szervizben volt, értesítettek, hogy kész van. Amikor bementem érte, láttam, hogy nem lett megcsinálva (kijelző hibás volt és úgy is maradt), úgyhogy át sem vettem, visszaküldtem javításra. Most már 2 hete bent van, azaz összesen 5 hete van szervizben. Kérhetem a cserét "kényelmetlenségre" hivatkozva (vagy hogy van megfogalmazva a jogszabályban). Mivel 3 hét után hibásan adták vissza, joggal mondhatom azt, hogy nem törekedtek a 15 napos javításra?
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
- A CUDA ellen szövetkeznek a legnagyobbak
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG ZS EV menetpróba
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- PlayStation 4
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések