- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Van egy tabletem, amit leadtam javításra, még garanciás. A leadáskor 3 hetet írtak rá, mint várható javítási idő. Két hét után felhívtam őket és kiderült, hogy a jótállási jegyen feltüntetett cím egy átvevő hely, onnan küldik ki a szervizbe és két hét alatt még csak el sem küldték, ott figyel az átvevő helyen! A napokban fog lejárni a 3 hét, szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mit csináljak, ha nem készülnek el?
Olvastam itt, hogy „törekedni” kell a 15 napon belüli javításra. Ha a 15 nap alatt el sem küldik a szerviznek, akkor lehet arra hivatkozva azonnali cserét kérni, hogy nem törekedtek rá?
Van esetleg olyan határidő, ami után kötelező cserélniük?
Ha lejár a határidő és nincs kész, akkor mit tegyek? Egy ilyen átvevőponton kell lennie panaszkönyvnek, vagy kérjek jegyzőkönyvet, amibe leíratom, hogy mi történt eddig? Fogyasztóvédelemhez forduljak? Mennyi idő után?
Amiatt kérdezek előre, hogy tudjam mire számítsak, ha bemegyek hozzájuk, még nem biztos, hogy nem készülnek el vele, de a tablet fórumában többen írták, hogy jelentősen elhúzódott a javítás, 4 hét után sem volt semmi hír a tabról. Remélem, hogy mégsem kell semmi ilyesmihez folyamodni és rendeződik a helyzet, emiatt is nem írom le egyelőre, hogy melyik gyártóról van szó Köszönöm előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest