- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz A Dévlá #12896 üzenetére
Nincs jogszabály a javítások maximális számára vonatkozóan. A bevett gyakorlatokról nem tudok nyilatkozni, mert nem vagyok jártas a szervizelésben. Fogyasztói panasz esetén bírósági hatókör eldönteni, hogy hányadik javítás esetén kérhet a fogyasztó cserét/pénzvisszafizetést. Jah, és ezt csak az első évben, utána besz*ptad a cumit, mert a kötelező 1 év jótálláson túl (ami meghosszabbodott a javítások idejével) a gyártó garanciaszabályzata az irányadó. Ha ott le van írva, hogy márpedig csere nincs, akkor csere nincs.
A másik kérdésedre a válasz pedig egyértelmű... persze, hogy megéri a gyártónak javíttatni. Az alkatrészeket potom pénzért gyártja le. Ne az alkatrészek végfelhasználói árait nézd, mert azokon nem 1 számjegyes haszon van... A szervizesek munkabérét meg ígyis-úgyis ki kell fizetni.