- Magisk
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
MPowerPH #10923 üzenetére
Én nem. Nem volt miért. Azt, hogy bajnokok lettek, főleg annak köszönhették, hogy a Honda nyerő autót hagyott itt. (Ugye ők beáldozták a 2008-as idényt és már akkor végig a 2009-es autót tervezték.) Ehhez jött, hogy alig volt nekik év közben szponzor, amiből a jövőévi (idei) autót lehetett volna fejleszteni. Ha nem jön a merci, kíváncsi lettem volta mit kezdenek. Persze Brawn nagy koponya, valamit biztos előhúz a kalapból, ha tud, de ő sem mindenható. Csodákat nem kell várni. És Schumitól sem.
Hiába írják, hogy a MercedesGP befürdött Schumival, mert nem. Ott van nekik Rosberg, aki príma pilóta, és az öreg szárnyai alatt mégjobbl ehet. Azt se feledjük, hogy a mesternek marketing-ereje is van, ami szintén jól jön a csapatnak.
Gyak 30 milláért a csapat megvette magának a média figyelmét egész évre, valamint 15 évnyi versenyzői tapasztalatot. Megérte? -
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #10911 üzenetére
Nem kell feltétlen eső. Csak hőség ne legyen. A szezonnyitón is az volt a fő baj, hogy a gumik már a natúr körözgetéstől túlmelegedtek. Az idei gumil tartósak, és alacsonyabb hőfokon müxenek. Idén a nem melgedtek be helyett a túlmelegedés lesz a mumus. Szóval szárazon is lehet jó verseny, csak hideg legyen, Kobayashi ne essen ki az elején, és ne csak Lajoska és Webbo gyógyszere guruljon el...
-
válasz
MPowerPH #10887 üzenetére
"I felt that something was wrong one lap earlier than I went off, I had some sparks coming up from the front left wheel; we didn’t know what it was and so wanted to pit. Then, a couple of corners before, I had huge vibrations building up and as soon as I touched the brakes, I had some sort of failure going in to Turn 13 and ended up in the gravel."
-
proof88
addikt
válasz
MPowerPH #10864 üzenetére
Nekem is új, hogy Ausztráliában ez a helyzet, de úgy látszik ott tényleg ennyire komolyan veszik ezt mindenkivel szemben, hétvégén azt mondták a műsorban, vagy valahol olvastam, hogy ott már a hangosabb vezetés is ezt eredményezni. Mondjuk én azon csodálkozom, hogy nem valami Abu Dhabi vagy Bahrain környékén volt probléma, mert ott jó néhány dolog tiltva van nyilvánosság előtt (most nem a kipörgő kerekekre gondolok).
-
kisza25
félisten
válasz
MPowerPH #10801 üzenetére
Massa soha sem tudott esőben menni ,
viszont Alonso, Sumi, Hamilton mind-mind nagy esőmenők, Webber is szokott villantani esőben,
a beleset meg sima, verseny baleset volt, mit kellett volna tennie Buttonnak kimenni a pályáról csak, hogy Alonsonak jó legyen?képkockánként visszanéztem és Alonso vette nagyon szűkre a kanyart ezzel bevágott Button elé, Suminak meg már Alonso pördült neki, tehát szó-szó -
proof88
addikt
válasz
MPowerPH #10213 üzenetére
A képen lévő RPM kapcsoló elvileg az rFactorban is állítható motor teljesítmény, ott is 12-ig állítható FSone-ban, fokozatonként 1%-kal többet fogyaszt az autó és 90-nel lesz több a max fordulatszám. Tehát ha 18000 a limit akkor kb 17 ezertől 18 ezerig szabályozhatod a max fordulatszámot vele. Gondolom a valóságban is valahogy így van.
12-esben éred el a maxot, 1-esben meg kíméled, és ilyenkor szektoronként tizedek maradnak a köridőben. És ha minimumon használod a maxhoz képest, akkor pl 50 literre tankolva, ha 5 litert fogyaszt a kocsi 1 kör alatt, akkor 1 körrel tovább tudsz kint maradni.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #10213 üzenetére
Szerintem te az üzemanyag-levegő keverékének arányára gondolsz.
Mallya: Esélyt kell adnunk az új szabályoknak
VM: Egy versenyből nehéz megítélni, mindenki találós kérdéssel nézett szembe. Nem tudtuk, hogy a gumik meddig tartanak ki a futamon, és nem volt arra vonatkozó adatunk, hogy megfelelő véleményre alapozhassunk. Adnunk kell a szabályoknak egy esélyt, és az embereknek is, hogy hogyan használják őket.
Egy verseny után mindent megváltoztatni zsigeri reakció lenne. Nézzük meg inkább, hogyan működik Ausztráliában és Malajziában, és jól tájokozott döntést hozzunk arról, hogy reagálnunk kell-e a Formula-1-es show javítása érdekében. Ha ez után megtesszük, akkor legalább több információnk lesz a megfelelő követelés meghozatalára.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #10207 üzenetére
A tekerőgombocskát autótól független. Amúgy sem mehetnek már 18K RPM fölé.
Hűtés esetleg rezonanciák. Valszeg nem ugyanúgy van elhelyezve a motor mint a "gyári" Renault autókban.
Nowhereman: Képzeld nem.
Nézd meg a legutóbbi quali eredményét. Bő 1.1 másodpercet kapott ugyanazzal az autóval és üzemanyagszinttel. Mi ez ha nem agyba-főbe verés? Tavaly pedig 14.5 ponttal többet szerzett az összesítésben.
"A mellesleg mellé meg tedd az 5. versenyen kívűl azt is hozzá, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor azt valami extrém módon hozta össze."
Melyik volt?
Az összeesküvés elmélet alatt pedig nem tudom hogy mire gondolsz. A gyertyás hírt pedig már olvastam, sőt linkeltem is már napokkal ezelőtt.[link]
-
proof88
addikt
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #10114 üzenetére
Stefano Domenicali (a Ferrari csapatfőnöke):
"Szerintem várjunk még egy kicsit, mielőtt elhamarkodottan véleményt alkotnánk. Csak várjuk meg, hogyan alakulnak a dolgok a többi versenyen. Talán más pályákon, más körülmények között, teljesen másképpen alakulnak majd a dolgok, ezért én csak néhány verseny múlva szeretnék állást foglalni a kérdésben. Akkor már látni fogjuk, hogy vajon tényleg ez a valós helyzet vagy sem." (Autosport)Bernie Ecclestone (az F1 kereskedelmi jogtulajdonosa):
"Csak semmi pánik, nincs válságban az F1. Úgy vélem, semmit sem tudunk tenni rögtön ebben a pillanatban, úgyhogy nem szabad kapkodva változtatásokat eszközölnünk. Majd a négy Európán kívüli verseny, azaz a Kínai Nagydíj után visszatérünk erre a problémára, ha egyáltalán még akkor is lesz ilyen probléma.""Az első verseny az új szabályok bevezetése után mindig is egy tanulókör volt az összes csapat számára. Most, az első verseny után viszont már tudják, hogy még fejlődhetnek, és mostantól kicsit elvakultabban, több akciót vállalva nyomhatják."
Ezekre gondolsz?
-
Integra
titán
válasz
MPowerPH #9975 üzenetére
nem értem hogy ezt miért csak most mondják, már tavaly is mondtuk hogy ez lesz, ez is lett. szerencsére most már sumi is rajta van a témán, és az ő szavára legalább ez a gnóm törpe figyel, úgyhogy akár még hamarosan kihajítják ezt a sok hülye újítást...
mindegy, ez a futam már csak egy újabb blamázs volt a végeláthatatlan listában... -
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #9973 üzenetére
Szerintem nem érdeke, hogy Alonso jó helyen végezzen, és ez fordítva is igaz. Ezért nem fogják egymást segíteni. Az autó miatt hiba nélkül mindig az első 4-ben lehetnek, így gyakran összekerülhetnek két egymást követő pozícióba. És ebből még nagyobb feszültség lesz. A csapat nem fogja hagyni, hogy a pályán intézzék el. Még 2-3x Alonso végez előrébb, és Massának elgurul a gyógyszere. Vagy akár fordítva.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #9975 üzenetére
Rajtad kívül pedig talán majdnem mindenki megértette hogy miről beszéltem eddig.
Leírtam nem egyszer és először nem most hanem 3 hónapja, hogy nem lesz jó a (csak) egy kötelező kiállás ilyen tartós keverékekkel. Domenicali is említette már hónapokkal ezelőtt.
"A pontozást is felülvizsgálják: van egy olyan javaslat, hogy a pole pozícióért és a versenyben futott leggyorsabb körért is jutalom jár majd. Szeretnénk azt is, ha kétszer lehetne kereket cserélni egy helyett"
Lágyabb keverékek kellene vagy két kötelező kiállás, de az előbbi lenne a jobb szvsz mert több taktikai- és ezzel együtt hibalehetőség is van benne.
Páran pedig azonnal tényszerűen kijelentették, hogy a tankolás betiltása sz@r, jobb volt addig ameddig lehetett tankolni. Na én erre mondta hogy ez baromság és aki ezt így egy verseny után kijelenti az finoman szólva sincs igazán képben.
Ez volt az első verseny. A csapatok eddig jóformán sötétben tapogatóztak. Nem teszteltek 35 fokban egy métert sem péntekig, nem tudták hogy melyik lehet a legjobb taktika, hogy a 40 fokos aszfalton milyen tempónál meddig fogja majd bírni a gumi. Ezt nem vették figyelembe itt nagyon sokan csak jöttek azonnal megmondani a tutit.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #9966 üzenetére
Kiváncsi leszek mi lesz a Ferrari-n belül
Nekem két dolog tünt fel...aztán lehet hogy rosszul olvastam.
Az egyik amit ha jól emlékszem Aesir írt, hogy Massa összedolgozott a rajtnál Alonso-val,..igazából Alonso sem hibáztatható, mert ő meg kihasználta ezt a saját hasznára.
Massa megfogta a támadóívet Hamilton előtt, és ezért tudta Alonso mélyre beengedni az autóját és kedvező helyzetbe kerülni a következő balosra.
Amennyiben nem ezt teszi Massa, akkor valószínüleg védi Alonso-tól a pozícióját, és ő is mélyre fékez-öblösebben fordul, Hamilton megtámadja őket->itt vagy összeérnek, vagy Massa a balosra megvédi a pozícióját Hamilton-tól, viszont ALonso ebből semmiképpen sem jött volna ki jól, sztem akár több pozíciót is bukhatott volna, mivel öblösen fordul és Massa útban lett volna neki, így a balos utáni egyenesen többen is megtámadhatták volna.
Így most az történt, hogy Massa védte a támadóívet, figyelte Hamilton-t, Alonso elment a mélyebb fékjének köszönhetően, és Massa mögé került ráadásul Hamilton még a balos utáni egyenesben megtámadta Massa-t így Massa bukott még pár tizedet, Hamilton elcseszte és Rosberg meg lecsapott az ideálisabb kigyorsával Hamilton-ra.
Na ez sztem legközelebb nem lesz így...azt kell mondjam hogy Alonso nagyon összeszedettnek tünik, és bár Kimi is megnyerte az első Ferrari-s versenyét, ez nekem most sokkal veszélyesebb párosítás.
Ezt látnia kell Massa-nak is, túl sok a pontkülönbség az első két hely között, nem hiszem hogy mégegyszer feláldozza a jobb qual-ját.Valamint a pódiumon volt egy olyan halvány érzésem hogy Alonso az autóval nagyon egyben van, de pl. Domenicali-val nem....volt hátpaskolás, de valahogy zavart éreztem az erőben amikor Alonso megakarta locsolni Stefano-t.
Szvsz lesz itt perpatvar,...érdekes lesz, nem mintha vágynék a cirkuszra de most úgy gondolom hogy szinte elkerülhetetlen.
Button részéről egyenlőre ilyen veszély nem fenyegeti a McLaren-t. Egy kicsit csalódás volt...de inkább ALonso teljesítménye mellett, hisz mindketten új autóba ültek be, és Button sokkal kevésbé, látványosan kevésbé volt eredményes...egyenlőre.
-
PazsitZ
addikt
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #9941 üzenetére
Lement egy verseny ami lehet hogy a tavalyi szabályokkal még unalmasabb lett volna bár ezt természetesen már sosem tudjuk meg. Én a saját állásfoglalásommal inkább megvárom a Spanyol nagydíjat.
Amúgy nem ugyanabban a sorrendben értek be mert VET-MAS-ALO-HAM-ROS-WEB-SCH-BUT sorrenben indultak és ALO-MAS-HAM-VET-ROS-SCH-BUT-WEB sorrendben intették le őket.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #9938 üzenetére
Én meg a kutyámat Bodrinak hívom de nem várom el senkitől hogy tudja hogy kire vagy mire gondolok akkor ha itt emlegetem a nevét.
"Ha Michelin ha nem az, akkor is megbukott."
Tudom, tudom... ha a Michelin hibája volt ha nem akkor is megbukott, ha unalmas lesz a verseny ha nem akkor is sz@r az új szabály, ha betiltják a dupla/tripla/quad diffúzort ha nem pocsék lesz a tapadás. Ennyi. Ezen nincs mit vitázni.
Amúgy a Ralf Schumacher féle sérüléses baleset egy évvel korábban volt.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #9888 üzenetére
Nem tereljönk.... onnan indult ki az egész hogy te kerek-perec kijelentetted (egy verseny után) hogy a tankolás betiltása miatt unalmasabbak lettek a versenyek.
"Amit Te mondasz, hogy nem lehetett gumit cserélni, javíts ki ha tévedek, de meg is bukott. Méghozzá már év közben. "
Rendben, kijavítlak.
Nem bukott meg és főleg nem év közben.
" Az Autosport magazin értesülései szerint a Red Bull Racing volt az egyedüli Michelin gumikat használó csapat, mely a kerékcserék újbóli bevezetése mellett szavazott a Ferrari, a Toyota, a Williams, a Midland, és a Toro Rosso mellett - mely istállót szintén ők birtokolják.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Red Bull szavazatai miatt valósulhatott meg a kerékcserék újbóli bevezetése, miután azt a 2005-ös idényben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tiltólistára helyezte.
A tavalyi esztendőben a Michelin hosszú élettartamú abroncsaival egyszerűen nem tudták felvenni a lépést a Bridgestone termékei, ám a kerékcserével fordulhat a kocka, és akár a 2004-es állapot is visszatérhet.
Egyes források szerint a Red Bull döntése hatalmas meglepetést okozott a riválisok körében, míg a francia gumiszállító azt sem zárta ki, hogy eljárást indít az ügyben, és akár meg is tagadhatja a Dietrich Mateschitz által birtokolt cég tulajdonában lévő istálló támogatását.
Különböző források már a Ferrarival is összehozták az ügyet, hiszen az olaszok szállítják a motorokat az idei évben a Red Bullnak, így az sem kizárt, hogy a Ferrari buzdítására hajlott a csapat a kerékcserék újbóli bevezetésére."
Semmivel sem voltak unalmasabbak 2005-ben a futamok az előző évekhez képest, sőt...
"Most nem értem mit vársz..."
Azt hogy ne írj hülyeségeket.
"Nem történt semmi, és még csak nem is látszódott, hogy történt volna. Rozsi nem tudta megelőzni a haldokló motorral versenyző Vettel -t. Akkor ez mi?"
Rozsi kiállt műszaki hiba miatt. Egy versenyt néztünk?
Nem mellesleg Rozsi a mezőny középső és hátsó traktusában autózott ameddig ki nem esett, Vettel meg a legelején.
"És újra lettek tervezve az autók a tavalyi évre. Szerinted mennyibe került ez a ceremónia? Természetesen a semmiért..."
Figyelj, térjünk vissza erre a témára mondjuk Silverstone környékén mert egy futamból semmit nem tudsz leszűrni a jós képességeidben pedig nem bízok túlzottan.
Amúgy ez most konkrétan ebben a formában szerintem sem jó, de nem unalmasabb mint egy évvel korábban. Nézd meg a tavalyi Török vagy Spanyol versenyt példának okáért. Amúgy még tavaly leírtam itt, hogy szerintem hogy lenne jobb az egész. Szerencsére nagyon úgy fest hogy el fog menni erre a dolog:[link]
bambano:
"de most egy bmw-t vagy ferrarit mi motivál abban, hogy jelen legyen?"
Pénz, reklám (=pénz)
Az egyenmotorvezérlőnek megvannak a jó okai. Szerintem sokkal inkább előnyös mint nem az. Érdekes módon 97 előtt sok évig egyengumi volt (Good Year) akárcsak most és mégsem hőbörögtek miatta. Egyenkasztni nem lesz és remélhetőleg egyenmotor sem.
dangerzone:
Koptak eddig is csak eddig nem lehetett végigmenni egy tankkal hanem mindenképpen be kellett jönni után tölteni legalább egyszer.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #9846 üzenetére
Liuzzi-Buemi és Barrichello-Buemi.
Mondjuk ha csak félszemmel nézed a futamokat, meg ami nem tetszik azt nem nézed végig vagy bealszol, akkor nem sok értelme van most ezen vitatkozni.
dangerzone:
"Előzni meg elég nehéz tele kocsival."
Nehezebb de nem feltétlenül nehéz vagy lehetetlen.
Az lesz az izgalom amikor az első helyen haladó 10-15 másodperccel vezető pilótának szépen elkezd megdögleni a gumija 10 körrel a vége előtt és így feljön rá az aktuális 2. és esetleg 3. helyen haladó pilóta.
Pont az volt a cél hogy a dögunalmas box taktikákat redukálják és ez így szerintem rendben is van.
"Mindenki még csak tanulja, hogyan használjuk jobban a gumikat. Igyekszünk megérteni a gumikat, az üzemanyaggal való takarékoskodást, illetve hogy mikor kell és mikor nem szabad támadni. Remélem, hogy jó munkát tudunk majd végezni, és a rajongóknak is meg tudjuk mutatni, mit is csinálunk."
Még mindig csak egy versenyen vagyunk túl ami ráadásul egy vonalvezetéséből adódóan unalmas pályán volt. Kíváncsi lennék hogy mégis mi alapján ilyen okosak itt páran egy lefutott verseny után....
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #9761 üzenetére
3-4 kötelező kiállásnak semmi értelme nem lenne. 1 kötelező kell és olyan keverékeket kell vinni a versenyekre amivel nagyon necces lenne az egy kiállás.
Vagy az egy kötelező kiállásnál csak a lágyabb keveréket lehessen felrakni.
"Ennél unalmasabb futam még nem volt, csak volt pár hasonlóan unalmas az elmúlt években."
Jó vicc. Akkor te lehet hogy elaludtál rajtuk és azért nem emlékszel.
"Én 1db akciót nem láttam, kivétel az ahogy a hátsó régiókban bohóckodtak."
Akkor lehet hogy most is elaludtál.
-
válasz
MPowerPH #9750 üzenetére
A kötelező két - három kiállás még megoldható, ha szólnak a Bridgestone-nak, hogy lágyabb keveréket készítsenek, ami kikényszeríti a minimum két kiállást.
###
Még érdekes volt Vettel futam eleji teljesítménye, olyan mintha a Renault motor takarékosabb lenne, és így ők könnyebb autóval tudnak indulni a futam elején. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
MPowerPH #9433 üzenetére
Massa a körülmények embere. A napi teljesítménye erősen függ kb mindentől. Azt se felejtsük, hogy Ő is és Schumi is kihagytak az utóbbi időben. Főleg a Mesternek kell visszaszoknia, de ahhoz képest, hogy 3 éve nem versenyzett, elég jól tartja magát az eddigi eredményeket tekintve (+1s nem sok, ha azt nézzük, h. ugyanannyit ült az idei autóban, mint bármely más újonc, aki régi csapathoz igazolt -időben-, és azért ők zömmel rosszabbul végeznek nála). Másrézst neki nincs mit bizonyítani, tőle nincs mit elvárni. Már akkor is jót tesz a F1-nek (nézettség), ha csak buliból (just4fun) ült a volán mögé. Mindíg is, most is az volt a legsikeresebb felállás egy csapat számára, ha van egy él- és egy másodpilóta. Nem eszik el egymás elől a pontokat. (Lásd McLaren<->Ferrari 2007-2008). És ahogy a F1-nek, úgy Brawn csapatának is jól jön az extra nézettség. Ő is tudta, hogy Schumival akkor is nyer, ha nem szerepel jól. Csak ismételni tudom magam: Rosberg megcsinálta a szerencséjét. És persze a Ferrari is nagyon jól járt Alonso-val. Majd meglátjuk, hogy a McLaren másodjára hogy boldogul a kétbajnokos felállással... 2007-ben az egyik nagyon megszívta...
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #8608 üzenetére
Nem hiszem hogy akárki kaphat abból a Firestone-ból. Könnyen lehet hogy az Indy-ben is van egy hasonló szerződés mint az F1-ben. Attól hogy ott nincs FIA még ott is vannak szabályok és szerződések. Amúgy meg Firestone = Bridgestone.
Az is érdekes, hogy az USF1 -nek ilyen problémái adódtak, mivel ők már elég régóta az F1 -be készülnek, és az autó tervezését is már korán elkezdték.
Pont erről van szó. Eltöketlenkedték. A Lotus pl. fele annyi idő alatt rakta össze az autóját mint amennyi idő alatt a USF1 nem rakta össze.
b-type:
Ott voltál a telefon beszélgetésnél valamelyik oldalon? Vagy honnan vannak ilyen tutibiztos infóid? Mert ezek számomra csak ugyanolyan alaptalan találgatások mint a feljebb lévők.
Sztem valójában az égvilágon nincsen semmi infód. Csak győzködsz.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #8597 üzenetére
pocsék mind a kettő,..A Stefan-nak sem lehet túl sok mindene, hisz nincs indulási joguk...egy versenyző sem hiszem hogy elkötelezé magát egy csapathoz akinek 2 héttel a szezonkezdés előtt még nincs indulási joga, a Toyota cuccokat sem hiszem hogy megszerezték..egy egyezséget tudok elképzelni.
Nekik most az a dolguk hogy mindenkit meggyőzzenek hogy az USF1 az komolytalan, míg ők viszont mindennel rendelkeznek, így esetleg megszerezhetik az indulási jogot, aztán mehet a siránkozás hogy teszt kellene, meg pénz kellene, mert az FIA későn döntött stb...Én még mindig az USF1-ben látok több rációt, még annak ellenére is hogy lehet nincs semmilyük, velük volt tárgyalva, őket kell segíteni hogy el tudjanak indulni....nincs 2 héttel a szezon előtt piacra dobott indulási engedély.
Mert aztán most odaadnák a Stefan-nak, csak azért mert az USF1 pocsékkabbul áll, aztán gyors megeggyeznek a Cosworth-l és valahogy belepattintják a Toyota kasztniba hogy rajthoz állítanak egy autót.....
..ez számomra szörnyen hangzik, én két héttel a szeznkezdés előtt nem lépném meg, oké hogy cirkusz kell a népnek, de majd ha egy leszakadó alkatrész Alonso fejébe áll bele (isten ments!), akkor lehet nézni....vagy mittomén, ez az autó nagy valószínűséggel egy röhej lesz, 10 körönként kört fog kapni, biztos hogy ennyire kell ez ide?Tudod mivel lehetett volna meggyőzni mindenkit? Elmennek egy pályára és tesztelnek, Toyota kasztniban Cosworth-l, Firestone papucsokkal az INDY-ből, vagy GP2-s gumival csak futásteszt.
Kerékcserék frankón végrehajtva, két versenyző tesztel, és lefutnak párszáz kört.
De ez nincs, csak a nagy duma.... -
Ipse89
tag
válasz
MPowerPH #4523 üzenetére
Schumacher név csodákra képes...én meg ha meghallom mindig elkezdek reménykedni.
Ezzel én is így vagyok
Mikor szóba került, hogy schumi jön a lesérült Massa helyére, nagyon megörültem, de örömöm nem tarott sokáig, mert ugye a nyaka miatt égsem ülhetett be a Ferrariba
.
Kiváncsi leszek, hogy majd Alonso és Massa mit fognak alkotni... Remélem elkenik az emberek szája szélét
Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Commander G41 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest