- iPhone topik
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Mobil flották
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Aktív témák
-
D@ni88
addikt
válasz
#27441408 #10442 üzenetére
meg az inkább az akart lenni hogy a ráható g hatásokat szimulálja. mert ha megemelkedik az eleje, akkor ugye a háta jobban belepréselődik a székben, míg ha fékez előreborul, és vele a csávó is.
kipróbálnám, de ez sem az igazi élményt adja vissza, mert azt csak ott lehet visszakapni 100%ig. de nem rossz attól, mondjuk fél óra játék után megnézném hogy áll a földön 2lábon -
proof88
addikt
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#27441408 #10095 üzenetére
A Scuderia Toro Rosso a Red Bull Istálló olasz átirata. A csapat olasznak van bejegyezve, így az olasz himnusz zeng, ha nyernek. Tudtommal a csapat megalapítása óta Ferrari motorokat használ.
(#10101) Male: De ha belegondolsz, hány málészájú b*ssza a rezet a pályán v. a környékén, nem hiszem, hogy pont az a pilótánként 1 ember lenne ott útban...
-
Male
nagyúr
válasz
#27441408 #10086 üzenetére
Külön kellett autót tervezniük... ennyi. (mondjuk "véletlenül" eléggé hasonlítanak most is, bár nem egy az egyben az)
A szponzor lehet ugyan az... ahogy a Santander is támogatja a Ferrarit és a McLarent.Jah, scuderia... sok csapat meg team
Nowhereman: Ezt azért nem állítanám általánosságban a sivatagi homokról... biztos van ahol finomszemcsés, de nem mindenhol (Riyadh mellett pl kifejezetten durva szemcséjű homok van)
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
#27441408 #10052 üzenetére
Egyre jobb lesz ez az F1
Miért nem engedélyezik inkább a vadrácsot, de csak pár másodpercre amíg az előzni kívánó pilóta kilöki az előtte lévőt?
Inkább engedlyék meg 5x, hogy 18k helyett 19,5k legyen a rev limit vagy valamit .... agyatlanság van ezerrel.
Bár most legalább pörög minden F1 blog, portál, fórum, hogy-hogy lehet ilyen fasságot kimondani.mod.:
A KERS-et kellett volna kicsit támogatni talán... -
7Heads Drago
veterán
válasz
#27441408 #10035 üzenetére
A nagy és gazdag városokban nem hiszem hogy gond lesz. (pl Monaco)
De mint Magyarország is, ahol elégé belenyomott minket a földbe a gazdasági válság. Nem biztos hogy mind elkel.
Igaz hogy egyesek szerint már az összes jegy elkelt. ehhez képest akár még a Kínai nagydíjra is vehetnék jegyet. Nem is beszélve a magyar nagydíjról. A hivatalos honlapon még 9600 eladatlan jegy van. És nem az egyetlen oldal ahol lehet jegyet venni rá.
Tavaly is már 50.000 voltak kevesebben 3 nap alatt, mint előző évben. (tavaly kb 200.000 látogató volt 3 nap alatt) Ez durván 70.000 jegyet takar és ehhez képest a 9600 elég sok.
Persze az is igaz hogy ez a verseny még messze van. Addig még sok minden változhat. És remélem is hogy változik. Nincs kedvem csatornát/kategóriát váltani. -
MPowerPH
félisten
válasz
#27441408 #9971 üzenetére
Jujj, most nézem mire írtad.
Jah, így már világos.
Bocs, akkor nem szóltam, igazad van.
b-type: Igen, ezt én is megfigyeltem a rajtnál. Alonso nem volt valami jó pozícióban, és ha Massa nem figyel, akkor bizony ott elmegy ő simán a 2. helyen, Hamilton meg megkajálja Alonsot -t. Ezt az előzékenységet nem engedheti meg Massa többet, mert gyorsan a 2. számú pilótaként találja magát. A feszültséget én is éreztem, csak az okát nem értem.
Alonso olyan mint Schumi, ért hozzá, hogy építse maga köré a csapatot, és hogy fordítsa a maga malmára a vizet. Hogy őszinte legyek, a Ferrarinak pont egy ilyen pilótára volt most szüksége, mert amit két éve csinálnak, az borzalom. És itt egy szenvedő alany lesz, Massa személyében. Neki minden versenyen a maxot kellene hoznia, és ott kellene lihegnie Alonso mögött közvetlen, vagy inkább előtte mint ahogy azt tette a sokkal de sokkal motiválatlan Kimi ellen is. Alonso sokkal nagyobb falat lesz, és ez nem biztos, hogy majd sikerül neki. És akkor bizony elképzelhető, hogy lesz cirkusz, és óriási feszültség. De azt nem engedhetik meg, hogy megint egymástól vegyék el a pontokat. -
MPowerPH
félisten
válasz
#27441408 #9962 üzenetére
Nem volt tuti a hely, mert ha Vettel autója nem adja meg magát, akkor Alonso az életbe meg se tudja közelíteni. Vettel 8,5s -el ment Alonso előtt, és ez a különbség akkor kezdett el csökkenni, mikor az autó kezdte megadni magát.
Szóval a Ferrari ajándékba kapta az 1-2 -t.(mielőtt megvádolsz, Ferrari drukker vagyok, bár Vettel és Schumi az egyéni kedvencem)
-
bambano
titán
válasz
#27441408 #9828 üzenetére
Kimi meg most kezdett egy számára ismeretlen világban. Eddig összetört nagyjából mindent, amivel kezdett, de legalább van valami műsor abban, amit csinál. Látod rajta, hogy akar, oszt néha nem adja ki
#9830: kétségtelen tény, hogy nem valószínű, hogy sok hasonlót fogok látni, mert ezt nem fogom megnézni...
#9833: ugye érzed, hogy rohadt nagy különbség van aközött, hogy valaki megérti az utólagos magyarázatot meg valaki leírja a vágyait? Én elhiszem, hogy szakmailag tökéletesen igaza van, csak sajnos engem ez nem érdekel. Engem az érdekel, hogy leásítom-e a tv-t a futam alatt vagy sem.
#9845: az f1 valaha a királykategória volt, öntötték a pénzt a fejlesztésekbe, a tesztekbe, stb. stb. Ez, ami itt az utóbbi években megy, hogy tesztmoratórium, nem lehet a motorhoz hozzábabrálni év közben, egyen motorvezérlő elektronika, ez tök teljesen jó egy daewo tico jellegű bevásárlókocsihoz. Az f1 meg legyen az, aminek indult: a királykategória, ahol mellbevágnak az elszórt milliók, ahol néha egyeduralkodó autók születnek és ahol nem bernie meg mosley ebédlőasztalán születnek meg a végeredmények, hanem a motorfejlesztő laborban, a szélcsatornában meg a pályán.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#27441408 #9579 üzenetére
Ráadásul a leadni kívánt műsorokért is egy kalap pénzt kell fizetni, és abban még nincs benne a technikai felszerelés, és az azt működtető személyzet...
Olyan ez, mikor vki összeszámolja egy akármilyen cucc alapanyagköltségét, és hőbörög, hogy mennyibe kerül. Arra nem gondol, hogy az alapanyagon kívül szerelés díjja, a gépek, amiken készül, a licenszek azoknak, akiknek az ötletét használja, stb...
venember83: Egyrészt, tudtommal már évek óta el akarja adni a Toro Rosso-t, csak senkinek sem kell annyiért, amennyit ér. Nézd meg most is milyen mezitlába csapatok jöttek. Másrészt, nem hülyék. A nagy csapat 150-190M€-ból gazdálkodik, ami inkább a középmezőny eleje, mintsen az élmezőny. A két csapat együtt kb egy komoly élcsapat ára, de duplaannyi felület. Gondolom megéri nekik, mert ha nem érné, akkor lejjebb vitte volna a STR árát, amíg elviszik. Harmadszor meg, nézd... A BRB abszolút az élmezőnyben van, és a STR se olyan rossz ott a közepén. Amúgy meg jó szerződései voltank eddig az STR-nek. A Minardi-tól megörökölték a visszafolytott V10-esekről szóló megeggyezést. Így gyakorlatilag motorhiba nélkül!! mentek végig egy szezont. Aztán idáig használhatta a STR a RBR-csapat kasztniját. Máris egy nagy könnyítés fejlesztési költségeken.
Nem hülyék ők, már az első csapat vételekor megmondták, hogy ez csak üzlet. Ha nem érné meg, elmentek volna... -
-
hunnylander
őstag
válasz
#27441408 #9064 üzenetére
Régebben pl. a Ferrari köztudottan korábbi modellt adott a vásárlóinak. A Renault, Mercedes és Cosworth specifikáció szerint papíron ugyanazt adja, de a motorok nem készülhetnek mind egyforma erősre és teljesen egyforma fogyasztásúra. Persze ettől még a vásárló el tudja gyepálni a gyári csapatot (pl. Brawn GP vs McLaren 2009, Red Bull vs Renault).
-
hunnylander
őstag
Aktív témák
Hirdetés
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- CASIO órák kedvelők topicja!
- iPhone topik
- AliExpress tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Érkezik az OpenAI saját böngészője
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Windows 10
- További aktív témák...
- Garancia! GAMER PC! Ryzen 5600X / RTX 3070 / B550 / 32GB 3200MHz /1Tb + 512Gb NVMe / 600w!
- iPhone SE2 64GB fekete, gyönyörű újszerű állapotban, 3db van, 85% 92% és 100% akkuval
- iPhone SE2 64GB 82% piros, saját dobozzal
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 128GB, fekete vagy fehér színben, újszerű állapotban
- AKCIÓ! MSI Z790 i5 14600KF 64GB DDR5 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest