- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #32152 üzenetére
Szeretned mi? Most nektek jutott a savanyu szolo, nekunk meg az edes bor. Evvan.
Most nekiesek a szezonosszefoglalo videomnak, ugyhogy a kedvedert hanyagolhatom is a topikot. Egy honap mulva mar tesztek, ezert nem kell teli almot aludni az F1-et illetoen.
Breaking news: A designerek mar festik az egyest az autora Wokingban.
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #32112 üzenetére
Nem hát...teljesen ki voltak esve a képből...annyira a 4-5 hely környékén bóklásztak taktikailag, hogy majdnem beégtek....ez nem kezelése volt a helyzetnek, pláne nem kézben tartása....ez sodródás volt az árral aztán majd lesz valami, az autónk tudja az 5. helyet.
....hát majdnem nem tudta.
Giancarlo is eldönthette volna a VB-t, ha jobban sikerül a célrafordító kigyorsa, vagy a bemenet mindegy.
Nagyon csapkodta a McLaren-t a szél, és nagyon picin múlt, hogy az utolsó körben visszakapták az írányítást Glock idejével taktikázva, Glock kepesztett de ha nincs tapadás akkor nincs tapadás...
Az mekkora jelenet volt, amikor Massa családja ugrált, a Ferrari ugrál-snit- a McLaren ugrál-snit-..és szólnak Massa családjának hogy nem..nem lett bajnok.
Az egy kegyetlen dolog volt vz. Massa-n tényleg nem mult ezen a futamon...mondjuk erre is lehetett számítani 7 pontos hátrány birtokában,...de a kegyetlen az volt, hogy megkapta és aztán nem kapta meg..pff -
Sirpi
senior tag
válasz
-Mike- #32056 üzenetére
Régen volt már 1-es rajtszám a mclarenen.
Igen, egészen a tavalyi évig vissza kell menniÉs hát ez a tegnapi futam... Valami hihetetlen volt, majd' kiugrott a szívem (pedig azt hittem, a tavalyi utolsónál nem lehet izgibb). Szegény Massa, tényleg mindent megtett, de majd jövőre egy motiváltabb Kimivel és egy összeszedettebb csapattal megmutatják!
-
Sandormaster
aktív tag
válasz
-Mike- #32046 üzenetére
Már kezdtem lehiggadni, erre berakod az uccsó kört?!
Első észrevételem hogy, csak nálunk ilyen balf@szok a kommentátorok?! Nem tudok angolul de már a videó elején Glockról beszélnek, míg nálunk addig nem is dumáltak róla míg nem mutatta a kép, szal igazából Gyula fokozza állandóan a nemzetközi helyzetet, egy csomó idegeskedést megspórolok ha már a kör elején tudom hogy Glock ilyen szarul áll. Egyébként néha eszméletlen baromságaik vannak, pl "Massa már kijött a boxba dejóljárt"...később..."jaaaaaaa hogy az Kimi volt" már én is meg tudom különböztetni a sisakokat mint egyszerű mezei szurkoló, de a kommentátor aaaaz nem
Második észrevétel, hogy afffene egye meg, itt szarakodunk 1, meg 2 pontokon, hogy ki nyeri a VB-t, hát eleve rosszul indulunk ki az ügyet tekintve, nem az a baj hogy Massa egy ponttal kikapott , hanem hogy miért nem nyert VB-t 20-30 ponttal már 2 futammal ezelőtt, szedje össze magát a Ferrari, nem méltóak a Schumacheres időkhöz! Michael nem engedte volna meg hogy ilyen tejfölösszájú negró 90venakárhány ponttal VB-t nyerjen!
Szóval Forza Ferrari! -
brownus
veterán
válasz
-Mike- #31121 üzenetére
[OFF]nem mindegy mekkora az a kő!
egy kezes dobás avagy két kezes dobás kell hozzá.?
(meg vannak már masszív, kitámasztós csúzlik is, pl. galambok ellen hatásos volt
én csak a galambokat utálom... ) [/OFF]
bwin:
Egyéni világbajnokság 2008Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 1.22
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 3.80maszatra teszek 1000hufot:d
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #31121 üzenetére
Akkor nem vagy tisztaban az F1-es autok alkatreszeinek araival.
Nem csak negyzetmilimeteres karcot okozhat az ilyen vandalizmus, es egy auton nem csak azt cserelik le ami bizonyithatoan serult, hanem ami serultnek tunik.
De egy pelda, ha egy AMG (Mercedes) supersportautot (aminel egy F1-es auto nagysagrendekkel dragabb) megkarcolok kovel, csak enyjebenyjet kapok, mert az semmiseg, az autofenyezo meg egy puszival helyrehozza es meg penzt se ker erte?
Hiaba probalsz okoskodni, a McLaren volt az elso aki jelezte, hogy Algarven szandekozik tesztelni (egy spanyol palya helyett). Azert ok jobban tudjak, hogy mit miert tesznek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #30818 üzenetére
Láttam
..és én is szivesebben látnám Vettel-t, vagy akár újra Raikkonen-t..Rosberg-t.
Kubica-t valamiért nem annyira, nem tudom megmagyarázni miért de nem.
Igazából ha a McLaren jó párost akar...olyasmit mint ami MS-Rubinho volt, akkor kipróbálnám a Hamilton-Heidfeld párost....én úgy gondolom, hogy egy teljesen jó választás. Heidfeld sok jóban már nem reménykedhet behajol egy ilyesmi szerepbe (nem szép hogy ezt írom róla, mert kedvelem, de ez a realitás szvsz), ugyanakkor nagyon stabil és ésszel versenyző figura.
...és sztem gyors is, csak kicsi stabilitást kellene alá tenni, meg van billenve pöppet. -
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #30180 üzenetére
'reggelt
A problémám az, hogy Trulli kihangsúlyozza, hogy Hamilton miatt nem tudta megelőzni Piquet-t,...azok után hogy a Hamilton 'eset' után végül is mégis Piquet elé jött vissza, és aztán 29 körön keresztül elötte ment és csak bukta az időt, Piquet gyorsabb volt, csak gondolom nem tudta megelőzni.
Majd Piquet felzárkozott rá 1mp-n belül mikor Trulli kiment az utolsó kiállására, Piquet ment még két kört a könnyű autóval és kész ennyi volt a történet.A végén Piquet mivel csak két kört volt kint úgy jött vissza Trulli elé hogy kettejük között volt 1 mp. Piquet pedig hideg gumikon.
Ez sem volt elég...nem hogy nem tudta megelőzni, hanem lassabb volt, folyamatosan szakadt le,...ééés amikor Piquet hibázott és bukott egy körben 5 mp-t, akkor vajon Trulli lecsapott a lehetőségre? Nem. Mert ott sem volt.Na de arról Hamilton tehet, hogy nem tudta megelőzni Piquet a pit-ben...29 kör múlva.
Erre mondtam hogy répaság, meg bakker..meg ilyenek...amire te írtál valami egészen mást (és nem vetted le a 'répaság' lényegét.
Elismerem hogy nehéz előzni..de vannak dolgok amik segítenek, ilyen például ha valaki hideg gumikon van, ha szemcsésedési fázisban van...és ha hibázik, akkor bizony meg lehet előzni ha ott van...ha ott sincs, akkor nem értem mi ez az egész. -
7Heads Drago
veterán
válasz
-Mike- #30180 üzenetére
Mégpedig az, hogy a versenyen Piquet gyorsabb volt Trullinál , sőt a végén Kiminél is, tény.
És?
Mint a futam végén elmondták szemcsésedett a gumi. Kubica-Kimi-Nelson sorrendben voltak kint kereket cserélni, és mivel az ucsó etapon Kubica ment a legtöbbet a gumin és a Bmw sincs a helyzet magaslatán így feltartotta Kimi-t, majd Nelson-t is. És valszeg mindkettő tudott volna gyorsabb lenni. Majd miután az ő kerekeik is szemcsésedtek már nem ment úgy a szekér. Sőt mondhatni Nelson pár kör alatt tetemes hátrányt szedett össze a végén.
Szerény véleményem szerint az idény végére a Renault jobb lett mint a Bmw. Csak túl nagy a ponthátrányuk, illetve Nelson nem tud felnőni a feladathoz. -
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #30173 üzenetére
Nahát-nahát...ebben a riposztban csak az a bibi, hogy Hamilton feltartotta Trulli-t (nem is vitatom) annak az első kiállása előtt, majd Trulli kiment a pit-be és vissza...Piquet 7 kör múlva ment ki a pit-be...és Trulli mögé jött vissza közvetlenül(!).
Trulli ezután letekert még 29 kört a következő kiállásáig, és Piquet is 24-t.
Ezeket a köröket Trulli Piquet felállásban nyomták le..Trulli volt előrébb.
Trulli kiment, Piquet még kintmaradt 2 körre és lenyomta Trulli-t...azaz előtte ért ki a pit-ből.Na most vegyük azt, hogy Trulli 29 körig Piquet előtt volt, és 29 kör nem volt neki elég ahoz hogy kiautózza az előny....29 kör.
ez alatt Trulli 4 körben tudott gyorsabb lenni Piquet-nél, az összes többiben Piquet hozott rajta.Igen,..valószinűleg Hamilton-n múlt (20.kör előtt), hogy nem tudta megelőzni Piquet.
Ez a répa történet Mike, ennyit arról hogy milyen nehéz lett volna Trulli-nak megelőznie Piquet a szélárnyékban....Piquet volt mögötte 12 körön keresztül 1-2 mp-re.
riposzt...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
-Mike- #30025 üzenetére
Thx. Lel lehet menteni valahogy ezeket a videokat? Hunny írta még valamikor, hogy a highlights-okat le szokta menteni-
Az én véleményemet nem változtatja meg ez a néhány felvétel. Mindkettő büntis, de azért nem egy súlyú a két eset. Egyébként én azt hittem, hogy Massa-nál lesz egy mozdulat, amikor jobbra vágja a kormányt, és megforgatja Hamit. De annyira szűkült az ív, hogy erre nem volt szükség. Gyökér húzás volt Massa-tól. Hamilton legalább csak balfasz volt az elején. Igaz, hogy Kimi versenyét elkúrta, ezért jogosnak tartom a büntit.
A kis purdé meg valahogy nem tud érdekelni
(kéne az ő onboardja is
)
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #30025 üzenetére
Massa vzz
...Hamilton-t még megértem hogy betalálta...az sok minden lehet érzelmi alapon, nehezen tudom elfogadni, de megérteni meg tudom.De hogy Bourdais-t minek kellett megfeszíteni azt nem értem. A képekből annyi már világos, hogy ők kb. akkor akadtak össze amikor már szélesítik az ívet....de Massa vagy nem szélesített, vagy Bourdais hamarabb szélesített nem tudom.
De egy biztos, Bourdais nem kekeckedett Massa-val, mert ő már akkor tudta hogy Massa-nak még ki kell jönnie, nincs értelme.
De Massa miért tartott rá Bourdais-ra azt nagyon nem vágom. -
PazsitZ
addikt
válasz
-Mike- #30025 üzenetére
Most így elnézve talán jogosnak tartható a bünti, hogy Hami meg Kova bőven a pályán kívül gyorsítottak és kerültek "előrébb". viszont ebben az esetben érthetetlen miért nem kapott Kova is ugyan úgy büntit.
Bár hivatalos indoklás a késő fékezés nem?
Szóval számomra még mindig nem indokolt az a büntetés.
Massa-Bourdais:
bourdais eléggé kihúzódott, Massanak csak körbe kellett volna szépen autóznia.
Bourdaisnak a "hibája" annyi, hogy nem akarta feltétlenül elengedni maszatot. De nem is kellett neki, mivel versenyben voltak... -
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #29229 üzenetére
Jaj szegeny Fuji Speedway, legalabb hadd bizonyitson mar egy kicsit. A tavalyi futam egeszen kulonleges volt, lehet ezen a palyan nagy futamokat rendezni, meg ha atlagos is. Mar az atmoszferaja es a mikroklimaja miatt is meguti a szinvonalat szvsz, a pilotaknak meg nem kell, hogy a kevencuk legyen ahhoz, hogy egy jot versenyezzenek rajta.
-
venember83
nagyúr
válasz
-Mike- #29057 üzenetére
Egyik se.
Valamelyik.
Mindkettő.Remélem a válasz elég kimerítő volt.
Nyalókás mizéria: Egyszerűbb lett volna kicsit átdolgozni a lámpás rendszert, hogy akkor váltsón zöldre, mikor a töltőcsonkot lehúzzák a kocsiról. Persze biztonsági okokból maradhatna, hogy egy ember figyelje a dolgokat és gond esetén felülírja az elektronikát, pl ha nem jön le az egyik kerék, akkor az autó az üzemanyagtöltés befejeztével ne 3 új és 1 használt kerékkel induljon vissza a versenybe.
-
JJános
addikt
válasz
-Mike- #27473 üzenetére
Tudod, az úgy van, ha valakinek oroszlánkörme van, azt nem lehet látni, mert be van húzva. Aztán amikor meg kell mutatni egyszerűen csak kitolja a tokjából, kieregeti, azt akkor mindenki láthatja, hogy van neki olyanja.
Szóval Vettelnek sokkal többet tulajdonítok, mint amit eddig az eredményekben láttunk, mert többször volt úgy, hogy jól végzett volna, de nem sikerült befejezni a futamot. Egyszer DC vitte ki a fűre, egyszer ő maga ment neki valakinek, de azt azért látom, hogy száraz pályán is rendszeresen bejut a Q3-ba, a Torro-val.
Motion Blur: Hát igen, Sumi lelépte Hakkinent, de nem is akárhogyan.
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #27465 üzenetére
ááá bár csak lenne, már linkelném
...emlékszem hogy akkor még videót is csináltam gyors a dologból, már tuti kiszenvedett valmi ingyenes tárhelyen.
Valmi olyan volt amit Wild is írt..megfüveztem és miközben másztam vissza a pályára felértél, és mellémmentél ívkülső oldalon, de nem volt nagy a tempókülönbség.
Gázra megbicsaklott a Renault, de nem történt semmi. Emlékszem ezen a kormánymozdulatomon vitáztunk.
egy nagy egyenes jött volna utána és még ez is szerepelt a vitában..a szélárnyék miatt..mittomén már -
copin
őstag
válasz
-Mike- #26553 üzenetére
Tarso Marques-el és Alex Yoong-al volt egy csapatban a Minardinál. Írom a mailt!
-
PazsitZ
addikt
válasz
-Mike- #26393 üzenetére
Meg ahogy nézegettem nem is fordítottak félre, de ha mégis azt majd jelzi a szakértőnk.
Rájöttem, hogy tegyük izgalmassá a futamokat.
Satot a Ferrariba, és eltörölni az ilyen apró zavaró szabályokat, így meglenne a tökösség.(#26395) Ijk: Annak idején még azt mondta hogy nem fog magától elszállni.
Mint azt jól tudjuk, ez csak a fehérek elnyomása miatt kialakult egészséges önbizalom nála.(#26398) JJános: Ezt komolyan írtad?
-
Motion_Blur
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #24732 üzenetére
Attol meg elfogadom, csak fel kellene fogni mi a kulonbseg az idezojelben levo mondatok es az ujsagiroi korites kozott. Beloled azert kinezem, hogy tudod.
Most oszinten Mike, nem bicskanyitogato csusztatas az "I think Ferrari have been strong when we have had the softest two tyre compounds" / "Ugy gondolom a Ferrari eros volt amikor a ket leglagyabb kevereket hasznaltuk" mondatbol krealni egy a 'Jelenleg a McLaren autója a legjobb' cimu marhasagot?
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #24518 üzenetére
Nincs eleg ellenerved! Pedig kivancsi lennek, hogy a nagy -Mike- mit is gondol a nagy Kimirol mostanaban. Nem kell engem cafolnod, nem kell valaszkent nekem cimezned, de komolyan kivancsi vagyok a velemenyedre.
Miert nem tudsz olyan dolgokhoz hozzaszolni, hogy mi lehet Kimi idomeros problemainak gyokere? Engem erdekelne es tiszteletben is tartanam a velemenyedet, ha eleg megalapozott. Vagy mi a velemenyed Rob Smedley es Massa munkajarol? Stb.
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #23896 üzenetére
Elozes utan vagott at sikant, igy is tekinthettek volna a stewardok, ha ugyanolyan esszeruek lettek volna, mint Massahoz voltak.
Massa drive-through-t is kaphatott volna, vagy plusz 5-10 mp-t, es azzal meg nyerhetett is volna. Ha Lewis megerdemelte a magaet, Massa is megerdemelte volna. De en mindkettoet esszerutlenul sulyosnak tartottam volna.
Legyel mar kovetkezetes, egyiknek -10 es drive-through (ezzel elveve tole minden eselyt a pontszerzesre), a masiknak enyje-benyje penzbirsag, amikor meg egy drive-throughval is csak 2 pontot veszitett volna.
Bezzeg Lewist tudtatok gyalazni, amikor szerintetek nem eleg sulyos buntetest kapott. Ha akkor normalisabbak lettetek volna, most adnek is valamit a velemenyetekre. De kettos merceju emberek velemenyere nem szoktam.
-
-
george11
addikt
válasz
-Mike- #12174 üzenetére
Rendben, értem.
Szóval akkor az ideális ív azt az ívet jeleni, ahol nem megy egy McLaren sem ugye?
Ha valaki valakit ki KELL kerüljön, akkor nyilván útban volt neki.
Nincs ezen mit magyarázni szerintem.Mellesleg nem azt írtam, hogy féktávon ment keresztben, hanem, hogy a féktávRA érkezett keresztben.
-
Zé_Mester
őstag
válasz
-Mike- #12174 üzenetére
én is remélem hogy megbüntetik a Mekiket, mondjuk Kova-t annyira nem, mert őt csípem, de Hami-t nem bánom.
de úgy lesz igazságos ha mind a ketten ugyanazt a büntetést kapják. mert ha nem abból csak cirkusz lesz, hogy most akkor ki-kit-hogy szeret ... stb[ Módosította: Atlantis ]
-
Atlantis
veterán
válasz
-Mike- #12163 üzenetére
Ilyen kis időkülönbségeknél már az is hátráltatta, hogy rágondolt, vajon elfér-e valahol, elvégre elég zsúfolt volt a pálya azon a szakaszon. Lehet, hogy a gázról nem vette el a lábát, de tagadhatatlan, hogy a két McLaren veszélyes helyzetet teremtett. Ezért érdemelnek büntetést. Szerintem ez inkább csapathiba, mint a két versenyzőé. Amilyen sebességkülönbség volt az autók közt, nem is láthatták Heidfeldet az amúgyis szűk látóterű tükrökben.
-
wildrain
addikt
válasz
-Mike- #11821 üzenetére
Az a megcsúszás, amiről én beszélek, az nem az 1:11-es, hanem az 1:14-es, ami már féktávon van.
Az meg egy dolog, hogy MS és a mérnökei bújják a telemetriát, ha onboard nem tudják átállítani a fékegyensúlyt, akkor lesznek kanyarok, amihez az adott fix fékegyensúly nem fog passzolni, és szerintem ilyen pl. ez a nyújtott jobbos. Lehet, hogy nem szerencsés összefüggést keresni, de azért azt te sem tartod kizártnak, hogy (az ahhoz a féktávhoz) rossz fékegyensúllyal nagyon könnyű ilyen megcsúszást produkálni. Csupán ennyit akartam mondani az egésszel, nem úgy értettem, hogy ezer százalék, hogy így is volt.Az meg nem igaz, hogy a balostól egészen a jobbosig csúszott. 1:11-nél megfogja, és utána stabil egészen 1:14-ig.
-
wildrain
addikt
válasz
-Mike- #11768 üzenetére
Nem hinném, hogy 2001-ben nem volt ehhez számítógépkapacitásuk. De tegyük fel, hogy nem volt meg: ha megvan hozzá a mechanikai támogatottság, akkor akár próbálgatással is meg lehet találni az ideálishoz közeli beállítást. Pl. a megcsúszása után a nyújtott jobbosban fékezéskor is szinte biztos, hogy a(z ahhoz a féktávhoz) rossz fékbalansz miatt csúszott meg.
-
wildrain
addikt
válasz
-Mike- #11727 üzenetére
Most csak a pontszerzés a lényeg, vb majd pár év múlva.
-
-
-
venember83
nagyúr
válasz
-Mike- #11020 üzenetére
Räikkönen: "2007 feledhetetlen volt számomra"
Lauda: az idei Ferrari jobb mint a tavalyi
Nem neked megy, -Mike-, de ha már dupla, akkor legyen valami töltelék.
-
JJános
addikt
válasz
-Mike- #10901 üzenetére
Édes fijam!
A driftelés az, amikor a kanyarban megcsúsztatja az autót.
Én arra szerettem volna valamit írni, mikor a kanyarból kijött, és gyorsít, miközben kormánymozdulatot követve az autó jobbra-ballra megmozduló dolgot csinál.
Édes fijam! legalább nézd végig a video-t.
aesir: Volt itt valami humor?
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- 30+ típus!!! Lenovo Thinkpad X1 Carbon, Thinkbook, 2-in-1 Workstation, Yoga, 5-14.gen. Ultra 7!!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest