Hirdetés
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok!
Ha beballagok a Solymárhoz egy rendszámmal, hogy szerviztörténetet kérjek, elhajtanak?
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26553 üzenetére
Láttam ezt is, de én valahogy mindig úgy vagyok vele ha sportosabbat akarok mint a mondi, akkor veszek egy F31 320D-t autómatával ami az egyik legjobb váltó és hátul hajt.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26546 üzenetére
Euro 6-os nincs Adblue, tehát semmiféle löttyöt nem kel öntögetni bele. Szerintem ezt nem lehet állítani.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26536 üzenetére
Szerintem semmivel mivel a motor ugyanaz szerintem csak szoftveres eltérés van a 163 vs 184 ló között. A váltó szintén azonos, max mivel ritkább így a bontott alkatrész kevesebb ergo a karosszéria elemek lennének drágábbak. Ebbe pl simán átülnék a mondiból.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26532 üzenetére
Már én is gondolkodtam ezen, simán cserélnék, de sajnálom rá a dellát.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz darvinya #26114 üzenetére
Eléggé tévesek az infóid az akkuk élettartamával kapcsolatban. Eleve a Toyota 10 év garanciát vállal az akku pakkra, ezen felül lehet cellánként cserélni van rá egy szakosodott műhely az egész ár töredékéért cserélik.
(#26113) 0utsider Nagyon rikta típus a tölthető c-max szerintem nem fogsz itt találni tulajt, de az általános plugin használat rá is érvényes, szerintem jó választás pláne, ha valóban a toyota licensz alapján gyártották.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #26047 üzenetére
[link] Jól emlékeztem ide szereltem fel én is amikor vettem BT modult. Utána kell nézni melyik bizti lehet én ezzel kezdeném.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #25996 üzenetére
Kesztyűtartó felett van a modul, könnyen hozzá férhető. (mk4 mondeo 2008)
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #24971 üzenetére
Nekem is ilyen a mondi, de ezt csak sötétben csinálja és automata kapcsolással. Ez miatt kezdtem el manuálisan kapcsolni, nem automatán.
Xenonos megerősítést köszi, annyi lehet a kül, hogy van bi-xenon és sima xenon verzió is.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Luck Dragon #24877 üzenetére
Csak újonnan vennék PS-t, használtan rohadt nagy lutri. Múlt héten néztem meg egy fókát PS-el 150k km volt benne és már javítani kellett, hiába volt rá fél év gar, el is engedtem a dolgot.
-
SzlobiG
félisten
Így van 0 állásba tehát lekapcsolva is ég a tompított meg a hátsó helyzetjelző. Ezért kérdeztem, hogy mi értelme van így az autómata állásnak? Mert szerintem semmi mivel állandóan ég bárhova kapcsolom.
A DRL funkciója az lenne amit leírtam, ha semmi nincs felkapcsolva akkor csak elől kéne világítania egy plusz izzónak vagy LED-nek. Nekem a 208-as pug is ilyen van külön DRL izzó elöl és így csak az világít ameddig nem kapcsolok tompítottat. Szóval ez nekem így nem kerek így jóformán nincs is értelme a világítás kapcsolónak, mert ahogy indul a motor már világít is a tompított.
-
SzlobiG
félisten
Ma megnéztük, van benne ki is próbáltuk.
Egy valamit viszont nem értek, a DRL működését. Ha nincs felkapcsolva a tompított akkor is ég rajta minden. Hogy van ez szerintetek? A DRL-nek nem az lenne a lényege, hogy csak elől ég valami gyengébb izzó, vagy led?
Mert itt nem látom értelmét még az autómata fényszóró kapcsolásnak sem, mert kikapcsolva is világít elől, hátul.
Akinek van MK3 fókája LED DRL nélkül elmagyarázná hogyan működik?
-
SzlobiG
félisten
Fóka MK3 vs MK3.5 kérdéssor:
Vajon miért lett azonos motor mellett durván 200kilóval nehezebb? (kombi) Fogyiba ez megmutatkozik?Ahogy nézem a piacot nincs olyan nagy felára a faceliftesnek a simához képest, de nem vagyok biztos benne hogy meg is éri, igaz a belseje elég sokat változott meg az eleje.
-
SzlobiG
félisten
Sziasztok!
Fóka szakértőre lenne szükségem az alábbi hirdetés alatti autóba van szerintetek BT-s kihangosító, vagy nem? A hirdetés szerint van, de én úgy tudom, hogyha lenne akkor a kormány jobb oldalán lennének a hozzá tartozó kapcsolók.
Másik kérdés ez az autómata beparkolás dolog ér valamit, vagy csak fölösleges marhaság? Asszonynak lenne az autó szóval ő még használná is.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #19984 üzenetére
Ezt tsebacsi meg is tudja erősíteni.
(#19983) BaLee Ha a megbízhatóság, akkor szívót vegyél, cserébe nem fog úgy menni. A ford turbós benzinesei tényleg elég sokat fogyasztanak a Tsi-k viszont jól.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #18637 üzenetére
Biztosan számít, nekem télen kint állt végig, nem tudott kiszáradni a tányérból. Igaz nem most törhetett el, tuti mikor húztam a futót túlrakottan kb 2 éve. Nem olyan vészes amúgy Cromaxbol 30e a két kayaba rugó.
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #18627 üzenetére
214e. Igen kb két éve mikor a lakást csináltuk szállítottam vele minden félét nehéz cuccokat is. Valszeg akkor törhetett el, de mivel a rugó tányér alján tört ki így nem lehetett érzékelni. Viszont a fékek jól bírták azok is még gyáriak.
Két hete a 307-en kellett elöl cserélni azon meg ott tört el.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz BUZZLGHTYR #18329 üzenetére
Semennyire, amennyiben 2.0-ról van szó.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #18263 üzenetére
Jaa, ez frankó így azért megéri az új is. Grat hozzá.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #18260 üzenetére
Nofene, hogy hogy? Ha a méret a fontos, akkor miért nem inkább a nagy disznó Galaxy?
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #18170 üzenetére
Egy ilyet bevallanek kár hogy 6 milla.
-
SzlobiG
félisten
válasz maximilian4 #18022 üzenetére
Újonnan simán...
-
SzlobiG
félisten
válasz Pikkolo^^ #17998 üzenetére
Meg jobban is néz ki a régebbi szerintem. Van egy jobb is ebbe alig van km, de valahogy szkeptikus vagyok van egy sanda gyanúm, hogy ezt megtekerték még amikor behozták. A kormányon is látszik kopás azaz a fogásnál teljesen sima mint nekem a mondiba amibe 210e km van.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Szerintetek mi a jobb választás egy 1.6-os tdci fiesta jó felszereltséggel, vagy már az újabb 1.5 tdcivel, de kevesebb extrával?
Hosszú távon lenne használva napi 100km körül szóval fontos a fogyasztás meg azért menjen is. Az 1.5 gyengébb ezért kicsit tartok tőle, ez is psa motor mint az 1.6? Mennyire megbízható vajon? Maga a típus gondolom jobb mint a régebbi kasztni...
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #17791 üzenetére
Mennyiért ment el? (jöhet privibe).
Mik az igények? Ahogy olvasom az MK4 is jó volt, csak újabbat akarsz.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #17390 üzenetére
Áhh, sokat agyalok rajta, de valahogy mindig ott kötök ki, hogy nem éri meg lecserélni már csak azért se mer nagyon nyomott áron lehet eladni őket. Na meg ezen tudom hogy mi volt cserélve és vigyázok is rá megkap mindent, most veszek egy másik használtat 4 milla körül az is lutri lesz hiába fiatal.
Most is letekertünk 400km-t 5.5-s fogyival pályán, országút, város minden volt benne. De közbe a napi használatra a városba meg nagy és dízel...
De még bármi lehet idén bekattan az agyam azt lehet felrakom, de a jó időt megvarom ha netán elvinnek, akkor a robogóval tudjak közlekedni.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #17245 üzenetére
A passat? Kb egy árba vannak a mondival sztem, kicsit talán drágább. Anno mikor a mondit vettük közel 9 millió volt a passat szintén annyira jött volna ki. Hozzá teszem szerencsére nem a passatot választottuk a 2.0 pd-vel...
Ha most ránézel a használt 2015-ös passatra és az ötös mondeora kb ugyanolyan áron mennek a dízelek.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #17237 üzenetére
Nem csak a mondi buk ám ennyit ott van az ellenfele a passat ugyanez a szindróma. Audi, bmw, merci ugyanez ott is hatalmas az értékvesztés rövid időn belül, pedig azok prémiumok... Főleg most az utáljuk a dízelt hiszti végett meg még jobban megy le az áruk.
-
SzlobiG
félisten
válasz kelly416 #16090 üzenetére
Tegnap ránéztem a fogyira hát ez most majd 9 lityi amit ír. Csak város, állandó hideg motorral, sok állójárattal ilyen max 1km-es távok.
Simán átmegy műszakin felesleges vissza alakítani. Nincs az közel sem 400k, max márkaszervizbe.
Luk szett ennyi bele munkadíj meg mondjuk 50k.Bakot nem vágom még nem kellett cserélni.
-
SzlobiG
félisten
válasz varsam #16087 üzenetére
Igen komplett.
Most csak városba használom és nagyon rövid távokra ergo sose melegszik be így 7-8 között.
Főúton 5 literrel is ellehet járni úgy hogy nem papás üzemmódba. Pályán meg kb a kettő között 6-7 attól függően mennyire nyomod neki.A rekordom 4.5l volt (computer szerint). Zalakarosra menet végig a balaton mellett, úgy hogy azért előzgettem.
Igaz ehhez hozzátartozik, hogy nekem a DPF és az EGR is offolva, másképp már rég megadta volna magát a téli állandó városi használat mellett.
Ja a 2.2 is jó, de az már annyira nem megbízható és többet is eszik a 2.0 jobb választás.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz varsam #16085 üzenetére
Gondolom akkor hosszútávon volt használva úgy nem gond a 20ezres olajcsere. Ha majd kuplungot kell cserélni az olyan 200-250 körül megúszható és így 200k km felett akármikor előjöhet.
Azt hogy éppenséggel hány %-ba van jelenleg eltömődve azt nem tudod megnézni, csak facelift utániba. Viszont olyat lehet, hogy átlagos távolság a regenerációk között ez egy jó támpontot adhat, hogy milyen sűrűn regenerál 500-1000km között megfelelő, alatta már gyengélkedik, vagy túl sok a rövid táv és gyakran kell neki kiégetni.
-
SzlobiG
félisten
válasz varsam #16082 üzenetére
Igen ez már PSA motor sokkal megbízhatóbb, ajánlott. Az 1.8-at kerüld el.
Majdnem az enyémbe is ennyi km van.
Amivel gond szokott lenni az a DPF mint minden dízel esetén ha túl sok a rövid táv akkor azzal lehetnek gondok, de ezt ott nem fogod tudni kiszűrni, hogy milyen állapotban van a szűrő. Van kettő nyomásszabályzó szelep ami megszokta adni magát, nem drága 10k körül mozog és könnyen cserélhető is.
Általános dolgokat érdemes átnézni, na meg a szervizmúlt ami sokat számít ha kókler tulaja volt, akkor felejtő.
Ezt passzolom nem használom a klímát télen még pára miatt sem, mert leviszi anélkül.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz OPiiPO #16044 üzenetére
Mikori évjárat? Porlasztókra tippelnék első körben. Be kéne méretni mindet a magasnyomásúval együtt. Ezenfelül az izzító gyertyákra is ránéznék és a gázolaj szűrőre is.
Ritkán nekem is csinálja idén lettem rá figyelmes, hogy nem egyenletes az alapjárat, de nekem csak pár másodpercig csinálja azt abba hagyja. A kövi tankolásnál prémiumot fog kapni, mert télen azt szoktam és sose volt ez a tünet, hátha most is ez a gond.
A pug 1.6 hdi viszont elég csúnyán csinálja ott a 2-es injektorra már mondták is, hogy gyengélkedik fel kéne újítani...
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #16011 üzenetére
Így ahogy mondod egy és ugyanaz a személy. Én ismerem nagyon korrekt. Saját maga fordította le magyarra a rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Újabb gyulladós infók.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #15673 üzenetére
Amikor csináltam a lakást jól jött a mondi kombi mérete, de legtöbbet egyedül max ketten a párommal utazunk arra meg teljesen feleslegesnek tartom pláne városba. A passat pedig minimálisan kisebb csak a mondeonál szóval számodra pedig jó választás lehet, de ott van pl az A6 az meg még nagyobb is, igaz más kategória is...
Az ötös mondi nekem bejön designilag csak sajna a belterén már érződik egy pl passathoz képest, hogy spóroltak, talán a vignale esetén más a helyzet, de az meg nagyon drága, akkor már inkább mást vennék.
A másik meg, hogy nehéz asszem közel 1.6 tonna az ötös mondi a passat meg közel 200 kilóval könnyebb is, szóval nem hogy faragtak volna a súlyból a négyeshez képest még nehezebb is lett.Viszont ezt sokan mások is így látják ezért más típust választanak ami látszik a Ford eladásain is, hogy hanyatlik, ahogy olvasható a sajtóban.
-
SzlobiG
félisten
Na pont ezért fordulok VAG felé jövőre én is, sajnos már nincs egy szinten a két gyártó a vw nagyon elhúzott. Golf Variantra pályázok én is focussal összehasonlítva sokkalta jobb a golf, de sajna a mondeo is alul marad minőségben, egyszerűen sokkal jobbnak hat a beltér. Én nem csodálom, hogy jobbnak érezted a golfot.
Ettől függetlenül nagyon szeretem a mondit is, nehezen fogom elengedni az tuti, de egyszerűen nem kell ekkora autó a Golf kombi bőven elég már.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #15653 üzenetére
Igen a megalight is nagyon jó.
Kérdés, hogy mire fel indultak el, mivel tudtommal annyira jól nem mennek az eladásaik.
Jövőre nekem lehet, hogy csere lesz, de kisebbet akarok szóval nálam az új mondi mindenképp kiesik lévén, hogy még nagyobb lett mint az MK4. A focus szintén kiesik a beltere miatt szóval VAG felé fogom venni az irány úgy néz ki.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz daniel2121 #15648 üzenetére
Ha a legjobb kell: Osram Night Breaker Laser
-
SzlobiG
félisten
válasz alex devil #15576 üzenetére
Ez valami "noname" akku, sima töltővel lehet tölteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest