- One mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Mi várható 2025-ben a mobilpiacon?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
nagyúr
-
siddis
őstag
Candy Red.?
-- Aux armes, citoyens --
-
RazoR
veterán
4 év után újra Focus
Lehet utólag tetősínt szerelni rá, vagy felejtsem el? -
marquuard
veterán
válasz marquuard #51417 üzenetére
Első henger elégtelen égés (reggeli check engine és hibakódja alapján). Egyik gyertya elszállt, három hengerrel mentem vissza a szerelőhöz (vagy három és féllel). Vezérlés elvileg hibátlanul van rögzítve, Ecoboost rögzítőkészlettel tették fel, minden szinkronban van. Rendeltem is 4 gyertyát, igazából fogalmam sincs mikor volt cserélve.
Hiszek az egybeesésekben, csak attól még furcsa, hogy a vezérléscserét követően leköszönt az egyik gyetya. De úgy néz ki ez a legnagyobb gond ami történt.
PSN ID: marquuard
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jacob Gibbs #51481 üzenetére
nekem is csinálta az off autó időnként, egy ideje nem, garis még, a szerviz sem tudott vele mit kezdeni, felajánlották hogy kicserélik, de lehet nem lesz jobb.
nyáron mintha gyakrabban adná a kappanhangot a rendes pittyogás helyett, de lehet csak rég volt nyár, azért emlékszem így. egy ideje most nem csinálta.
@cappa72: nálam új autó 1 éves akkuja mellett is csinálta, pedig hosszabb távokon használjuk a kocsit, tehát a merülést kizárnám.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Jacob Gibbs #51460 üzenetére
Akku töltöttség.
Ha a rendszer úgy érzékeli, hogy szerinte már nincs elég kraft, akkor szépen takarékoskodni kezd.
Kikapcsol ezt-azt, letilt ilyen-olyan funkciókat (persze azt nem szokta kiírni, hogy mit).
És van neki egy vésztartalék hangszarója (nem hangszóró).
Néha simán visszaáll, néha kell egy kis akku feltöltés és jó lesz.Szerk.: Látom Bajnokpityu válaszolt már.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Jacob Gibbs
tag
válasz bajnokpityu #51478 üzenetére
köszi a választ!
ma reggel figyeltem hogy ugyan azt produkálja-e, de nem... vissza állt.tanulságot levontam, kéziporszívó off.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Jacob Gibbs #51460 üzenetére
Igen. A hifi helyett csipogó adja épp ki a hangot.
Szoftveres dolog, általában a következő indizasnal megtol meggyogyogyul -
ptesza
senior tag
válasz gabor9991 #51469 üzenetére
Sedan az alany. Eldöntöttem az üléseket , hogy lássam világít-e? Lekapcsolódik a csomagtér zárásakor.
Amikor még új volt nekem akkor egyszer már jártam úgy vele, hogy a garázsban felnyitva hagytam a csomagtartót egy éjszakára. Annyi elég is volt neki.
A másik eset amikor a kulcs benne marad... -
Zol01
tag
Sziasztok!
Adott egy 2009-es C-Max 1.6 Ti-VCT. Az autó tavaly November óta van nálam. Menet közben, kis gáznál minimálisan hintáztatja magát, álló helyzetbe járó motornál szintén kis gázadásnál hullámzik a fordulat. Gyertyák, levegőszűrő cserélve lettek. Ha esetleg valakinek volt hasonló tapasztalata és tudja hogy mitől lehet ez, annak előre is köszönöm!
Egyébkén róla van szó.
-
Oryctolagus
tag
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Oryctolagus #51472 üzenetére
Sorry rosszul emlékeztem. Nem Hella hanem Osram: [link] 30e
⭐ Stella
-
Anaconda
tag
válasz gabor9991 #51471 üzenetére
10-20mA nyugalmi áramfelvétel felett már gondok vannak. Nekem eddig VW-k voltak, oazoknál 2mA volt a nyugalmi. Sokat méregettem, mert nekem mindegyikben van nyomkövető, ha már gyenge az aksi és normál esetben nem lenne gond, nyomkövetővel 2 hét állás után már minden beindulás öröm egy gyenge akkuval.
-
Anaconda
tag
válasz dellfanboy #51462 üzenetére
kb 10 éve javítom az autóim, találkoztam már ezzel azzal, lehet, hogy másnak tovább tart, aki nem foglalkozott sokat autókkal, vagy nam annyira műszaki beállítottságú. Furcsa ilyeneket leírnod egy ismeretlen emberről, de te tudod.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz dellfanboy #51462 üzenetére
+1
Soha nem szabad hinni a YT videók "ennyi ideig tart, semmiség..." tartalmának , főleg nem úgy, hogy a profiknak x idő, akkor nekem 2x. Mert ha valami nem stimmel..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
ptesza
senior tag
válasz ptesza #51459 üzenetére
Beindult és 14.4V a töltés. Átkötöttem sorosan egy árammérővel és akkor pár másodpercig 2-3A aztán 1.5A egy kis ideig. De lehetett is hallani, hogy mozgatja a belső fűtés terelőit. stb. Utána beállt 0.6A-re. Vártam vele egy fél órát és úgy már csak 0.2A lett. Szerintem ez a kb.200mA már le tudta meríteni 10 nap alatt.
Valahogy ki kellene cselezni az ajtót, hogyha kinyitom ne élesszen fel mindent, mert csak úgy férnék hozzá a belső biztosíték táblához , hogy neki tudjak állni teszelni egyenként a biztikkel. Mármint elkezdem egyesével kihúzkodni és akkor meg kell lennie mi eszi eszi azt a 0.2A-t. -
senior tag
Üdvözlet!
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2008 (3 ajtós) lenne az alany, és kérdésem az lenne hogy jobb oldali ajtót le lehet valahogy zárni manuálisan ? Bal oldalit ugye lehet kulccsal, viszont a másikat hogyan kell ? Központi zár az jelenleg gatya mert nem megy, kulcson gombnyomásra világítást kapcsol meg ilyenek. Van erre valami megoldás vagy mindenképp meg kell csináltatni a központizárat ? Másik kérdés, az normális ezeknél ha például az műszerfalon mutatja a km-t illetve a rádió is részlegesen megy úgy hogy nincs bent a kulcs ?
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #51461 üzenetére
Mk2-höz én is néztem alis kapcsolót de engem elriasztott a szoftveres rész, láttam a videóban hogyan csinálják, le kellett menteni az ecuból mindent utána számomra teljesen érthetetlen dolgokat állítgatni és a végén működött, de még a yt videóban is volt valami probléma mert nem sikerült valami elsőre és nem indult az autó de volt mentés és lehetett korrigálni a hibát, csak az egészből semmit nem értettem mert ez egy lengyel nyelvű videóban történt .
Így nem lett utólagos tempomatom[ Szerkesztve ]
-
Anaconda
tag
válasz gabor9991 #51458 üzenetére
A videók alapján sima ügy. Alin elvileg ott a kapcsoló, a bekötés nem gond, azt is küldik, inkább a kormánykerék újraszabásától fázok, nehogy elrontsam.
Itt nem messze 70-ért akarják belerakni, de annyiért köszi, nettó lehúzás. Ahogy én látom 1 óra alatt megvan simán ha valaki rutinos, én nem, szóval 1.5 max 2 óra. -
Jacob Gibbs
tag
Minden hétre jut valami… Ma kitakarítottam a Mondeo-t, és miután végeztem, azt vettem észre hogy a hangjelzés amit a kocsi kiad - akár a parkoló radar akar az “ajtó nyitva jelzés” - ilyen fura búcsús lett. Nem az a lágyabb dallam hanem ilyen éles gyerek játék csipogás (nem tudom jobban leírni). Találkoztatok ilyennel?
Annyi plusz dolog a sztorihoz, hogy egy kézi porszívót bedugtam a 12 voltos aljzatba. Lehet bezavarhatott valamit a rendszerbe? -
ptesza
senior tag
válasz gabor9991 #51458 üzenetére
Sziasztok!
Kb. két hónapja volt generátor csere. Minden renben levőnek tűnt de most állt 10 napot és teljesen lemerült az akksi. Most elkezdetem tölteni, de nagyon alacsony volt a feszültség. Lehet, hogy károsodott az akksi. Amikor a generátort cseréltem akkor is teljesen lemerült. A töltést majd akkor tudom megnézni, ha elindul.
Focus mk2.5 1.6Tdci.
Valakinek nem ismerős ez? -
Anaconda
tag
Sziasztok!
3-as Focusba rakott már valaki közületek tempomatot utólag?
Erre a karra gondoltam: [link]
Videókon láttam, hogy a kormanyba a lyukat kell kifaragni, vezetékeket berakni a megfelelő pin-ekbe és forscan-ben aktiválni. Más van esetkeg? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Oryctolagus #51435 üzenetére
Sorry rosszul emlékeztem. Nem Hella hanem Osram: [link] 30e
⭐ Stella
-
dellfanboy
őstag
válasz radi8tor #51441 üzenetére
Mert már tavaly is le kellett rúgnom a felnit az agyról. Képzelheted mi lenne takarítás nélkül 10 év múlva...
nekem van evvel tapasztalatom mikor vettem a focust.2m acél ruddal kellett lefeszegetni az acel felnit, mert ugy rugdosassal, kalapalassal se jott le. 30-40km-h berántva a kézit is maradt a helyén(csavarok nelkul) nemtom mikor cseréltek rajta gumit...akkor vettem egy motip réz spray-t hát sztem még 10évig elég lesz a saját flottára
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #51439 üzenetére
Mert már tavaly is le kellett rúgnom a felnit az agyról. Képzelheted mi lenne takarítás nélkül 10 év múlva...
troll, dellfanboy: ezzel, a Jaguar ajánlásával
Normál állagú, olyan mint a sima kenőzsír, csak ebben van víztaszító "adalék".
Egy szintetikus kis ecsettel vittem fel.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Oryctolagus #51435 üzenetére
Már nagyon elszálltak árakkal. Inkább ne kattints rá
[link]⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Esztergom-Nyerges Rally
⭐ Stella
-
Nand708
csendes tag
Szerencsére már nagyobbak. Volt CitroenC4GP 2007, 5008 2021. Ez utóbbinál olajban futó szíj téma is ismerős...a'la Puretech..
Nagy kombikat szeretem, és örülnék, ha nem kéne egyterű. De így elmerülve a modern benzines motorok problémáiban, azt se tudom hova kapjak.
Ültem a héten '17-es Mazda 6-ban, azt hittem le van húzva az ablak, olyan zajos belül. A márka felkent tudora szerint mind ilyen. '18-as fl-től kezdve talán jobb, ott meg az Adblue jött be, amit bevallottan a japánok se csináltak meg jól.
Insignia 1.5t-ről nem találok semmi érdemi infót, ott is a dízelről hallottam rosszakat, talán csak egyediek voltak.
Akkor felejtős az 1.5? -
Nand708
csendes tag
Sziasztok!
off autónkat összetörtem, és felkeltette a figyelmemet 2019-> Focus kombi. 3 gyerek van, úgy tudom, hogy ez már elég nagy.
Az egyszerűség kedvéért benzinest választanék, 1.5 EB- re gondoltam. Jól látom, hogy ez már a 3 hengeres verzió?
Szabad ezt venni, 100-150e km-rel? Érinti a coolant intrusion nevű típushiba?
Előre is köszi! -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Oryctolagus #51427 üzenetére
1 év után nagyon csökken a fénye. Végül vettem rá Hellát sokkal drágábban. Az már sok éve bírja.
Igaz én 2000-ért vettem kb 5 éve
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Oryctolagus
tag
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy MK3-hoz rendelt mar valaki daylight-ot a messzi kínából?
Tapasztalat, vélemény általánosságban?
Per aspera ad astra.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz marquuard #51423 üzenetére
Nem kell semmit újra tanítani. Akksi levétel után (ha 20 percig le volt véve az akksi) az ECU alaphelyzetbe áll vissza. Ami nem azt jelenti hogy tanítani kell, hanem ő kezdi megint megtanulni a vezetési stílusodat.
Ha márkaszervizben csináltattad a motorcsere is ingyen lesz.
Nekem márkaszervizben nem megfelelően javították anno a szervót. Eldurrant másnapra.
Ingyen volt a helyreállítás.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
marquuard
veterán
válasz dellfanboy #51424 üzenetére
Van bizony, gázadásra olyan volt, mint ami le akar fulladni. Fokozattól függetlenül.
PSN ID: marquuard
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz marquuard #51420 üzenetére
Háát, ha rám hallgatsz akkor inkább vontasd oda magad a szervizbe egy barátoddal.
Lehet nem lesz semmi baja a motornak, de az is lehet hogy a szelepek/dugattyúk már most megsérültek (ha fémes csattogást hallasz).Nekem ilyen még nem volt. Szóval nem tapasztalatból mondom szerencsére.
⭐ Stella
-
marquuard
veterán
Pénteken már nem, de hétfőn reggelre beférek, szerencsére csak 10km innen. Hülyén jött ki, zárás előtt 5 perccel hoztam el. Érdemes számítani bármilyen károsodásra emiatt a fosul feltett vezérlés miatt? Csak a szervizig való visszajutásig vagyok hajlandó használni a kocsit most.
PSN ID: marquuard
-
marquuard
veterán
1.6 Ecoboost vezérlés cserém volt (szíj, feszítőgörgő, vízpumpa, ha már ott voltam akkor fagyálló és hosszbordás is). Viszont a csere óta a kocsi az alábbiakat produkálja:
- remeg az alapjárat (eddig érezni sem lehetett, hogy jár a motor);
- alapjáraton gázadásra kis fordulatszámon jelentkezik egy kerregő hang rövid időre;
- gázadásra (bármely fokozatban) a motor úgy rángat, mintha buszoznék;
- az átlagfogyasztásom 100km-en ugrálgat 30-40-50-60l között (fedélzeti szerint, amúgy meg ~6.8l/100km a valós);
- gázadásra a fordulatszámmérő "bizonytalan", ergo kicsiket fel-le kileng, remeg gyorsításra.Nagyjából ennyi, szerviz végezte. Hétfőn viszem vissza természetesen, átnézik újra. Mi lehet az általános probléma szerintetek? Gondolom Ford szerszámmal csinálták, nem tudom van-e benne hibázási lehetőség. Talán nem jó a timing, vagy el vagyunk csúszva 1 foggal/fogakkal. Szerviz azt mondta, hogy cserénél ellenőrizték a feszítőpontokat, valamit valamilyen jeladóval mókoltak (mert elvileg ha az szar, akkor el se tudna indulni az autó). De nyilván nem mentek vele kilométereket, hogy észrevegyék a fenti problémákat. Vannak tippek esetleg?
PSN ID: marquuard
-
Anaconda
tag
válasz molnarpeter #51415 üzenetére
Be voltam kötve, akkor ránézetek forscan-el. Egy videóban láttam, hogy abban is lehet aktiválni.
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
[link] Ezt valakinek már sikerült bekapcsolni?
2x3 gombnyomás után egy iszonyat rövidet nekem is dudál a kocsi, hiaba kapcsolom be, nem zár le elindulás után.[ Szerkesztve ]
-
Alyx01
tag
válasz molnarpeter #51412 üzenetére
Rendben, köszi.
-
Alyx01
tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata mk3-as, 5 ajtós Focus "gázosításával"?Költségek, plusz szervíz stb. Mivel csak defektjavító készletem van a tartály állítólag kb. 10 centit kiemelkedne a síkból, elvéve egy jelentős részt a csomagtartóból. Mennyire lehet így együtt élni vele?
Előre is köszi. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #51409 üzenetére
Jól tetted!
Ha nem tekered a kormányt sárban, akkor mindent megfog a sárvédő.
Egyenesben haladva bele mentem egy frissen útra folyt festékbe, abból is felfogta mindet.⭐ Stella
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #51402 üzenetére
A vw konszern ülései keményebbek, de legalább tartásuk van. Én is a kuga ülését megemeltem, hogy a combomnak alá tartson, hát nem mondom, hogy kényelmes, de olyan semleges, jobban néz ki, mint amennyire hesználható, egy combtámasz és egy keményebb tömésű oldal jót tett volna neki. Ez olyan semmien, de a piros cérnával jól néz ki. Az biztos, ha lenne hozzá jobb ülés, akkor sem költenék rá(csóró vagyok)
Ja, nekem mk2,5es focusom (is) volt előtte, abban jobb volt az ülés tartása, még 13 év és 245e km-rel is, mint ebben most újonnan. #régenmindenjobbvolt[ Szerkesztve ]
-
Anaconda
tag