Hirdetés
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Jacob Gibbs #50597 üzenetére
Inkább méretezd át a képet és úgy csatold, mert így hozzáféréskéréssel együtt khm... nem elegáns finoman fogalmazva sem
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
A Zéé
addikt
válasz radi8tor #50595 üzenetére
nekem is úgy rémlik, hogy ha már EB, akkor az első generációs 1.6-os jó választás, de annyira nem vagyok képben velük, hogy nagyon.
Fater volt megnézni ezt a kocsit, és alapvetően pozitív benyomásai voltak vele, csak nem tudom, hogy a motor az mennyire lenne jó választás évi 8-10k km-re, jobbára városi használatra.Just a simple Lineman...
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
ReFleXx
addikt
válasz Jacob Gibbs #50593 üzenetére
Most se jott kep, nezz egy bontott ajtot, fenyeztesd le azt kesz, ez ki kell jojjon a casco onresz felebol.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Jacob Gibbs
tag
válasz Jacob Gibbs #50590 üzenetére
Na most!
-
A Zéé
addikt
Kuga-ba épített 150 lovas, 1.6 Ecoboost motorról mi a közvélemény?
Ez az autó van nézegetveJust a simple Lineman...
-
veterán
válasz Jacob Gibbs #50588 üzenetére
Fóka MK3-n jobbos első és hátsó ajtó csere fényezéssel (fehér) szakszervizben:
[ Szerkesztve ]
-
Jacob Gibbs
tag
válasz molnarpeter #50589 üzenetére
Ilyen, talán látszik valamennyire. - nem ment fel a kép, zseniális
Bontott ajtóra én is gondoltam bontó Plázán (kollégáknak köszönet a tippért). Egyenlőre olyan ami kéne nem volt.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jacob Gibbs #50585 üzenetére
Milyen a sérülés, fényezés nélkül horpadásjavító nem tudná megoldani? Esetleg színhelyes bontott ajtót néznék még, azokra kicsi a kereslet, akkor fényezés rétegvastagság és szín teljesen pontos lenne.
-
Jacob Gibbs
tag
válasz radi8tor #50586 üzenetére
250 a CASCO önrész.
#50587
Pont hívott a kasztnis, 418 ezer lenne az ajtócsere... hát átmentem bagolyba és csak huhogtam . Faszi nyugtatott, hogy BMW-n drágább lenne... mondom kösz, de ez nem segít momentán..A sárvédő nem kapott semmit, csak az ajtó.
Szerintem ebből kihúzás plusz fényezés lesz. -
dellfanboy
őstag
válasz Jacob Gibbs #50585 üzenetére
tenyleg csak az ajtot huztad meg? altalaban ilyenkor kap a sarvedo is.
en fel millatt tippelnek az ajto uj arara. ha megvan mennyi tedd mar kozze legyszi.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Jacob Gibbs #50585 üzenetére
Részvétem.
Mit jelent hogy magas a CASCO önrésze? 100e, 120e? Ennyiért kb már semmit nem kapsz a kocsihoz, egy ajtócsere fényezéssel akár a duplája is lehet - még akár több is.⭐ Stella
-
Jacob Gibbs
tag
Sziasztok,
Az első esztétikai hibát összehoztam a Mondeo-n... egy hónap se kellett hozzá
Jobb hátsó ajtót meghúztam parkolóba bemenetkor.Beszéltem egy karosszériással 2 opciót mondott.
1. Festék lecsiszol fémig, ajtó kihúz, glett, festés. -- ez az olcsó, de hosszú távon a kocsi értékéhez nem tesz hozzá
2. Ajtó csere. annyi it még, hogy magas a casco önrésze, szóval lehet hogy a biztosító nem fog fogalalkozni vele. Viszont, hosszú távon az autó értéke nem romlik annyira.Mit javasolnátok?
Feleségemmel azt beszéltük, ha arányaiban hasonlóan jönnénk ki az ajtóval (pl. nem 250E-rel drágább ), akkor lehet cserélném az egészet a fszba..[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
nagyúr
Sziasztok,
S-Max 2006, az alábbiakhoz kérnék tanácsot, ha tudnátok vmit javasolni:
1. Váltószoknya, váltógomb - kinél ? Bejáratott fórumtag, stb.. (gyári).
2. Tetô elején tükörtôl visszább a kiforduló napszemüvegtartó mechanikája elromlott. Ezt a részt lehet cserélni ?
3. Középkonzol alsó része (kézifék körül + pohártartó) karcos. Köröm, kulcs, stb. Lehet ezzel kezdeni vmit, vagy újat venni bele ?
Bp. & Pest megye.
[ Szerkesztve ]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Alyx01
tag
Akkor megnyugodtam, hogy nincs gond. A váltóra lassan ráérez az ember. Én is harmadikba, negyedikbe rakom ha elsőre nem sikerülne a hátramenet.
Egy vasaló swiftet váltott, ami egy szuper járgány szerintem. Nyilván más kategória az MK3 Focus, így nem is érdemes hasonlítgatni, de már most nagyon szeretem. Erre mondják, hogy a jót könnyű megszokni.Köszönöm mindenkinek a segítséget, ha lesz még kérdés jövök. Addig meg olvasom a rengeteg hozzászólást.
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50581 üzenetére
Árok lenne, de ha én egy árokparton kezdek hozzá olajat cserélni, szerintem még a rendőröket is kihívják. De a garázsban azt csinálok amit akarok…
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50579 üzenetére
Sajnos nem elérhető, lent van. De akkor is sokkal könnyebb lenne, mert a múltkor is alig tudtam kitekerni az olajleeresztő csavart
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50569 üzenetére
Nem tudom, nem ismerem ezt a leengedőt. Mindenesetre utána fogok nézni. Köszi a tippet
sparta2: nem gond, azért köszi
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz DeFranco #50574 üzenetére
Ha nem áll jól, s erőből betolod, nagyot reccsenhet. Nyilván ez nem jó. Legjobb szerintem felengedni a féket s gurulni pár millimétert, s aközben rakod rüvercbe. Nekem már az oktatóm is így tanította anno.
Egyszer volt egy olyan esetem, hogy Budakeszin az emelkedőn a lámpánál az istenért nem vette be a váltó az 1-est. Sosem volt ilyen és azóta sem, néztem is hogy akkor most wtf, kicsit gurultam hátra, aztán sikerült, a mögöttem lévő biztos beszart, mondjuk én is.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
gabor9991
őstag
Nem kell vele foglalkozni, mielőtt hátramenetbe kapcsolsz be kell rakni 4.-be és onnan hátramenetbe.Igy nem recseg.
A szisszenés is normális a fojtószeleptől jön a hang amikor majdnem teljesen zárt állapotból nyit valamennyit.De Franco: a 3. is jó tényleg, de nekem a 4->R kényelmesebb
[ Szerkesztve ]
-
válasz Alyx01 #50567 üzenetére
Váltó az ilyen volt az én 2002-es 1.4 Focusomban is. Mármint a régi váltó bizos ilyen volt benne, annak a nyelestengely csapágya meghalt. De úgy emlékszem a cserélt "új" bontott váltóval is ilyen. A hátramenetben nincs szinkron, nem feltétlenül állnak úgy a fogaskerekek, hogy bemenjen, általában érezhető is egy plusz kattanás amikor berakod, akár kicsit reccsenhet is ilyenkor.
Ugyanaz az IB5 váltó van a tiedben is, mint a régi Focusokban, csak kisebb módosításokkal, az újakon pl elvileg van leeresztő. Ha sok a km (200e+) az autóban akkor érdemes lehet mintát venni és annak függvényében cserélni a váltóolajat. Az enyémben lehet elfolyt, mert találtam egy 10+ éves szervizes papírt, hogy szivárgott a váltóolaj a féltengelyeknél, aztán 10 év alatt olajhiányban megmakkant, tavaly nyáron kellett cserélni, mert már olyan hangon vonyított, mint a régi Ikarus buszok.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
kcsa
veterán
-
Alyx01
tag
Sziasztok!
Nem rég lettem tulajdonosa egy 2011-es, 1,6 benzines Focusnak.
Alapjáraton, kis gázadásra szisszenő, fújó hang hallatszik a motortérből egy pillanatra, a fordulatszám, csak közvetlen ez után emelkedik. A másik dolog, hogy hátramenetbe nem mindig sikerül betenni. Látszólag beveszi a sebességet, de ha felengedem a kuplungot csak köszörül. Szerencsére nem gyakran fordul elő.
Ezek valami hibára utaló jelek, vagy az autó sajátosságai?
Előre is köszi. -
Biqci
aktív tag
válasz molnarpeter #50558 üzenetére
Nem tudom, nagyon sokat kellene a fecskendővel szipákolni, amíg az a 3-4l olajat kirántja az ember. De itt tényleg az a kérdés, ami legjobban foglalkoztat, mekkora az a mennyiség, amit nem lehet kiszivattyúzni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #50558 üzenetére
Nem egyszerű, az olaj viszonylag sűrű, a cső vékony és hosszú, elég nagy erővel kell szívni, hogy jöjjön is valami, fecskendőből meg 100 ml-est is nehéz találni azzal is sok húzás mire végzel.
Plusz mivel az olaj ken, ezért könnyen szétcsúszik az egész miskulancia (lecsúszik a cső a fecskendőről, kiszalad a fecskendő húzható része) ami miatt maszatolás van rendszeresen. Vészmegoldásnak megfelel, de szakmányban nem csinálnám, max. géppel.
-
petymek
senior tag
válasz molnarpeter #50561 üzenetére
Nem tudom sajnos. Ideges, így még nehezebb elmondani neki, mit próbáljon. Valamelyik délután, megnézem én is.
Megnézem majd, ha sebességben van, indítózásra egyáltalán megmozdul-e az autó.[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
Biqci
aktív tag
válasz troll81 #50545 üzenetére
Lehet csak berendelek egyet, 20€ szállítással, ennyit megér próbaképp. Legfeljebb az elsőnél kitekerem majd a csavart is, megnézni mennyi maradt benne.
Nekünk lent vannak a szűrők, így mindenképpen bujkálni kell..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
petymek
senior tag
válasz radi8tor #50549 üzenetére
Köszi. Ez nem jó hír. Bovdenes jobb lett volna. Páromé az autó, és most nincs a közelben.
Fékolaj ráadásul a fényezést is oldhatja.Ha az olaj folyik, fékolaj lámpa ennél még nem gyullad ki? Vagy annyi nem tud elfojni?
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz petymek #50548 üzenetére
Hidraulikus. Ha lefekszel a pedálokhoz láthatod hogy mi van a pedál túlsó végén.
Fékfolyadékkal azonos körön van, nézd meg a fékfolyadék tartályt.
Ha a pedálnál elfolyt az olaj az elég látványos.
Nálam eresztett kicsit a kuplung főhenger a pedálnál és emiatt folyton nedves volt a gumiszőnyeg.⭐ Stella
-
petymek
senior tag
Sziasztok!
Focus 1, 1.4 benzines, a kuplung bovdenes, vagy hidraulikus?
Pedál benmaradt. Befagyott, esetleg elszakadt a bovden, vagy elfojt az olaj?
Köszi.[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
gabor9991
őstag
válasz bajnokpityu #50536 üzenetére
Elf sxr 5w30, mk2-be nem kell 0w16
-
Biqci
aktív tag
válasz DeFranco #50542 üzenetére
Értem, valami ilyesmit sejtettem én is. Kár, mert a motornál nem nagy kihívás a dolog, de az autónál csak alá kell bújni. Bár az olajszűrő miatt mindenképpen alá kell... Akkor marad a régi módszer...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
DeFranco
nagyúr
Köztes olajcserére használnám, de a rendes leeresztést szerintem nem tudja teljes mértékben helyettesíteni.
Egyrészt a leeresztéssel remélhetőleg távozik az olajteknőben leülepedett hordalék nagyja is, amit ez nem nagyon tud felszívni, másrészt nem is tudja annyira üresre szívni a rendszert, mint a leeresztéssel elérhető, ezek biztosan problémák.
80-90%-os eredményt feltételezem el lehet vele érni de hosszú távon nem gondolom igazinak.
(Én csináltam ilyet magáncélra óriás fecskendőből és gumicsőből, amikor Gödön túltöltötték az olajat kicsit, működik amúgy a dolog)
-
Biqci
aktív tag
válasz troll81 #50538 üzenetére
És ez mennyire lehet jó? Mert van 3 autó és két motor a családban és ezzel azért radikálisan meg lehetne könnyíteni az olajcserét. Főleg ha télen kell a kocsi alatt gubbasztani emelő híján...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
A Zéé
addikt
válasz Brandynew #50539 üzenetére
Szerintem sokat ne is gondolkozz ezen, egy Fóka mk2-vel évi 40k km futás mellett más miatt is fogsz szervizbe járni, nem csak az olaj csere miatt. Akkor még már belefér az olajcsere is.
De ez igazából kb. bármilyen autóra igaz, hogy ennyi idősen, ilyen intenzív igénybevétel mellett nem csak olajcserétől olajcseréig megy, hanem bizony ott élő fog jönni más is...Just a simple Lineman...
-
Brandynew
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz Brandynew #50529 üzenetére
De szerintem még a 20 is túl optimista, ezért írtam hogy 40, de legkésőbb 45ezer km alatt én 3x cserélném az olajat.
Egyébként így hogy ennyire sokat mentél egy olajjal nem kezdte el durván fogyasztani a ciklus közepétől kezdve?molnarpeter:
15 ezer forint 5 liter olaj+ a szűrő
Biztos megéri a laborozás?[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
válasz molnarpeter #50530 üzenetére
Ez jó ötlet, köszi
-
Brandynew
őstag
Sziasztok,
Évente kb. 40 ezer km-t megyek, Focus mk2. Szerintetek milyen gyakran kéne olajat cseréljek? Elég az évi 1 vagy tartsam be a 30 ezret (azt hiszem, annyi az ajánlott)? Esetleg gyakrabban.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz merqree #50515 üzenetére
A garanciális csereperiódus és az "intelligens olajcserejelző" nincs szinkronban.
PHEV/FHEV-ekben (legalábbis Kugánál) 30000 km / 2 év a garanciális csereperiódus.
Én lecseréltettem benne 4000 km-nél a bejáratós olajat, aztán cseréltem 15000-nél és majd 30000-nél a márkaszervizben.
Úgy nézem S-Max-nál is detto:
Szóval ha még távoli a 30000 akkor cseréltess olajat+olajszűrőt. (ezt megteheted bármelyik szakinál - gyári alkatrészt felhasználva)
Ha pedig közeli a 30000, akkor azt szokta mondani a szerviz, hogy majd beszámítják az árát a 30000-es szervizbe és akkor nem cserélnek olajat.
⭐ Stella
-
merqree
őstag
A 2.5 PHEV kocsikban 10e km-ként kell olajat cserélni????
Legalábbis az intelligens rendszer számaiból arra következtetek. -
gabor9991
őstag
válasz erdey_a #50508 üzenetére
Én nem cserélném ha egyébként nem csattog így a malacperselyt se kell összetörni
Ha gyári alkatrészekkel csinálnád nézz rá a petrányi webshopra, néha olcsóbb a gyári alkatrész mint az utángyártott, ja és szerencsére ennél a motornál nem egy egész napos munka a csere.[ Szerkesztve ]
-
erdey_a
addikt
Sziasztok, mennyi az 1.6 tivct vezérlés gyári \ célszerű csereintervalluma? Nagyon eltérő adatokat találok csak guglizgatva. Illetve az okoskerék cseréjéről sem egyértelmű amit találtam. Kell? Nem kell, csak ha gond van vele?
Mennyi a hosszbordás szíj csereintervalluma?
Lassan 100ezerhez közelít a szekér, és feltörnék egy perselyt a szervizeléshez...Vérboci
-
-
zoger
tag
válasz gabor9991 #50502 üzenetére
Azért az akkori fiestában még valódi hőfokmérő volt. Az enyémen mutatóról kifigyeltem, hogy rosszalkodik a termosztát s már csak 80-85 fokra melegszik a víz.
De bezzeg mk3 focuson csak véletlenül tűnt fel, hogy teljesen elszaródott a termosztát, 45 fokig azért fel tudott melegedni a víz s a mutató beállt középre mintha minden rendbe lenne.
Ha faterom 2018-ban nincs tüdőszanatóriumban a mátrába akkor lehet ma is rossz termosztáttal járok. Ugyanis hazafelé ereszkedve Gyöngyös felé mindig visszahűlt az autó s középről, lefeküdt a mutató és ez beindította a gyanút. -
gabor9991
őstag
válasz Szotyi0 #50496 üzenetére
Ha eltört a rugó akkor ott pillanatok alatt megszűnt az az erőhatás amitől zárva volt a rendszer, a vízhőfokmérő mutató pedig nagyjából 45-120 °C között középen áll, hogy ne zavarja a sofőrt
De újra azt mondom, ha a gyári kupakkal jól működik akkor csak a régi kupak volt a hiba oka.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hisense LCD és LED TV-k
- Crypto Trade
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Xbox tulajok OFF topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- LEGO klub
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3DMark (2013) eredmények
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest