Hirdetés
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
robertka
tag
Ilyen tárcsa fogót használt már valaki? Nem tudom képről eldönteni, hogy elég masszív-e.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Lidl-ben hétfőn autós téma
⭐ Stella
-
veterán
válasz robertka #50997 üzenetére
Gumiszerű anyaggal bevont fémlap a tömítése, bár inkább tűnt festésnek mintsem guminak.
Nem mondanám előjelnek.
Egyszerűen nem indult.Se erölködés, se semmi csak jó nagy csend.
Előtte sem volt semmi, pöccre és könnyen indult amíg indult.
Ugye az a legnagyobb baj, hogy amikor a szolenoid csavarjáról le akartam venni a saru leszórító anyáját, akkor elforgott a műanyagban a csavar.Se ki, se be, szóval szolenoid pápá.
Nem baj, 371k km-nél ráfér egy felújítás, vagy rosszabb esetben komplett csere (ezt kihagynám ha lehetséges).
Inkább most adja meg magát mintsem mondjuk a horvát tengerparton.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz radi8tor #50992 üzenetére
Ez az autó szerintem életében nem látott garázst, max szerelésnél.
Egy osztrák generálkivitelező cégnél volt 282k km-ig céges, ott nem hiszem hogy garázsban állt volna, nálam meg féltető alatt áll.
Én inkább a használat módjára tippelek.
Ez az autó jobbára nagyobb távokat ment és megy, városban ez édeskeveset volt és van használva.
Valószínűleg ezért is bírja még mindig a kuplung és a kéttömegű is (ezek is még a gyáriak), bár már vannak jelek arra hogy előbb-utóbb ezzel is foglalkozni kell.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz radi8tor #50987 üzenetére
Amikor alatta feküdtem nem is néztem, a szerelő hívott fel önindító leszerelésnél, hogy tudom-e hogy ereszt.
Mondom igazából nem is néztem, de ha cserés, akkor cseréljék, nem akarom beszopni.
Azt mondta, hogy nagyon meglepő hogy eddig bírta, mert ezeket már 250-280körül cserélni szokták, az enyémben meg van ~371k és még a gyári van fent. -
radi8tor
MODERÁTOR
Termosztátház fedél nekem MK1-en olyan 250e-nél volt cserés.
Szombat délelőtt durrant el Mátészalka mellett.
Az volt a rohadt nagy mázli hogy van Mátészalkán Ford képviselet és volt nekik raktáron 1 db.
Rokon (autószerelő) kicserélte nekem grátiszban.Mondjuk nem volt előjel mentes, mert már volt rajta vízkő kiválás, és a Ford szerviz is mondta hogy cserélni kéne - de nem cserélték ki mondván nem kértem. Én meg ugye hagytam a dolgot még 1 évig.
⭐ Stella
-
veterán
Fejlemények.
Végre szervizben az autó.
1. szerviz fullra le van terhelve,nem tudtak időpontot adni.
2. szerviz olyan hogy oda max műszakiztatni viszem az autókat és a motort, nincsenek vele jó tapasztalataim.
3. szerviz meg ezen hét szerdájára tudott behívni,mert előtte táppénzen volt a szerelőinek nagyrésze.
Mindegy, utóbbiban már lekapták az önindítót, elvileg már a felújító szakinál van, remélhetőleg nem kell cserélni az egészet.
De még jó hogy elvittem, kiderült hogy a termosztátházamból is szivárog a víz, az is cserés.
Azért 371000km-nél lehetett számítani haldokló dolgokra, biztos lesz is még.
Kértem még egy alapos átnézést és egy listát az eredményről, plusz egy fékfolyadékcserét, hamarosan műszaki is lesz.Elviszem valamikor egy “előműszakira”, ráállíttatom rázópadra és fékpadra is, nehogy műszakin derüljön ki valami.Ja és egy kis Contitech vélemény:
Csalódás!
Alig olyan 16000km-rel ezelőtt cseréltem a vezérlés, de már szivárog a tömítésnél.
Le volt pucolva a tömítőfelület, nem is volt sérült (a tömítés sem), az összes új csavart a megfelelő sorrendben és a megfelelő nyomatékkal húztam le, mégis elkezdett szivárogni nemrég…
Rohadtul nincs kedvem újra szétkapni a vezérlést egy tömítéscsere (esetleg vízpumpacsere) miatt…
Egyelőre pótolgatok a vizet, aztán ha lesz hozzá lelkierőm lekapom amikor már kellemes melegek lesznek a nappalok. -
siddis
őstag
-
zoger
tag
válasz molnarpeter #50981 üzenetére
Kormányműben nem csak a villanyszervós a macerás? Vagy már mind az?
-
RazoR
veterán
MK3 FL Focus-nak ilyen nyűgjei vannak?
1.6 Ti-VTC motorral nézegetek 5-6 éveseket. -
#214
aktív tag
válasz molnarpeter #50974 üzenetére
Mindjárt mások a találatok, köszönöm.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kovbandi82 #50971 üzenetére
Pedig a hőmérő lesz a ludas. Ha maga a szenzor jó akkor a kábel.
⭐ Stella
-
#214
aktív tag
válasz TommyX_ #50970 üzenetére
Bár nem 12k km-re, de én sem terveznék vele 3-4 évnél többre, azért sportos hatchbacket nem nagyon vesznek emberek egy életre. Viszont az azért hozzátartozik, hogy jelenleg a piacon MK7-ből nem nagyon van már 100k km alatti.
molnarpeter: Tudsz nekem kérlek linkelni erről a hüvelyrepedésről cikket, fórumtémát (angol is jöhet)? Mindenhol csak azt hajtogatják, hogy melegedik és leég az EcoBoost, de no para, volt rá visszahívás.
-
Sziasztok. Valaki hátha járt már így, mert tanácstalan vagyok. Ford Fiesta 2006-os az alany, 1.3 benzin. Lett termosztát cserélve, mert a másik nyitott állapotban döglött meg.
Nos azóta a műszerfalon a hőfokmérő 15-20 perc alapjárat után kiakad, hogy 120 fokos a víz. A motor nem forr, lézerrel megmérve a hengerfej, a blokk, 80-85 fokos, a kiegyenlítőben a víz 85 fokos, alsó felső cső meleg. Termosztátban cseréltük, a szenzort, akkor is csinálja. Élő adatban is magas hőmérsékletet ír... -
TommyX_
őstag
Nekem 2.5 évig volt kettő darab MK7-es Fiesta ST, jó mondjuk én csak összesen 12 000 km-t raktam bele mindegyikbe.
Narancssárga (2013-as) az svájci volt, fullos felszereltséggel, ebbe raktam bele 10 000 km-t, 62 000 kmrel vettem, majd 72 000 km-rel adtam el. Itt a gyári visszahívást megcsináltattam rajta.
Mondjuk rendesen mentem vele, nem hajtottam szét, aki megvette neki sem volt vele gondja.
Amiért eladtam, Toyota GT86-ot akartam volna, de abból még sem lett semmi, így következett egy 2014-es 48 000 km-t futott kék ST1-es, vagyis puritán felszereltségű st.Én azt mondom, olyat kell keresni belőle, ami digi klímás, kulcs nélküli, indítás és ajtónyitásos, navis és van benne tolató kamera, meg ugye szövet-bőr ülés.
Amúgy ST200-t vennék én személy szerint, igaz ezt most kivételesen hosszabb távra gondolnám
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #50967 üzenetére
Akinek megreped, de nem akarja átverni a vevőt, viszont nagyot csalódott az autóban. Nem azt mondom, hogy azonnal felújítás után legyen hirdetve, lehet több éves sztori is, csak legyen megcsinálva. Nekünk mondjuk gépek vannak jópár darab, magunknak jó ahogy van, de eladás előtt minden fel van újítva kb, csak panasz ne legyen Pl. ezredforduló körüli Porsche-k esetén is kifejezetten szeretik úgy hirdetni őket, hogy IMS csapágy cserélve vagy átalakítva, szóval nem egyedi a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
#214
aktív tag
válasz dellfanboy #50967 üzenetére
De miért kellene frissen generálozottnak lennie? 10 év körüli autókról beszélünk, 100 és 200 ezer futott kilométer között. molnarpeter erősebb hüvelyekről írt, ez generál után évekkel is említésre méltó dolog.
Lásd: első szériás MX-5 NC, szintén Ford motor, 10+ éves autók, főtengely, csapágy gondok. Van hozzá utólagos, jobb alkatrész, sokan cseréltették. Ezeket rendre meg is említik az eladók.
[ Szerkesztve ]
-
#214
aktív tag
válasz molnarpeter #50964 üzenetére
A releváns HaHu és Willhaben hirdetések egyikében sem említenek motorgenerált (ellenben van bulllshit a kedvező fogyasztásról ). Én viszont megcsináltatni nem akarom, annyit nem ér az egész.
-
molnarpeter
nagyúr
Ez is egy hobbi
Minden 1.6 EB, illetve a 4 hengeres 1.5 EB, újabb 2.0 EB (2015-17 talán a váltás, előtte "closed deck, utána"open deck" ami reped), illetve 2.3 is azt hiszem, de az itthon nem jellemző. Ha találsz ilyen javítottat, azt szvsz egész nyugodtan meg lehet venni, Hlinka Garage foglalkozik ilyen javítással pl. -
#214
aktív tag
válasz molnarpeter #50962 üzenetére
Wow, te minden típusról tudsz valamit!? (irónia nélkül)
Ez minden peremfeltétel nélkül igaz? X-nél több km, elmulasztott olajcserék, hidegen rugdosás. Ha igen, akkor innentől elengedős. -
#214
aktív tag
Sziasztok!
Távolról elkezdtem szemezgetni MK7 ST Fiestákkal (2013-2014) és a HaHus, utána olvasós kör után érdekelne a ti véleményetek, tapasztalatotok a típusról. Motorikusan úgy látom nem problémás (1.6 EcoBoost, 182 Le), váltóra érdemes odafigyelni, de ez próbaúton szűrhető. Felszereltségre mivel tud többet az, aminek a multikormány jobb oldalán is vannak gombok? Konszernhez hasonló utólagos infotainment retrofit mennyire járható itthon (Apple Carplay upgrade érdekelne főleg)?
Köszi előre is segítséget.
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #50955 üzenetére
Én nem akarom semmiről meggyőzni. Nézegeti, töpreng rajta.
aero.: Rágódik egy kicsit rajta.
Onkyo TX-L20D, 4K Dolby Vision, streamer, HDMI, USB, phono, fehér 2.1-es erősítő eladó
-
aero.
veterán
válasz Jacob Gibbs #50957 üzenetére
Chevy Suburban, városban jelentősen rosszabb, maradjunk a hosszútávnál.
De itt egy Expedition 3.5 Ecobost, nyugiban 90-nel
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
10-11-et eszik autópályán. Viszont nincs DPF, DMF, EGR bajok, mérlegelni kell, mi éri meg. Egyetlen hátránya, hogy régi konstrukció, ezért nem tud annyira takarékos lenni.
Ennyit esznek a mai V8 Full-size SUV-ok manapság (5.3 szívó, 3 tonna):
Bolond lennék nem ilyet vezetni, ha lenne rá pénzem újonnan, Európában is -
embe
nagyúr
válasz dellfanboy #50953 üzenetére
Valami alkalmi vétel...
Egyébként én azt mondtam neki: "Leeszi a fejed. Nagy tömeg, nagy benzines motor."Onkyo TX-L20D, 4K Dolby Vision, streamer, HDMI, USB, phono, fehér 2.1-es erősítő eladó
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Kollégám nézeget egy 2003-as, 2300ccm-es benzines Galaxyt. Ritka, hosszabb utakra használná.
Mennyire vállalható, megbízható ez a motor?Onkyo TX-L20D, 4K Dolby Vision, streamer, HDMI, USB, phono, fehér 2.1-es erősítő eladó
-
gabor9991
őstag
válasz se4ever2 #50949 üzenetére
Én nem szeretnék vitát nyitni abból hogy kinek mennyit ér az autója de annyit mégis megjegyeznék, hogy amit írtál tól-ig árakat azok szerintem azok az árak amennyit szeretnének kapni az autóért azok az eladók akiket megcsapott az elmúlt 2-3év áremelkedésének a szele és hirdetik néha tavalyi nyári fotókkal
Szerintem egy 2015-ös focus soha nem fog elkelni 3.4M-ért 200+ ezres futással, 2019-es mk4 van néha-néha ennyiért [ez] pl. 2019-es 3.6-ért hetek óta fent van.[ Szerkesztve ]
-
Jenne
őstag
válasz Huanito555 #50944 üzenetére
Szia!
Ford szervizek listás árakon dolgoznak. Érteni értenek az autókhoz (gondolom) de szabott áron dolgoznak minden szervizben. Értem ez alatt, hogy és csak egy példa: egy olajcsere és szűrő csere norma ideje Fiestanal 40 perc és erre számolják a 22900 Ft/óra díjat. Még akkor is 40 perc rezsi óradíjat számolnak fel ha fele idő alatt elvégzik ezt a munkát. 22900 Ft óradíj 2/3-a = 15270 Ft munkadíj. Én itt intézem az olaj + szűrő cserét [link] 20 perc alatt bőven készen vagyunk, még beszélgetünk is közben és amíg lefolyik a fáradt olaj, átnézi a szerelő az autót alul, hogy van-e valami gond esetleg. Mindezt potom 4500 Ft-ért, bár az olajcsere utáni üres olajos flakonokat nekem kell elhoznom. Ez legyen a legkevesebb...
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
se4ever2
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2015 2. havi Ford Focus 1.6 TDCi kombi. A közeljövőben el szeretném majd adni, de a piacot nézegetve elég nagy a szórás, 2,6M és 3,4M között is vannak hasonló paraméterekkel autók, nehezen tudom belőni a reális árát. Amit tudni kell az autóról:
- 2. tulajdonosa vagyok, saját cégtől vettem 178.000 km-rel 2,5 éve
- jelenleg 216.000 van benne
- végig vezetett szervizkönyv, 15.000-ként olajcsere
- lett benne 2 éve cserélve vezérlés+vízpumpa, kuplung+kettőstömegű, akksi, generátor, klímahűtő+klímakompresszor
- kizárólag márkaszervizben szervizelt, gyári alkatrészekkel
- kétszer volt elől törve koccanásos balesetben, itt is márkaszerviz végezte a javítást
- tipikus fehér cégautó, alapkivitel, ami plusz van benne az a kétzónás digitklíma, ülés és kormányfűtés, illetve utólagos Bluetooth kihangosító és váltózárMi a reális ár szerintetek amiért meghirdethetném? Előre is köszi!
-
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #50946 üzenetére
65ezret pontosan. A dayco meg megadott a gyárira 160ezres csereperiódust, így ez még annak a felét sem futotta és látszik hogy nem ma kezdtek leválni a bordák.
Volt valami hasonló flymi focusával is így szerintem ez nem egyedi eset pedig ez német gyártmányú nem is román.[ Szerkesztve ]
-
Huanito555
csendes tag
Üdv!
Ajánlana valaki egy ford szervizt, ahol hozzáértő emberek dolgoznak és csak ésszerű kereteken közt gombolnak le?
Pest, Szolnok, Békés megye elonyben -
ptesza
senior tag
válasz robertka #50940 üzenetére
Probléma nem de a szerelők szeretik mert az a legdrágább.
Ugyanis van pár autóalkatrész kereskedő aki leszerződik a szerelőkkel és ha kell még terminált is tesz le nekik. Jó mert néhány órán belül kézben van az alkatrész a saját futárjukkal kiszálítva.
Viszont ezért csak a legdrágább alkatrésszel hajlandó dolgozni és még egy csavart sem vihetsz oda.
Midez felett még saját hitvallásként is adják elő ezt.
" Én csak a contival szerelek mert abban bízom" -
sparta2
tag
válasz dellfanboy #50935 üzenetére
Én régebben kinyomócsapágyon és a hosszbordás szíj feszítőjén próbáltam spórolni. Mindkettőt cserélhettem 5e km-en belül. Sok alkatrész esetében sajna a gyári méretpontos(abb) és tartósabb. Persze én sem vagyok a gyári híve.
-
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #50935 üzenetére
Haverom beszerelt valami hitvány vizpumpát az offos passatba, 25 km múlva már szivárgott a hűtőfolyadék így lehetett 2x szerelni mindent.
Én úgy tudom a dayco a gyári beszállítója a fordnak azzal nem gondolnám hogy nagyobb baj lenne mint a gyárival amit ilyen idős autóknál már motorcraft néven árulnak és nyilván a minősége sem olyan mint egy ford logósnak így lehet hogy motorcraft néven valami harmadvonalas beszállító alkatrésze van a dobozban. -
dellfanboy
őstag
SKF...Gates...INA...Dayco
ezek kozul a legolcsobbat, bar en beprobalkoznek vmi noname markavalford munkafelvevo hazabeszel (ford amugy se gyart ilyen alkatreszt, hanem megbiz egy alkatresz gyartot) , en a szerelodtol majd elkernem a regi szijat. idaig akarhany vezerlest csereltem, full felesleges volt. marmint jo allapotu volt a szij siman elment volna meg 3-4-5evet...
sot legkozelebb vezerlest cserelek eskuszom a legolcsobb noname-t veszem[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Fiesta 1.4 TDCi autóban melyik gyártótól ajánlott jó minőségű vezérműszíj készlet + vízpumpa? Szerelőm mondott néhány nevet, majd válasszak belőle.... SKF...Gates...INA...Dayco ...ezek jutottak hirtelen eszembe. Van még a gyári Ford készlet is csak elég húzós áron van. Tudtok javasolni - ha már rám bízta a döntést - melyiket válasszam?
Köszönöm előre is.
Ford szerviz szerint egyik sem éri el a gyári minőséget, sem minőségben sem időben. Értem ez alatt, hogy amíg a gyári készlet elmegy hiba nélkül 8/10 év vagy 160000/200000 km, addig ezek közel sem tudnak ennyit. A Ford munkafelvételes ügyintéző szerint, mert Ő mondta ezeket.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Biqci
aktív tag
Nekem MK 2 1,8 volt. A hivatalos olajcsere periódus 20k km vagy 1 év volt, ha jól emlékszem. De én mindig 10k után cseréltem és amíg megvolt, nem is ette. Szóval nem egy Mission Impossible, de alaposan utána kell járni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
RazoR
veterán
MK2.5 csak 1.6 Ti-VTC vagy bevállalható egy 1.8 FFV vagy 2.0 is?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50926 üzenetére
Én eskü nem fogom már tovább győzködni.
Más: ma hallottam a rádióban régóta először Ford hirdetést.
Készletkisöprés modellváltás előtt. A készleten levő Kuga, Puma modellek milliós kedvezménnyel és 3,9% THM-el. (Ford Credit)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
albiosz
őstag
válasz albiosz #7506 üzenetére
Majdnem 7 év után úgy tűnik feladta az Exide Premium akksi, amit itt ajánlottatok. Ez szerintem szép teljesítmény. Még mindig ajánlott a márka?
Ez kell nekem, ugye? Anno végül személyes vásárlás volt és a papírjait már nem találom. EA472 akkumulátor, 12V 47Ah 450A J+ EU, alacsony [link]
-
dellfanboy
őstag
nezegetem a sprintmonitort es ott azt latom, hogy az mk2 1.6 benzin kb 1l-el tobbet eszik mint az mk3 1.6b sima nem ti-vct.
van infotok arrol, hogy az mk3-ban milyen okosítások vannak ami 1l-el kedvezőbb fogyit eredményez??eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
molnarpeter
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50912 üzenetére
Ezek mind extrák (üvegtető, stílus csomag).
A motoros csomagtartót hallottam hogy már csak láblendítés nélkül elérhető "chiphiány" miatt. Távirányítóról megy de kéz nélkül nem.Nekem szerencsére az még benne van, használom is gyakran mert egyedül pakolok.
⭐ Stella
-
diegho
nagyúr
válasz diablo1984 #50910 üzenetére
Üvegtetőm is van. Igazából minden is van, kivéve adaptív tempomat. Nem értem miért kaptam meg 9,99M-ért, de nem reklamáltam miatta.
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50909 üzenetére
Hmm, azt hittem az st line x-ben ez lesz már alapból, de nem. Sebaj gyorsan megszokom, el tudom viselni így is.
Még arra sem volt időm, hogy benézzek a búra alá, hogy hol van izzó alatta. Azt is hibásan gondoltam, hogy ha körben full led lámpákat mondanak, akkor elől(bár arról sem győződtem még meg) a ködlámpa és a fényszóró mellett a hátsó tudást is lednek gondoltam, de még a rendszámvilágítás is csak rémlik, hogy led lehet, sőt biztos(párszor már lecsuktam a csomagtér ajtót).
Ja és a kéz nélküli csomagtér nyitás is kamu volt, hiába cseleztem az autó mögött, nem nyílt, majd az értékesítő megnézte, nincs szenzor, ne várjam, hogy nyílik(jobb is így, tartottam tőlr, hogy a macska nyitogatná, annak is szokása a kocsikat szeretgetni, ne nyitogasson)
diegho: üvegtetős a tied jól látom? Mert akkor lehet ahhoz a szinthez járhat, az enyém lemez.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50904 üzenetére
Nem motorfüggő a piros fêknyereg hanem a stílus csomag része (feláras extra).
Félre értetted az előző kommentem. Helyzetjelző/féklámpa LED. Indexek, tolatólámpa, ködzárófény nem.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
diegho
nagyúr
válasz diablo1984 #50904 üzenetére
Nekem piros a féknyergem is. Ez már ST-line x négyzet lesz a végén
[ Szerkesztve ]
-
siddis
őstag
válasz diablo1984 #50904 üzenetére
https://www.fusionshop.hu/foliatec-feknyereg-festekek/
-- Aux armes, citoyens --
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50903 üzenetére
Lehet sima izzó, de hatékony, illetve a féken állva az is durván pirosra fest mögöttem mindent.
A tolatókamerát szoknom kell még, tükörből tolatok mindig(szűk garázsomban főleg, de ahogy tapasztalom hihető amit mutat, vicces a 2 kipuff gőze ahogy gázadáskor látható rajta, de mindenképp pozitívum a 2 kipuffvég hogy nem csak dísz(bár nem is gondoltam sosem) és nem csak fél oldalas.
Amit sajnálok, hogy a sima ecoboostnál a féknyereg csak szürke, el bírtam volna viselni pirosan a szép 18"-os felni mögött, de ez legyen a legnagyobb hibája
Igen sejtettem, hogy a párásodás évszak függő, nyáron majd nem lesz ilyen gond.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50902 üzenetére
Hátul az index és a tolatólámpa sima izzó. Gondolkoztam a LED-esítésén de mivel úgysem én látom nem költök rá. Arról nem beszélve hogy szabálytalan.
A fényszóró tud párásodni, no para ki megy belőle amint fagypont feletti lesz a hőmérséklet.
A hátsó is tud párásodni (nekem főleg az szokott) de ez nem hibajelenség hanem feature.
⭐ Stella
-
diablo1984
veterán
válasz radi8tor #50901 üzenetére
Ma sem volt több időm foglalkozni vele, telefonálni már tudok rajta, illetve ma beálláskor a wifi jelszavam beírtam, valami sync frissítést írt, leokéztam és betoltam a garázsba. Kicsit finomítottam a hátsó távtartón, így kb 3 centire állok meg a mögöttem lévő polcoktól, így elől még kb 8 centi van az ajtó és a rendszám között, így az örömöm kb olyan mintha nyertem volna a lottón(egy hármas találattal)
Illetve ma felkerültek a téli gumik rá, ezekkel higanyabb lett az autó mozgása, kicsit lágyult, a nyárival kissé keményebb volt érzetre.
Ja meg átolvastam a papírokat amiket adtak hozzá, az 5 év gariról, a hulladék újrahasznosításról, ilyesmi, rájöttem, hogy a szervízkönyben nem kell majd semmit pecsételni, így raktam mindent be a szekrénybe, nem hordom magammal.
Kezdem a kulcs nélküli használatot megszokni, könnyű a jót megszokni.
A sync rendszerre majd talán hétvégén lesz időm, egyenlőre a telefonálást is szokni kell, nem esik még kézre, a gumisok is eltekergették a klímát, 18 fok klíma bekapcsal(nem tudom mit akartak vele, de ártani nem ártottak), tetszett nekik is az autó.
Még mindig azt mondom, hogy piszok csendes a verda, ha leállítja a motort a start-stop, azt sem lehet észrevenni és gyorsan reagáll, ha indulni is kell.
Ami számomra nem illik a beltér képében anyagminőségre, az a szálcsiszolt műanyag berakás az ablaklehúzók körül, az a focusban is alu vagy arra hajazó volt(télen az fémszerűen hideg volt), ezen is dobott volna egy szálcsiszolt alu betét oda.
De nem zörög, nem csörög, a központi kijelző bár nem tűnik tűélesnek(lehet az alap háttér miatt, nem tudom), de szerintem teljesen jó minőségű eddig amit láttam, tapasztaltam belőle.
U.i: első lámpák párásodnak, de még a küszöb mögött is víz volt, nem tudom, hogy átadás előtt a Tiszában moshatrák-e le, de majd nyáron kiszárad.
U. I. 2: a ledes lámpa még mindig királyság, hátul is a tolatólámpa(azt nem tudom, hogy ledes-e, nem néztem) hatékony, szokatlanul jól lehet látni hátrafele is, a focus 1 oldali c oszlopban lévő lámpájához képest, ahol csak tippeltem, hogy betonon megyek, vagy már füvön, mert kb semmit nem láttam vele.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #50899 üzenetére
És milyen az autó összebarátkoztatok már? Nyomkodtad a Sync-et?
Én tegnap ücsörögtem fél órát mert vártam valamire és felfedeztem új dolgokat benne
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest