- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz ptesza #49208 üzenetére
Olajcserével nem fogsz hibát javítani sajnos. Emlékeim szerint dízelekben már EHPS van, szemből bal fényszóró alatt van a szivattyú egység, ott nézhetsz olajszintet, cserélni leszív-feltölt módszerrel lehet. De nem csak szervó hiba lehet a hibajelzés, hanem akár egy kezdődő generátor vagy testkábel hiba is.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ptesza #50434 üzenetére
Nem feltétlenül a motor adja ezt a hangot.
Ékszíjjal kapcsolódik a motorhoz: generátor, szervó szivattyú, klíma kompresszor.Sivító hang akkor szokott lenni, amikor csúszik az ékszíj. Nyisd fel a motorházat, és próbáld megnézn lámpávali nem-e csúszik valamelyik a fentiek közül. Klíma kompresszor kuplungja tud pl úgy beállni, hogy állóhelyzetben marad és csúszik rajta a szíj. De a többi is tud csapágyas lenni és akkor szorul.
Ezen kívül a szervó szivattyú is gyanús lehet. Nem emelkedett meg az alapjárati fordulatszám? Megy rendesen a kormányszervó? Szervó olajszint jó?
Óvatosan meg lehet tapogatni a dolgokat, általában a hang mellé járul valami rezonancia is.
De szerintem ha felnyitod a motorházat és fülelsz akkor be tudod azonosítani honnan jön a hang.Ne nyúzd sokáig az autót ha megvan a hang forrása.
⭐ Stella
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ptesza #50446 üzenetére
Na, ha szervó hidraulikus, és elektromos dolgok sem mennek, akkor nem hajt a hosszbordás, vagy csúszik valami, stb... Kézzel nyomd meg, ne legyen laza, és nemt'om maradék körömlakk elő aztán jelöld össze a főtengely szíjtárcsát, lehet az engedett el és csúszik egyik réteg a másikon. Kis járatás után látszani fog, ha ott csúszik. Illetve ha le tudod venni a szíjat, meg lehet pörgetni kézzel mindent, nekem is mikor nyiszogott a generátor, látszott hogy nyolcasozik a tárcsa rajta.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz ptesza #50446 üzenetére
Töltés gond lesz az szerintem, valószínűleg a leállítás után a hang amit hallasz az a generátor forgórésze ami forog tovább mert szabadonfutós és azért van hangja mert már a rugó fut a csúszógyűrűn a szénkefe helyett a hibákat meg azért dobálja mert nincs elég áram a rendszerben.
-
gabor9991
őstag
válasz ptesza #50458 üzenetére
Remélem nem azért rendeltél generátort mert én a fotelből megállapítottam hogy az lesz a hiba
A videót megnézve olyan nagyon nem hallatszik rendellenes hang, egy kis csapágyhangja mintha lenne valaminek de a feszítőn is látszik hogy rángatja a főtengely a szíjat rendesen akár még a generátor szabadonfutó is lehet a zaj forrássa.[ Szerkesztve ]
-
-
A Zéé
addikt
válasz ptesza #50491 üzenetére
Szívócső.
Csak a gyárit vedd meg. Én annó nem hittem el, megvettem a prémium utángyártottat, 10 km-t (nem, nem elírás) bírt... A gyári azóta sztem 40k km felett jár.
Kivenni meg az előtte lévő folytószeleppel együtt kell. A fém fület elengeded a blokktól, utána a fenti, négyszögletes résznél a 3 csavart, meg lentről a gumi csőnél a bilincset is kilazítod. Úgy szépen ki tudod cserélni, meg utána a helyére tudod tenni az egészet. Rögzíteni meg úgy jó, hogy először a fenti csavarok, utána a blokkhoz rögzítő fül, aztán alul a bilincs.Just a simple Lineman...
-
ptesza
senior tag
válasz ptesza #50857 üzenetére
Na erről lenne egy véleményem. Azt a pénzt tedd ki az asztalra amit ' lealkudott. Nézd meg jól és add oda egy tökidegen nepper g*cinek. Hülyék mindig vannak bármerre is mész és hogy kinek adsz címet az is rajtad áll. Ne haragudj meg de most egy kicsit te is az voltál. Nem 5 ezer forintról van itt szó hanem szerintem százezres tételről. Még egyszer bocs nem akartalak megbántani, de már nem olyan világot élünk.
Mod:
Ezt az első hozzászólásodra írtam. Most olvadtam el a többit is. -
bul07
nagyúr
válasz ptesza #51044 üzenetére
Öregében még az olcsóbb fajta szűrő van nem az ami a általad linkelt videóban, de amúgy olyan kis izé sincs amivel pumpál a videóba
Róla képek [kép], [kép], [kép] , [kép]Közben beszéltem öcsémmel
Az mondta hogy ő úgy csinálta régen a ford busznál(18személyes) hogy rongy és kompresszor, tanknyílásba a kompresszor csöve rongy meg a tömítésnek, és így nyomás alá helyezni a tankot, a csövön keresztül kezd kiáramlani az üzemanyag a nyomás miattOlaj
Közben megnéztem a könyvét és ott egyértelműen írja a WSS-M2C913-B minősítést
Amit linkeltél Motul az FORD WSS-M2C913-D tudja, bár nem vagyok otthon a ford minősítésekben így lehet hogy a -D tudja a -B is[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Sys85
veterán
válasz ptesza #51044 üzenetére
Én a Yato felszívós kézipumpájával szoktam a szűrő kimenő ágát szívni.Lejön egy fél liter gázolaj aztán annyi.
Elsőre indul, igaz az első 1-2 perc kissé kopogós, aztán kisimul.Önindítócsere:
Ma végre hazahozhattam a Fókát.
Önindítót elküldték szakihoz aki kogaskereket cserélt (tűgörgők miatt, kicsit felszabályozta a tengelyt is)kapott új szolenoidot és szétszedte, átnézte az egészet.
Azt mondta nem akarta elhinni hogy ebben az autóban 370k+ km van, mert alig látszott rajta kopás a belsejében,szóval szerinte ezzel még jó sokáig nem lesz bajom.
Tűgörgőket is csak azért cserélt, mert azokon már látszott a 370K+, de ennyi.
Ja meg ugye akkor termosztátház csere, mert szivárgott.
Kapott egy Gates-et, na meg ugye hűtőfolyadék.
Munkadíjjal együtt majdnem 120k.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
-
robertka
tag
válasz ptesza #51263 üzenetére
Én fékből A.B.S. tettem előre hátra tárcsa meg betét és a nyereg felújító készlet is az volt. Nem tapasztaltam semmi problémát, kb két éve van fent. Az A.B.S. amúgy nem gyárt hanem csak csomagol de 4-5 beszállítót láttam nála és mindtől szívesen vettem volna csak ez olcsóbb volt.
-
ptesza
senior tag
válasz ptesza #51459 üzenetére
Beindult és 14.4V a töltés. Átkötöttem sorosan egy árammérővel és akkor pár másodpercig 2-3A aztán 1.5A egy kis ideig. De lehetett is hallani, hogy mozgatja a belső fűtés terelőit. stb. Utána beállt 0.6A-re. Vártam vele egy fél órát és úgy már csak 0.2A lett. Szerintem ez a kb.200mA már le tudta meríteni 10 nap alatt.
Valahogy ki kellene cselezni az ajtót, hogyha kinyitom ne élesszen fel mindent, mert csak úgy férnék hozzá a belső biztosíték táblához , hogy neki tudjak állni teszelni egyenként a biztikkel. Mármint elkezdem egyesével kihúzkodni és akkor meg kell lennie mi eszi eszi azt a 0.2A-t.