- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
andorra
őstag
Azért, mert Intelre optimalizált az FSX, ha ezt optimalizációnak lehet egyáltalán nevezni. Tuningolt I7-en is döcög jobb reptereken, ha komoly kiegészítők futnak és van légiforgalom, nemhogy AMD rendszereken. Ezért favorizáljuk néhányan az FS9-et, a többségben lévő mazohista fórumtársakkal ellentétben.
-
-
Đusty
addikt
Én most járok épp ebben a cipőben. Néztem 1-2 tutorial videot a neten mikor teljes sötétségről indul, hát elég gáz, eltart egy darabig mire kész állapotba kerül a gép. Még jó, hogy felszállásra készen indul a futópályáról mint a sima 737.
Az a baj ha rábökök valamire ki nem írná, hogy mi az a 3D-s fülkében a 19-es monitoromon nem sokat látok pl, hogy melyik kapcsoló mi, 2D-ben meg ki van takarva a képernyő nagy része a műszerfallal, ezt elq-ták.
Azt meg elmagyarázhatná valaki, hogyan kell automatán leszálnni vele ez a 4 autopilot gomb bekavar. Mellesleg a feliratokat se látom jól, rajta.
Ha gondolod e-mailben át tudok küldeni néhány PDF tutoriált és leírást amit feltesz a telepítés során.[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
PMDG 737-et sima fsx 737 után nehéz kitanulni?
Miután elolvastad azt a kb 2000 oldalt ami a repüléséhez kell, már egész könnyen megy minden. Ha megveszed a programot, akkor megkapod az AOM-et is egyben.Vannak hozzá neten valami leírások?
Szöveges nem kell, mivel a programmal megvásárolt éppen elég. Ha videó tutorialt keressel, akkor tessék, [Ő elég alapos és mindössze 16 éves]. Ha megvagy az első résszel, pörgetheted tovább a többi videóját.
Egyébként alap fs gép után NGX-et repülni, kb olyan, mintha egy Trabantból, átülnél egy Mercibe, de te tudod.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Geryson
addikt
Csatlakkozom az előttem szólókhoz. Van egy pár PDF amit mellékapsz és ami szuper, hogy egyre jobb tutorial videók is vannak Youtubeon, aminek a készítőjét szívesen belinkelem Neked.
A gyári és a PMDG ég és föld, de szerintem megéri megvenni, nekem nagyon tetszik a gép (persze csak akkor ha tényleg kihasználod a PMDG adta lehetőségeket, egyéb esetben elég luxus).
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Cypresss
senior tag
Az FMC menüjében be lehet állítani, hogy az F/O kijelzői ne legyenek akítvak, a szarvon található check list ugyancsak eltűntethető, valamint az FS menüjében be tudod állítani, hogy ne HR legyen a VC, ezekkel 5-10 fps nyerhető és gyenge konfigon is jobban fut a gép.
hhelikopter: Nem tudod fixálni, az FSX motor így próbál még valóságosabb fizikát varázsolni a VC-be.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
RCH663
aktív tag
Lapozz vissza, és olvas el a dolgokat!!!!!
Lényeg: telpíted a shader3.0 modot, mert ATI kártyád van, FSX cfg-t megszerkeszted a leírtak szerint. Ha kérdésed van, akkor természetesen nyugodtan kérdezz, de nem akarom az egészet újra bemásolni.
A problémát az anti alliassing okozza ATI kártyákon, hibás a driver, és basznak kijavítani évek óta. Kapcsold ki teljesen az AA-t, és egyből menni fog mint állat, de shader 3.0 is kb 70% teljesítményt fog hozni. Pláne ha megcsinálod cfg tweak-eket. Mondjuk egy aerosoft manhattan, vagy budpest így sem fog többet hozni 20-22 fps-nél felhős időben, mert az tényleg proci limit.
-
RCH663
aktív tag
-
RCH663
aktív tag
Ha csak fsx- akkor I7, mert ezen mindig jobban fut, mint az I5-ön. Ha viszont csak I5-öt enged a takaró, akkor mint az előttem szóló írta, 2500K és meg tudod húzni. nekem I5-750-en 2.66 Ghz stock ról 4.1Ghz Oc kb 33% teljesítményt hozott (mondjuk ram cserével együtt, 1333-as volt benne és 1600-as lett bele, így 40 ns körül van a késleltetés, (aida kiméri) ami szintén fontos. Ha váltasz jól gondold át, legyél következetes. Egy gyenge alaplap, olcsó memória nagyon vissza tud ütni....
-
RCH663
aktív tag
-
nagyúr
FS9-nél úgy tudsz default-ban C&D-vel indulni, ha kezdéskor lelősz mindent az adott gépen, majd Save flight, és alul bepipálod, hogy ez legyen az alapértelmezett (set as default, vagy vmi hasonló), és akkor bármilyen repülővel repülsz, C&D-ben kezdesz. Nem tudom, FSX-ben is így van-e, de egy próbát megér.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Cypresss
senior tag
-
Korcsii
őstag
FSUIPC ment helyetted mondjuk percenként, és akkor betöltesz egy korábbit...
De ha 10 másodperc alatt becsapódsz, akkor nem tudom, hogy miért nem tudtál előtte +1 percet szánni még arra, hogy leszállj...
Amúgy ez inflight (mondjuk fagyás után) is jó móka szokott lenni... rögtön orr le, siklás, full tolóerő, orr fel, és reméljük a legjobbakat...
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
Én Active Sky Evolutions-t használok. A REX weather engine-jét is próbáltam de azzal gondjaim voltak.
-
Geryson
addikt
-
RCH663
aktív tag
Szerintem nem vagy elég gazdag hogy olcsó dolgokat vegyél. (régi bölcsesség)
Ha lehetőséged van megvenni, a jobbat akkor vedd meg, esetleg később veszed meg a pedált. A fél megoldás pont attól foszt meg, amire a pénzedet akartad költeni. Pont az öröm, az élmény nem lesz az, mint amit vársz tőle, és utólag nehezebb erőforrásokat mozgósítani ( gagyibbat eladni, újra spórolni) mintha türelmesebben az eredeti célt követed.
-
wolruf
őstag
na és 512 MB-ről 1 GB-os kártyára váltással 1680x1050 + 1366x768 mennyit változna? Éppen ezen vacakolok, hogy lecseréljem a HD4870 512 MB-omat valami 1 Gigásra, hogy jobban fekükdjön az FSX-nek.
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
RCH663
aktív tag
VGA memó használat dinamikus, attól függ, mekkora részletességű textúrák, mekkora felbontáson, és mennyi objektumra van kirajzolva. Autogen erdő nagy sűrűségen, egy fotó realisztikus tájtextúrán, sok felhővel megzabálja a videó memóriát (kb olyan 5-600 Mb-t lehet vele megetetni, de ha ezt HD felbontás felett (plusz kijelző, pl) akarod, akkor ki lehet futni az 1 GB vRam-ból is. Ami nagyon számít az a memóriák sebessége, és a PCIe csatoló felé asávszélessége ( 128/256/368 bit) mert a sok textúra csrélgetése dx9 alatt leveri a memóriát. DX10 nem tölt be minden textúrát újra, de azzal meg sok más gond van.
-
atys25
csendes tag
Hát amit régebben nézegettél,azt vettem meg én is,de abban nem volt semmi használható műszer ,se hajtómű hangja,csak egy béna grafikájú 747-es pilótafülke volt benne. Pár napja viszont megjelent hozzá a saját 777-es pilótafülke,használható műszerekkel,de ez egy tesztverzió 39.99 euroért. Viszont anno én már megvettem azt a műszer nélkülit 10 euroért és nem tudom,hogy most újra meg kell e vennem az egész textúrát a műszerekkel vagy csak a műszereket kell megvennem és a textúrát már nem!? Vagy feleslegesen vettem meg pár hónapja a textúrát 10 euroért és most azt kidobhatom?
-
BigBlackDog
veterán
Nos, röviden amiket nem találtam, esetleg nincsenek is benn (persze, mivel elég rövid ideig használtam, elképzelhető, hogy tévedek ), valósághű fizikai beállítással:
-force feedback hiánya (igen, ez a legfontosabb )
-kapcsolható, állítható műszerek (elvileg kellene működniük, de valahogy hiába kattintottam pl. a NAV/GPS kapcsolóra, semmi nem történt)
-csak max 50 funkció a billkiosztásban (FSX kiosztása regény ehhez képest)
-fejmozgatás joystick huttal kicsit darabos
-furcsa, kicsit túlzottan hangsúlyos fizika ;
a) egyik felszállás előtt véletlenül valamit bekapcsoltam, mivel a két pedál elég gyorsan, teljes kitéréssel rángatózott. Ennek eredményeképpen a kis Cessna furcsa discotáncot kezdett járni a földön, egy helyben állva)
b) fékezéskor eléggé nagyot bólint.
- levegőben történő fuduláskor FSX-hez képest nem vesztett a sebességéből semmit a Cessna, olyan árkádosan fordult, kicsit nekem furcsa volt
-szép, paca talajtextúrákAmiért 12 percig tudott élni:
-Szép részletes, élethű textúrák, árnyékok a pilótafülkében
-Cessna féke jobban fog, mint FSX-ben
-újdonság varázsa
-azért lehet, mégiscsak van valami, összességében jó benne?Zusammenfassen: nem rossz, nem rossz mondjuk bétának. Bugot nem találtam, de kicsit olyan befejezetlen, mintha 5-6 évvel korábban elkezdte volna 1-2 ember hobbiból csinálgatni. Vannak jó ötletek, de FS kisgépes "szimulációjához" (valóságban még nem repültem, szóval nem tudom mennyire szimulál az FSX) szokva bizonyos szempontból nagyon furcsa volt a dolog, de azért mégiscsak tudtam repülni, felszállni, leszállni pályáról-pályára (lehet, hogy nem rossz a fizika egyáltalán, csak más?). Szóval ez az én kis privát véleményem. De ha jól értesültem, más is kipróbálja ma este, szóval várható még vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
Hát köhömm. Látványilag szeretnénk, ha ilyet tudna az fsx persze nem mindenhol müholdfotok látványával csak hanem 3d kiemelkedö objektumokkal. Pl. LSZH eléggé mulatságos így. Az irányitásban az volt nevetséges, hogy a függőleges vezérsík milyen érzékenyen hat a gép irányára. Időjárásilag nem nagy szám, de a gépigény szuper. Követendő példa!! full hd high on , 2*AA, HDR. 60 fps alá nem ment. Jó nem egy PMDG részletességü gép volt benne, de akkor is.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
skynet666
tag
Nem kifejezetten fölötte, elég ha valahol a látómezőben nagyobb vízfelület van. Alapból sz@r az fps ilyen esetekben, de sokkal súlyosabbá válik a helyzet, amint egyre laposabb szögben süt rá a nap, és egyre jobban tükröződik.
Korábban nem volt ilyen vészes a dolog a gyenge videókártya ellenére sem. Valamit eltwíkeltem azt hiszem
-
-
RCH663
aktív tag
Szokásos instrukciók: nevem alatt ott a cikk, olvasd végig 2x alaposan, aztán még 1x jó alaposan, és utána állíts.
Sokat segítene ha leírnád, mit ír a procspeed érték után az FSX.CFG-d (töröld ki a sort, majd indítsd el az fsx-et, újra fogja generálni. Ahogy látom, egyes mag le van tiltva, azon megy a fiber, kettesen a main thread, 3-4 a render. Elméletileg ez jó. Mik az FPS-ek, mit akarsz elérni, stb. A cfg adatok egy az egyben átvétele nem szokott megoldás lenni, mert az FSX úgy reagál mint egy elkényeztett hisztis menstruáló nő: kiszámíthatatlanul. Ki kell tapasztalni nálad mi jó és mi nem.
-
RCH663
aktív tag
Budapest felett egy monitoron normális. Ha kimész egy nagysűrűségű autogen felé, sok felhővel, akkor felmegy, ha növeled az AA mértékét, akkor meg teljesen tarkón lehet vágni. Budapest a fibert és a main thread-et akasztja ki mert rengeteg a 3d objektum, és azok még részletesek is, és domborzat is igen részletes. A VGA akkor koppan ki ha rengeteg textúrát meg effektet kell kezelnie, a fibereket (3d váz) a proci számolja, azzal a VGA-nak nincs dolga, csak megjeleníti.
-
dumek
csendes tag
Hello! Még azt sem tudom, hogy hogyan kell körül tekintenem a fülkében...nagyon szeretem a repülést, de még sokmindent nem tudok! Elrepülgetek minden tipussal, a missionokat már megcsinálltam. De a free flight uncsi...Eddig jó gépem volt dual, 4gb ram, 1gb ati kari de el kellett adnom....most egymagos, 256 video....szóval szokatlan. a pmdg az a vezérlő ugye pl 737 nél középen? nekem nagyon homályosan mutatja, meg nem enged ráklikkelni, szóval nem tudom mi is az....! segítséged előre is kösz!