-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz
Kbhont #19576 üzenetére
Én majd nyomtatok magamnak ilyet.
Egyébként nem tudom mennyire lenne jó üzlet ilyet árulni, mert ha valakinek már van egy jobbfajta 3D nyomtatója, akkor maga a beker költség messze alatta van az árnak amit látok a neten. Még magas minőségben nyomtatva sem eszik többet 1kg filamentnél, az meg 7-10k max, a magas minőségű anyagból is.
-
Vesa
veterán
válasz
Kbhont #19525 üzenetére
Igen, várható volt sajnos. Nem jártál túl jól akkor. EU store esetén pl. szállítási díj sincs, ingyen hozzák ki, bár lehet, hogy nálam ez a magasabb összegű vásárlás miatt van. Viszont így még bő egy hónapot várnom kell rá...Nem mintha sürgős lenne, a cockpit még csak most épül.
-
-
-
HantekDSO
tag
válasz
Kbhont #19444 üzenetére
Ott csak a 2020-ashoz van meg, az pedig nem jó a 2024 alá.
"To clarify, this addon is split between 2 versions, one for MSFS 2020 (this upload) and a native one for MSFS 2024 which won’t be posted (see the FAQ).
And no, this upload does not work for MSFS 2024, only MSFS 2020." -
Rakamaz
tag
válasz
Kbhont #19430 üzenetére
Ez a túl erős "adaptive eye" funkció.
https://forums.flightsimulator.com/search?q=eye%20adaptive
Még mindig nem ki-bekapcsolható, vagy szabályozható?Elvileg cfg-ban állítható (de sajnos nekem nem volt vele szerencsém valami ismeretlen ok miatt
):
https://www.avsim.com/forums/topic/614470-overexposed-skies-when-looking-down-in-cockpit/page/6/ -
bunnyhu
senior tag
válasz
Kbhont #19395 üzenetére
Erről eszembe jut az avatar játék amit jó egy évvel a megjelenés után akciósan vettem meg, hátha addigra már bugfixes - na a legutóbbi patch előtt nem töltötte be a billentyűzet átdefiniálást. Minden egyes rohadt indításkor újra és újra át kellett programozni, a végén már elég jó szintidőt futottam. Aztán szerencsére javították, kiderült hogy elmentette ugyan csak betölteni nem töltötte be, alapvető funkció mégse ment. És nem friss játék volt (meg mondjuk unalmas is de az más tészta). Szóval asobo még nem is a legkutyaütőbb.
-
-
weinmaker
őstag
válasz
Kbhont #15694 üzenetére
Lehet, de amíg nem tudom, hogy mennyire fog érdekelni, és kipróbálni szeretném, addig nem fogom.
De tudom, hogy ez nézőpont kérdése. Rengeteg progit megvettem amit használok, és jó, sőt még olyat is, ami megy, csak néha reklámot teszki, mert nagyon jó, használom, és megérdemli a fejlesztő. Jelenleg a repszimnél a béka feneke alatt vagyok kettővel, és lehet ott is maradok, bár sok segítséget kaptam innen, amit ezúton is köszönök!!!
-
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #15341 üzenetére
Hát, leírom az én tapasztalataimat, de ez pont csak a te kérdésedre nem ad választ.
Nekem a laptop miatt M2 van az X-Plane alatt, 5200rpm-es noti winyóhoz képest nyilván ég és föld, viszont sima SATA3 SSD-hez képest nem tudom megítélni, mert nincs viszonyítási alap. A sok kiegészítő miatt így is 1-2 percig tölt (más játékoknál viszont brutális, mindenki előtt betölt, lehet várni a többiekre
).
Még a régi gépen (mondjuk az alaplap ráadásul SATA2 volt asszem) ment SATA3 SSD-ről a P3Dv3, ott egy 7200rpm asztali winyóhoz képest nem éreztem akkora változást, mint szerettem volna.
-
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14961 üzenetére
Na! Ez elég ígéretesnek tűnik!
aviator:
Szerintem attól is függ, hogy mire használod.
FTX Global Base nyilván szükséges.
VFR-hez az FTX Global Vector mindenképp kell szerintem, hogy frissebbek, részletesebbek legyenek a tájékozódási pontok (utak, vasutak, távvezetékek, folyók), no meg a Kanada/Norvégia partvidéke is szebb lett tőle.
Az openLC-t már kevésbé éreztem szükségesnek, de persze szebb lesz tőle. -
Cypresss
senior tag
válasz
Kbhont #14830 üzenetére
(#14828) cintula187: Nem túl régen olvastam egy anyagot, hogy a piac megnyitásával 2050-ig 220ezer pilótát és egyéb személyzetet fognak az indiai légitársaságok európából elszippantani. Na most ez azért baromi nagy gond, mert a közel-keleti társaságok miatt már most is hiány van tapasztalt és jól képzett pilótákból. Nem mellesleg, a kontinensen kb 300ezer pilóta dolgozik jelenleg, ha ebből csak 50ezer elmegy Indiába nem tudom mi lesz itt, de a linkelt anyagból is nyilvánvaló, hogy miért kell nekik a képzett pilóta...
Más: Minden hetessel kezdődő PMDG gép elérhető a V4 hez: [link]
-
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14823 üzenetére
Nálam is érik már egy X-Plane reinstall.
Teleraktam minden moddal, és gyanús, hogy amiatt hülyül meg a robot. Most már fele ennyit nem raknék fel, de hát ugye valahogy ki kell tapasztalni, hogy mi kell.Repülés közben még nem volt fagyásom, de scenery szerkesztés közben a developer menüből újratöltve a LHBP-t kaptam egy szép OOM errort.
Csak itt nem a proginak kiosztott memória volt a kevés, hanem a gépben nem sok a 8 GB, ha minden szar el van indítva a háttérben.
De még mielőtt túlzottan X-Plane fanatikusnak tűnnék (vagy már menthetetlen?), P3Dv4-re lehet benevezek majd az év vége felé. Egyik szim sem tökéletes, ellenben mindegyikben vannak jó megoldások. Ha egy mellett kéne elköteleznem magamat a jövőre nézve, bajban lennék.
-
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14740 üzenetére
A listában még nincs, de a PMDG tegnap írta Facebookon, hogy a 747 és a DC-6 kész, a 777 valószínűleg minden kész lesz indulásra, az NGX pedig majd azt követően.
Meg hogy azért volt ennyire k*rvadrága a P3D verzió, merthogy az ár tartalmazta a 64 bithez szükséges technológiaváltás költségét is - de legalább jár az ingyen update.
-
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14722 üzenetére
AM = AffinityMask [link]
by Korcsii translateRöviden és tömören: a HT magokat nem tudja használni az FS (és így a P3D) motorja, így nem segítenek semmit, ellenben néha megzakkan tőle a szim, mert mégis számít a használatukra. Ezért érdemes lehet a HT magokat letiltani AM használatával (elvileg minden 2. mag, csak tudnám honnan kezdve - részemről ez kimaradt).
-
válasz
Kbhont #14681 üzenetére
2004-ben kerültem a reptérre, a repigazgatóságra, akkor még "sima, mezei", oktató pilcsi volt, aztán később került feljebb, de mindig szerettem vele repülni.
Amikor COO lett, kicsit furcsa volt, hogy épp ő követeli meg a SOP betartását szóról szóra; mármint ő, aki sosem tartott be túl sok procedure-t a vállalati doksikból.
Szerettem vele dolgozni.
-
sqpp
őstag
válasz
Kbhont #14662 üzenetére
Ezeket vágom mind 1-1-ig, de valami ilyesmit szeretnék kihozni.
A repülő-t elintézem magam, valszeg Airbus Extended X lesz, hiszen az megvan. De a séta repcsiket is imádom, főleg a Cessna-t. Abból is valami ultra komoly lenne jó.
[link] Itt pl az esőcsseppek nagyon komolyak, nem tudom hogy ez repülőfüggő vagy mi lenne..
[link] Ez a rángatósdi kamera is bejön.
[link] Este meg nézhetne ki ilyen szépen.
Ilyesmikre gondoltam, magyarán hogy minél életszerűbb legyen az egész
Van alá vas is, nem kell félni
Azt látom hogy a leirásban a legtöbbhöz ott van a cucc, de hátha tudtok még ajánlani valamit.
-
válasz
Kbhont #14628 üzenetére
NA!
Volt szerencsém találkozni ma a Petivel!
Azt mondta, hogy Ö egyáltalán nem biztos abban, hogy ez egy valós repülés...
(lehet szimulátor is)
Amennyiben valós, akkor kúrva nagy szerencséjük volt, hogy megúszták!
Szerinte hibát hibára halmoztak! Miután megemelték az órát és a sebi emelkedni kezd azonnal kellett volna a 15' flaps és utána közvetlen a gearup.
Futót csak akkor nem zárnak mikor közvetlen pálya felett vannak és pár méter van csak vissza.
Egyébként azt is mondta, hogy egy ilyen "falig koppantás" a tolóerő szabályzón kinyírja a hajtóművet.
Arra, hogy nem szabad a "Procedurába" belenyúlni (Flaps/Gearup) tekintetében Windshear alatt az egész addig igaz,amíg a megközelítés tart! De abban a pillanatban mikor elemeli az órát és kihúzza a süllyedésből már nem az a procedúra van porondon, hanem a GA.! -
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14628 üzenetére
Én már csak azt nem tudom elképzelni, hogy a windsheart hogyan észleli a rendszer.
Amúgy az IFR jó lesz műszeresnek is
FSX:SE szerintem nem elvetendő kezdésnek, mert a tutorial missziók bevezetnek a repülésbe, no meg néha ki lehet fogni Steam-en elég olcsón - főleg P3D-hez képest.
-
-
Hedgehog9780
tag
válasz
Kbhont #14624 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
Jó pár oldalt visszaolvastam, de bevallom még nem mindetA YT videók alapján P3D számomra tetszetősebb, de ugye kérdés, hogy mit bír a vas. (Már ha egyáltalán vas
)
i5 6500 CPU, 8GB RAM, Geefroce GTX 960 4GB GPU,---> Ehhez melyiket érdemes?Sajnos a VFR IFR még nem mond sokat, mert még nem néztem utána.
Idővel nagygép, de gondolom mint ahogy a valóságban, itt is a kicsivel kell kezdeni. (vagy nem?)
Egyenlőre bill és egér van, plusz van egy joystick. No name brand, tavaly vettem. További hw ajánlástól és persze tárcától is függ
Égtáj az elején talán mindegy, amíg bele nem jövök.Cintula187 Igen, elhiszem. Ha csak utasként repülök is felemelő érzés, pláne ha még vezethetném is...
-
válasz
Kbhont #14622 üzenetére
Bahh, most látom, hogy benéztem, nem is az ATC szólt, hanem a PWS...
és ezzel egyidejűleg meg is jelent a felirat az PFD-n és ND-n is, ahogy mondod. Ugyanakkor ez azt is jelenti, hogy nem voltak szélnyírásban, "csak" előttük volt, ezért startoltak át. Ha szélnyírásba kerülnek, akkor B737-en kiabál a gépember háromszor, hogy WINDSHEAR. Szal fenntartom, hogy nem feltétlenül volt a helyzet magaslatán az FO, nem volt indokolt 30 fokos fékszárnnyal és kiengedett futókkal repülni másfél percig.
-
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14612 üzenetére
Találtam egy ilyent: FAA Advisory Circular 00-54 - Pilot Windshear Guide (1988, 47. oldal, pdf 53.): [link]
Maintain flap and gear position until terrain clearance is assured. Although a small performance increase is available after landing gear retraction, initial performance degradation may occur when landing gear doors open for retraction. While extending flaps during a recovery after liftoff may result in a performance benefit, it is not a recommended technique because:
1) Accidentally retracting flaps (the usual direction of movement) has a large adverse impact on performance.
2) If landing gear retraction had been initiated prior to recognition of the encounter, extending flaps beyond a takeoff flap setting might result in a continuous warning horn which distracts the crew.ADDITIONAL CONSIDERATIONS
If autopilot/flight director systems specifically designed for operation in windshear are engaged during approach, they should be used during the recovery maneuver. These systems may aid in recovery from an inadvertent windshear encounter. However, due to limited time available to recognize and respond, do not engage the autopilot or autothrottle if these systems were not engaged prior to recovery.WARNING: A flight director and/or autoflight system which is not specifically designed for operation in windshear may command a pitch attitude change 'to follow target airspeeds or a fixed pitch attitude regardless of flight path degradation. This guidance may be in conflict with the proper procedures for windshear recovery. Such systems must be disregarded if recovery is required and, time permitting, switched off by the PNF.
-
válasz
Kbhont #14606 üzenetére
Jaja, másodpilcsi fullosan lefagyott, pedig ugye amikor összerakja a crew a megközelítést, akkor az is le van osztva, hogy GA-nál ki mit csinál, mikor, meddig emelkedünk, hogyan, stb.
Ellenben az mondjuk elég penge volt, ahogy a kapitány másodpercen belül reagált a GA-ra.Apropó, láttátok, milyen szépen átpakoltuk a múzeumot Ferihegyen?
-
-
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14592 üzenetére
Érzésre a PAPI szöge jó, nekem magasnak tűnt az eleje.
Nincs ott ilyen, hogy a PAPI mondjuk 3 fokon mutatja a irányt, de a műszer mondjuk 3,5 fok? Lehet az ILS-szel nem stimmel valami a szimben, de ahogy látom Orbx, akkor meg ekkora bug csak nincs.
LOWI-n nem vagyok otthon, de épp most olvastam, hogy pl EGLL-en május végéről lesz 3,2 fokos tesztüzem, de a PAPI és a műszerek maradnak 3 fokon, külön firstcontact kérésre megy az RNAV alapú 3,2 fok próba.
-
czakof1946
tag
válasz
Kbhont #14575 üzenetére
Üdv!
Kösz a tanácsot, de én már egy nyugger vagyok
A program és a hozzávalók nekem már sok.Most vettem ezt az új videokártyát, nem kevés pénzért
Berakattam. Nem vettem észre,hogy a kimenetén HDMI és 3 db disply port van. Az előző VGA bemenetű volt. Beszereztem a Conrád-nál egy VGA-HDMI konvertert, de nem működött, Visszavittem. Így vennem kellett egy HDMI bemenetű monitort is.
Anyagilag lenullázódtam -
czakof1946
tag
válasz
Kbhont #14482 üzenetére
Szia!
Most, hogy kérdezted, mekkora a SSD meghajtóm, írtam, hogy 250Gb-os.
Furdalta az oldalamat, hogy nincs is az FSX-e és a Win7 /64bites/ -en kívűl más a gépen, vagyis még 3-4 gb egyéb tartozékok.
A TC szerint a SSD nagysága 244 Gb és ezen van a win7:22gb, ProgramFiles 85 gb+ még 4 gb egyéb.
A TC szerint 96 gb szabad helyem van még.
Ha a 244-ből levesszük a 111gb-t akkor 133 gb-nek kellene maradni.
Hol van a 37 gb?? -
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14484 üzenetére
Pár éve találkoztam fizetős HD textúra pakkal a régi verzióra, de az lehet csak a külsejére volt (illeesztések, szegecsek stb). Meg volt valamelyik orosz oldalon egy cockpit textúra, de lehet felbontásban nem változott, csak kapott egy kis kontrasztot meg egy-két javítást. Egyiket sem próbáltam, most meg már nem min.
Froogle videója alapján a hajtóművek gyönyörű hangja egy az egyben megegyezik.
Meg a videó alapján normál használat alatt az alap funkciókban nem sok változás történt (mondjuk a korábbi is elég jól kidolgozott volt FMS szinten).
Őszintén? 135 dollárért számomra most nem vétel. De kétségtelenül PMDG minőség, amolyan kötelező darab a polcra.
-
aviator
tag
válasz
Kbhont #14450 üzenetére
Végre valaki. Amíg egyedül csak engem zavart nem is írtam, nehogy túl finnyásnak tűnjek. De akkor így mostmár hadd mondjak a Napon kívül egy másikat is. Éjszaka a felhők kontrasztja zavaróan és irreálisan világos, nem tudom, ez zavar e rajtam kívül valakit. A P3D ide vonatkozó beállítási lehetőségeivel (valami HDR ha jól tudom) sokra nem mentem ami ennek a kiküszöbölését illeti.
Valakinek valami megoldás? -
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14448 üzenetére
FSX-re találtam anno egy telepítős sunmod-ot, ahol 3 lehetőség közül lehetett választani, talán ez volt az (közben a letöltő link már nem működik): [link]
Plusz volt hozzá még a napsugarakat módosította valami brutális szépre (cockpiton belül is látszott, csak módosítani kellett hozzá a camera.cfg-t). Hozzá még egy ENBseries, és ilyen volt az eredmény: [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Kár, hogy P3D-ban változott valami a rendszerben, így még nem sikerült felapplikálni ezt a verziót, pedig anno nagyon örültem, amikor rátaláltam, most pedig furcsa a nap ahhoz képest.
-
válasz
Kbhont #14398 üzenetére
A KLM mindenképpen átstartolás utasítást kapott volna, nem volt leszállási engedélye, csak úgy az AUI még percekig blokkolta volna a forgalmat, míg rendben elhagyja a futót. A TWR kicsit megzavarodott, nem feltétlenül a legjobb döntést hozta, de kibogozták, nem történt semmi komoly. AUI abban hibázott, hogy nem teljesítette az utasítást, még ha az nem is volt a legjobb megoldás.
-
Cypresss
senior tag
válasz
Kbhont #14289 üzenetére
Miért lett pl ilyen feszültség ill frekvenciára kitalálva az egész?
Az egyenáram gondolom világos, azért kell, mert erről üzemelnek az üzemanyag pumpák, a hidraulikus rendszer, a flight control rendszer valamennyi eleme.
A három fázisú konstans frekvenciájú 400Hz és 115 Voltos váltóáramú rendszert a Boeing vezette be a 707-essel, azóta gyakorlatilag ez az iparági standard. Úgy tudom azért ezt választották, mert így csökkenthették a legnagyobb mértékben a vezetékezést, így a gép súlyát.
A két rendszer működtetéséhez kell az IDG.
A többit pedig leírta aviator. Egyébként ha érdekel van erről a témáról egy 45 perces angol nyelvű oktató videóm.
Más: itt egy brutál nehéz kérdés. Mi ez és milyen gépen van?
-
aviator
tag
válasz
Kbhont #14286 üzenetére
Kicsit pontosítanék: Az IDG ahogy te is írtad integrated drive generator, mint ahogy a neve is mutatja maga a generátor. Mivel az elektromos rendszer ellátásához konstans frekvenciájú váltakozó áram kell, ezért ezt is kell tudnia. Úgy oldja meg a dolgot, hogy van benne egy folyamatosan változó áttétel (ettől integrated drive egyébként), olyasmi mint a CVT a robogókban, csak fordítva működik, változó behajtó fordulatszámból állít elő állandó kihajtó fordulatszámot.
-
m.zmrzlina
senior tag
válasz
Kbhont #14255 üzenetére
Akkor figyelem. Jelenleg ezt látom most legolcsóbbnak.
-
Korcsii
őstag
válasz
Kbhont #14145 üzenetére
Első benyomás:
Na most ehhez hozzá kell számolni azt is, hogy bár itt a fórumon nem a leggyengébb, de mégiscsak 8 éves gépről váltottam (lásd profil), aminek már a P3D v1 is határeset volt (DX11 hiányában utána meg esélytelen volt). De ha már adott egy jó új gép, akkor szerintem FSX:SE vagy P3D a két választás, főleg Win10 alatt.
Mondjuk szerintem az FSX-et is sikerült úgy összeraknom az évek alatt, hogy jól nézzenek ki a vele készített képek, és elfogadható mennyiségű (15-20?) fps is legyen. Csak most Prepar3D alatt ez default configként jön, tewakelés nélkül (persze scenery, FTX Global, ActiveSkyNext, gépek ide is kellenek). Viszont talán éppen a kevés hákolás miatt eddig még nem crashelt - nem kell pl ENBseries stb.
DE. Van egy rakat eredeti kiegészítőm. A Preapr3D v3-ban átalakult kicsit a fájlstruktúra, elkezdték használni a ProgramData mappát (scenery.cfg stb van benne). Sok installer emiatt kidől, manuálisan kell mókolni, és akkor se biztos, hogy minden tökéletesen működik.
Például az LHSimulation telepítői még frissítés alatt állnak, LHBP pl. már elérhető P3D v3-ra is, a legtöbbön hákolni kellett kicsit: A telepítőben nem lehet megadni a telepítés helyét, csak verziót lehet választani, így persze FSX, FSX:SE, P3D 1/2 közül egyiknek a helyét sem találta a registry-ben. Végül lemásoltam a v3 regsitry bejegyzését v2-nek, úgy már felrakta P3D v2-t választva telepítéskor. Telepítés végén persze nem találta scenery.cfg-t, így manuálisan kellett hozzáadni (btw, ez valamiért nem működött a programon belülről, szóval abszolút manuálisan jegyzettömbbel ment csak - lehet adminként kéne indítani a P3D-t, hogy hozzáférjen rendesen a ProgramData-hoz más meghajtóra telepítve?).
Példa a registry másolásra (avagy megkeres, export, v3 -> v2, futtat): xyz.reg
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Lockheed Martin\Prepar3D v2]
"License"="Professional"
"SetupPath"="F:\\Lockheed Martin\\Prepar3D v3\\"A PMDG ha jól látom külön megvásárolható programként árulja a P3D verziót (meg talán drágább is). Ott első körben nem sikerült felrakni az NGX-et. A 747-est nem is próbáltam, bár az még standardabb technika, lehet működne - de végül is lehet akkor már a 747v2 illene a P3D fejlettsége mellé. Lehet egy időre parkoltatom a négyhajtóműves kedvencem, és akkor már beruházok egy 777-re, amivel direkt megvártam az új hardvert.
Éppen emiatt egyelőre csak a biztosan működő kiegészítők közül raktam fel: Aerosoft A320/A321, QualityWings 757 (bár itt írták, hogy nem vannak kis grafikai hibák, és nem foglalkoznak P3D supporttal), illetve ActiveSky Next, FTX Global Base+Vector, kb minden LHSim reptér, UK2000 repterek (kb 5). A többi majd jön, talán a hétvégén.
Licencből egyelőre egy developernél tartok, ami végül is helyén is való, bár mostanában nem nagyon fejlesztgettem semmit. Gondolkozok még rajta, hogy kéthavonta egyszer fizetek elő, akkor letudom a VA-knál kötelező havi köröket, meg repkedek ha épp sok az időm (heh, jó vicc - bár tudjuk, arra van időnk, amire hagyunk). Ez abból a szempontból lenne jó, hogy ha jön pl P3D v4, akkor azt is rögtön megkapnám, nem kell újra megvenni. Aztán lehet így is pont ugyanannyira jön ki, meg ha sokáig nincs v4, akkor megszívtam.
Szóval lehet egy Academic verzió jobb lenne, mert ha jól értelmem még bele tartozok. De végül is a normál licenc se tűnik olyan eszeveszett árnak néhány kiegészítő költségeit összeadva...
Összességében visszahozta a kedvem a repüléshez. Nem egy kínlódás vele repülni, és tetszik a látvány, meg a "smooth" érzés.
-
wolruf
őstag
válasz
Kbhont #14105 üzenetére
... és meg lehet majd venni négyzetcentinként a Földet
Lehet bármerre repülni pontosabban, szebben, jobban, mint eddig bármikor *
* ha sehova sem mész a reptéren kívül. Egyébként sincs semmi a reptéren kívül. A Föld felülete csak szófordulat, igazából pár reptér közvetlen szomszédságát értjük rajta. A repterek között az új, szabadalmaztatott HyperJumblöe funkcióval lehet közlekedni, nem kell unalmas rádiózással vagy hosszas, kihalt területeken repkedéssel tölteni az időt. A repülők fizikája csak irányadó, nyomokban mogyorót tartalmazhat.
és hasonlók
-
wolruf
őstag
válasz
Kbhont #14081 üzenetére
Jól teszed
Ha ilyen képeket tolsz, akkor meg még jobban
Picit off: a Saitek szettem mellé (yoke, pedálok, +1 gázkar szett, multi+radio+switch+instrument panel) beszereztem elvileg egy sima force feedbackes joystickot
Ha minden igaz, holnap meg is jön. Már kíváncsi vagyok rá. A cél az volt, hogy amíg a gyerekek picik, tudjak valamennyire repkedni anélkül, hogy a fél lakást át kéne építeni
Utoljára talán az FS 98-at próbáltam force-os joy-jal, nagyon kíváncsi leszek
Végülis akrobata gépet talán el lehet vele kezelgetni
(vagy mindenki kedvencét, az Airbust
)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos cigaretta 🔞
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NBA és kosárlabda topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hosszabb bemutatót kapott a Borderlands 4
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Windows Insider Program
- Autós topik
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Új Bontatlan Mac Studio M4 Max 2025 14cCPU /32cGPU / 36GB RAM / 512GB SSD - Azonnal Átvehető Deák.
- BONTATLAN Új Iphone 16e 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető Deák térn
- ÚJ bontatlan S9 45mm Silver Stainless steel Cellular milanese fémszíj 199.900 azonnal átvehető Deák
- ÚJ kipróbálásra felbontott MacBook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azon
- iKing.Hu - Motorola Edge 50 Ultra - Nordic Wood - Használt, karcmentes
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Asus TUF A15 FA507NU - 15.6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 8GB - 512GB - RTX 4050 -2.5 év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest