- Mobil flották
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
válasz
Geryson #4622 üzenetére
Szia,
A jelenlegi konfig (csak a legfontosabbak): Core I5 750, 4 giga ram, 2 db radeon 5870, triplehead2go (digital edition). Öt Samsung 930bf (ezek még 4:3-asok).
CP Flight MCP, Fly Engravity FMC.
FSX és FS9 (külön partíción), valamint XP SP3 és WIN7 HOME.
A kliens gép valamivel gyengébb, azon fut a wide client, az ASA és a TSR Autobreak progi.
Monitorodhoz még1x gratulálok, nálam a Samsung az abszolut favorit és ez a méret azért nem semmi.
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4622 üzenetére
Szaturnusz... megint routerfinderrel tervezted, hogy ilyen nagy kerülővel mentél?
amúgy úgy látszik az előző postomban megtaláltam az egyetlen képet, amikor te voltál kicsit hátrébb (illetve feljebb)... de hol a gyönyörű BAW festésem?
egyébként én majd az olimpia végén viszem haza a sok más/aznapos turistát... bele se merek gondolni mi lesz ott hátul
amúgy kezdem magam szégyellni, hogy a repülés miatt még egy hardvert sem vettem
viszont a képek láttán egyre jobban gondolkozok egy kis bővítésen
(joy a minimum, mert az már eléggé kéne)
-
Cypresss
senior tag
válasz
Geryson #4563 üzenetére
Szia Gery,
Nagyon szépek a képek. Gratula az új monitorhoz!!!! A márkáját lehet tudni?
Én jelenleg ilyen (vizuális)konfigon tesztelek. Nem dicsekvésből mutatom meg, hanem mert büszke vagyok rá, sok pénzem és munkám van benne. Hátha ti is kedvet kaptok egy hasonló összeállításhoz.
Majd rakok fel nappali képet is, most nem volt kedvem kapcsolgatni. Egyébként is rettentő tehetségtelen fotós vagyok.
-
Gizmo94
veterán
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #4563 üzenetére
Nem semmi cucc.
Ha én egy ilyet összehoznék ide, szerintem kiciánoznának vele együtt, vagy a kutya rágná szét..
De nagyon komoly, biztosan élmény vele a repülés.
Korcsii: Jóvanna, viccvot.
Ja és aképek nagyon jók lettek, szép repülés volt, jó lehetett végignyomni. Grat!
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #4507 üzenetére
Akkor csak abból esett ki, ami a kisebb baj. A cargonak is kell lennie VC-nak akkor csak abból esett ki. Hasonlítsd össze a két panel mappát, ha kell írd felül a passengerével a cargot. Ha helyrejött, nyertél.
Ha nem, akkor nyisd meg mindkét verzió aircraft.cfg-jét és a passenger aircraft.cfg-jéből másold át ami a másikból esetleg hiányzik a VC bejegyzésben..
A zoom pedig a kötőjel
PS.: megnéztem, kell lennie az aircraft mappán belül a PMDG 400 és 400F mappában egyaránt panel és panel.vc mappának is.. Esetedben a cargoé valamitől sérült. Term. mindkettőt felül kell írnod a cargonál a passengerével . Utána ha ettől nem tért észre, az aircraft.cfg átnézése kicsit időigényesebb, de a vége siker lesz, ha az egyik modellben megvan a VC. A PMDG is lego akárcsak az egész FSX.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #4503 üzenetére
Sehogysem lehet PMDG-nél a VC-ot be és kikapcsolni, ezért nem ír róla semmit a manual.
Ha így tesz ahogy írod, akkor elszálltak a VC textúrái sajna, újra kell raknod az egész retek gépet, csak úgy lesz jó...PS.: én se tudok úgy leírni épkézláb módon három sort,hogy ne kellene szerkeszteni. Bravo.
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4503 üzenetére
közben nekem is közbejött egy kis technikai problémám, így én sem repültem... de az a legkevesebb, hogy a te becsatlakozásodat is megtervezzem... EGLL és ELLX nincs olyan messze egymástól, szóval az út nagy része lehetne közös... igaz még nem jártam Luxemburgban, de egy STAR-t csak találok ÉNy-ra
amúgy én se NAT-oltam volna, valahol Grönland felett vezetett volna az utam... 7060N a teteje, arra pedig NAT ritkán jár
amúgy csak most lőn világosság... eddig a routerfinder nevet nem azonosítottam ezzel az oldallal a korábbi üzenetek során
útkereső, úgy voltam vele, az meg ezeregy lehet
ez nem az én napom...
(és sry, LAM STAR, nem SID, kicsúsztam még a 15 perces szerkesztési limitből is)
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4496 üzenetére
hmm, az említett úton visszafelé nálam lezajlott a komplett procedúra, amit a repülők "szélnekeresztése" előtt szoktak elvégezni Kanada "végénél"... NAT signal betűjele (talán még az egyes pontok felsorolása is), magasság, sebesség, idő, stb...
gabitoo88:
amúgy én két oldalt ajánlok:
Flightavare - a korábbi valódi járatok útvonala a valóságban
Vataware - és a virtuális légtérben...
persze ezek nem szentírások, mint látható kb nincs kettő, ami pont ugyan arra megy... ez főként a szelek miatt van, ami ilyen hosszú útnál már elég sokat jelenthet, így néha inkább "kerülgetnek" a pilóták... infó a szelekről belépés utánde ezekkel el lehet jutni a NAT trackok végpontjaira (a nem "N"-es pontokig, amik általában nem változnak), utána pedig itt meg kell keresni ezeket a végpontokat, és az ott található adatokat behelyettesíteni...
szerk:
ehh, hát ez most ez így eléggé le van egyszerűsítve, és eléggé sántít, de... -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4491 üzenetére
ESET SmartSecurity-m van, eddig még nem volt gondom vele (re: privi: hanghiba sem)... az össz, amit beállítottam benne, hogy a FS-el kapcsolatos mappákat ne ellenőrizze futtatáskor (mivel az is lassítja a betöltést rendesen)... persze ez sem kockázatmentes, de remélhetőleg megbízható forrásokból szerzem az FS cuccokat, és nem kapok be valami vírust...
space + egérgörgő?
avagy (ctl+shift vagy shift vagy ctrl) + (backspace vagy enter)?
vagy nem értem teljesen a kérdést...ez a virtual cockpit kérdés meg érdekes...
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #4472 üzenetére
Én ugyan FS9-es vagyok és szintén NOD-ot használok... De szerintem nincs az a program, az a játék, vagy bármi, ami miatt kikapcsoljam a vírusírtót (hogy ne lassuljon le), ha kimegyek a netre. Ez kb. olyan, mintha járó motorral, nyitva hagynám az autómat az utcán, miközben én fent netezek a harmadikon... Ki az a hülye, aki nem vinné el?
Inkább akadjon össze az FS-sel, de nem kapcsolom ki (vagy megtalálom rá megoldást, vagy vírusirtót váltok)! Amúgy szinte 100 százalék, hogy nem akad össze... -
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #4472 üzenetére
Azért írják,hogy ne menjen repülés közben ilyesmi, mert minden vírusirtó a háttérben ellenőriz, folyamatokat futtat, közben rendesen olvassa a lemezt, frissít, stb, ezáltal a játékod lassul, vagy átmenetileg akadozhat is. Nem szabad összeakadnia az FlightSimmel és más előnnyel nem jár ha kikapcsolod, minthogy ezek egy része megszűnik (teljesen úgysem, mert az eset guit pl. nem tudod kikapcsolni) , cserébe az általad is említett "ajándékokat" viszont összeszedheted.
Én KIS-t használok, de sosem szoktam kikapcsolni, nem éri meg.. Többet bukhatsz mint nyerhetsz. Ha nem online módban repülsz akkor leállíthatod, de olyankor hálókártyából kábel ki. Az a biztos. -
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #4462 üzenetére
Nálam most a tuningos i7 is nagyon stabilnak tűnik. Tegnap és ma repültem egy LHBP-KIAD-LHBP-t úgy, hogy nem léptem ki az FS-ből, Wasingtonban tankoltam, újraprogramoztam az FMC-t, s indultam vissza. Kétszer 8,5 óra, s minden OK. Pedig most egy kölcsön VGA (HD5770) van itt, ami közel sem olyan virgonc mint a 4890 volt...
i7-nél figyelj oda a QPI feszre, nálam például sokáig gond volt vele, hogy amikor visszavette a szorzót, akkor a QPI fesz is visszament, s amikor újra maximumra kapcsolt a proci, akkor nem volt rögtön elég neki a QPI fesz. Emiatt fagyott. A 4 GHz körüli tuninghoz pedig érdemes egy picit megemelni a PLL feszt is. -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4389 üzenetére
nem mindig, teljesen random... de mintha csak egész perckor és utána egy kicsivel csinálná... közben azon gondolkozok, hogy az FSUIPC csinál egy "Previous Flight" nevű mentést is... ezt lehet, hogy percenként teszi... ez új elmélet, még nem tudtam kipróbálni/utánajárni... sajnos most a suli miatt nincs időm rá, meg arra a bizonyos titkos(?) projektre sem (re: privi)
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #4339 üzenetére
Igazából azért adtam hangot a "kritikának", mert ahogy többen is panaszolták, egyelőre FSX-re nincs minőségi középkategóriás repcsi (a PMDG ugye még nem hozta ki a 737-est), ugyanakkor a felhasználók többsége még mindig inkább FS9-el repül. A 747-ről pedig már így is lehúztak épp elég bőrt (az F-et is külön kellett megvenni, nem is kevés pénzért). Szóval persze, szép dolog a magánszorgalom, de nekünk, usereknek tök mindegy, hogy miként készült a termék: a végén akkor is ott van az árcédula, s nem igazán azt a terméket kapjuk, amire a többség legfőképp vágyott.
Sajnos monitorügyben nem vagyok kompetens, egyelőre egy darab 22 colost használok, s szerintem ez jóideig nem is változik... Csak annyit tennék hozzá, hogy ugye a tft-ket natívban érdemes meghajtani, a 30-asnak pedig jó nagy lehet a natív felbontása, tehát elég erős VGA-t kell alá pakolni, s nem tudom, hogy mennyire lesznek kicsik a különböző kapcsolók, műszerek. Szerintem előtte valahogy érdemes lenne kipróbálnod.
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4312 üzenetére
hehe... tessék rászánni azt a fél órát az útvonaltervezésre, a kattintgatós módszerrel jepp-ben!
amúgy én is azzal csináltam az utolsó pár longhaul útvonalam (KSFO-EGLL, EGLL-CYVR-EGLL, EGLL-VHHH)... most visszafelé megkapjuk a real world flightplan-t (a legtöbb rövid útnál egyébként is megadják, csak ritkán frissítik, ezért a NAT egyből kiesik, meg azért egy több, mint 10 órás úton már a rossz időjárás kerülgetése is belefér - akár teljesen másfelé is mehet egy-egy nap)...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4310 üzenetére
az aktuális NAT útvonalakat megtalálod itt: [link]
aztán már csak a két végére kell valahogy eljutniahhoz mondjuk jeppwiev
...lenne jó, ha ingyenes lenne... de a két végpontot általában meg lehet találni ingyenes útvonalterveőkkel is... csak az a kérdés, hogy melyik útvonal illeszkedik legjobban az "egyeneshez"... a vroute, meg a vataware (korábbi utak a két város között) sokat segíthet...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4308 üzenetére
őű izé, valamikor már el kellene kezdeni tanulni is
pár órás repülés még belefér... meg persze a longhaul-nak is megvan az a szépsége, hogy lehet alatta ezeregy dolgot csinálni (általában videót nézek), mert általában nincs végig irányítás - bár ilyen groupflight-okon ezért törekednek rá, hogy az egész út alatt legyen, meg ilyenkor nem is lehet annyira másra figyelni, mert sok a gép körülötted... overnighters #3-nál (EGLL-RJAA) csak az oroszoknál nem volt irányítás, az úgy rendben is volt, elvoltnuk nyugalomban, lehetett előzgetni, stb
de ez azt is jelentette, hogy figyelni kellett...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4301 üzenetére
csatlakozz hozzánk (1435z)
amúgy benne vagyok, de valószínűleg ez lesz az utolsó 747-es (azaz longhaul) repülésem nyárig...
párszor már majdnem csatlakoztam hozzád (teszt alatt, meglepetés gyanánt), csak mindig olyan kietlen vidéken repültél, hogy nem volt egy reptér se útközben...
southwest-el meg beelőztél....
nekem tetszik ahogy nyomja
-
fatal`
titán
válasz
Geryson #4301 üzenetére
Hát szvsz a PSS Airbus az egy Boeing, Airbus skinnel, a fly-by-wirehöz sajnos nem sok köze van, szerintem a Wilco jobb.
Bár sokak szerint jobb a PSS, ennél a kettőnél jobb Airbus egyelőre sajnos nincsen. Remélem az Airsimmer Advanced nem lesz olyan bugos mint a basic. Bár az ára az nem nagyon tetszik :S
Fraps: PÜ ment.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #4179 üzenetére
Igen-igen, iszonyú hangos és nekem nagyon realisztikusnak tűnik. A cold start természetesen itt is nagyon hosszú és bonyolult, sőt, minden nagyon bonyolult, de nekem nagyon tetszik.. A műszerek észbontóak, egyáltalán nem emlékeztetnek a megszokott műszerezettségre, inkább egy Zsuk furgon vagy Gaz terepjáróéhoz hasonlítanak.
Az egész gép kezeléséről kb. annyit,hogy a level-D 767 procedúrái és általános kezelése ehhez képest alap..
Bár a FSGuide-on lehúzták a hangját, szerintem eszméletlen jóó! -
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #4175 üzenetére
Projekt Tupolevről jut eszembe...
Sikerült végre-valahára betolnom a Tu 134A -t FSX -be , ráadásul old Malév liveryvel,
Teljesen eredeti a cockpit, nagyon nagy élmény tapasztalgatni és repülni vele.
Sajnos valamiért képet most nem tudok róla beilleszteni, nem engedi a PH.. -
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #4169 üzenetére
Tényleg nem szeretnék itt egyre negatívabb fényben díszelegni, de egyrészt ennek a tesztnek a belinkelése ide teljesen felesleges volt, másrészt maga teszt is elég nagy lúzerségnek tűnik (pláne az a rész, amikor csodálkozva írják, hogy 3DMark06-ban csak azért verik meg ezt az überbrutál gépet jó sokan, mert mindenféle titokzatos eszközökkel tuningolják a gépüket). Hát az én gépem is megveri, s bizony nincs titokzatos módszerekkel tuningolva...
Harmadrészt meg az FSX nem kifingatta volna, hanem meg sem dolgoztatta volna. Ezt nem értik meg sokan...
Amúgy meg a "világ legerősebb gépe" - már ez a túlerőltetett búlvárcím is nagyon gyenge... Hogy lenne már a legerősebb?Az viszont tetszik, hogy annyira szimulátorfüggő itt néhány kolléga, hogy mindenről az FSX és a PMDG jut az eszébe...
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #4096 üzenetére
Persze. Néha meghúzom rendesen, bár mostanában úgy magáratalált az FSX,hogy nem kellett. Tegnap sikeresen összeomlasztottam újabb gépbeerőszakolással, majd helyrekendácsoltam, de azóta még nem tudom,hogy most milyen lett.
De az enyém nem i7 platform, csak 775, DDR2-es ramokkal. -
Gizmo94
veterán
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #4041 üzenetére
hirtelen én se találtam, de a google a barátom volt
Addons -> FSCopilot -> Settings -> Tuner -> [click to toggle] Enabled/Disabledsokáig én is csak billentyűzettel repültem amúgy
mondjuk online már csak pár órát... akkoriban átszoktam az egérre, mert már túl sok volt a kalapálásból final-on... viszont így meg leszoktam a rudder-ről, amit addig szintén kalapáltam... kéne már egy joystick
csak mondjuk az út nagy részében robot viszi a gépet, akkor meg felesleges... de azért szemezek azzal, amit hunfatal is kinézett magának
szerk:
márpedig én a szerkesztés gombot nyomtam meg, és be is rakta a régi szöveget...ez nem az én napom... EGLL-VHHH felszállás után crash... de szeretek ilyen hosszú utakat többször beprogramozni az FMC-be... 30-án jövünk vissza BAV groupflight
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #4030 üzenetére
README INSTALLATION PROCEDURES FOR REX 2.0
Please make sure that when installing the update over the previous version of REX 1.0 that you install it in the proper location.
ALSO BE SURE TO MAKE A BACK UP OF YOUR FSX TEXTURES - THE INITIAL BACK UP OF REX 1.0 BEFORE INSTALLING REX 2.
EXAMPLE:
If you current have REX 1 installed at: C:\Program Files\Real Environment Xtreme then that is the top level folder you must have selected when installing the update.
So when it comes to the update installer make sure that you select the very TOP level folder of the where you have installed REX 1.0, before you begin your update.
WHAT TO DO IF THE INSTALLATION FAILS?
Please follow the following procedures listed below:
1.) You will need to uninstall REX altogther. Go to your control panel and uninstall REX.
2.) Then go to where the folders where REX was installed and manually remove ALL folders and files including the top level folder.
3.) Re-install the original version of REX 1.0. You do not need to start it before you install REX 2.0.
4.) Now install REX 2.0 according to the original installation process listed above. Make sure you set the installer folder at the very top level directory of where REX 1 is installed. (See above).
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #4019 üzenetére
Nem szokta néha látni, ne foglalkozz vele. Keresd meg az fsx.cfg-t manuálisan és attól még megcsinálja. Lehet,hogy a mappa beállításainál engedni kell a rejtett fájlok és mappák megjelenítését előtte, erre már nem emlékszem....
De nálam is hisztizett,hogy nem találja, utána meg ment tovább és megcsinált mindent. -
andorra
őstag
-
Traumausi
csendes tag
válasz
Geryson #3745 üzenetére
Napsugarast!
Lassan a végére érek /mert azért családi élet is van Karácsony táján...
/ NickN listájának (http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=29041), s megpróbálok holnap reggel indítani egy LSZH-KBWI utat, a maga kilenc órájával. Az eredményről tudósítok, s persze szükség esetén az FSX-beállításokról és a feltett kiegészítőkről. A repgép egy Posky-féle A340-313, Eastern VA textúrával, CLS-féle 2D-s műszerfallal.
Üdv!
Trau
-
sucec
csendes tag
válasz
Geryson #2931 üzenetére
Igazából ezt néztem ki, de szerintem ehhez nincsen throttle quadrant csak a yoke, ami nagyon nem is zavar, mert végülis gázt kézzel is tudok adni az egérrel és még élethűbb is, mintha van egy külön valami ami nem a műszerek alatt helyezkedik el....
http://www.ebolt.hu/ProductDetail.php?ProductID=149569&CategoryID=94&nextpage=%2FSearch.php%3FReload%3DX%26PPP%3D20%26SP%3D0%26OrderBy%3DName%26OrderType%3D%26NAME%3DX%26PCODE%3DX%26DESCRIPTION%3DX
Szted ehhez tartozik throttle?
Ennyiért elég jó árnak tűnik.... főleg 2 év garival...
Üdv
sucec -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #2924 üzenetére
én is 60 Gb környékén járok, sok-sok win árnyékmásolatból történő megmentés után (eszméletlen legót épített a M$ egyébként)... remélem soha nem kell újratelepítenem, mert már nem is emlékszek minden apró kiegészítőre (java része avsim-ről való, és telepítés után töröltem is őket)... meg az a több tíz(?) óra, amit már beleöltem a konfigurálásokba... csak a 737-hez 40 livery van fent, lol...
tegnap láttam, hogy fent voltál, és tesztelgettél, gondoltam szembe repülök veled a Karácsony szigetekről indulva... de akkor ezek szerint jól tettem, hogy mégsem indultam el
azért pont leszállás előtt disconnectelni... SB4 vagy FSInn? bár nem hiszem, hogy ez okozhatna ilyen hibát - miért pont ott vacakolna...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #2897 üzenetére
ismerős a helyzet... azon a bizonyos EGLL-RJAA BAW groupflight-on nekem is a glide-on fagyot ki... aztán offline landoltam backupból, mindenféle hiba nélkül... szóval szerintem nem scenery bug volt az sem... szintén kétlem, hogy a memória elfogyott volna (nálam).... FSUICP bug... hmm... gyanakszok rá... szerintem amikor alt+enter-nél eltűnik a fél gép, az attól lehet, hogy pont telibe kapok egy autosave műveletet... de ez csak tipp, RJAA-nál direkt nem alt+enter-eztem, inkább maradtam kisebb ablakban, és mégis kifagyott (igaz itt teljesen, nem csak a gép tűnt el, ahogy azt teljes képernyőre váltáskor szokta)... a gépekkel szintén nem hiszem, hogy összeakadt volna, hisz vagy 10 órát repültünk együtt előtte...
és kicsit offline voltam, de szépek a tileproxy-s képek haky
bárcsak egyszerűbb lenne az élet 64 biten
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #2897 üzenetére
Amint Hunfatal is leírta, ez a két eset van. De mivel ramod van bőven és ha a videokártyád is 1G ramos, akkor az első verzió elvethető.
Valószínűleg valamelyik összetevőd ütközik, hiába legálisan vásárolt, de vagy a 64 bit nem tetszik neki, vagy valami fájlhiba van valahol..
A fatal error FSX-ben legalábbis, nálam mindig vagy GAU fájl keveredés, vagy FSUIPC hiba és valamivel összeakadás,vagy gépek telepítésekor fellépő kavarodástól volt.
A memory out ettől teljesen függetlenül jelentkezik, nem fatal errorral lép ki olyankor és nem is omlik össze az FSX..
Itt valamelyik összetevőd vagy bugos, vagy 64 bit inkompatibilis, vagy egy másikkal nem fér össze, vagy csak egyszerűen sérült valamelyik fájl valahol.
A fatal error az a játékon belül keresendő hiba az esetek 99%-ában. -
fatal`
titán
válasz
Geryson #2885 üzenetére
FSX-re biztosan nem áll át azt írta.
Mindegy neked nem jött be, nagyon sokak így vannak vele, nekem nem volt vele problémám, de erősen hardver és szoftverkörnyezet függő a dolog így ezen nem veszünk össze.
Peace.
Airbooms: Itt is írtam egy privit hátha gyakrabban olvasod mint az SG-t.
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #2882 üzenetére
Mivel hosszútávra tervezek (én nem telepítgetek újra havonta, félévente, nem vonz a kísérletezgetés), ezért inkább várok win 7-tel az első service pack-ra, mint használjak újabb öt évig egy olyan oprendszert, amire már nem lesz több service pack, s elöbb-utóbb a támogatása is megszűnik majd. Mindemellett köszönöm a tapasztalataitok megosztását. Nem is számítottam arra, hogy egyhangú lesz a véleményetek, erről sajnos microsofték már előre gondoskodtak... Mindenesetre tanulságos, hogy ennyire eltérőek a tapasztalatok, s ez azt jelenti, hogy nem árt majd óvatosnak lennem, s felkészülni a sok szívásra. Viszont hosszú távon úgy gondolom, hogy egy új oprendszerrel csökkenie kell majd a szívásoknak, míg egy már most kifutóban lévővel valószínűleg egyszer csak elkezdenek hiretelen szaporodni a problémák (támogatások, fejlesztések megszűnése, stb.).
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #2824 üzenetére
A DA Fokkerről csak jókat olvastam felhasználóktól, teszterektől egyaránt, ezért is vettem meg én is. Nekem is nagyon bejött. Repkedtem is volna vele, de szerencsére megjött a régen várt nagyvas, az MD-11, így mostanában már egyáltalán nem használom, pedig igazán minőségi darab, nagyon jó fizikával meg miegyébbel.
Fura, hogy neked nem tetszett...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #2824 üzenetére
nekem REX2+ActiveSky néha olyan alsó felhőréteget produkált, mintha egy üveglapra rákenytek volna egy kis tejfölt, de úgy rendesen, mindenféle művészi érzék nélkül.... így végül a Zinertek-nél kötöttem ki, már ami a felhőket illeti... a többi (víz, világítás, burkolatok) meg maradt REX... jobbat nem tudtam, akárhogy pipálgattam az összetevőket, valamiért nem akarta máshogy eltüntetni, csak ha semmilyen rex felhőm nem volt... szóval szerintem fontold meg előbb az "akciós" változat kipróbálását...
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #2824 üzenetére
Ha futi rá, meg tetszenek a dobozok, miért ne? Rosszabb dolgokra is költhetnéd, ez tény..
Én azonban úgy voltam vele, hogy még 20 ropit sem szeretnék benézni, így az akciós ajánlatokat részesítem előnyben.
Éppen ezért amikor besokalltam a bug hegyektől és kivágtam az összes wilco gépemet a rákba, csak az időt sajnáltam... -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #2809 üzenetére
még a megjelenése napján téma volt itt a REX2
kevésbé fagy, majdnem acivesky szerűen lehet vele az időjárási adatokat babrálni az FSX-ben (nem használom, mert vatsim miatt jobb az activesky)... igazából a felhőkből, vizekből, kifutó mintázatokból stb nem lett több, ha jól láttam... igazából amihez írják az oldalon, hogy NEW, csak az az újdonság benne...
-
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson #2805 üzenetére
Ez 100%, hogy nem win7 hiba, hanem valami összeakadt az fsx-ben valamivel. Vagy valami addon, vagy a rex, vagy valamelyik gép. A win7 alatt teljesen jól megy az fsx, bár igazáből hihetetlen nagy különbségeket nem vettem észre (kivéve a memory out elmaradását) 64 bites win7 alatt, szemben a 32 bites xp-vel.
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #2783 üzenetére
v!ct0y szerintem a beépítettre (AI) gondolt...
én régen csináltam azt (még az első vagy második online utamnál, alap géppel), hogy a fsx-ben megkerestem minden waypoint-ot a térképen, és egyesével hozzáadtam... na az eltartott egy darabig (fél óra)... igaz nem offline atc miatt csináltam, hanem mert az alap 737-es robotpilótája máshogy nem tudott útvonalat repülni... aztán mondtam, hogy ilyen nem létezik, hogy ezt muszáj végigkínlódni... kerestem, és találtam megoldást: vasfmc - ez elviszi a gépet, az irányítás meg online volt... viszont vasfmc-nek van egy olyan kiegészítője, ami elvileg (még nem próbáltam) át tuja alakítani a flight plan-t az FSX-hez szükséges formába...[link] mondjuk így meg kétszer kell bepötyögni... de lehet, hogy van erre is valami jó kiegészítő, esetleg valami AI ATC-t feljavító mod...
mondjuk a fél óra, amit írtál, nekem kicsit hosszúnak tűnik.. tegnap a 11 órás utat (megyek Ausztráliába egy megállóval
) minden felszálláshoz szükséges adattal 15 perc volt kb bepötyögni... igaz nem kattintgattam, hanem gépeltem...
és erről még nem olvastam sehol, de mintha akkor írnának oda + jelet, ha ellenőrizték a flightplan-t...
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #2736 üzenetére
nekem napi egy hosszú, vagy max 2 rövid bőven elég
a hosszú utaknál én mindig valamelyik következő nap szoktam visszarepülni, a rövideknél is általában így van, de van, amikor egy nap oda-vissza... igazából most okt. 4 (EGLL-RJAA) óta nem is repültem... majd az ősziszünetben, bár november végén meg szóbeli, arra is kéne készülni... bár a napi egy rövid bőven beleférne, csak mindig elcseszem az időt valamivel... meg nincs kedvem a wilco bugjaival vesződnöm shorthaul járatokon... bár már hozzászoktam...
MAVA az tényleg a csúcs, szerintem az egyik, ha nem a legkomolyabb VA... elvileg tag vagyok, gyakorlatilag mégse, mert az ellenőrző repülés hiányzik - bár csak egyszer próbáltam, de akkor a frekiváltás nagyon nem ment vezetés közben (hiányzik a joy)... igazából a PMDG NGX-re várok... meg voltak bajok az oldalon (pl a fórumba nem tudtam belépni, a leveleimet a gmail visszadobta, hogy nem tudja kézbesíteni, stb... azóta már sikerült beszélni Pajor Dáviddal, neki is kb ezt írtam, mint most)... közben WIZZ tag lettem... bár a VA kezdeti lelkesedése hamar alábbhagyott, és nagyon lassúnak tűnt az adminisztráció, szóval nézelődtem alternatívák után... egyszer LHBP-re hazafelé menet már nem is tudom kivel találkoztam, AFR-KLM VA-s volt (magyar), 747 és LHBP-hez javasolta a Cargolux-ot, de igazából nem akartam cargozni, így körülnéztem az AFR-KLM VA háza táján... azonban ott annyi órával, mint amennyi nekem volt (kb 50 - se) csak kis gépeket lehetett volna vezetni, amik nagy része meg sem volt, a többivel sem repültem még előtte... szóval bár bekerültem, meg is vártam, hogy az egy hónap lejárta után töröljenek... aztán wizz-zel repültem Lutonra (EGGW), és a radaron feltűnt egy Concorde... egy BAW concorde... megnéztem hát, mi a helyzet a BAW VA-val... hát sajnos teltház volt... aztán már nemtom hogy, megint odakeveredtem az oldalukra, és pont nyitva volt a reg... jelentkeztem, a teszten átmentem, azóta ott repülök... MAVA-hoz képest sokkal színesebb a flotta (A320-ak, 747, 767, 777, MD-11 (DC-10 helyett?), kisebb, meg nyugdíjazott gépek, Concorde - bár csak 500 óra után, ami még nincs meg, bár concorde-ból is készül egy nagyon szép, részletes kivitel, de még az sincs kész, szóval rá is érek - meg ott van az A388, mihez bár route nem tartozik - mivel 2012-ben érkezik az első A380-as a BA-hoz - de lehet repülni más helyett, bár én még nem tettem meg)... meg sokkal több helyre is lehet velük repülni... de az biztos, hogy előbb-utóbb MAVA-s leszek, ezt már eldöntöttem... mert tényleg egy jó, komoly VA, legalábbis félig kívülállóként (meg a loggert megismerve) annak tűnik... meg hiányoznak az "itthoni" utak - bár arra ott a wizz, csak az a wilco ne lenne... de mondjuk EGLL se rossz "otthonnak", mert ha van atc azért, ha nincs, akkor meg azért egy teljesen külön állatfaj...
egyébként MSN az adatlapomon
és a valóságban egyáltalán nem vagyok bőbeszédű, nemtom miért írok ennyit, sry
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson #2731 üzenetére
rekord az a pár héttel ezelőtti EGLL-RJAA BAW overnighter groupflight - én is szeretek hosszú utakat repülni (főleg a 747 miatt), és én is szeretek csoportban repülni...
kicsit sztorizok, sry...
egyszer viszont tök spontán, egy EGLL-OMDB utat repültem le másodmagammal (személy szerint Kylan Walters-szal, akinek a neve esetleg avsim-ről lehet ismerős, bár én nem ismertem, csak a google által találtam rá - volt időm kutakodni- ő meg használ(t) PHP-Fusion-t, aminek egy ideig fejlesztője voltam, vagyis még vagyok is, csak jobbszeretek repülni, mint programozni
)... szóval EGLL-en egymásra találtunk... eredetileg csak azért írtam rá, mert rossz rwy-en akart felszállni (nem volt atc koradélután - bár asszem egész út alatt nem találkoztunk egy atc-vel sem), aztán láttam, hogy ő is OMDB-be tart... míg átért a kifutópálya másik végére, gyors beprogramoztam az első pár waypoint-ot (kb addig, ami már a csatorna felett van), aztán rögtön taxi, takeoff, sehol senki, irány fel utazómagasságra, ott úgy is gyorsabban lehet haladni, mint lent, SID-et repülve (atc egyébként is rögtön fel szokott minket engedni, ha nincs a környéken gép).... közben az út maradék részét is beprogramoztam, és kb egyszerre értük el az utazómagasságunkat... aztán tartottuk is az egymáshoz viszonnított pozíciónkat egész út alatt... a Fekete-tengernél szétvált utunk, de valahol Törökország felett pont ugyan úgy találtunk egymásra, ahogy elváltunk (igaz én elég nagy hátszelet kaptam, így kicsit lassítanom kellett - összehangoltuk a közös waypoint-ra érkezési időt)... aztán az approach-nál már muszáj volt szétválni, de végül egymás mellett tettük le a gépet a két kifutóra (az egyik kicsit előrébb kezdődik, szóval nem volt tökéletes parallel landing, de jó volt)... ez volt az addigi leghosszabb repülésem, pár The West Wing epizódot elfogyasztottam közben
EGLL-RJAA-nál viszont egyet se néztem, TeamSpeak-re tapadtam (oroszok felett, ahol nem volt atc)... elvégre most csütörtökön előrehozottan érettségizek angolból, szóval gondoltam gyakorlom kicsit - még ha csak hallgattam is....
szóval én is vevő vagyok a hosszú utakra, meg a közös repülésekre, csak annyi a probléma, hogy most már inkább csak rövidebb utakra van időm, mivel közben elkezdődött a suli...
szerk: jah, és én még soha nem aludtam repülőn
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson #2727 üzenetére
Bocs...
Csak, ha időm engedi... Igaz, közben azért lehet nagyokat szunyálni...
Amúgy nem Kanada volt, hanem Portland. Az egyik legszebb sceneryt készítették ehhez a reptérhez és a környékéhez, azért szeretek errefelé repkedni.ja és ezek offline repülések - a lazsálás szerintem nem menne ilyen szinten online, bár az északi sarkkör környékén nem hiszem, hogy sok irányító lebzselne...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen házat vegyek?
- Autós topik
- Renault, Dacia topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SSD kibeszélő
- Fájdalmasan gyenge kijelzőt válaszott a Switch 2-höz a Nintendo
- Milyen videókártyát?
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col, i7, 32GB, GTX1660Ti
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2666MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 15740Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged