- iPhone topik
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Mobil flották
- VoLTE/VoWiFi
- EarFun Air Pro 4 - a cél a csúcs
- Fotók, videók mobillal
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #17378 üzenetére
en minden egyes vasarlasrol, amire nem kaptam meg, nyitottam kulon ticketet. kb. egy 20 forintos lidl maradt el, mert osszekevertek egy masik lidl-vasarlassal, hogy arra mar ranyomtak manualisan, de nem. csak az osszeg volt hasonlo, de ennyiert eszemben sem volt valaszolni
a panaszra meg nem reagaltak, amiben azt is kertem, hogy adjanak magyarazatot arra, miert nem mukodik automatikusan a cashback
-
Fifi
őstag
válasz
kircsi21 #16060 üzenetére
Mint már írták a curve-nek ehhez semmi köze
MBH-nál azonnal látszódni szokott a GBiT miatti jóváírás. Aztán a történetből néha 1 napra eltűnik, később újra látszódik és az egyenleg is csak másnapra jön rendbe, ha ilyen van. Sőt lehet, hogy most más probléma van MBH-nál a folyószámlás topic alapján.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #15716 üzenetére
ezt a januar kozepi igeretukre ertettem, hogy nem sokaig tartott a lendulet
We're currently working on a new strategy to improve our Customer Support to ensure everybody gets a reply as soon as possible in 2024. Thank you for bearing with us!
automata kut meg... hat igen. ehhez ok valamiert benak
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #15608 üzenetére
azota se jutottam vissza...
egy kicsit elkezdtem elengedni a dolgot, minden elofizeteses cuccot atallitottam kozvetlenul a kh-s hitelkartyara. a bizalmam a nullan: neadjisten tenyleg elkallodik megint nehany gbit refund, ki fog erdemben segiteni es milyen hataridovel baj eseten? nagyon rosszul nez ki az egesz
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #15576 üzenetére
reméljük a legjobbakat, de inkább arra számítok, hogy buktam minden régi tranzakciómat. de az legalább kiderült, hogy dolgozik még élő ember a curve-nél, a panaszrészlegen legalábbis biztosan (csak hát nem lehet mindenért a complaints kukacra írni...)
Dear xxx,
Your complaint about xxxx Debit MasterCard®Thank you for your recent communication which we received on January 8th, regarding your Curve card.
I was very sorry to learn of your dissatisfaction and can confirm we will be conducting a thorough investigation into your concerns.
I understand your complaint to be in relation to the technical issue preventing you from using the Go Back in Time feature after removing and re-adding one of your payment cards.
If our understanding of your complaint is not correct, or if there is any additional information that you feel would be relevant to the investigation, please do not hesitate to contact me in the following ways
- Email: support@imaginecurve.com
- Post: 1-10 Praed Mews, W2 1QY, LondonIn accordance with our complaints procedure and regulatory guidelines we have 15 business days from the date we receive your complaint in which to issue a final response, we will therefore investigate your concerns and write to you no later than January 26th, with our findings or with an update on the progress of the investigation.
I have attached a copy of our Complaints Procedure leaflet for your information, but should you have any queries please contact me.
Finally, I would like to thank you for bringing this matter to my attention.
Best regards,
Zuza
Team Curve -
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #15385 üzenetére
nincs mit. a feltételekben tényleg benne van a féléves érvényesség, bár nem tudom, curve cash egyenlegen jóváírt refund esetén ez mennyire lenne jogszerű. alapvetően a referral bónuszokhoz és a vásárlásos cashbackhez kapcsolódik a hat hónapos kikötés, ha van az egyenlegen más (például refund) is, akkor az talán felülírja a szabályt
de az is lehet, hogy sok esetben nem is rögzítette a rendszer a pont jóváírásának dátumát, így a féléves érvényesség is csak elméleti. de jobb a biztonság alapon én is rendszeresen áttolom revolutra az összegeket
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #14142 üzenetére
mondjuk a mostani nagy hibahullámban a 050-es hibakód volt a jellemző. átmeneti online fizetéses hibák előfordulhatnak, pár hete én lottóegyenleget nem tudtam feltölteni a simplepay segítségével (pedig olyankor közvetlenül raiffeisenes kártyát használok, mert curve-vel nem is lehet szerencsejátékolni), át kellett váltanom a kh-s felületre, azzal azonnal sikerült. ilyen esetben én megpróbálnám a curve-ben tárolt kártyákat törölni és újra hozzáadni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #13221 üzenetére
én most bevállaltam a platinumot. egyrészt úgy néz ki, november 7-ig egy fillérembe se kerül, ráadásul az így egyszázalékossá váló cashback kártyát is kíméletlenül használni fogom. van egy közel 700 ezres államkincstáros költésem, amit curve-ön keresztül csináltam, repül majd egy back in time, és ha ez megvolt, veszek még legalább ugyanennyiért dkj-t (a zent erste max visáról feltöltve a havi visszatérítési keret kimerítése után, nincs költsége a tapasztalatok szerint, sima vásárlás)
szóval ja, havi 6,9 euró a platinum, de az ingyenes feltöltést és az 1 százalékot figyelembe véve (a 9399 és 8999 mcc esetleges kizárásáig) ki lehet használni...
-
zerodot
aktív tag
válasz
kircsi21 #12476 üzenetére
Ja igen, először nálam sem mutatta a topupnál egyáltalán (Curve appból a GWallethez adva). Sőt online GP fizetésnél sem - ott viszont hozzá lehetett adni újból a kártyaadatokkal (gondolom ez ugyanaz lehet, mint a pay.google.com-on hozzáadni). Na ezután már megjelent a topupnál is, csak ahogy fentebb is írtam, inaktív.
Nem tudom ez az új Curve kártya miatt van-e (az előző amúgy nekem még UK bines volt...) vagy az új GWallet miatt, ami ugye szintén mostanában váltotta le a GPay appot... -
ACE-
addikt
-
sb
veterán
válasz
kircsi21 #12194 üzenetére
Nekem teljesen jól működik a jóváhagyás app notificationnel is Samsung telefonon.
Talán a legelején volt olyan, hogy ami értesítési sávra jött az nem nyílt meg mindig, bár szerintem ott is csak annyi volt a gond, hogy 1 üzenet megnyitja az appot, többnél már le kellett nyitni és egyesével rábökve nyílt csak meg az app, az összefoglaló üzenetre nem. De ez sem jóváhagyásnál, hanem pl. refund üzeneteknél volt.A jóváhagyás nekem végig működött. SMS-nél sincs várakozás, talán 1x volt olyan, hogy nem jött meg, a többi 3-5mp-n belül megvan.
@pictigjis
Köszi. Akkor ez használhatatlan kb. Így a 2000EUR limit se fog számítani.
Anno inkább a Curve-el váltottam mint mással, az árfolyam nem sokban különbözött a Revolut/Zentől de itt megvolt a lehetőség áttenni ha kellett. Ill. addig sem fogyott a többi keret, volt, hogy nem volt elég.@zerodot
Eddig nekem nem tűnt fel, hogy gond lenne a leírásokkal, most ez viszont szembetűnő volt, hogy kb. mindenhol más írnak... és nem is pontos.
Fórumról nincs infója senkinek, nincs lázadás pl. a kártyák száma miatt?Erste Max miatt én váltani fogok X-re, meg a 2 kártyával se nagyon tudnék mit kezdeni. A 60 nap GBIT-nek meg kifejezetten örülök is, hogy végre itt előreléptek. A többi viszont nem meggyőző, a kártyalimit és a kuka fx.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #9132 üzenetére
nyilván csak úgy derülhet ez ki, ha a name on card mezőbe az igazat írja be az ember
minket is utolértek ugye pár hónapja (az is egyetlen kártya volt), de hogy mi alapján működik, az rejtély
azért az furcsa, hogy ennyi idegen kártyád van, mégse szólt senki, szerintem azért ne kísértsd a sorsot
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #8827 üzenetére
azért vagyok optimista, mert még magyarországon belül is jelentéktelen volt azoknak a felhasználóknak a száma, akiknek magyar bin-es kártyájuk van
most viszont mindenki érintetté vált, és a magyar egyáltalán nem kicsi piac a curve számára, tényleg tömeges hibát generáltak maguknak, ami a support ticketek számán is érezhető lesz számukra
mindig az a kérdés, hogy mennyire sok embert érint egy hiba, most elintézték, hogy egy egész országot, amire azért már nem lehet legyinteni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #8818 üzenetére
igen, ezeket erdemes megirni nekik, hatha sikerul meggyorsitani az ugyet
elkepeszto, hogy ennyire felanalfabeta programozokkal dolgoznak
ja, nekem bezzeg most tegnap delutan ota nem irtak semmit, holott megirtam mindent arrol is, hogy elcsesztek a uk bin-es kartyakat is. persze nyilvanvalo, hogy erre most baromi ciki lenne reagalni barmit, ezt a mellenyulast nehez kimagyarazni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #8806 üzenetére
ugyanolyan kiszámíthatatlan, mint mindig is volt. a feleségemnek sem reagáltak napokig, a problémája lényegében miattam oldódott meg. szóval... lutri
a vividnél az egyetlen szerencse, hogy az nem mcc-re, hanem névre megy, így az mehet nyugodtan manuálisan, még ha kényelmetlen is. de a manuális gbit 8999-es mcc-t jelent, szóval azoknál a hitelkártyáknál, amik mcc-hez kötik a visszatérítést, szívás a köbön
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" I Cam I W11 I Garancia!
- Lenovo Legion Slim 5 82Y900BVHV Notebook
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest