- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat csak a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fandango
veterán
válasz
ssgt1981 #4293 üzenetére
Pont ezt akartam én is beírni.
Nem világos, hogy akkor most a Curve mögé helyezett hitelkártyás fizetésnél díjat fognak felszámolni?
Mondjuk az első mondat alapján, valami adó számlák befizetése hitelkártyával, meg hitelkártya tartozás kifizetése hitelkártyával tranzakciókra vonatkozik a díjfizetés, nem úgy általában minden fizetésre.
-
ÁrPi2
senior tag
válasz
ssgt1981 #3022 üzenetére
You see,
A "normal processing" visszajelzései (itt a pozitív feedback-jei) általánosságban nagyon megnyugtató, kedvünkre való kommentek, de ezek (St3v3np3t3r, Ace, Vittorio.hu) itt az "Exception Handling", error handling esetét/eseteit diskurálják.Egyébként más témában lett egy kérdésem:
Megy Spárban is meg sok más helyen chip/pin móddal hibák nélkül, de
Ha egy ideje sehol sem megy a Curve kártyámmal a contactless , hogyan mennyiért igényelhető működő csere kártya?(Bónusz bumfordi offtopik tudatlan kérdésem:
Vajon minden Curve költésemmel
Britannia GDP-jét növelem? -
Krethx
aktív tag
válasz
ssgt1981 #3022 üzenetére
Az én tapasztalatom. Van olyan bolt ahol sosem volt még problémám. Pl. Kispesti Spar Üllői út 248 A címet azért írtam le mert sokan panaszkodtak már a Spar-ra. Napi szinten vásárolok ott Curve-vel és Revolut-tal.
Viszont ahol volt elutasított tranzakcióm ott többször is előfordult. Szerencsére nekem egyből visszajött a pénz. Második nekifutásra pedig sikeres lett a fizetés. -
jézusom
addikt
válasz
ssgt1981 #2566 üzenetére
Nem tudom hányszor levont egy fontot a verifikációra, úgy hogy utólag vettem észre. Ennek ellenére akkor sikerült látszólag, amikor szelfit küldtem nekik meg a jogsimat. Így sem tudtam használni, de tegnap még ráadásul valami pin kódot kért amire nem emlékszem. Lehet, hogy adtam meg ilyet de rég volt a sok huzavona miatt. Egyszer sem tudtam használni.
-
edk-
őstag
válasz
ssgt1981 #1401 üzenetére
A vásárlást követően át tudod vele terhelni az összeget másik kártyára.
Tegyük fel, hogy venni akarsz valamit, ami a 4%-os visszatérítésű kategóriába tartozik Erste MAXnál, de nem sokkal a fordulónap előtt vagy és már kimaxoltad az adott havi visszatérítést. Akkor megveszed más kártyára terhelve, a fordulónap után pedig átterhelteted a MAXra.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hardcore café
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LEGO klub
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3082
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest