- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Szuperkijelzővel készül a Huawei Mate 80 RS
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Google Pixel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Apple Watch
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- A Pixel 10 minden színben és oldalról
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
Nálam kezd ez az egész a kalap szar kategória lenni.
úgyhogy jó lesz rá figyelni.
Akkor rögtön vissza is kérdeznék:
És még hány ilyen nüansznyi bugjukra figyeljek? Értem én, hogy a blú ingyenes, de nálam már sorozatosan gyűjtik a fekete pontokat.
Kezdődött ott, hogy előre nem tájékoztattak a kártya megrendelésekor, hogy akkor ezek szerint minden kártyatípusukból (kék, fekete, piros) kétféle van. Az egyik a sima personal, a másik a commercial. Utólag tudtam meg, hogy az alapján döntik el, hogy personal vagy commercial kártyát küldenek, hogy mit jelöltél be a foglalkozásnál.
Állítólag a két kártyatípushoz nyújtott szolgáltatásaikban nincs különbség. Úgyhogy kapásból írnom kellett az ügyfélszolgálatnak, hogy tessenek már personal kártyát küldeni. (újabb másfél hét) Egyébként tartalmukban a különbség csak annyi, hogy az egyiken ott van a COMMERCIAL felirat a DESIGNED IN LONDON és a debit felirat között, a másikon meg nincs.
A szín már egy érdekesebb kérdés:
Az első kártya elöl sötétkék, hátul sötétlila, COMMERCIAL felirattal. A második kártya elöl sötétszürke, hátul majdnem fekete.
Miután jeleztem az ügyfélszolgálatnak, hogy mi újság, a COMMERCIAL kártyámat már be se tudtam aktiválni.
Beszéltem tesómmal, mert emlékeztem, hogy ő is rendelt egy kártyát és az övé a sötétkék verzió COMMERCIAL felirat nélkül.
A kártyaszámok eleje még érdekesebb (gondolom ez kb. minden Curve-ösnek ugyanaz, szóval az első 8 jegy talán nem titok)
Kék commercial kártyámé: 5375 9100
Fekete personal kártyámé: 5375 9000
Tesóm kék personal kártyájáé: 5375 9000Szóval azt nem értem, ha eleve van három kártyaszín és ezek a hozzákapcsolódó szolgáltatásokra engednek következtetni, akkor nekem miért küldenek cserekártyaként "blacket"?
Ja és persze nem számláztak a black miatt havi díjat. Hát aztán végre megjött a kártya és mondom aktiválom. A szokásos, adjál hozzá egy európai kibocsátású saját kártyát szöveg. De az nem zavarja őket, hogy már 3 ilyen kártya is hozzá van adva.
Írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem tudom aktiválni és most itt áll a dolog.Arról az aprócska tényről is elfelejtettek tájékoztatni, hogy a PSD2-es SMS miatt a Curve app megbolondul és emiatt egy rahedli tételem lett a kártyatörténetben, amiket viszont nem zároltak. Ugye amikor jött volna, hogy írd be a kódot, ahelyett mindig újratöltötte a verify now gombot, tehát esélyem se volt eljutni a kód beírásáig.
A legelső tételhez meg nem írtak kódot, a kód helyén Card verification felirat volt és 15 napra zárolt 293 Ft-ot.Szóval most ott tartok hogy két kártyám van, amit kenhetek a hajamra. Eddig csak négy fekete pontot gyűjtöttek nálam, ha összegyűjtik az ötödiket is, beírom az egyest és végeztem velük.
De komolyan.. értem én, hogy ingyenes, de ha az ingyenes verzióban az ALAP dolgokat (amiket ígérnek) sem tudják normálisan szolgáltatni, akkor mire számítsak a fizetős verzióban? Az ingyenes account a belépő, így szerezhetsz konkrét ismeretet róluk és a szolgáltatásaikról. Gondolom senki nem Curve Blackkel meg Metállal kezdte úgy, hogy előtte ki sem próbálta.
-
emeritus
tag
Elvileg a DCC "szolgáltatás" banki szolgáltatás és nem kötelező igénybe venni. A választást viszont kötelező felajánlani - ezt a DCC POS meg is teszi - és a kártyabirtokos eldönti, hogy igényli-e a szolgáltatást? Ha nem így történt, az panaszolható a "szolgáltatást nyújtó" banknál.
-
zerodot
aktív tag
Elfogadni elfogadja, csak sms nem jön Google Payhez hozzáadáskor. Pont mint ahogy neked a Garminnal. Ezt próbáltam magyarázni...
Szóval írd át +3 630xxxxxxx formátumra és próbáld ki úgy, nem értem mi tart vissza? Azt elismerem, hogy hülye hibának/megoldásnak tűnik, de nekem tényleg ez segített... ¯\_(ツ)_/¯
-
zerodot
aktív tag
Milyen formátumban adtad meg a telefonszámot a Curve appban? Volt/van valami bug, ami miatt csak az egyszámjegyes hívókódokkal működött és trükközni kellett, vagyis pl. a
+36 xxx...
helyett+3 6xxx...
formában kellett megadni a számot. Legalábbis Google Payhez adásnál nekem csak így sikerült sms-t kapnom(#5304) Shummo
Amit gzbotii írt, plusz ha netán valamelyik ATM vagy POS azt kérdezné, hogy GBP-ben vagy EUR-ban terheljen-e, akkor mindig válassz EUR-t, hogy elkerüld a DCC-t és a visszaváltást. -
gzbotii
nagyúr
"You can use your Curve Mastercard® to withdraw cash from ATMs. We do not charge a fee if your payment card is set to the same currency that you are withdrawing (i.e. your card is set to EUR currency and you are withdrawing EUR). However, please note that we do have a fair use policy in place: Fair Use Policy." - [link]
"Is there a fee to withdraw cash abroad?
For Curve Blue (free) customers, you can withdraw up to £200 per month with no currency conversion fees." - [link]"ATM domestic frequency fair usage
ATM usage is free for up to 10 domestic (withdrawals in the same currency as your Funding Source) withdrawals per calendar month after which time you may be charged £0.50 (or currency equivalent) per usage for each additional ATM withdrawal." - [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Lenovo ThinkCentre M81 SFF i5-2400 14GB DDR3 120GB SSD HD Graphics 2000
- ASUS TUF GeForce RTX 3080 10G
- Samsung QE55QN85D 55" Neo QLED, Mini LED, 4K, 120 Hz, HDR10+
- Lenovo Thinkpad X270, 12,5" FHD IPS Touch, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia
- Dell Ltitude 7480, 14" FHD IPS Touch, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Samsung Galaxy Tab A9+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest