- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Google Pixel topik
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus One - Kína már itt One
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabi__memo
nagyúr
Sziasztok!
Volt ma egy USD terhelésem Curven keresztül. Mögötte Revo kártya, USDre állítva. Mivel nem volt épp elég dollárom váltott. Így kijött egy elég magas díj (361Ft az 1% hétvégi váltás miatt). Kérdésem, ha hétköznap nyomok egy back in time-ot akkor a forintot kapom vissza, vagy a dollárt?? Szóval bukok a Revon vagy nem? Picit rég használtam, nem vagyok biztos benne, hogy hogyan is megy.
Köszi -
szabi__memo
nagyúr
Szuper :(
Köszi szépen. Azért ez elég kellemetlen :) -
szabi__memo
nagyúr
Downgrade-re bökés esetén beszélgetést indít és nem mondja le. Ez normális?
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
szabi__memo #15761 üzenetére
Most válaszoltak. Lezárt pontok. Bár nem. Tudom, hogy jön ki 206 pont mikor egyeben kaptam anno 1000-et, még itt írtam is.
Szóval kérés: hogy lehet 8 fontot leszedni a cash-ből? -
szabi__memo
nagyúr
Múltkor kaptam 1000 pontot cash-re. Azt írja £7,94-om van. Nem £10 1000 pont? Semmiféle tranzakció nincs a listában
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
dredjudge84 #14516 üzenetére
Az tök jó. Én meg kb 5 éve és nem
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
dredjudge84 #14514 üzenetére
Az még szomorúbb, hogy egy olyan problémát okozható dolog alapból be van kapcsolva, ami érintheti a tranzakció folyamatát. Ami ráadásul később kerül be, azaz hiába nézted át..... Vagy folyamatosan kéne nézegetni kerül-e be ilyen? Ráadásul olyan helyre amit nem használsz, nem nézel.. Eléggé fordítva ül az lovon aki szerint ez normális. Egy dologból lehet gond, ha egy ilyen be van kapcsolva. Ha nincs az nem okozhat semmit. Ezért is sunyi dolog, mert ők ezzel teljesen tisztában vannak. A többi csak félrebeszélés.
Egyébként még nem került elő egy supportos sem... Múltkor lehet csak mázlim volt? Érdekes
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
pictigjis #14507 üzenetére
Nem explicit kikapcsolni kell jóváhagyást pénzügyi tranzakciók engedélyezéséhez hanem be. Addig meg nem korrekt úgy venni, hogy miért nem nézegeted át mindig hátha változik valami ilyenm Alapértelmezetten bekapcsolva bekerül egy ilyen, az mindenek tűnik csak jóindulatúnak meg szabályosnak nem.
Amúgy még mindig nem kaptam választ csak a bizonyítvány magyarázása megy...
Esetleg valaki más? Nem én jártam így egyedül az biztos -
szabi__memo
nagyúr
válasz
pictigjis #14505 üzenetére
Az, hogy megnézem az egyenleget fent, az nem jelenti azt, hogy megnézem a hozzá tartozó beállításokat is. Miért is tenném? Ahhoz hogy onnan vonjanak bármit is explicit jóváhagyás kéne. Az, hogy ez automatikusan engedélyezett csodálnám ha uniós törvényi feltételeknek megfelelne.
Majd mindig, minden vásárlás előtt megnézem a beállításokat hátha valami bekerült... Nonszensz
De a lényeg, volt aki már járt így és sikerült is visszacsinálni? Gondoltam amíg várok a supportra, hogy felébredjenek, addig rákérdezek. -
szabi__memo
nagyúr
válasz
Oliverda #14436 üzenetére
Azért megszivattak ezzel. Ma akartam terhelni Plutust aztán attól függetlenül hogy arra állítottam közvetlenül előtte nem azt terhelte. Elég durva. Levonta a Cashből. Oda lépve látom hogy automatikusan vonja, az van bekapcsolva. Az biztos hogy én nem kapcsoltam be ilyet. Van arra esély, volt aki már így járt és sikeresen csináltatta vissza? Ez így nagyon nem oké és nagyon nem korrekt, sőt elég sunyi húzás szerintem.
Ráadásul most ott van ~1,5 fontnyi összeg amivel megint csak a szívás lenne.
-
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
Oliverda #14400 üzenetére
Azt mondja a support hogy ad 500cpt kompenzációt. Miközben buktam egy dupla váltást 600 eurón...
Barátok közt is 10 euró bukás plusz a Revolut egyenlegem nagy része ami fölött innentől ezért a 600ért még plusz költségem is lesz..Ráadásul azt se tudom mire jó ez a cpt, de ahogy elnézem max 5 fontot érhet ha jó valamire
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
dredjudge84 #14406 üzenetére
Úgy rémlik módosult az appban. Hiba biztos hogy nem volt. És most láttam csak hogy forint maradt
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
TrollBalint #13873 üzenetére
Köszi. Nemsokára kiderül, bár még nem indítottam el. És bár tegnap már meg voltam nyugodva, most előjött, hogy mindenképpen új kártyát is küldenek. Azért ez még további kérdéseket vet fel
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
pictigjis #13861 üzenetére
Köszi szépen, hát ezt nem láttam! A másik fele meg majd kiderül. Én spec kíváncsi vagyok, leszek. Hogy ha marad az csak jó, nem? Semmi jó/rosszhiszeműség nincs benne. Ki ne örülne ha maradna? Viszont így is úgy is előfizetek akkor ha ezek szerint egy hónap nem gond. Kicsúsztam a 30 napos back in timeból..
-
szabi__memo
nagyúr
Úgy tudom ha lejár a fizetős időszak, maradnak és használhatóak a hozzáadott kártyák. Igaz ez?
Valamint mennyire problémás egy hónapra előfizetni?
Köszi szépen -
szabi__memo
nagyúr
válasz
dredjudge84 #13720 üzenetére
Nem hinném, hogy ez wise függő
-
szabi__memo
nagyúr
Totál értelmetlen az egész. Google
-
szabi__memo
nagyúr
Terhelődtek a rögzített kártyák.
Megoldódik > -
szabi__memo
nagyúr
Curve is growing up and bringing its e-Money services in-house and moving away from Wirecard Card Solutions, your e-money issuer under the current terms. This change has no impact on how you currently use Curve, however we are required to inform you of this operational change which we expect will take effect 28 June 2020."
-
szabi__memo
nagyúr
Bevezetőm, hol mi? Amit linkeltél azt látom hogy egy magyar blogról származik. Innen idéztem valamikor?
Ez most meglep, mert eddig úgy tudtam, hogy bank
Mondjuk ez legalább jó hír:
"Monese is not part of the FSCS scheme. Instead, they say that your money is ringfenced and not used or invested by them." -
szabi__memo
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #3982 üzenetére
Mivel el kell utasítsa a Google miatt
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #3979 üzenetére
Nem tévedés. Ezt írja mivel az az első lépcső ahol vissza KELL utasítani mivel az adott országban nem érhető el a szolgáltatás
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #3977 üzenetére
A válasz, a Google miatt. Mivel ők nem engedik
-
szabi__memo
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #3973 üzenetére
Miért engedték meg az összes ilyen fintechnél majd vonták vissza?
Nem maguknak rontják az üzletet -
szabi__memo
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #3964 üzenetére
A Google nem engedi a cégeknek azon személyek részére a használatot akik olyan országban élnek ahol nincs Google pay
-
szabi__memo
nagyúr
Még mindig mennek ezek a dupla levonások? Bíztató
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Zebra ZP505 EPL - Hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest