- Mindenki Z Fold7-et akar
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
fil
őstag
A kártya lejáratkor a Curve küld automatikusan újat?
-
fil
őstag
válasz
Roland8622 #14715 üzenetére
Virtuális kártyának nincs PIN kódja. Azzal nem lehet ATM-ből pénzt felvenni, csak a fizikaival a maga fizikai valójában. Tehát GP alatt azzal sem.
-
fil
őstag
válasz
dredjudge84 #11273 üzenetére
Az OTP nálunk sem használható Curve, Revolut sem Wise kártyával. Átmentem a CIB-ére ott ment minden probléma nélkül.
Szerintem egyre több magyar bank próbálja szabotálni ezeket a fintech-eket. -
fil
őstag
válasz
madagaszkar #10716 üzenetére
Ha nem jön meg, akkor írsz a supportnak és küldenek újra. Én is így jártam. A kiírt határidő után még vártam 1-2 hetet, hátha megjön, aztán írtam. Újra elküldték, most már regisztrált levélként. Meg is jött.
-
fil
őstag
válasz
the radish #10316 üzenetére
Miért befolyásolná a használatot? Annyiban igen, hogyha a virtuálisat felvetted valahová pl. GPay, akkor a kártyát újra hozzá kell adnod az új adatokkal és a régit törölni.
-
fil
őstag
Ma Bauhausban elutasította a GPay - Curve - BB konfigurációt 2x is (egyéb hiba : 50). A BB a saját appjából ment. Korábbi években ilyent soha nem tapasztaltam.
-
fil
őstag
Curve mögé tett BB Go kártyával, ha atm-ből pénzt veszek fel azt pénzfelvételnek ,vagy vásárlásnak tekinti a BB?
-
fil
őstag
válasz
balinlin #7733 üzenetére
Bizonyára. Én is olvasom a fórumos panaszokat, itt is, máshol is. De nálam ez eddig ismeretlen dolog volt. 2 éve használom ,min. 1,5 éve GPay-el, eddig hiba nélkül. (angol BIN-es). Az is elképzelhető, hogy egyedi eset volt és legközelebb minden rendben lesz. Majd kiderül.
-
fil
őstag
2 éve van Curve kártyám. Ma volt az első elutasítás (Tesco futár) GPay->Curve->BB Go!
Lehet, hogy a magyar bankok véget akarnak vetni ennek? -
fil
őstag
-
fil
őstag
válasz
SpongyaBob #6783 üzenetére
Én is már több mint egy éve használom napi szinten GPay alatt ,minden probléma nélkül. Most, hogy ennyi gondról olvastam volt egy kis para, mert eBay-ről vártam egy refund-ot eBay -> PayPal -> Curve -> Revolut "útvonalon". Szerencsére rendben megjött.
Mondjuk ennek nem "szerencsének" kellene lennie. -
fil
őstag
Szerintem ez úgy van, hogy az akinek valami problémája van az leírja, mert megoldást, vagy megerősítést keres. A másik 10.0000 meg - akinek nincs semmi gondja - az meg nem írja le, hogy "figyeljetek tök jól megy minden". Én a másfél ,két év alatt semmi problémát nem tapasztaltam. Egy éve, vagy több ideje GPay-el használom...
-
fil
őstag
-
fil
őstag
Akinél BB hitelkártya van a Curve mögött, azoknak rossz hír.
2019.11.21-től a havi kedvezmények nyújtásával kapcsolatos általános szabály, hogy a Budapest Bank a következőekben meghatározott MCC kóddal rendelkező kereskedők esetében nem biztosítja a hitelkártyás vásárlás után járó kedvezményeket: 6012 (Bankon kívüli egyéb pénzügyi szolgáltatások , pl. Revolut , Curve kártya feltöltés ), 6538 (Mastercard kártya-kártya közötti pénzküldés és fogadás ).
-
fil
őstag
válasz
gzbotii #2250 üzenetére
Felment nálam is. A GPay listájában már benne van hivatalosan a Curve 1 Ltd.
-
fil
őstag
Curve mögé tett Revolut virtuális kártyával lehet ATM-ből pénzt felvenni?
-
fil
őstag
Egy referenciaszám csak egy tranzakcióhoz tartozhat - szerintem. A CIB az egyiket törölni fogja. Esetleg hívd fel őket. Nekem volt egyszer-kétszer ilyen Auchan automata kútnál ,sőt étteremben is (és nem fintech ,hanem magyar bank kártyájával). Akkor azt mondta a bankügyfélszolgálata, hogy néha előfordul ilyen valami kommunikációs probléma miatt ,de ez törlődik pár nap után.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Eladó Garanciális (2027.10.08) AMD 7700 processzor
- 0 perces RYZEN laptop, eredeti Win10! FullHD IPS / 12GB DDR4 / 1TB M.2 SSD! LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- ASUS ROG STRIX 850W Gold Aura Edition RGB Moduláris Tápegység PCIE 5 ATX 3 2x 12VHPWR
- Corsair RM850i 850W Gold Moduláris Tápegység
- Corsair RM750X 750W Gold Moduláris Tápegység
- Xiaomi Redmi 10 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Lenovo Thinkcentre M920t Tower/ M720s SFF / i5-8-9. gen/ WIN10-11/számla, garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3020, 91% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest