Hirdetés
- iPhone topik
 - Yettel topik
 - Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
 - Google Pixel topik
 - Vivo X200 Pro - a kétszázát!
 - Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
 - Milyen okostelefont vegyek?
 - Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
 - A Gemini húzza ki a Sirit a csávából
 - Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
 
- 
			
						Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!) 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#10373
							
							üzenetére
						napi 370 ezer az atm-limited. 37 millio az eves
ami igazan erdekes, hogy a napi vasarlasi limited pont a duplaja az altalam eddig ismert forintos maximumnak... pedig alig hasznalod a kartyat

a 76 ezer, amit napinak hittel, az csak az, amit eddig koltottel a 37 milliobol
 - 
			
			
						sb
veterán
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#10006
							
							üzenetére
						Korábban már kérdeztem de akkor nem jött válasz.
Gpay mögött normál esetben nálam sem kér PIN-t, de új kereskedő esetében az első vásárláskor (legalábbis ezt vettem észre) kér PIN-t. Erre mi a megoldás?
Menete:
1. Telefon érint. Kiírja, hogy PIN-t/azonosítást kér.
2. Közben a terminál csippan és sikertelen fizetésről nyom bizonylatot.
3. Mire hitelesítek a telefonon és visszatenném addig vége az egésznek.Amikor előfordul ilyen akkor kis összegről volt szó és 2-3x egymás után is ugyanez történt.
A köv. vásárlásnál szó nélkül ment a fizetés.Ja és a legjobb ami most tudatosult bennem: Hogy ilyen esetben mindig a mögöttes kártyával fizettem direktben és nem a Curve kártyával.
Mégsem volt baja a köv. vásárlásnál...Új üzleteknél vettem észre de lehet, hogy nem is ez lehetett a gond?
 - 
			
			
						RR-13
őstag
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#9949
							
							üzenetére
						Köszi.

Pénzt nem akartam levenni, remélem appban is engedi aktiválni.Egyébként nagyon furcsa, hogy nem engedi az app. a digitalizálást kikapcsolni, és újat csinálni, mint a GPay, ahol ez nagyon egyszerű folyamat.

Meg mikor fogják a 320 Ft-os UniC. Bank kártya regisztrációs díját jóváírni, nem tudod esetleg

 - 
			
			
						Freerider89
tag
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#9438
							
							üzenetére
						hazamentem a fizikai kártyáért végül,
DE:
CIB atm, nincs is lehetőség érinttéses használatra (legalábbis az adott ATM-nél)
ERSTE atm, van lehetőség, pittyant is, órára és telefonra is az ATM, de kiírta, hogy érintéses használat jelenleg nem lehetséges. 2/0. Nem árt tisztában lenni vele, hogy azért fizikai kártya nélkül jelenleg pénzt kivenni nem biztos hogy sikerülni fog függetlenül attól, hogy curve vagy nem curve (próbáltam "sima" kártyát is) - 
			
			
						Madwe
nagyúr
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#9278
							
							üzenetére
						Ez nem tudom mit keres a topikban, de ennyire cringe erőltetett valamit jó rég láttam. Jól megroastolta a terméket, kár h a valid kritikák közül egyet se sikerült kb felhoznia, bezzeg az ilyen sose fogtam iphonet de a leírások alapján tudom miért szar témákat mind felsorolta “vicces” körítésben.
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#8625
							
							üzenetére
						ha nem is tölt be az oldal, akkor is ez vonatkozik rád (valószínűleg)
de írhatsz a supportnak is, és megmondják, mennyinél jársz/mennyi van beállítva
 - 
			
			
						István89
tag
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#7337
							
							üzenetére
						Igen, azt már nem merem.
 Elég azon izgulni, ha telefont fog váltani az ember vagy valamiért gyári visszaállítást kell csinálni, pl gari miatt, akkor mi lesz. Pláne ilyen ügyfélszolgálattal, mint ami a pl Curve-nél van, sok jóra nem számít, ha segítségre szorul az ember. - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#7159
							
							üzenetére
						nekem már tegnap vagy tegnapelőtt megjött az új. vásárolgatok az apple payes változattal, eddig nem volt elutasítás az online unionos cuccon kívül. inkább kisebb költésekre használom, de ma reggel 10e fölött is fizettem vele a lidlben (csak hát back in time nélkül ezek számomra valójában pocsékba ment tranzakciók, de legalább van egy általános képem a megbízhatóságról)
 - 
			
			
						vnorbi
aktív tag
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#6958
							
							üzenetére
						Köszi!
Arra jutottam, hogy ez végül is egy supporton keresztüli kérés, csak néhány adatot plusz mezőben bekérnek, hogy biztos ne felejtsd ki, de egyébként ugyanúgy üzenet (e-mail) formájában jut el a supporthoz.
Végül nem töltöttem ki, mert a végén még tényleg kiküldenének egy kártyát (ráadásul esetleg a régi kártyaszámmal), hanem csak a már amúgy is nyitott ticketemhez írtam hozzá, hogy ha úgy látják, hogy a limites nyűgöm a problémás kártyacsaládhoz kapcsolódhat, akkor egész nyugodtan adjanak új virtuális kártyát az 5574 27... kártyaszámmal.
 - 
			
			
						vnorbi
aktív tag
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#6956
							
							üzenetére
						Gondolom, a supporttal azért egyeztettél a kártyacsere előtt. Nekem is 5574 44-es kártyám van, de csak virtuális formában. Ha rányomok a fizikai kártya rendelésére, nekem is azt írja, hogy ingyen lenne, de nem nyomtam végig, mert továbbra sincs szükségem rá. Viszont ha ezzel más tartományba kerülnék automatikusan, azzal lehet, hogy élnék.
Ha a supporttal is kell erről levelezni, azzal az a baj, hogy nincs alapom ezt kérni, mert amióta vannak ezek az elutasítások, azóta nem használtam a kártyát (az olvasott történetek miatt), így nem mondhatom, hogy azért kérek újat, mert úgy érzem, hogy a régi nem működne, ha használnám...
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
 - 
			
			
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
 - 
			
			
						PitareNeyba
újonc
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#6908
							
							üzenetére
						Miután a Curve App-ból a support tanácsa ellenére sehogyan sem sikerült betennem NFC alá, számítógépen kitöröltem a Curve kártyát a GPay alól (előzőleg hozzáadva is onnan lett, on-line fizetésre használható is volt). Majd (a már egy ideje végre tartósan nem letiltott) APKmirroros Gpay app-ból hozzáadtam manuálisan (aktiváló sms azonnal jött) és betettem default kártyaként. Ezt már többször is sikerült így megtenni és működött is gyönyörűen, amíg a limitek el nem tűntek. Most a Revolut kártyám a default, nehogy véletlenül is duplán fizessek valahol.
 - 
			
			
						zerodot
aktív tag
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#6675
							
							üzenetére
						A napi 200 és havi 3500 hard limitek. Max. ennyit kp-t vehetsz fel ATMből.
(Idővel megemelhetik, de új felhasználóként ezek érvényesek. (Pontosabban ezek a UK bines kártyákra érvényesek, a magyar binesekre elvileg már valami forint értékek vannak...))Ezen kívül vannak a "fee free" limitek, amiket túl lehet lépni, csak akkor már díjat fog felszámolni a Curve:
FX ATM: havi 200 GBP
FX POS: havi 500 GBP
ATM "fair usage": havi 10 alkalomEzen kívül hétvégén is van extra díj a pénzváltásra.
(Ja és ezek az ingyenes Blue kártyára vonatkoznak.)
 - 
			
			
						Somatom
veterán
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#6675
							
							üzenetére
						A havi 200GBP akkor van, ha a Curve vált. A napi 200/havi 3500 pedig akkor, ha a Curve részéről nem történik váltás. Ezért kell átállítani a Curve -ben a pénznemet arra a valutanemre, amiben kiveszed a pénzt. Csak, ehhez az ATM -nek is abban kell terhelnie a Curve kártyát. Mivel Romániához képest a Curve kártya külföldi, ezért nem triviális, hogy az ATM Lei -ben terhel.
 - 
			
			
						Somatom
veterán
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#6667
							
							üzenetére
						Gondolom azért, mert nem olvastad az összefoglalót.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
"Milyen pénzfelvételi limitekkel számolhatok belföldön?
Ha a Curve mögé regisztrál betéti kártyával (debit) szeretnél pénzt felvenni ATM-ből, akkor azt alkalmankénti 200£ összeghatárig, havonta összesen 3500£ értékig. Efölött a tranzakciók elutasításra kerülnek.
Ezek a limitek új felhasználókra vonatkoznak, később növekedhetnek!" - 
			
			
						Somatom
veterán
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#6665
							
							üzenetére
						Azt nem tudom, nincs TW -m. Revolut és Erste kártya van mögötte. Volt, hogy napi 200 -asával 2000 Eurót vettem ki Curve kártyával egymás utáni napokon (nálam az Euró az alapértelmezett, arról váltom a Forintot). Ha nincs váltás, akkor Curve kártyával lehet ilyet, a mögötte levőnek pedig nem kp. felvét, hanem kártyás vásárlás.
 - 
			
			
						Somatom
veterán
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#6663
							
							üzenetére
						Az a baj, hogy csak 75 ezerig. Pl. erre jó a Curve, ha működik. Hozzáteszem, hogy az enyém eddig még működik (nem Magyar BIN -es). Szerdán megpróbálok vele Eurót kivenni. Remélem, nem lesz vele gond. Eddig az is működött. Egyszer dobott fedezethiányt egy OTP -s ATM, de pár perccel később egy Erste ATM -ből símán ki tudtam venni az összeget.
 - 
			
			
						pictigjis
Topikgazda
válasz
							
							
								norrberth
							
							
								#6101
							
							üzenetére
						köszi, de ugye tudod, hogy az icsekk a díjnet appja?

a "probléma" nyilván az volt, hogy fizettem sorra a számlákat, és gyanús lett a rendszernek az azonos elfogadóhelyen történő, több egymás utáni vásárlás
de ha nem nullázódott volna az account historym, a risk engine "tudhatta volna", hogy ez szokásos használatnak minősül, de most ezt a fajta historyt fel kell építenem újra. az is lehet, hogy ez a history kártyaszámra épül, az előzőt meg végül is lecseréltem, annak így viszlát, ez az új kártya meg tiszta lappal indult
 
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
 - Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
 - Sorozatok
 - VR topik (Oculus Rift, stb.)
 - iPhone topik
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - Eredeti játékok OFF topik
 - The Division 2 (PC, XO, PS4)
 - Gaming notebook topik
 - Háztartási gépek
 - További aktív témák...
 
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
 - Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Intel i5-10310U
 - Xbox Elite Series 2 Kontroller // Számla + garancia //
 - BESZÁMÍTÁS! MSI Z390-A Pro Z390 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
 - Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
 
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
						

								
							
								
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
								
								
								
								
								
								
 
								
								

 Ezt miért nem írtad eddig 
								
								
								
								
 
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
 
								
								
								
								
								
 pictigjis

