- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
válasz Revolit #1039 üzenetére
Az összes kábel csatlakozást ellenőrizd le, ne legyenek lazák és én a Logitech drivert is lepucolnám és újraraknám. Ha semmi nem segít akkor más USB csatlakozóba dugnám a kormányt. Próbálkozz. Egy biztos hogy ez nem normális működés. Egyébként ez már off téma persze csak akkor ha más játéknál is ilyet tapasztalsz.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz Revolit #1039 üzenetére
Az a játék ffb-je , a motor rezgését hivatott szimulálni.
A filter eltünteti a kis rezgéseket, de ez nem biztos hogy jó, én nem rakok rá egyáltalán filtert.Az elengedett kormány meg az egész ffb-d rendszer hibája, a bemenet és a válasz közti idő túl nagy, ezért ha elkezdi lóbálni egyik oldalra, csak kis idő múlva érkezik rá válasz, hogy öreg, fogd már meg, közben nagyobb lendületet vesz a kormány. Egyre jobban kileng oldalra. Minden játékban így van, ha nincs középrehúzás beállítva. Kicsit gyengébb ffb-vel orvosolható részben. (de nem bicikli ez, hogy elengedett kézzel rohangálj)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Revolit #1043 üzenetére
Nem verte a fejed az oktató vezetéskor, hogyha elengedted a kormányt? Amúgy ez nekem is volt g27-nél is, lehet a használt kormányod már jobban be van járatva és könnyebben forog. Pont középre a legpöpecebb kormány se fog beállni kanyar után, pont amiatt a kis időeltérés miatt amit mondtam.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Revolit #1067 üzenetére
Erre nagyon jó példa Nurburgring Race07-ben pl nem lézerszkennelt, és teljesen másak pl az emelkedők benne. (valószínű az alaprajz ugyanaz)
De a pályarajzolók se a környezetet, se pl az úthibákat/rázóköveket nem tudják olyan pontosan megrajzolni.
Szerintem jobb hogy szkennelt.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
KaraDani
addikt
válasz Revolit #1067 üzenetére
Azért van a hype a laserscannelt pályák mellett, mert nem leülünk egy játék elé, hanem leülünk egy szimulátor elé, az meg annyira legyen élethű amennyire csak lehet.
És itt elsősorban nem a vonalvezetésben levő 1-2 méteres eltérésről van szó amit írtál, mert az nagyon durva nem lézerszkenn esetében is, a vonalvezetést általában elég jól eltalálják szkennelés nélkül is, hanem a szintkülönbségekről, aszfaltegyenetlenségekről főleg. iRacingben például régi és újraaszfaltozott Daytona változatt között olyan különbség van aszfaltminőség tekintetében, hogy el se hinné az ember, amíg nem próbálja. Ezt szkennelés nélkül elég nehéz eltalálni mert szemmel annyira nem látszik mint maga a vonalvezetés. -
N€T0X|N
őstag
válasz Revolit #1070 üzenetére
Na meg vannak a profik, akik mondjuk AC-t egyelőre nem tudják tesztelésre, gyakorlásra használni (vagyis de, de azért iR egyelőre jóval előtte jár mennyiség tekintetében), de nekik nagyon is jól jöhet az, ha szezon előtt/után/közben a szimulátorban ismerkedhetnek a környezettel, ami ugye lézerszkennelt változatban biztosan mm-re olyan lesz, mint a valóságban.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
m0h0senator
őstag
-
tome0001
senior tag
válasz Revolit #1120 üzenetére
Én nekem a kezemben a és a lábamban több száz óra szimulátorozás (és nem autós játék) van, ugyanis az rfactoron "nőttem fel" úgymond. 4 év komoly online ligázás után megvettem az rfactor 2-t ami egyelőre még béta verzióban van úgy hogy áttértem egy másik-ra ez lett az assetto. Bátran kimerem jelenteni hogy ha nem is a legjobb, de átlag user számára az Assetto az egyik legjátszhatóbb szimulátor. És itt van a siker kulcsa. Hogy játszható. Az iracing alapban egy iszonyatosan fejlett sim, de egy átlagos embernek aki napi 1-2 órát szeretne kikapcsolódásképpen játszani egy játékkal, szerintem túl összetett, bonyolult és nehéz, nincs benne annyi sikerélménye mint egy assettoban. Persze egy igazi versenyzőnek meg az assetto "komolytalan"
Gyakorolni kell, soha ne arra menj hogy a leggyorsabb időt fusd, hanem hogy begyakorold a féktávokat, kanyaríveket, kigyorsításokat, és akkor gyorsabban fogsz fejlődni. Senki nem születik pro-ként, de a ez a játék képes arra hogy pár hónapon belül, komoly fejlődésen keresztülmenve, éles online versenyeket tolhass harcolva a legjobb helyekért egy kiváló játékélmény mellett. Gyakorolj mert hamarosan jön a multi, és az egész proharderes assetto-s bagázsnak kötelező jönni majd versenyezni
A fent leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.
[ Szerkesztve ]
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Revolit #1129 üzenetére
Semmi butaságot nem mondtál, én nem találok benne, a súlyáttevődés sebessége tényleg nagyon fontos (merevítés, rugófeszesség, ki és berugózás).
Amit írtál azok így vannak. az AC-ban van magyarázat ha ráviszed az értékekre a kurzort.
Nagy terpesztést akkor állítunk, ha nagy kasztnimozgás van, azaz Spa-Mugello jellegű pályákon, az össze-széttartásokkal fékstabilitást tudunk adni hátul, és könnyebb kanyarbemenetet elől...én alacsony végsebességű pályán még gumihőt is kezelek vele. Le Mans-Monza kis toe értékkel megyünk elől, mert felesleges, de ahol nincs végseb ott lazábban lehet kezelni.
Fékstabilitást segíti még a gázelvétes difi, nagyobb nyitás kell, ha kanyarba mélyen fékezünk, és mehet szorosabb ha egyenes vonalon fékezünk,...esetleg féktávon instabil, de erős RWD kocsiknál lehet kicsit szorosabb, akkor, ugyan kicsit lesodródunk a pálya szélére ha íven fékezünk, de stabil lesz a kocsi, majd kicsit erőből fordítjuk az elejét ..'sodorjuk' a hátulját.
De FWD autóknál is sokat kell játszani a gázelvétekkel hogy beforduljon a kocsi eleje, bár ott ez inkább vezetéstechnika.
fékstabilitás még, ..nem szabad túlzásba esni a fékegyensúllyal, ökölszabály hogy féken a súly előre mozdul, ezért több tapadással gazdálkodhatsz, mehet előre a fékegyensúly. Viszont sok szimest láttam RWD autókban hátsó fékegyensúllyal fordulni, ezt mellényomott gázzal tudod kiegyensúlyozni, általában hotlap technika.
Többit nagyjából leírtad, a csapdőlést én szeretem, nálam általában elég magas, de nem mindig jó ha minden megcsúszást érez az ember, mert akkor mindet le is akarja korrigálni, és ez időveszteség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...