- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Revolit
senior tag
Nekem is hasonló problémám van, csak egy DFGT-vel
Ha filter nincs maxon, akkor eleve rezeg mint valami elcseszett vibrátor középállásban a kormány, üresben, egy helyben állva is. Ezt megoldja a filter maxra állítása.Viszont ha elengedem kormányt menet közben, elkezd egyre jobban "kilengeni", és nem húzza középre. Ez akkor baromi idegesítő, amikor 180 foknál többet akarom forgatni, és el kell engednek kormányt. Ezek után nem áll vissza magától, mert túlmegy a középnél, illetve elég furcsán viselkedik. Ötletek?
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
"Az a játék ffb-je , a motor rezgését hivatott szimulálni."
Ja, oké, az én kis 1.6 benzinesem a valóságban nem rezegteti a kormányt. Lehet ezekben nagyobb motor van?
Amúgy akkor is inkább idegesítőAz elengedett kormány meg azért gáz, mert ha hajtűt veszek, és engedem hogy magától középre visszacsússzon, nem középre csúszik vissza, hanem kicsit túlcsúszik, ezért befelé rántja egy kicsit (néha nme is kicsit) az autót, pont kigyorsításkor, leterelve ezzel az ideális íven, és gázt is el kell venni.
És mindenhol azt olvastam, a centering akármi erőt kapcsoljuk ki DFGT settingsben. De lehet kipróbálom mi van ha bekapcsolom.
És off topikba raktam...
Este megnézem más játékba jelentkezik-e ez a hiba, korábbi DFGT-mel nem jelentkezett ilyen, de ezt most vettem használtan. -
Revolit
senior tag
Nem engedem el a kormányt szó szerint Hagyom csúszni a kezeim között, hogy visszatérjen középre. Ettől még bármikor rá tudok markolni, és elrántani bármelyik irányba. Ugyanezt csinálom a való életben is néha, bár ott inkább "követem" a kezemmel a kormány mozgását, és rásegítek kicsit vagy visszafogom, attól függ jó-e az ív... Bah, ezt így szóban nehéz elmondani, főleg hogy igazából így most nem is tudom pontosan mit csinálok Igazából mindig adja magát... na de nem is ez a lényeg. Hanem hogy youtube videón meg láttam egy srácot DFGT-vel driftelgetni, és ott demózta, hogy mindig visszaáll neki középre. Azért gondoltam, hogy nálam van a hiba.
-
Revolit
senior tag
válasz tikshow #1065 üzenetére
Igazából nem teljesen értem ezt a nagy hype-ot a lézer scannelt pályák mellett. Valószínűleg sose fogok kijutni élőben arra a pályára, szóval most 1-2 m eltérés a vonalvezetésbe mit befolyásol? Ha leültetnek egy játék elé, ti meg tudjátok mondani, hogy az most lézer scannelt pálya, vagy csak egy igényesen "megrajzolt"?
Mert ha igen, akkor menjetek pályát tervezni, biztos sok pénzt fizetnek ha ennyire jók vagytok
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz KaraDani #1069 üzenetére
Oké, meggyőztetek
Én a "next-gen" szimulátorok közül egyikkel se játszottam, régóta nem is szimulátoroztam, legutóbb is rFactor-ral. Szóval én annyira nem tapasztaltam, hogy mennyiben is jobb egy laser scannelt pálya. De amiket felhoztatok, azok logikusak és érthetőek
-
Revolit
senior tag
válasz tome0001 #1118 üzenetére
Egy kérdés ezzel kapcsolatban: van még rajtam kívül olyan, aki finoman szólva sem túl pro, és pl a live timing-on másodpercekre van az első helyezettől? Vagy itt mindenki más csak század másodperceket tud faragni a köreiből?
Eleve örülök, hogyha a köreim között 1 mp-en belül vannak az eltérések, tehát még a fél mp-et se tudom tartani Amúgy ilyen 3-4-5 mp-re vagyok jellemzően a legjobb időktől, pálya és autó függő természetesen. -
Revolit
senior tag
válasz tome0001 #1123 üzenetére
Hát, most pont arra szoktam rámenni, hogy egy autóval egy pályán minél több kört tegyek meg.
Ez azt jelenti, hogy simán ilyen 50-60 kört levezetek. Legalább is ez nálam már soknak minősülAmúgy valami jó setup guide AC-hez nincs? Keresgéltem neten, de szinte mind GTR-hez, rFactorhoz vagy hasonlóan régebbi játékhoz van, ráadásul ellentmondásokat találtam
főleg a felfüggesztésnél vannak homályos foltok. Inkább az egész összekapcsolásával. Mert tudom mi az a camber, toe-in, fast/slow bump stb, csak nem nagyon látom át, hogyan is befolyásolj kocsit.
-
Revolit
senior tag
válasz tikshow #1128 üzenetére
Köszi, meglesem
Bale_E: hű, hát nem én vagyok a legjobb ember, hogy ezeket elmagyarázzam, hisz én se látom át
De röviden és lényegre törően: A kocsi tapadását leszorítóerővel és a felfüggesztés beállításával lehet állítani. Lezorítóerő csak nagy sebességnél, és erős sport-autóknál (ill. formula autóknál) számít. Itt nincs nagy mágia, az szerintem érthető - nagy leszorítóerő vs nagy végsebesség.A felfüggesztés viszont egy nagyon összetett dolog. Kerékdőlés, front/rear toe (a kerekek eleje vagy hátulja tart össze hosszanti tengelyüket nézve felülről). Milyen kemény legyen a rugó? Milyen gyorsan kompresszálódjon a rugó? (Ezt a feladatot a dugattyú látja el - ez a neve? az a hosszúkás izé, amiben olaj vagy gáz - vagy mindkettő- van) Ehhez kapcsolódik a fast és slow bump/rebound. A slow az mindig érvényesül, egyébként fékezésnél/gyorsításnál/kanyarodásnál beszélünk lassú mozgásról, amikor a kocsi súlya erőhatásra áthelyeződik máshova. Tehát a slow bump/rebound-ot állítva lehet beállítani, hogy pl fékezésnél milyen hamar menjen előrefelé a súlyeloszlás. Vagy kigyorsításnál milyen hamar menjen hátra.
A fast érték az útegyenletlenség, de legjobb példa a rázókő.
A bump az, hogy milyen gyorsan nyomódjon össze a rugó. A rebound az, hogy milyen gyorsan engedjen ki.Ez így nagy általánosságban, nagyon nem is akarok jobban bele menni, mert tényleg nem nagyon értek hozzá, és már így is lehet mondtam butaságot, de majd kijavítanak
-
Revolit
senior tag
válasz m0h0senator #1183 üzenetére
Nááh, csak túl sok lett a negatív camber a Béle műhelyéből származó spójt könnyű fémfelnin