- Mobil flották
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- iPhone topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 11T Pro - Mi-nek nézel engem?
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- MIUI / HyperOS topik
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
ph Az Apple állítólag meg is felezte a várakozásait, hogy igazodni tudjanak a valós igényekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NIBI
csendes tag
Ez ilyen tompa. Én se rajongok érte.
iR meg nyüszítős, SRW meg felturbózott. Bár nekem az SRW-s hangok a legjobbak eddig, már a motor túráztatástól is beindul a versenyláz bennem.
Dehát kinek mi jön be... Na meg milyen a program.Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
laci 80
csendes tag
Nem nagyon értelek a hangokkal kapcsolatban.Szerintem kifejezetten jók a hangok,bár a többi szimben is hasonló minőséget tudtak,tudnának hozni.Amúgy nézzél meg összehasonlító videokat!Tele van velük a you tube.Meglepődsz hogy a többi milyen okádék!De ízlések és pofonok!Nekem nagyon tetszik..
-
Jack@l
veterán
Az AI-s versenyre gondolsz vagy a sima időmérőre?
Sztem az utóbbit igencsak jól eltalálták, borsódzik a hátam mikor meghallom a zonda vagy f599 hangját.(jó értelemben)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#70869248
törölt tag
?
Ez érdekes, tőled olvasom első alkalommal hogy nem tetszik a hang, általában dicsérni szokták.
Nekem bejön, az első verziókban voltak hangproblémák, de ezeket (talán még aznap) egy kisebb frissítés megoldotta.
...és most amikor kijött az AI, akkor volt egy javítás az AI hangjaira...ez is pár órán belül.
Ennyiről tudok. -
IreN!CuS
őstag
Ehhh , most a valós dolgot hasonlítasz egy játékhoz ami béta , most így elnézve a dolgokat hát a játék grafikája is elég gyér ezekhez képest
tessék érteni mit szeretnék mondani
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
#70869248
törölt tag
Az iRacing-t nem hallgatom, túl sok pénzbe kerül, szimet meg elvből nem warezolok.
Elég sok olyan ismerősöm játszik vele akinek adok a véleményére, nekem a fizikája nem tetszik, a részletessége igen, online nem vagyok már annyira aktív, AI meg ugye nincs.
tök mindegy milyen a hangja.
A valóság meg más..az LFS-nek éveken át szörnyű hangja volt, még is az egyik legjobb, legélvezetesebb volt.Nekem az AC hangja tökéletesen megfelel, nem kellenek az élő hangok...ha neked igen moddold majd bele.
Szal félre ne érts, én nem azt mondom, hogy nekem jó a szr is, hanem én nem találom annak, és meg is lepődtem azon amit véleményezel, mert inkább az ellenkezőjét olvastam eddig.
-
N€T0X|N
őstag
1-2 autóhoz van már community mod, biztosan lesz a többihez is, ami sokaknak nem tetszik és/vagy ha valaki megcsinálja. Van 1-2 autó, amivel én se vagyok 100%-ig elégedett, de alapvetően a hangok szerintem jók. És én pl. a külső hangot pont letojom, nem azt hallgatom, amikor vezetek, ideális esetben pedig ellenfél sincs a közelemben, hogy halljam.
Sent from my keyBoard
-
raczger
őstag
Nem rossz a nézet, de a fov az elég nagy (100 fok feletti szerintem). Kamerával nem lehet pontosan azt visszaadni, amit az emberi szemmel látsz.
Valóság vs szimulátor vagy onboard közötti legnagyobb különbség, hogy minden többszörösen hat. Pl látsz szimben egy kanyart, sima padló, na ez valóságban olyan, hogy először azt mondod, kizárt, hogy ezt padlón be lehet venni (persze tudod, hogy igen). Ugyanígy a féktávokkal, először ijesztőbb az egész, persze aztán beleszokik az ember és a valóság is egy újabb "szimulátor" lesz, amit meg kell szokni.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Motion_Blur
félisten
Egy az egyben írhattam volna ezt a hsz-t
AI tudomást sem vesz rólam, féktáv előtt amikor helyezkednek úgy tolnak le a pályáról mintha ott se lennék. Special Events-ben próbálom megcsinálni a versenyeket, de medium szint után rendre elakadok. Hardon általában feljövök 3. helyre de az első kettő más tempót megy és csak a távolságot tudom tartani. Kivétel ez alól az Abarth 500-as verseny mert ott alien szinten is megverem a mezőnyt 15mp-el. Valszeg bugos a játék
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
yodamastah
őstag
Nyugi nem kevesen várnak arra hogy induljon a magyar AC bajnokság Persze nagyon kérdéses a netkód. Ha az nem lesz jó akkor leves. iRacing ebben nagyon jó, simán tudtam menni az ausztrálokkal V8-al úgy hogy 500-600 volt a ping. Persze fantom kontaktok vannak 50es pinggel is, de összességében az iR netkódja kiváló.
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
Nem is kell a ligaban tobb oras futamot szervezni, arra is megvan a kereslet/kinalat. Aki annyira akar, talal Endu futamot. Sztem ennek nem lesz olyan szerver bazisa, mint az IR-nek, max 1-2 szervert fenntartanak majd nemzetkozi futamokra. Valoszinuleg ligazasra fogjak a legtobben hasznalni, valaki csinal egy szervert, jelszot, es csak azt enged be oda, akit akar.
-
N€T0X|N
őstag
Lesz 3 db GT3-as autó, mire ideér az 1.0 (most már csak az SLS fog hiányozni). Azért az is több, mint amit a modern szimulátorokban official content címen kapunk classon belül. És akkor még nyugodtan melléjük lehet tenni a GT2-es kocsikat is, amiből van/lesz 2, úgy az akkor már 5 típus, amivel elég változatos mezőnyt lehet kovácsolni. Én pont ezt várom leginkább az összes közül.
Sent from my keyBoard
-
#70869248
törölt tag
Sztem ismeri
rF2 is jó, az AC-nak még nem ismert a netkódja, remélem párhuzamosan használható lesz mindkettő, bár mint sokaknak nekem sem szimpatikus az RF2 bérléses online lehetősége.
Ez a két szim, ami eltarthat minket szvsz, az iRacing-t nem számolva (ott más az anyagi ráfordítás).
Személy szerint mindkettőnek örülök. -
gézu
őstag
-
raczger
őstag
Számomra reálisabbnak tűnik AC, mint az iRacing (igazából az utóbbi 1-2 évbe valahogy egyre rosszabb a fizika, irreálisan nehéz lett).
A pálya közötti különbségek pedig a fow miatt csalóka lehet, mindkettő lézerszkennelt, így nagy különbség nem lehet. Elsőre én ilyen különbségeket nem éreztem, bár az is hozzátartozik, hogy mostanában csak ritkán indítom el az iR-t.[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Viper26
nagyúr
Jó ez az AC, de azért nem lehet egy lapon említeni az iR-rel.
Nálam most a kormánybeállítás van meghülyülve AC-ben, féket látja gázként pl, de ezt még megoldottam...viszont nem emlékszem hol van a két .ini ahol a 900 fokot kell módosítani (Momo csak 240-et tud).
Pixel 7 | FR955
-
AMD_ok
őstag
Ezek mind olyan autok, melyekbe be van gyarilag epitve az abs es a tc, es ezert a jatekban is benne van. Manualisan kapcsold ki kulon oket, es akkor majd johetnek a kovek, mert forogni fog az a kerek. (kiprobaltam, mukodik... )
Egyebkent meg ne GT autoval probalj keresztbe menni, mert az nem arra valo, keress pl egy Ferrari F40-et[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
biztos nem TC-vel mentél? Mert alapból bekapcsolja.
szerk:
iRacing ritkán megy nálam, csak ha a húgomnál vagyok mert neki van, és bár tudnám kifogásolni...hisz nyilván azért nem használom, de mivel nem használom nem kifogásolom.
Nekem az AC az ami kell, nyilván nem uaz mikor kijutok a pályára, de majdnem.[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
No offense, de miért az a gúnyneve az iRacingnek hogy ice Racing? Lehet, hogy ott rossz a tapadás fizikája és nem itt (persze lehet fordítva is). Plusz felteszem hardcore iRacinges vagy, tehát ahhoz az FFB-hez vagy szokva, és azt a reagálást várod el a kormányodtól adott szituációban, hardcore AC-snek pedig ugyanúgy furcsa lehet az iRacing.
Nyomvonal dolog pedig tényleg érdekes, meg kell vizsgálni videók alapján, aztán kiderül ki hibázott.
Más. Én nem igazán vettem észre FPS javulást piros oldalon SINGLE-ben. Multit nem próbáltam RC verzióval, aki viszont igen: Javult a proci használat sok autó esetén(50%gpu 50%cpu load gondok...)?
[ Szerkesztve ]
-
N€T0X|N
őstag
Igazából te most oda akarsz kilyukadni, hogy iRacing jobb, mert... miért? Mi alapján az a valós(ra jobban hasonlító), ami ott történik? Te vezettél már GT autót Spa-ban? Vagy youtube videók alapján?
Mert én túl sokat nem foglalkoztam GT témakörben, így nincs valós rálátásom arra, hogy mennyire is kellene tapadnia vagy hogy hol csúszik meg adott pályán, ha padlógázzal mész, bár azt pl. tudom, hogy egy Z4 GT3 be tudja venni flat-out az Eau Rouge-t, tehát ez egyáltalán nem valótlan AC-ben.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Akkor máshogy kérdezem.
"ez a legszembetűnőbb: a La Source kanyarban simán ki lehet pörgetni a kerekeket iRacingen, itt meg nyomom neki és semmi."
+
"arcade:sim - 70:30 minimum"Ez miből jön? (És ha hasonlítás: szerinted iR mennyi?)
Én úgy értelmeztem - lehet, hogy hibásan, de abban nem vagyok biztos, hogy a hiba nálam van - hogy iR szerinted reálisabb, mert kevésbé tapadnak az autók.
Sent from my keyBoard
-
#70869248
törölt tag
na várjál
Azt még lenyelem valahogy hogy azt írod "arcade:sim - 70:30 minimum"
Pedig elég nagyot kellett nyelni. A legjobb ha olyan autóval teszteled amiben nincs vezetési elektronika,..mint mondjuk a KTM (egy ABS van), vagy valamelyik e30..stb.
...na mindegy, a TC be szokott zavarni mivel az alapbeáll az az hogy be van kapcsolva.Na de az előbb azt írtad, hogy az FFB jobb az rF és a GSCe alatt mint az iRacing-ben..és ott meg jobb mint az AC-ban.
Na, az arcade:sim arányod az lófsz ehhez az állításhoz képest -
raczger
őstag
Látom baromi stabil settel mész, így nem csoda, hogy nem nagyon csúszik meg (bár igaz, hogy finoman is vezetsz, kb mint Button), kicsit extrémebb settel már épp, hogy padlógázás az Eau Rouge.
Ez a szembesütő nap viszont már tényleg kicsit irreális, nekem elég sok minden ki van kapcsolva, többek között ez is, úgy is süt szembe, de közelebb van a valósághoz.
Tegnapi futamon én is ott voltam (a videón a rajtnál pont előtted vagyok a sárga autóban), szörnyű volt, hogy legalább 5 ember keresztbe fordult rajtnál... Én még pont megúsztam, de így meg szinte egyedül mentem utána. Utolsó versenyen utolsó előtti helyről indultam, hát ott is volt rajtbaleset, akármennyire is óvatos voltam, ketten belém jöttek.
És igen, ha mindent az iRacinghez hasonlítasz és csak olyanokat, amiben szerinted az a jobb, akkor egyértelműen azt hisszük, hogy csak az iRacinget jössz dicsőíteni
Én magamban inkább az LFS-hez szoktam hasonlítani, hisz nálam az még mindig az az etalon és ahhoz képest bizony nem is olyan rossz.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
wolf033
senior tag
Azt egyébként megnézted már, hogy a valóságban, hogy veszik az Eau Rouget vagy csak Ir-hez hasonlítod? Megnéztem a videódat és igazából Én nem értem amit mondasz, hogy nem érzed az autó csúszását. Nem lehet, hogy a kormányod van szarul beállítva? Vagy, hogy tudnád még másképp érezni? Vagy mozgó cokpitből tolod és nem mozdul a cokpit?
-
raczger
őstag
Az alap set nagyon stabil, azzal még hideg gumival is simán padlógázas az Eau Rouge. Ha kipróbálod lehúzott szárnyakkal és lejjebb vett hasmagassággal, máris nagy kihívás lesz Ezért nehéz rendesen összehasonlítani két simet, főleg ha nem ugyanazzal az autóval és hasonló setuppal próbálod ki.
Egyébként Spaban még mindig nem látom ezeket a különbségeket, amiket írsz, de ma lehet megyek pár kört iRacingben aztán AC-ban.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
#70869248
törölt tag
Na van véleményem
Hallgattam ahogy saraztad a többieket hogy sz@r a szinvonal, ....erre az első előzési próbálkozásod 2'40-nél, Laccoo-t akit 'lelassúztál', bepróbálkozás két autó távolságból bevetődve....ami szvsz ésszel felesleges is volt, mivel ziher onnan nem lesz jó a kigyorsod és teligáz jön a célrafordító sikán féktávjáig...be is lassultál ahogy arra számítani lehetett, és így nem is tudtál odaérni és előzni a féktávon.
utána még valamit bazdmegoltál mikor megelőzted, én idáig néztem a videót.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
persze én értem, de ez esetben volt ott már egy autó, és ez akkor is számít ha te így mész a pályán, hiszen ha meghallja, vagy látja hogy támadsz akkor megpróbálhat védekezni, és te arra már nem tudsz reagálni.
..de egy sima hibázásnál is, hiszen ő is hibázhat, nincs lehetősége korrigálni mert ott vagy szorosan mellette.
Nekem ez bevetődés, mivel nem támadó távolságból beestél mellé...könnyű ráfogni hogy mert ő lassú volt, de ettől még ha összeértek akkor a csak te hibád, ..a pálya azon szakaszán abból a távolságból a lendület átmentésére kellett volna csak figyelni, és tempóelőnyből megelőzni.
Ésszel menve ott abban a kanyarban csak akkor támadok, 1: támadási pozícióban vagyok, azaz a másik tudja, és ha hibázik, vagy szoros támadás esetén nem adok esélyt arra hogy jobban gyorsuljon el..de még úgy is necces mert nem lesz annyi tempóelőny hogy a következő kanyarban egyedül forduljak el.
...egyéb esetben szórakozásból a játék kedvéért beteszem az autót, vigyázva mindkettőnkre, de nem gondolom komolyan a pozíciószerzést.
De nem támadó pozícióból, azaz ilyen távolságból semmit, mert megijedhet, vagy késve akar védekezni, és nincs hely semmire. -
Sutee89
aktív tag
Mindegyik pályánál, autónál ezt csinálja?
Letöltött autókat, pályákat a content\cars vagy tracks könyvtárba kell beilleszteni/kicsomagolni. A mappák nevét ne módosítsd!
Ha az összesnél hiba van, akkor Steamben ellenőrizd újra a helyi fájlokat. Esetleg készíts egy backupot a Dokumentumok\Assetto Corsa mappáról és töröld ki a mappát (ugranak a statsok, beállítások, career stb.)(#6918) pocokxx:
Én is pénteken frissítettem Win10-re, nem kellett semmit újra letöltenem. Persze, ha clean install-t akarsz, akkor más a helyzet, bár Steamnél a helyi fájlok átellenőrzése megoldja a hibás telepítés problémákat. Egyszóval szerintem nem kell letöltened újra az egészet.[ Szerkesztve ]