- Azonnali mobilos kérdések órája
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Magisk
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
guftabi96 #8460 üzenetére
A nehéz az nem kifejezés, számolnia kellene hogy mit csinálsz, és amit csinálsz az szándékos vagy véletlen, és számolnia kell a másik autót is, és végül az ok-okozatot, illetve ha korrekt akar lenni a következményt is.
Sajnos nem emberi egy, aki véleményez egy esetet, legtöbbször persze korrekten mivel láttunk már, és megéltünk sok más esetet. Illetve mi látjuk a szándékosságot is, ezt leprogramozni nem lehet, csak ha minden adatot számol a büntetést végző programrész.
Nem véletlen hogy ez nincs sehol korrektül megoldva, offline elég jól működik az alap is, de online ez qva nagy feladat, sokszor egy eset nem is két szereplős, hanem három-négy.
..és még akkor sem lenne 90%-ban sem korrekt szvsz.
...és persze a kihasználtsága csak akkor lenne teljes, ha ennél rosszabb a mutató akkor a ligák kikapcsolják,...vagy talán éppen hogy be, mert egy összeszokott csapat nagyon ritkán csinál hülyeséget, nem előz lehetetlen helyen, és nem versenyez felelőtlen módon. ..viszont ott tétre megy, egy igazságtalanul bekapott büntetés az elviheti a bajnokságot is szélsőséges esetben.
..tehát ez egy hálátlan, viszont nagy erőforrást lekötő programrész.N€T0X|N én kockásra csinálnám
semmit nem számoltatnék, hanem ha többszereplős a történet akkor kidobatnám kockával aztán aki így járt így járt, aki meg jól az meg örülhet....kb. ugyan ott lenne, és sokkal kevesebb erőforrsát igényel
-
neilszab
őstag
válasz
guftabi96 #8182 üzenetére
Nem kötelező megvenni, én nem is fogom és a legkisebb rossz érzésem sem lesz meg amiatt, hogy nincs meg az összes tartalmam.
Az mennyivel lenne jobb, ha nem adnának ki hozzá semmit és akkor nem is lenne mit rákölteni?
Egyébként ezekből a Pack-ok finanszírozzák a folyamatos fejlesztést, jön az 1.8-as verzió is új funkciókkal és képességekkel, amit akkor is megkapsz, ha nem veszel egy darab DLC-t se, ez sztem jó deal. Persze azt is aláírom, hogy sok dolgok hiányzik még belőle, amit a régiek tudtak...
-
#97716736
törölt tag
válasz
guftabi96 #8164 üzenetére
Szoktam Digiprostot nezni, tudok en is ilyen modokat, de pl a 2002-es ferrarinak tul konnyu a kormanykereke, tehat nincs normalisan megcsinalva.
Illetve meg probaltam az ACFL2015-os F1-es packot, de ott is tul kunnyo volt a kormanykerek, mert hat regi AC versioval mukodott rendesen. Kidolgozva kivolt rendesen, meg a hangja is jo volt mindegyiknek.Most van az ACFL2016 5€-ert, csak felek ha megveszem azt, akkor ott se lesz jo megcsinalva a fizika, bar az mar kapott egy frissitest.
Ez pl a 2016-os ACFL-bol valo: Mod 4.0
Hang az tokeletes, kerdes az, mennyire jo a fizika.
-
manya777
tag
válasz
guftabi96 #8123 üzenetére
Igen, valami hasonló, nagyon hasonló. Néha egy szemvillanásnyi, néha meg egy másodpercnyi időre. Már sokszor akartam felvenni is, de mivel nem tudom előre mikor fog szaggatni, így sosem sikerült
Mivel futamot meg csak replay ből veszek ott meg már nem látszik. És ami érdekes a hang meg mint itt is látszik megy tovább közben, lehet talán még az autó is egy távolabbi ponton "jön vissza" a képbe.
-
válasz
guftabi96 #8087 üzenetére
A pályától független a dolog.
PostProcess -> Off
Smoke generation -> (Ultra) lowAA -> Mehet fel 4X-re
AF -> 8X-ig mehet fel
Mirror resolution -> HighEzekkel a beállításokkal egy jó képminőséget kapsz jó sebességgel. Többi kb jó. Ha a proci az alapverzió és nem a K-s, akkor az kevés lesz. Ha K-s, akkor húzni kéne 4.5-4.7 Ghzre. Simán megeszik multiban az AC bármit a 6 magos 5Ghz-es szerverprocikig.
-
prtvlogan
aktív tag
válasz
guftabi96 #8073 üzenetére
G27-en biztos, hogy be lehet állítani a D padra, mert nekem is ott van. Ennél a videónál 30 mp körül lehet látni, ahogy váltogat a módok között.
Néha nálam is elindul az autó, ha egyesbe marad, tedd ki a pedál app-ot, lehet, hogy koszos a poti, és úgy érzékeli, mintha nyomnád.. Ha lefékezem 0-ra, akkor már nem "gyorsul" tovább, alapjárat, és egy helyben marad.
videó -
prtvlogan
aktív tag
válasz
guftabi96 #8068 üzenetére
Szia!
Nálam be kellett állítani először a gombokat, mert se a DRS-t, se az MGU- hoz alapból nem volt beállítva semmi. (G27) Na most ha be van állítva, a KERS az SF15-nél nem kellene, hogy csináljon semmit, csak a DRS-t tudod használni, KERS csak az F138-nál van, a kormányon egy zöld pötty kigyullad jobb oldalt, amikor használod.
Ha az MGU-hoz be vannak állítva a gombok, akkor viszont tudsz váltogatni a módjai között, mint pl : Hotlap; Overtake; Top Speed, Balance High, Balance Low, és Charge.
Ha nem töltésre teszed, akkor látod, ahogy használat közben (nem kell nyomni semmit, csak a gázt) pl egyenesben elkezdi használni (kormányon a csík mutatja, épp hol áll), illetve Charge módban fékezéskor töltődik fel.
Gondolom, a Balance mód azt jelentheti, hogy tölti is, és használja is a kör közben, így nem kell mindig állítgatni, de még csak kipróbálni volt alkalmam.Módváltáskor a monitoron felső részén kiírja, épp mire lett állítva..
-
-
-
AMD_ok
őstag
válasz
guftabi96 #7910 üzenetére
Nem tudok semmi hivatalos kozelebbit ezzel kapcsolatban, de az arazas eddigi gyakorlata alapjan azt mondanam, hogy 10 euronal tobbet semmikepp nem fognak kerni erte sztem, mivel ahogy te is irod, palya nem lesz benne. Auto viszont viszonylag sok, ezert nem gondolnam az 5 eurot, inkabb a 10-re tippelnek. Datum okes, ezt irtak a blogban, meglatjuk, jon-e holnap....
-
manya777
tag
válasz
guftabi96 #7896 üzenetére
igen 0 ra van állítva. Úgy csináltam hogy először futtattam a wheelchek progit, ott megcsináltam azt a linear fors tested lépést. utána indítottam a lut generatort. Aztán kikerestem a dokumentumok között az asetto/cfg mappában az ff_post_processini file-t. Ott meg kézzel átállítottam az enabled nél az értéket 1 re, de fogalmam nincs jól csináltam e
[HEADER]
VERSION=1
TYPE=GAMMA
ENABLED=0[GAMMA]
VALUE=0.5[LUT]
CURVE=crazy1.lut -
tobias88888
őstag
válasz
guftabi96 #7882 üzenetére
Hétvégén volt WTCC fun assetto-val:
http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5829-AC-Fun-WTCC-Hungaroring&p=225917#post225917Engem nem győzött annyira meg a hang és a vezethetőség sem, de embere válogatja.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #7882 üzenetére
Amatőr modder "csapat" csinálta már meg a Citroen-t és a Volvo-t. Nem tudom, hogy kik, csak pár ingame és garázs fotót láttam róla. Meg ha jól emlékszem a tavalyi Civic van valahol, de ez egy régebbi projekt. Nem tudom az menne-e a mostani verziós AC-vel.
Megpróbálom majd megkeresni, hogy hol láttam, hátha ott több infó van fent
.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz
guftabi96 #7869 üzenetére
Én kipróbáltam közvetlen a módosítás előtt. Mentem 4-5 kört Nord-on. Szinte csak azon játszom, így elég jól ismerem már. Tudom, hogy hogyan reagálnak a kedvenc autóim a pálya kritikus részein. A módosítás után pedig az összes nekem tetsző autóval megdöntöttem az akkori rekordomat. Ez számomra bizonyította, hogy jó kis progi ez a lut generator.
-
kinghaxor
aktív tag
válasz
guftabi96 #7867 üzenetére
Nekem Thrustmaster kormányom van de szerintem bepipálhatod. Valami hasonló nevű opció nálam is van a driverben. Az a lényeg, hogy azokkal a kormány beállításokkal csináld a mérést amivel játszol mert ha később módosítod az erőket akkor újra kell csinálni az egészet. Más beállítás más eredmény. Majd írd le hogy mi a véleményed róla a próba után. Kíváncsi vagyok mit hoz G27 mellett.
-
neilszab
őstag
válasz
guftabi96 #7753 üzenetére
Itt a Masters GT3 bajnokság futamtopikjaiban a hozzászólások között találsz setup-ot és hotlap-ot a GT3-as gépekhez:
AC GT3 - Imola - 02.07
AC GT3 - Brands Hatch - 02.21
AC GT3 - Monza 2h - 03.20 -
#48967168
törölt tag
válasz
guftabi96 #7722 üzenetére
Ha elengedem a pedálokat és a kézit, akkor szépen visszaesik minden 0-ra, nem fékez be más tengely. Erre gondoltam először én is, amikor a szürke oszlopra rákérdeztem, de arról már felhomályosítottak hogy mi...
Mind az Eszközkezelőben, mind a AC App-ban 0-100 között szépen működik minden indikátor...
Kalibrálni meg nem kellett eddig, mindig felismerte magától. De ha minden igaz akkor van kalibráló módja is, este ránézek arra is.
Egyébként volt már potihibám egy másik V1-es pedálnál, de ott nagyon jól látszott, hogy teljes kinyomásnál is csak 80% volt a jelszint. Ott a kuplung vacakolt ami AC-ben nem gond, mert szoftveresen lejjebb lehetett vinni a határértéket és kész! Persze jeladócserével oldódott meg végleg...
-
#48967168
törölt tag
válasz
guftabi96 #7719 üzenetére
Köszi, akkor pedál lesz, de hogyan nézzem meg?
Az AC-ben a beépített app-ban látszik, hogy teljesen ki van nyomva a pedál (egyébként az összes is 100%-ra kimegy)
Az Eszközkezelőben is csak az látszik, hogy mind a 4 tengelyen 100%-os a kitérés, itt se látszik a hiba. A pedál Fanatec, úgyhogy valami értelmes videóval alá kellene támasztanom jelenséget, különben nem javítják...
-
#70869248
törölt tag
válasz
guftabi96 #7698 üzenetére
nem jó leszorúlni a fűre, lehetne ott fal is. ...ez az általános válasz.
..de az árnyaltabb is hasonló, amikor már a fűvön vagy, több olyan dologgal is számolnod kell ami a futam befejezéséhez vezethet. ...oké hogy egy játékban ilyenkor a játékos izomból nyomja nehogy alulmaradjon.
próbáld meg más szemmel nézni, és örülj hogy ennyivel megúsztad. -
-
AMD_ok
őstag
-
válasz
guftabi96 #6961 üzenetére
Probald ki :
- leulteted teljesen. De tenyleg teljesen. A rugozast kemenyt allitod.
- elso kerekek dolesszoge 3 korul legyen.
- a hatso kerek 5-5.5
( camber ertekek, nem a beallitas, hanem a valos, amit a kis kocsinal mutat. -3 elol, -5 hatul)
- hatso difi zar 1.Olyan drift szeker lesz meg betonon is, besirsz
-
#70869248
törölt tag
válasz
guftabi96 #6546 üzenetére
Azt tudnod kell, hogy ha egy értéket lényegesen megváltoztatsz akkor sok minden mást is állítanod kell.
pl. itt a motor teljesítményét akarod növelni, akkor kanyarokban kigyorstáskor lényegesen változhat az autó vezethetősége, tehát utána kell menned a diffi-vel, vagy EDL-l.
érdemes replay-ben nézni...vagy vezetés közben olyan szemmel nézni hogy mennyire mozog még hihetően az autó, vissza lehet hozni aero-val, ha nagoyn elszállt a tempó.
..ha becsomagolod, akkor az átlag játékos nem tudja hogy oldottad meg, de semmiből nem tart kicsomagolni, és akkor hallgathatod a kritikákat
Tehát ez olyan mint az életben, ha +100lovat adsz egy motornak az még csak sufnitunning, utána kell menned a kuplunggal, a fékekkel..stb.
Kellenek modderek, de az egész ne merüljön ki pár szám átírásában, mert csak rosszabb lesz minőségében. hajrá egyébként -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
guftabi96 #6546 üzenetére
De bele lehet nyúlni, kb mindegyikbe.
Bemész ide: Assetto Corsa\content\cars\seat_leon_tdi\data
Megkeresed az "engine.ini" -tÉn úgy találomra ezt konfigoltam fel anno erre a kocsira:
(gyakorlatilag turbo nyomással lehet szórakozni meg ahhoz tartó egyéb beállításokkal, azoknál a kocsiknál is működött ahol nem volt turbó) (motor tehetetlenség is jópofa, mennyire pörögjön gyorsan fel, csak befolyásolja azt is hogy mekkorát fog rántani vagy éppen befulladni a motor ha lelépsz a kuplungról)
ALTITUDE_SENSITIVITY=0.1 ; sensitivity to altitude
INERTIA=0.460 ; engine inertia
LIMITER=5800 ; engine rev limiter. 0 no limiter
LIMITER_HZ=10 ; Frequency of engine limiter
MINIMUM=950 ; Idle rpm
DEFAULT_TURBO_ADJUSTMENT=1.0 ; DEFAULT turbo adjustment if one or more turbos are cockpit adjustable[COAST_REF]
RPM=10000 ; rev number reference
TORQUE=120 ; engine braking torque value in Nm at rev number reference
NON_LINEARITY=0 ; coast engine brake from ZERO to TORQUE value at rpm with linear (0) to fully exponential (1)[COAST_CURVE] ; OBSOLETE SECTION. Must copy to keep AC from crashing, but do not use for data
FILENAME=coast.lut ; OBSOLETE SECTION. Must copy to keep AC from crashing, but do not use for data[TURBO_0]
LAG_DN=0.99 ; Interpolation lag used slowing down the turbo
LAG_UP=0.994 ; Interpolation lag used to spin up the turbo
MAX_BOOST=3.99 ; Maximum boost generated. This value is never exceeded and multiply the torque like T=T*(1.0 + boost), so a boost of 2 will give you 3 times the torque at a given rpm.
WASTEGATE=2 ; Max level of boost before the wastegate does its things. 0 = no wastegate
DISPLAY_MAX_BOOST=3.0 ; Value used by display apps
REFERENCE_RPM=1200 ; The reference rpm where the turbo reaches maximum boost (at max gas pedal).
GAMMA=3.5 ; Turbo pressure sensitivity on accelerator pedal
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gigabyte BRIX GB-BXi3H-4010 mini PC eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest