- Na! Ez egy JÓ utólagos autós fejegység - Minix CP89-HD
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
válasz
#85552128 #17268 üzenetére
A PCGAMER az az újság, akivel együtt szervezi az AMD a PC Gaming Showját.
A játék már megjelent, de nem tartalmaz DX12-es módot, majd egy patch formájában fogja megkapni DX12-őt vmikor júniusban az AMD közreműködésével, tehát amivel itt teszteltek az nem lehet a végleges DX12-es kód.
"Creative Assembly partnered with AMD, with TWW (Total War: Warhammer) sporting the usual "AMD Gaming Evolved" logo and startup video. As part of this collaboration, there will be a full DX12-compliant patch in the near future—we were told the goal is to release it sometime in June, but we'll see if that happens."
-
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #17268 üzenetére
Vegigneztem, harmatos ahhoz kepes amit a fovezer beharangozott. Erre egeszen biztosan nem eri meg Fury-rol valtani, a TI majd talan, bar ha az is igy muzsikal...
Amugy eddig azon ment a zold mantra hogy FHD-ra nem eleg, meg gyenge, meg kutyafule, most meg hirtelen 2/4K lett mint anno AMD vonalon, azert na...
FHD-ra ez a kartya nem jobb az uj API-kra, a tobbi felbontason sem hoz annyit, ezt a Vega megeszi keresztbe (?) ha egy Fury-val sem ban el ilyen konnyen.
-
Anubris
őstag
válasz
#85552128 #17132 üzenetére
A Total War szériánál már hagyomány, hogy félkészen adják ki a játékokat. Az Attila-nál azt hiszem pár hét után ki is vették a maximum beállítási lehetőséget mondván majd az a következő vga szériának lesz szánva. Korábban ment az ígérgetés, hogy most ez más lesz, mert az AMD-vel együtt dolgoznak, mint annó a Shogun 2-nél.
Ráérnek vele amúgy. Mire a játékmenet elfogadható lesz kell 1 év. 15 patch meg a 60%-ban kivágott kontent is bekerült jöhet a DX12 is.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#85552128 #17108 üzenetére
Ez a fogyasztáson lesz érdekes. Ha tudja a 390X tempóját fele fogyasztás mellett az már úgy nem hangzik rosszul.
Hawaiinak a teljesítményével sose volt baj, a fogyasztása miatt vált nagyon sokaknak neccessé (300Whoz nagyon jól szellőző ház és egy relatíve drágább táp is kell).
-
Laja333
őstag
válasz
#85552128 #17111 üzenetére
Nem jutottunk el sehova, legfeljebb oda, hogy csak a +- órajel és +- SP számolással nem igazán tudod jellemezni, hogy mennyivel lett jobb az új generáció.
Más:
Én még mindig ámulok azon, hogy az 1080 a 960-tól is kevesebbet fogyaszt multimonitor/blueray/idle alatt... -
Laja333
őstag
válasz
#85552128 #17108 üzenetére
Mondjuk ezzel a számítással a Pascal előnye is "semmissé" tehető.
A 980-hoz képest az 1080 +25% SP + 42% órajel, és "csak" ~56%-al erősebb.
Azért egy új generációnál más is fontos, például eleve az, hogy magasabb órajelen képes üzemelni jóval alacsonyabb fogyasztás mellett. (Teszi ezt a Pascal és a Polaris is) -
Petykemano
veterán
válasz
#85552128 #17108 üzenetére
Ebben igazad van.
A Fury elég fura. Ha Abunak igaza lesz abban, hogy az async compute felé tolódik majd el a játékipar, biztos szép öregkort fognak megérni, de....
Elég véglegesnek tűnik. Mondhatni papírforma: feleakkora helyen feleakkora fogyasztással ugyanaz a teljesítmény. Nem rossz, de nagyjából ezt vártuk a finfettől. Viszont az eredmény elég véglegesnek tűnik abból a szempontból, hogy ahhoz meg túl nagy, hogy legyen valami tuti fícsör, ami jelenleg driverből tiltott (mint ahogy az órajelek sem feltétlen tekinthetők véglegesnek), ami majd még dob rajta egyet. Ugyanakkor ha mégiscsak ennyi a 3 éves architektúrához képest, az elég kiábrándító, akkor is, ha az akkori árához képest olcsóbban megkapod
-
Petykemano
veterán
válasz
#85552128 #17106 üzenetére
Ha ezek a számok igazak, akkor 2304 1.26Ghz-en ~ 3584 1.0Ghz-en. Ez 20%-os IPC növekedés.
Nem mondmo, hogy nem GCN, de több, mint polírozás.Hogy ettől jobb lesz-e, azt nem tudom. Sok még a kérdés.
Más:
Jellemzően a samsung és tsmc nodejai közti különbséget az Apple chipek alapjá jóvá szokták írni az nvidiának (hádde ez a 300mm2 valójában nem is annyi lenne a samsungén, hanem csak 9%-kal kevesebb és akkor már nem is olyan nagy a két csip közötti méretkülönbség.) Viszont azt, hogy a a tsmc csip magasabb fekvenciát elérhet, mert - szintén az Apple alapján - hűvösebb, kevésbé melegszik - már nem szokták levonni a samsungra képzeletben átvitt összehasonlítással (értsd: mondjuk ugyanazzal a 9%-kal alacsonyabb az iso TDP mellett elérhető frekvencia, mint amennyivel kisebb a méret) -
válasz
#85552128 #17102 üzenetére
Reagálva a"polírozott GCN" hozzászólásodra, igyekeztem csak olyan eredményt kikeresni, ami minden kártyánál adott, ez pedig a 3d mark 11 volt. Ebből vontam le a következtetéseim.
Mindenki tudja, hogy a játékokban mért teljesítmény egy másik dolog, sőt én sem mondom, hogy az "NV nem keni el az amd száját", csak annyit mondtam, hogy korán "temeted" még a másik céget. -
válasz
#85552128 #17096 üzenetére
ÉS?:
Ha szigorúan veszed, az 1080 vs 980 3d mark teszt hozott 50% előnyt az 1080 javára (szigorúan véve, hogy mi minek az utódja), a 480X vs 380X meg 34%-ot a 480 X javára....az nem tisztességes előre lépés???szerintem ez is tisztességes ugrás egy 380X tulaj részéről, főleg az elköltött pénz mennyiségét tekintve..
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #17075 üzenetére
Az ALU szám olyan értelmezésben, ahogy ti nézitek nagyon csalóka, mert a nem megfelelő magyarázatok miatt csak FP32 ALU-t számoltok. Ezenkívül azért vannak még más ALU-k is, vagy nincsenek. Például az interpolációnál az AMD manuális megoldást alkalmaz. Emiatt képes támogatni a rendszer a konzolos analitikai AA-kat, illetve a GS emuláció nélküli VP/RT tömbindexet a shader lépcsőkből a raszterizálóig. Ezekre az NVIDIA architektúrái nem képesek, így az ezeket kihasználó konzolos effektek nem futnak majd le. Ezeket a konzolos kódokat át kell írni az NV-nek a nem szabványos dedikált interpolációs és viewport struktúrájára (ha majd lesz kiterjesztés). Viszont az NV a dedikált interpolációt SFU-ból csinálja.
Szóval ez az ALU szám=ALU szám nagyon elméleti alapú.
-
oAcido
aktív tag
válasz
#85552128 #17063 üzenetére
És talán még így se tudja majd megfogni a 1920 magos 1070-et
. Mindegy is, a jövő fontos dolog
A teljesítményszintet benéztem, csak a találgatósba hozták fel a 980Ti/Fury X szintjét valami bench alapján. AMD-től semmi ilyesmi nem volt.
(#17070) tailor74: Jó a példa ugyanis, amikor megjelent mindenki sokallta az árát, ehhez a teljesítményhez. Azzal lett "megvédve", hogy Mini-ITX-hez lett tervezve, ott meg ez a legerősebb.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #17063 üzenetére
Ezekről még nem lehet beszélni, de jön pár olyan dolog a Polarisban, amelyek évek óta kutatási alapnak számítanak minden gyártónál, de senkinek nem sikerült még a gyakorlatban implementálni. Ezeknek a dolgoknak a többsége a hatékonyság drasztikus növelését célozza. Később más is előáll majd hasonló konstrukciókkal, amint végigfutnak a kutatások, és ténylegesen bevethetők lesznek. Itt azért van egy olyan időbeli probléma, hogy az AMD már 2012-ban tesztelte, hogy mi kell az explicit API-ra, míg a többiek csak 2014-ben tudták meg, hogy hol vannak a GPU-kban a szűk keresztmetszetek ezekkel az új irányokkal. Nyilván az egyes problémákra csak akkor lehet reagálni, ha ki tudod azt mérni.
-
sutyi^
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #16763 üzenetére
Ne a Fury X gyorsulásához mérd ennek a gyorsulását. Közel sem tudnak annyit a Pascal GMU-k, mint amennyit a Fiji dedikált compute parancsmotorjai. Inkább a Tahiti GPU-hoz képest kellene megnézni, mert hardveresen kb. azon a szinten van a GP104 az aszinkron compute szempontjából.
-
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #16735 üzenetére
Hogy mi kellene meg mit szeretnenek nem mindig van osszhangban
Ha majd a boltokba kerul vagy jonnek az elorendeloi email-ek akkor lehet latni tisztan.
Techpowerup elegge odatette magat a tesztnel, szep nagyokat vert a 1080 az FX-re, biztos benne van az is hogy nem haverok AMD-vel mostanaban, erdekes, az eredmenyek ettol fugggetlenul szepek, johet a Vega
szerk: egy Diablo 3 eredmenyt is betehettek volna hogy lassam megerne-e valtani
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #16563 üzenetére
[link] - ebben van a legfrissebb publikus. Amit beraktál nem tudom, hogy honnan veszed, hogy friss. A saját szememmel láttam a januári CES-es konferencia eladáson. Azóta a GDC-s roadmapot használja az AMD. De mondom van egy újabb, az elég részletes, de az nem publikus, így nem lehet kirakni. De lehet, hogy valaki kiszivárogtatja.
-
-
#45185024
törölt tag
válasz
#85552128 #16510 üzenetére
Hát csak ebben a történetben azt nem értem hogy CUSTOM nem jöhet 27.én
Ha hátulról nézed az a kártya ref mert egy venti fuj ki, de ref kártyán te nem kezdheted el a VRMet majd megduplázni, a nenon kékségéről meg nem is beszéljünk szóval teljesen elvesztettem a fonalat abban hogy NV mit nevez ref kártyának és mit enged a 100 dolcsis kategóriába...
Ennyi erővel egyik Nanót-t is kihozhatta volna valaki annó 2 *8 pinnel AMDnek habzott volna a szája biztos is -
-
Ghoula
senior tag
válasz
#85552128 #16483 üzenetére
Ebből a paraméterlistából mi az amiben jobb a 970? A zaj/fogyasztás, és mondjuk legyen a new games, friss megjelenések elsőre jobban mennek nv-n. Az ár/performancia mivel más a két termék életciklusa, nem feltétlen triviális. Ha abból indulok ki milyen életpályát futnak a 290-ek, emiatt inkább az.
Viszont az érdekes, hogy amivel általában nv oldalon példálóznak, hogy nem fogyaszt,nem melegszik, nem zajos, elég kis százalékát érdekli a mintának. (Ebből is gondolnám, hogy a valóságtól elég messze áll ez a felmérés)Ha levizezed, nincs vele baj
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #16413 üzenetére
A fájlelérés egy szándékos limit. Igazából nem is a fájlelérés a probléma, hanem a módosítás, amit a kiadók nagyon nem szeretik a modolást. Az UWP eszerint az igény szerint készült.
A patchelés máshol is ilyen, ha volt olyan idióta a fejlesztő, hogy 20 GB-os állományt csomagolt egybe.
Azért van multiadapter az új API-kban, hogy működőképes lehessen a több GPU. Viszont annyira pici a piac, hogy nem sok céget érdekel. Inkább az IGP+dGPU konstrukciókat akarják kiszolgálni.
Leszarják tudatos a PC-s szokásokat. Nem az a céljuk, hogy a PC-s hardcore réteget kiszolgálják, hanem az, hogy a kiadók igényeinek megfelelő store-t csináljanak platformok közötti összeköthetőséggel és átjárással. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #16410 üzenetére
Nyilván, de utólag mindenki nagyon okos lesz.
(#16411) Loha: Az architektúra specifikációja akkor sem fog változni. Lásd PS4K, ahol nemhogy új tervezésű magok nem lesznek, de ugyanazokkal az erratákkal készül az egész. Csak több multiprocesszort kap. Egy konzolon ilyen szempontból mindig hatványozottan gyorsabb a problémákra reagálni, mert nincsenek meg a lassító tényezők.
Az UWP elsődlegesen a fejlesztők visszajelzései alapján készült, hogy a rendszer nagyon védje a szoftvereiket. Például a játékfejlesztők számára a Steam amellett, hogy a tömeg miatt támgatott, kifejezetten rossz biztonságot ad, mert relatíve gyorsan törhető minden, ami felkerül rá. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #16408 üzenetére
Valószínűleg kétlépcsős frissítés lesz. Az új swapchain API-k megjöhetnek ma, de a WDDM 2.0 javításai csak nyáron jönnek. Egyébként attól, hogy ezek az API-k jönnek még nem történik semmi, mert a program oldaláról támogatni kell az új lehetőségeket.
Az Xbox One egyetlen hardverspecifikáció. Kb. ezerszer gyorsabban lehet a problémáira reagálni, mert nem kell a gyártókkal leülni és kidolgozni a szabványos specifikációkat. -
#45997568
törölt tag
válasz
#85552128 #16337 üzenetére
Hivatalos bejelentesig O sem mondhat semmit, gondolom ez tiszta
Kar hogy tul jo lesz a radeonok fogyasztasa, igy 4-esevel kell vennem oket, hogy a tapom is ki legyen hasznalva, meg 4 vizesblokk...
A hashtagek most is jol hangzanak mindenkinek aki ert is hozza es foglalkozik is vele, szoval ez nem tema.
A mutogatas ideje is eljon hamarosan.
-
-
huskydog17
addikt
válasz
#85552128 #16069 üzenetére
Ja, de állítólag a natív felbontásért cserébe egy bazi nagy sebességvesztést könyvelhet el a játékos.
"Now the bad news is that this option comes with a performance hit. Reports suggest that there is a 20fps performance hit by simply disabling the game’s reconstruction tech (that is referred as “Upscaling”)."
A jó hír, hogy legalább végre kikapcsolhatóvá vált az ocsmány, undorító és teljesen értelmetlen film grain effekt is.
A patch "csak" 27 GB-ot nyom.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#85552128 #16017 üzenetére
Nem veletlenul nem jott el mar legalabb 20 eve a desktop Linux eve*.
*Teljes kephez: Mobilfronton viszont 80% folott van a Linux LTS kernelt hasznalo eszkozok szama, ez inkabb arrol szol, hogy a Linuxon a jatek mennyire nem prioritas. Munkagepen egyebkent nekem is ott figyel ket-harom kulonbozo *NIX varians.
daveoff: amikor kijott a win8 elso variacioja akkor erosen elgondolkodtam azon, hogy Ubuntura valtok.
-
huskydog17
addikt
válasz
#85552128 #15773 üzenetére
Az még hagyján, van jobb is:
"Quantum Break on Windows 10 unfortunately doesn’t support DirectX12 multi-GPU rendering. Due to the engine architecture, the work needed to support multiple GPUs would have been significant and out of scope for Remedy for Quantum Break."
Hogy is volt ez agyonreklámozva és agyon sztárolva korábban? DX12/Vulkan/Mantle/Metal alatt a fejlesztő dolga implementálni a multiGPU supportot, teljes kontrollt kap. A Remedy készített egy új motort, amibe nem raktak multi-GPU supportot, mert as 720p/30fps mellé felesleges.
Ez is egy olyan port lett, ahol a Remedy megnyomta a "console 2 PC converter"-ben a Start gombot és a kapott trágyadombot kiadták a WinStore-ra. Le sem lehetne tagadni, ordít a programról, hogy ezt a kezdetektől fogva konzol exkluzívnak szánták, aztán később az MS szólt, hogy gyors dobjatok össze valamit PC-re, mindegy mekkora trágyadomb lesz, néhány hülye majd úgyis megveszi és majd kimagyarázzuk az alapból fos motort valami technikai szakzsargonokkal."No Option to Quit from Main Menu
We hear you! By popular demand, we are adding an exit option to the main menu in an upcoming title update."
BY POPULAR DEMAND!!!! WTF?! You don't say! Ki a franc gondolta volna, hogy 70 eurós AAA címben az emberek egy része igényel Exit/Quit gombot? Nahát, ez aztán a megdöbbentő felfedezés 2016-ban! Besz*rok, komolyan!
Ennél még a Batman AK is jobb volt PC-n. Ezzel az értékelhetetlen, 1 centet sem érő trágyadombbal a Remedy nálam jó alaposan elásta magát, meghúzták az eddigi legalacsonyabb színvonalat PC-n. Jó értem én, hogy nem mondhatnak egy rossz szót sem az MS-sel kötött szerződés miatt, de legalább ne köpnék pofán a PC-seket olyan orbitális nagy hazugságokkal, minthogy a PC a kedvenc platformjuk. A Remedy a Warner-rel került egy szintre PC support téren. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #15782 üzenetére
A GameWorks csak egy nehezítő tényező. Kapsz egy middleware-t integrálásra, és ha nem fut jól, akkor semmit sem tudsz vele csinálni. A DX12 ezen még annyit nehezít, hogy a GameWorks ilyen API-ba csak speciális emulációs réteg mellett építhető be. Ezért nincs még VXAO az új Tomb Raiderben DX12 alatt, mert még nincs kész rá az emulátor.
Összességében a zártság mindig nehezebb monitorozhatóságot tesz lehetővé. Tulajdonképpen ez a DX12 egyik alapja az, hogy eltűnjön egy nagy zárt réteg a fejlesztők elől, amit kernel drivernek hívtak, így a program teljesítménye teljesen monitorozható legyen. Aztán a toolok állapota egy másik kérdés. Ma nem igazán van stabil DX12 profilozó a PerfStudiót leszámítva. Ez nyilván nem könnyíti meg a fejlesztéseket. A Microsoft ezért hozza amúgy a PIX-et PC-re. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #15779 üzenetére
A temporális zavarokat a visszaskálázással nem lehet annyira javítani, amennyire ez cél volt a fejlesztőknél. A radikális előrelépésre az eddigi kutatások szerint négy képkocka számítása jelenti. Azon van a vita, hogy megéri-e ugyanarról a jelenetről készíteni négy eltolt képkockát, vagy jó lesz a korábbi három a negyedik friss mellé. Az aktuális eredmények szerint egyértelműen nincs akkora javulás a natív konstrukcióval, hogy azért megérje megnegyedelni a teljesítményt. Egyébként nyilván megtehetnék azt is, és akkor a mostani eredményeket osszátok el néggyel. Amúgy egy picit az biztos szebb lenne.
Akármilyen képarány támogatható csak be kell építeni a támogatását.
-
Habugi
addikt
válasz
#85552128 #15779 üzenetére
Summázd az elmúlt hasamra ütök másfél-két év alapján milyen állapotban kerülnek/tek a userek kezébe a játékok és átlagosan mennyi idő volt mire elfogadható állapotra patchelték őket..
Ennyi, kis csúsztatással ugyan azon túráztatod magad (szíved joga félreértés ne essék..
) amit a másik topicban is írtam neked múlthéten, azonos fának az olajága.
Rá lehet húzni a DX12-re vagy az implementálásának milyenségére a vizes lepedőt csak az ég világon semmi értelme nincsen mert a botrányos állapotú kiadások kavalkádjában csak +1 változó egyelőre, semmi több. Abban teljesen igazad van hogy arról szólt a fáma hogy pont ezt a folyamatot fogja megkönnyíteni illetve ezt a botrány tendenciát "megszüntetni" de azért féltucat játék mellett még ne várjunk csodát szerintem.
Arról nem beszélve, ha már DX12.., egy hete váltottam Win10-re, erős fenntartásokkal, Win7 is maradt a gépen.., meg kell mondjam 4-5év alatt nem produkált annyi anomáliát a Win7/játékok mint a 10esen egy hét alatt. Azonos softverek/driverek/Crimson mellett átbootolok 7re és minden amivel adott esetben napok óta birkózok a 10-esen egy csapásra eltűnik/megszűnik. Abszolút oFF igen de ha már a DX12 gyakorlati működése van górcső alá véve akkor a Win10-ről is illik említést tenni úgy vélem, mint kizárólagos oprendszer amin elérhető.
Rengeteg kiadó megszokta hogy a félkész állapotban lévő játékokat kiadhatják büntetlenül, mert a kedves célközönség egyetlen nyomorult trailer alapján úgy repül rá az előrendelés gombra is mint gyöngytyúk a takonyra. Pár hónap alatt elfogadhatóra pofozzák, mit érdekli őket, a VGA gyártók eközben a tucatnyi újabb és újabb átdolgozott játékhoz/patchez dobálhatják ki az újabb és újabb drivereket, miközben egyik vagy másik oldal "hívei" patchenként/driverenként lelkesen linkelgetik egymásnak az ehhez hasonló topicokban az adott játékhoz/patchez tartozó aktuális teljesítmény grafikonokat és jól megbeszélik a semmit.
Olyan régóta tart már ez hogy csoda lenne ha még idén megváltozna, viszont a világon semmi köze nincsen a DX12-höz (vagy ha már valakit/valamit muszáj elővenni, akkor inkább Win10..), valamilyen szinten a PC "gamer" bázis saját magának köszönheti a kialakult helyzetet.. de ebbe most nem mennék bele.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #15777 üzenetére
Azért találták ki ezt, mert radikálisan csökkenti a temporális zavarok jelenlétét. A cél egy grafikai probléma kezelése volt. Nem újdonság ez, más is kísérletezik hasonló modelleken, csak még nem jutottak el addig, hogy kész játékban bevessék. Elsődlegesen azért, mert komoly módosítást igényel a motorban.
Nyilván itt arról van szó, hogy volt egy kitűzött cél a képminőségre, amit el akartak érni, és mondjuk, ha minden jelentről születne négy eltolt 1080p-s 4xMSAA-s képkocka, akkor az sokkal jobban fájna, minthogy most születik egy 720p-s 4xMSAA-s, az előző három jelenet eredményeivel együtt.Akkor arról érdemes lenne szólni a fejlesztőknek, hogy nézzék meg, mert nálunk nincs ismert hiba feljegyezve AMD-re. Én is beleraktam már 15 órát fagyás nélkül.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #15773 üzenetére
Ennek semmi köze a konzolhoz. Van egy alapvető leképezőjük, amelyhez egy olyan temporális rekonstrukciós eljárást választottak, ami az elvégzett tesztjeiken a legjobb minőséget adta. Ennek megírt motorhoz van köze. Ha nem lenne konzolra ez a játék, akkor is így működne a PC-s port, mert ilyen motort írtak.
Van egy ismert, de egyelőre nem kezelt hibája a GeForce drivernek, ami a Tile Resource contract funkcióval befagyaszthatja az OS-ben a DXKG-t. Ez a Quantum Break és a Hitman alatt is előjön szinte mindig ugyanazokon a helyeken. Hozzávetőleg fél éve keresi az NV a megoldást a hibára. Előbb-utóbb kiadnak valami fixet. Legrosszabb esetben a Microsoft csinál egy OS update-et, ha a GeForce-ok mégse tudják lekezelni a GPUMMU specifikációt. Hasonló "fix" van Intel Gen7.5-re is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7900XT 20GB Videokártya! Bemutató darab!
- ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1660 Ti OC 6GB GDDR6 192bit
- Eladó ASUS Phoenix GTX 1660 OC 6GB (PH-GTX1660-O6G)
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 Hellhound Eladó!
- Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest