Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Ár-érték bajnokkal indította GT-hetét a Honor
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#94529552 #68432 üzenetére
a trükközős boltokat kell(ene) ellehetetleníteni, és akkor megszűnik a hibalehetőség, ami a felhasználóknak is jó lesz/lenne, de ez ellen a gyártó csak annyit tehet - és tesz is -, hogy nem foglalkozik a kapcsolódó szervize azokkal a termékekkel, amik nem korrekt, hivatalos úton kerültek adott régióba és felhasználókhoz.
a felhasználók is tehetnek érte, először is jól megnézik, hogy milyen feltételekkel adja gyanúsan olcsóbban adott üzlet a terméket, másrészt ha rizikót látnak a vásárlásban, mert nem minden feltétel okés, akkor nem ott vásárolnak, hanem kifizetik a drágább árat ott, ahol rendes gyártói jótállással árusítanak.
amennyiben az olcsóbbság az elsődleges szempont a vásárló számára, és bármilyen áron bevállalja, úgy pedig kockáztat, hogy amennyiben probléma lép fel a termék működésével kapcsolatban, úgy nem feltétlenül kap korrekt gyártói ügyintézést és szervizelést, hanem csak az isten tudja milyet és milyen módon...
ahogy a vásárló, úgy a gyártó sem akarja és fogja lenyelni bizonyos boltok trükközését, és ez így van rendjén, hiszen nem lenne korrekt, ha a köztes fél (bolt) trükközéssel nyerészkedik, a vonal két vége (vásárló é/vagy gyártó) pedig miatta szenved csorbát bármilyen módon, legyen szó anyagi vagy másmilyen hátrányról.
nem szabad elfelejteni, hogy aki vásárol egy terméket bármelyik boltban, az elsődlegesen az üzlettel áll szerződésben, és akármilyen probléma adódik, azt velük harcolja le, ne pedig azonnal direktben a gyártóval, annak képviseletével vagy szervizével!
amennyiben csak bolti "garanciával" vásárol valaki terméket - mert a kapcsolódó szabályozás nem teszi lehetővé/kötelezővé, hogy a gyártó adott országban/régióban gyártói jótállást adjon a termékre, vagy épp a vonatkozó jogszabályok megsértésével került a készülék a vásárlóhoz, még ha nem is tud, vagy csak nem akar tudni róla -, úgy az előző mondat hatványozottan igaz, hiszen akkor jogalap sincs rá, hogy a gyártót, annak képviseletét vagy szervizét támadja a fogyasztó, "pereskedjen" csak azzal, akitől vásárolt.
az valóban jó lenne, ha a hazai szabályozás 2 év kötelező jótállást írna elő, de ez nem a gyártókon múlik, ők így is a fogyasztó számára kedvező irányban térnek el attól, ha a feltételek adottak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Last Epoch
- Tőzsde és gazdaság
- Bemutatkozott és meg is jelent a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
- Gumi és felni topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia
- Apple iPhone 12 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf FX 505G Gamer laptop. I7 8750H / GTX 1050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Silver - Használt, karcmentes, 100% akku
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest