- Azonnali mobilos kérdések órája
- One mobilszolgáltatások
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Mi is ez a Pebble? Röviden: a mai összes okosóra úttörője.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kano
nagyúr
válasz
tothferenc #8033 üzenetére
Az a helyzet, hogy valószínűleg letörted az érintkezőket vagy csak az összerakásnál nem dugtad rá rendesen a szalagkábelt?
-
siskad
őstag
válasz
tothferenc #4941 üzenetére
Multifunctional 7 Segment
-
air
nagyúr
válasz
tothferenc #4395 üzenetére
A meglévő készletet már csak a garanciális cserékre tartják fent. Nem értékesítenek újat.
-
válasz
tothferenc #4395 üzenetére
Kaparnak
-
B.F.G.
senior tag
válasz
tothferenc #3723 üzenetére
Most már úgy vagyok vele, hogy csak küldjék már és működjön az a gomb, csak gondolná az ember, hogy mindegy, hogy melyiket küldik főleg ha az ember fizeti is a többlet költségeket.
-
toka96
tag
válasz
tothferenc #3363 üzenetére
Van, de ebbe speciális 6 szögű kell.. olyat nem találtam..
Gari már nincs, kicsit el vagyok keseredve -
oszy
veterán
válasz
tothferenc #3359 üzenetére
repülő üzemmód. ez hogyan?
-
kovacs65
őstag
válasz
tothferenc #3061 üzenetére
Ezzel csak annyi a baj, hogy SteelConnect-et nem lehet kapni. A honlapjukon is csak egyféle van.
-
Laca1212
őstag
válasz
tothferenc #3064 üzenetére
Jogos, köszi. De már megoldódott.
-
Laca1212
őstag
válasz
tothferenc #3061 üzenetére
Köszi, de ennyit nem szánok rá. 19 dollár a legolcsóbb és ha nincs szerencsém akkor + ÁFA...
-
Coulson
tag
válasz
tothferenc #2929 üzenetére
Nem jelez kimenő hívásnál.
-
zezoka
őstag
válasz
tothferenc #2795 üzenetére
Én a Wf-t kiraktam az alsó gyorsgombra (felső a teló profil). Ahogy mondják, ha egyszer ráraktad, rajta marad, akkor tudod választani. Ha kell a gyorsgomb másra, akkor menüből kell. Sajna csak a nevekre tudsz nyomni, nem tudsz WF képeket FullScreen léptetni. De ezt hamar meg lehet szokni, már tudom azt a két-három darabot, amit rendszeresen váltogatok!
Csak megtévesztő, h párnak nem olyan az ikonja, mint ami a WF.
Más: Szerintetek valami baja van: Múlt hét csütörtökön reggel vettem le a töltőről, és még mindig 100%-ot ír az óra. Igaz relatíve kevés értesítő jön (napi 6-8-10db), viszont naponta többször is megszakadok-visszajvök helyemre melóhelyen (teló az asztalon), ami miatt 2 alkalommal is vibrál. Továbbá du 3-4 körül, mikor hazaérek, a szekrényen pihen szétkapcsolva másnap reggel 5ig úgy, h hozzá sincs nyúlva, és nem jön rá semmi. Azért ez majdnem a nap kétharmada, amikor is pihen és csak órát mutat. Hétvége meg egész nap ilyen.
Ilyen felhasználással ennyire keveset enne?
-
válasz
tothferenc #2795 üzenetére
Amik úgymond bennemaradnak az óra bufferjében, azokat telefon nélkül is ki tudod választani.
Igaz, nem a klasszikus up/down gombokkak a főképernyőn ugye, hanem a menüben van továbbra is watchface almenü és ott a memóriában maradtakat még ki tudod választani.Nekem leginkább az tetszik az új firmware-ben, higy szimplán csak alaphelyzetben a vissza gomb hosszú nyomáságal lehet ki-be kapcsolgatni az óra csendes módját.
-
válasz
tothferenc #2788 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy régebbi firmware-n is lehetett.
Egyébként jó, hogy szóba hoztátok, valamiért abban a tudatban voltam, hogy nekem low-on van, de közben blinding-en volt (legerősebb) és végigpörgettem a lehetőségeket és elég a medium nekem is.
-
DonDragonka
őstag
válasz
tothferenc #2767 üzenetére
Mennyi aktív kapcsolattal? Ha így érted akkor ahogy írtam, kb. félidőt hiszen két órám van és 60-40%-ban (Steel-Classic) használom őket. Napi 10-15 gmail és kb 40-60 exchange üzenet érkezik az órára plusz az egyéb értesítések, mint óra jelzése(telefon ébresztése), telefon profil váltások, és játék értesítések (DH5), Viber, hívás értesítések, SMS stb. Utóbbiak mondjuk nem számottevőek, ezek tételenként csak napi 2-10 üzenetet generálnak az órán. És a mindkét órán a legutsó TimeLine-os FW van. Ezek alapján pontosan az elvárt időt hozza. 8-9 napot bír mindkét óra ha csak és kizárólag az egyiket használom, ahogy ezt már régebben megírtam. Használat alatt azt értem, hogy adott óra (vagy a Steel vagy a Classic) van kikapcsolás nélkül, állandóan, 24 órában, párosítva a telefonnal.
De...
A WF viszonylag passzív (Offset). Nincs állandó időjárás lekérdezés, nincs automatikusan bekapcsoló háttérfény(ez nagyon sokat spórol az aksin, használójától függően akár 3(!!!!) napot is lehet nyerni vele), és a fényerő is a legalacsonyabbtól 1-el magasabb szintre van beállítva, továbbá nem mutatja a másodperceket(ez is igen jó hatással van az aksi időre) csak az órát meg a percet és be van kapcsolva a Stand-By mód(bár szerintem ez annyit nem spórol aksin), mivel éjszaka nem hordom egyiket sem. Mindezt Androidos telefonnal. -
válasz
tothferenc #2662 üzenetére
Nem sajna, ilyen az ios/pebble api szimbiózisa.
-
zezoka
őstag
válasz
tothferenc #2653 üzenetére
Úgy olvastam itt , h az sem örök életű. Egy idő után összeesik annyit a papír (ha nincs konkrétan feszesre pakolva), h újra előjöhet a kontakthiba.
Nagy mindegy, ettől függetlenül gusztustalan, ha vki nem közli, h így javított az óra, és úgy adja el, jóhiszemű vevő meg búghatja a gariztatást, mert már egyszer cserélték.
-
válasz
tothferenc #2580 üzenetére
Itt vannak ilyenek (hasonlóak), de zöldet nem látok.
-
doongoo
addikt
válasz
tothferenc #2580 üzenetére
Keress rá steel connect néven
-
RealZuperman
tag
válasz
tothferenc #2583 üzenetére
Köszi, reméltem, ezt a választ kapom
-
cibere11
tag
válasz
tothferenc #2580 üzenetére
Azt nem tudom de a watchface fizetős verziója jól esne.
-
Bathalsar
aktív tag
válasz
tothferenc #2577 üzenetére
Nálam sem zöldül. De annyira nem bánom, mert legalább minden más normálisan működi
-
Laca1212
őstag
válasz
tothferenc #2577 üzenetére
Nálam nem zöldül.
-
Bathalsar
aktív tag
válasz
tothferenc #2552 üzenetére
Az elsőt nekem is 3 óra fele, a másikat már később, 5 után. Valószínűleg ennyivel jobban túl vannak terhelve az ünnepekre.
Viszont ki kell emelni az UPS gyorsaságát, meg a normális csomagolást is (amin látszik, hogy tényleg vigyáztak rá, és nem csak behányták a kocsiba).
-
Bathalsar
aktív tag
válasz
tothferenc #2542 üzenetére
Neked jött fém szíj a csere darabbal? Nekem csak maga az óra (rajta a bőr szíjjal).
-
Bathalsar
aktív tag
válasz
tothferenc #2537 üzenetére
Kiábrándultál belőle? Nekem csak tegnap jött meg a csere-darab, most barátkozunk, de eddig nagyon tetszik.
-
imrus72
tag
válasz
tothferenc #2498 üzenetére
Egy két nap múlva kapsz majd egy emailt ezzel az üzivel : Your PEbble has shipped,abban lesz a nyomonkövetési szám.
-
Bathalsar
aktív tag
válasz
tothferenc #2498 üzenetére
Ilyenem nekem is van, ebben tényleg UPS-t írnak. Viszont kaptam egy ilyet is:
"I've submitted your RMA (Return Merchandise Authorization) and a replacement will be processed within 5 business days. You'll receive your SingPost tracking number once your replacement Pebble ships. It may take 3-7 business days for tracking data to appear on Singpost.com"
-
Karma
félisten
válasz
tothferenc #2474 üzenetére
Ez a lényeg: "as backups". Ez csak egy tanács, hogy mivel azoknak semmi baja, tartalék töltőkábelnek használhatod a régieket. Természetesen lesz egy új is a dobozban.
-
Bathalsar
aktív tag
válasz
tothferenc #2469 üzenetére
Tartsd meg az előző óra kiegészítőit, hogy a cseredarabhoz is használható legyen.
Neked UPS-sel jön? Nekem azt írták, hogy 5 napon belül feldolgozzák az RMA kérést, majd Singpost-tal küldik, amely esetén akár 3-7 munkanap is lehet, mire frissül a nyomon követés.
Akkor ez most az USA-ból érkezik? Vagy EU-ból? Másnak mi volt a tapasztalata?
-
Jimmy66
senior tag
válasz
tothferenc #2466 üzenetére
A Time Steel jelenleg csak bőr szíjjal rendelhető.
-
Laca1212
őstag
válasz
tothferenc #2459 üzenetére
Pedig nem ment nekem...
"no email" üzenetet dobott.
-
válasz
tothferenc #2442 üzenetére
"A kioktato stilust pedig tenyleg "ostag" szintu, igy epito jelleggel fogadtam.
"
Jól tetted.(#2444) Laca1212
Miért nem e-mailen akarsz RMA-t indítani? -
Laca1212
őstag
válasz
tothferenc #2450 üzenetére
Igen
-
Laca1212
őstag
válasz
tothferenc #2445 üzenetére
Ha erre gondolsz, akkor itt van fiókom. Telefonon Gmail app-ot használok. Mit csinálok rosszul?
-
tothferenc
aktív tag
válasz
tothferenc #2437 üzenetére
Az RMA-n mar reg tul vagyok a problema felfedezese utan, viszont ahogy irtam is, beszoptam, mert ev vege van, es nagy esely van ra, hogy iden mar nem kapok csereorat.
Meg nem tomkodtem ki. A hofurdot meg nem probaltam ki, mert bor szij van rajta, amit nem sikerult eddig leszednem. Mellesleg a hotagulas miatti "javulas" nem tartos, ellenben a kitomessel.
A kioktato stilust pedig tenyleg "ostag" szintu, igy epito jelleggel fogadtam. -
válasz
tothferenc #2437 üzenetére
Ja hogy egy másik blogon valaki azt mondja hogy tutira egy év van rá, akkor az valószínűleg igaz, jaj ha ezzel kezdesz akkor tuti alaposabban átgondolom. Nézzük csak, a gyártó weboldala vs egy másik blog valaki... Hmmm, micsoda fogas kérdés, óriási anomália.
A Media Markt annyi garit ad rá amennyi akar, kit érdekel? A kérdésed (és mellesleg felkiáltásod) erre vonatkozott: "Sracok, akkor a gari most hogy mukodik?! Amit Irorszagbol kap az ember, arra az EU-s 2 ev gari vonatkozik?!". Válasz rajta van az általad nézett oldalon is. Amúgy a Media Markt sem csinál mást, mint hogy fogja és indít egy RMA kérést a Pebble felé. Nincs pebble szerviz Magyarországon és a világ más pontján sem. És ez így van jól.Bocs, ha azért rinyálok, mert a pénzemért nem teljesen használható dolgot kapok.
Szörnyű, garanciális ügyintézésbe futottál. Most mi lesz... Mellesleg ha megfogadtad volna a fórumtárs tanácsát, azonnal írsz egy RMA igénylést, amit kapsz számot egy papírlapra írod, mellé teszed az órának, fotózod, elküldöd, majd mehetett volna a meleg vízbe és fél óra múlva jó eséllyel rendben lenne minden, használnád a meggyógyult órádat tovább, egy hét múlva meg kapod a vatta új dobozos terméket.
Igen, rinyálsz, mert azt hiszed ha pl. a MM-ben vetted volna az órádat, akkor jobban jártál volna. Hát nem, akkor elvették volna a régit, ugyanúgy kivártad volna míg a MM megkapja a Pebble-től, majd mehettél volna az újért, míg a régit lenyúlta volna valamelyik élelmesebb MM dolgozó. -1 óra lenne a vége, plusz két hét extra ügyintézési idő."Pláne úgy, hogy az óra bele kitömködésével megkérdőjelezném a további vízhatlanságot, amivel nekem egy fontos funkciója veszne oda? "
1. Melegítésen túlvagy már hogy a tömködésnél tartunk?
2. Megtömöd, béna voltál nem sikerül jól szigetelni és előbb utóbb beázik (fürdéstől és kézmosástól amúgy nem fog). Kit érdekel, na és? Pár nap és kapod az újat és majd elegánsabban hajítod ki a régit.
A Pebble Warrany feltétel rendszer fényéveket ver a megszokott magyar jótállásos feltételekre, amiatt keseregni hogy nem egy tökéletesebb világban élsz, tényleg felesleges.Tudod mi ez már? Szuttyogással kombinált rinya.
-
válasz
tothferenc #2434 üzenetére
A google neked sem barátod, ezért segítek.
(#2420) tothferenc
Mondjuk azért nem mert nem érdekli? Akinek szar küldenek másikat, akinek nem az meg boldog. Az előállítási költség pedig töredéke a vételárnak, ergo kit érdekel? Lehet a gyártósort átállítani, vagy a csatlakozó beszállítót cserélni nagyobb költség lenne. Az is simán lehet hogy van még legyártva egycsilliárd darab, azokat szórják szorgalmasan. Inkább örüljél, mert 99% javítható az órád, egy újat kapni fogsz, piri pénzért lesz két órád vagy egy szinte ingyen. Sose értettem miért kell egy olyan garanciális ügyintézés mellett rinyálni, mint amilyen a Pebble-nek van. Ennél már csak akkor lennének ügyfélközpontúabbak, ha visszaadnák a pénzt az új óra küldése mellett. -
Jimmy66
senior tag
válasz
tothferenc #2427 üzenetére
Megrendeltem...
-
imrus72
tag
válasz
tothferenc #2417 üzenetére
Biztos hogy nem az..
A 2. emailban kérik az adataid,a postához,adnak egy hibaszámot , felírod egy kis papírra amivel lefotózod a hibát,és a hátlapot, hogy látszódjon a serial number,és kész. -
válasz
tothferenc #2417 üzenetére
Nem lehet, garzitasd le, biztosan rossz.
Nekem a vizes megoldás amúgy nem jött be, de majd ha meglesz a cserepéldányod akkor próbálkozhatsz a régivel, hátha neked bejön. Minden azon múlik hogy a "hőkezelés" hatására mennyire mozdul a helyére a flex csati. Nálam történt ugyan valami, mert 2 hétig teljesen jó volt, aztán azóta újra elkezdte, szóval majd szét kell szedni. A neten amúgy találhatsz leírásokat amik erőltetik hogy factory reset meggyógyította meg hasonló okosságok, de a helyzet az, hogy valószínűleg ez mind palcebo, vagy annyit taperolta/nyomogatta az órát, hogy felmelegítette annyira hogy éppen volt rendes contact a reset után. Ettől tűnhet úgy hogy az megjavítja, de sajnos nem. Azóta sok idő eltel, a Pebble is elismerte a hibát, illetve konszenzus van róla a neten hogy ez egyértelműen hardwares hiba, ez van sajnos, de örülj neki hogy garis
Egyébként nem számít hogy bőr e a szíj, tök egyszerű levenni, mivel direkt cserélhetőre van tervezve.
-
imrus72
tag
válasz
tothferenc #2414 üzenetére
Hát ez ilyen,mindenhol bele lehet futni egy ilyenbe.
A garanciához való hozzáállásuk példaértékű amúgy!
2 db emailen kívűl nem sok dolgod van,csak várni a futárt az új órával,EU-ból jön UPS hozza,se vám se más gubanc nincs. -
imrus72
tag
válasz
tothferenc #2410 üzenetére
Lesz egy csomó órád!
Könnyű javítani ezt a hibát!
Ami nekem jött az már kérdéses,hogy javítható e,mert az el se indul rendesen. -
imrus72
tag
válasz
tothferenc #2408 üzenetére
Ha garanciális,akkor az app menüjéből egy support email,és egy fotót is csatolni+hibaleírás,és küldik a csereórát.
Aztán majd javítod.
Nekem sajnos a csereóra ,ami vadonat új hibásan jött, Úgyhogy ha minden jól megy akkor a csereóra cseréjét küldik majd. -
Bathalsar
aktív tag
válasz
tothferenc #2394 üzenetére
Nálam is pontosan így indult a tegnap este, de azóta 0xfe504504 hibával küzdök. Nem bootol be az óra. Pedig semmi extrát nem követtem el. 3 egyedi watch face és két program. Mindegyik a gyári Pebble alkalmazással került az órára. Egyszer csak újraindult, aztán bootolás helyett ez a hibaüzenet fogadott.
Némi fórumozás után megismerkedtem a Recovery móddal, aminek segítségével sikerült újra életre kelteni az órát. Néhány órát rendben is volt, aztán megint újraindult, és csak a hibaüzenetet mutatta.
Nemrég írtam a Pebble-nek, hogy miket tapasztalok, és kértem a segítségüket. Hamar jött az (automata) e-mail, a következőket írták benne:
"The best way to remedy this error is to begin with your watch in Recovery Mode. If it is not already, please simultaneously hold your Back, Up, and Select buttons for 40 seconds. The screen will change to let you know when you have entered Recovery Mode. Exit your Pebble app.
Next, you will need to forget the pairing on your mobile phone: go to Settings > Bluetooth > locate and the connection, then tap forget or unpair. Relaunch your Pebble app. From here you will need to set up (re-pair) your watch using the Pebble app walkthrough. Once you are re-paired and connected, you will be prompted to update to the latest software." - Ez nem működik, hiába nyomom 40 másodpercig (vagy tovább) a gombokat, egyszerűen nem jön elő a Recovery mód.
Második megoldásnak ezt írták:
"If you are unable to complete these steps then please try a full battery discharge:
1) Completely discharge the watch until the battery runs out.
2) Try turning on the watch by pressing the select (right-middle) button. You should see the Pebble logo briefly, then black. Continue to do this until you no longer see the Pebble logo and the watch is unresponsive. (This will clear out any residual power left in the battery)
3) After verifying that the watch is completely discharged, plug the USB end of your charging cable into a power source, then connect the watch. Allow it to charge for at least an hour then turn on the device by holding the select button with the device on charge." - Érthető, csak éppen ott akadtam el, hogy az órát le kell meríteni? De hogy? Amikor folyamatosan egy hibaüzenetet jelenít meg? Mivel nem nagyon van mit frissíteni, gondolom kb. semennyit sem fogyaszt a kijelző. Így talán napokig is eltarthat... -
Jimmy66
senior tag
válasz
tothferenc #2385 üzenetére
Én is komolyan szemezek egy ilyen órával. (Time Steel és Time között hezitálok) A kérdésem az lenne, hogy 50 euro felárat ér-e a Steel?
-
válasz
tothferenc #2385 üzenetére
Kétféle steel van, fekete, meg szálcsiszolt. Mindegyik kapható a saját színében fémszíjjal, illetve fekete szíjjal (ez mindegyiknél fekete). Így jön ki négyféle kombináció összesen.
-
válasz
tothferenc #2358 üzenetére
EU-ból jön, tehát amit látsz, az bruttó ár, nem jön rá semmi (a posta is ingyenes most). Szóval a Steel esetén 130 vagy 150 EUR (bőr/acélszíj).
Nálam egyébként dobál fel most egy további -10%-os ajánlatot is a getpebble store, szóval ha minden igaz, akkor lejön még 13/15 EUR a végén, de nem próbáltam, így nem tudom hogy a black friday-es akcióval összevonható e ez.
-
válasz
tothferenc #2350 üzenetére
Ha megvetted nyomsz a supportnak egy ticketet és megmondják szerintem.
Az enyém - a követés szerint - 30.án itt van
-
válasz
tothferenc #2350 üzenetére
Az a leggyakoribb hiba igen és ha jól veszem ki a korábbi hozzászólásokból, akkor meg tudják mondani, hogy garis-e még vagy nem (hogy az S/N kódból-e vagy pedig másból, azt nem tudom).
-
válasz
tothferenc #2348 üzenetére
Lemértem most gyorsan és a kék vonalak esete az érvényes.
A vízszintes irányú 34mm-es hossz meg gombok nélkül értendő.Már tegnap este akartam erre válaszolni, csak időközben eszemben sem volt.
-
válasz
tothferenc #2215 üzenetére
Szerintem simán.
-
válasz
tothferenc #2215 üzenetére
Tavaly 80 USD volt a sima Pebble (én akkor vettem), steel is akciós volt.
-
válasz
tothferenc #2022 üzenetére
Black Friday, tavaly 20%-kal olcsóbban vettem alap Pebble-met (USA).
-
doongoo
addikt
válasz
tothferenc #1927 üzenetére
Ha neked az tetszik, akkor persze, hogy érdemes. Nemsokára arra is jön az új UI (azaz megszűnik a 8 app/watchface limit)
Getpebble EU shopból rendelve már nem jön rá semmi extra költség.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- új bontatlan Apple Watch Series 10 GPS 42mm rozéarany alumíniumtok rózsaszín Apple
- HIBÁTLAN APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49mm - 1 ÉV GARANCIA, MS2279, 100% AKKUMULÁTOR
- Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm - GARANCIÁLIS
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra homokkő színben, újszerű állapotban, hivatalos magyar garanciával
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Corsair MP700 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest