Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yodee_

    őstag

    Nos Uraim. Szeptember 30.a óta nincs nálam a telefonom, mint azt korábban említettem. Ezalatt az idő alatt mindössze 1 hetet láttam, minden alkalommal érintetlenül vagy szoftverfrissítéssel jött vissza. Sikerült az ügyfélszolgálat segítségével elintézni egy M8 cserét elvileg. Jelenleg a 6. körön tart a készülék a TMX-nél. Ha most sem sikerül akkor sem hagyom annyiban mert nem dobok ki az ablakon ennyi pénzt. Egy viszont biztos, hogy az évek óta tartó márkahűségemet ezennel semmisnek tekintem. Egyszerűen nevetséges amit az emberrel művelnek. Amennyiben sikerül végre a cserét lebonyolítani nem kizárt hogy a készülék eladásra kerül, mert Én még egy ilyen procedúrát nem vagyok hajlandó végigszenvedni. Gondolom fogyasztóvédelemhez feleslegesen fordulnék a dologgal ugye?

Új hozzászólás Aktív témák