- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kocsó
aktív tag
Kedves HTC ONE (M7) tulajok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Kicsit hosszú lesz a történet, amit leírok de úgy lehet csak teljesen átlátni a helyzetet.
Adódott, hogy 2013. júl. közepén vettem egy tökéletes állapotban lévő, használt, független(ített) M7-est. (CID: HTC__O2 azaz hivatalosan az angol O2-nél vásárolta az első tulaj (gondolom, hogy a www.olcsomobilok.eu, mert tőlük vette az előttem lévő gazdája 210.000 magyar forintért 2013.ápr.-ban)
Megelégedéssel használtam mindaddig, amíg nálam is elő nem jött a kamera lilulás. Mivel 2014. ápr. közepén lejárt az 1 év garancia, a lejárat előtt beadtam a boltba (azóta Prémium GSM-mé neveződött át). Bárcsak ne tettem volna!!!
2014. ápr. 16-án beadtam, és vártam. Vártam 3 hetet, majd felhívtam őket, hogy mi lesz már a készülékkel. Azt mondta a bolt, hogy még szervizben van, nem kapták még vissza, de jó pár HTC-vel így jártak. Gondoltam, hát mindegy, egyszer csak elkészül. Eltelt még 1 hét, majd még 1 hét, stb. hetente egyszer azért oda csörögtem, hogy mégis hol tartunk. Május végén már azt mondták, hogy ugyan visszakapták a készüléket "megjavítva' (???) a HTC márkaszerviztől de mivel nem kapcsolt be a készülék, ezért visszaküldték nekik, úgyhogy még egy kis időre a türelmemet kérik (ami idő közben azért egyre fogyott)
Kezdtem megelégelni a halogatást, úgyhogy megkerestem a HTC support-ot telefonon, hogy mégis ők mit tudnak a telefonomról. Bekérte az IMEI számot, az alapján közölte, hogy látja hogy a készüléket megjavították (kamera és akku csere) de nem érti, hogy mégis hogyan, mivel én magyar Vodafone-os kártyával használtam, ő pedig azt látja a rendszerben, hogy az angol O2 függő, amit ha javítanak akkor az min. 60-70e HUF, amit persze az ügyfél fizet. És hát kezdett megvilágosodni ő is hogy valószínűleg "belepiszkáltak" a telefonba.
Segítőkész volt, mondta hogy tud küldeni egy hivatalos levelet nekem, mely szerint a telefonba "belenyúltak" és azzal ha probléma lenne a bolttal, nyugodtan fordulhatok a Fogyasztóvédelemhez.
A sokadik (8.) eltelt hét után értesítettek, hogy elkészült a telefon (ekkor már jún. 16-át írtunk !!), mehetek érte.
Eddigre már vagy háromszor beszéltem a HTC Support-al, mondta hogy a telefon első körben ápr. végén járt a szervizben, majd május végén újra visszakerültAkkor már alaplapot is cseréltek benne, meg fülhallgató csatlakozót, stb. Nem is értem azóta sem, hogy miért volt erre szükség, de mindegy.
A lényeg, hogy elmentem a készülékért 2 hónappal a beadás után és a helyszínen tapasztaltam az alábbi képeken is látható barbárkókány
munkát.
És a munkalap az (egyik) javításról:
Közöltem az ott lévő munkatárssal, hogy én így ebben a formában nem vagyok hajlandó átvenni a készüléket. Mondta, hogy jó, akkor visszaküldik a szervizbe. Mondom rendben, vegyünk fel jegyzőkönyvet, hogy a javítás minősíthetetlen minősége miatt nem veszem át. Azt mondja erre hogy ő olyat nem tud, ad helyette egy szervizlapot (ugyanolyat, mint amilyet előtte is kaptam, amin az ég egy adta világon semmi nincs a dátum, telefon típusa, IMEI száma és a garanciára vonatkozó szabályokon kívül). És majd ő felírja az előző javítási munkalapra, hogy "az ügyfél nem vette át a készüléket").
Na kezdett elgurulni a gyógyszerem ezért mondtam neki, hogy várjon egy pillanatot, telefonálok. Ekkor felhívtam újra a HTC Support-ot és elmeséltem a sztorit (nem kellett elölről mindent mert 1 ember (!!!) a HTC Magyarország Support). Mondta, hogy a készülékben alaplapcsere volt, elvileg nem kellene működnie magyar SIM-el. Visszamentem a boltba, visszakértem a telefont, beletettem a magyar Vodafone-os SIM kártyám, bekapcsoltam VOLNA ha a bekapcsoló gombja működött volna. Segítséget kértem a boltban dolgozótól aki sokadik erős nyomásra végül be tudta kapcsolni. Ekkor a telefon bekérte a PIN kódom, megadtam, majd közölte, hogy adjam meg a 8 jegyű, hálózatfeloldó PIN kódot is.
Mondom a boltosnak, hogy most akkor mi van????? Azt mondja nem tudja, biztosan valami hálózat korlátozó kódot tettem rá előtte mielőtt leadtam. Közöltem vele hogy semmi az ég egy adta világon nem volt ilyen rajta, amikor én leadtam. Mielőtt vissza adtam a készüléket, lőttem róla pár fotót, hogy el tudjam küldeni a Support-nak (korábban kérte, mert állította, hogy ők úgy olyan formában nem adnak ki készüléket a kezükből, ahogy én állítottam).
Felhívtam a bolt központi számát is (06-70-677-8521) ahol a srác mondta, hogy a kollégája már jelezte, hogy probléma van a készülékkel és hogy 1 hetet kér arra hogy visszaküldje a Telemax-nak és megjavítva, olyan állapotban ahogyan leadtam visszakaphassam.
Itt tartok most.
A kérdésem felétek, hozzáértők felé: mit tudok ilyen esetben tenni, hova tudok fordulni, milyen lehetőségeim vannak (pl.: kérhetek egy ugyanolyan, új készüléket? visszakövetelhetem a vételárat? stb.)
Segítségeteket előre is köszönöm és kívánom hogy senki más ne járjon így, mint én!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Napelem
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Facebook és Messenger
- Call of Duty: Black Ops 6
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- iPhone 13 128GB Újszerű Független/1-3 hónap gar./Akku 100%/p4359
- Vivo V40 SE 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 128GB, fekete vagy fehér színben, újszerű állapotban
- iPhone 15 Pro Max Natur Titan 512GB, 3év gari
- Beszámítás! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest